| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
ANALIZA SLOVENSKEGA PRODAJNEGA IN SVETOVNEGA NABAVNEGA TRŽIŠČA SOLARNE ENERGIJE V PODJETJU KLIMA CENTER HORIZONT
Staš Stermecki, 2009, diplomsko delo

Opis: V podjetju Klima Center Horizont smo se zavezali, da bomo z naravi prijaznimi načini ogrevanja, ohlajevanja in prezračevanja ustvarili zdravo, čisto in varno sedanjost ter prihodnost. Vključevanje programa solarni sistemi v prodajno paleto, ki je bil povod za nastanek diplomskega dela, bo k našemu poslanstvu vsekakor pripomogel. Učinkovito delovanje proti podnebnim spremembam je ključni svetovni družbeni izziv. Emisije toplogrednih plinov moramo hitro in odločno zmanjšati, če želimo omiliti in zaustaviti dramatične trende segrevanja Zemlje. Zaupanje primarnim virom ogrevanja — nafto, zemeljskemu plinu in premogu je neodgovorno, saj tvegamo z zdravjem našega okolja. Največji potencial za ublažitev podnebnih sprememb se nahaja v stavbah v katerih živimo. Za ogrevanje in pripravo tople sanitarne vode v stavbah porabimo skoraj eno tretjino vse energije. Toplotna zaščita stavb in uporaba sončne energije sta ukrepa za trajno znižanje emisij toplogrednih plinov. Izkušnje potrjujejo, mnenja pa so vedno glasnejša, da lahko z izkoriščanjem energije sonca zagotovimo velik delež potrebne toplote, ne le v enodružinskih stavbah, tudi v velikih stavbah, toplo vodo lahko zagotovimo v vrtcih, šolah, bolnicah, športnih objektih in še kje. V diplomskem delu smo na osnovi ustreznih teoretičnih izhodišč izvedli vse potrebno za izpolnitev zastavljenega cilja, to je izbira dobavitelja za področje solarnih sistemov — ogrevanje s pomočjo energije sonca. Preko analize slovenskega tržišča solarne energije in na osnovi teoretičnih izhodišč smo izluščili poglavitna merila in kriterije, na podlagi katerih smo se lotili iskanja primernih svetovnih tržišč, konkretno pa potencialnih dobaviteljev solarnih proizvodov. Rezultat je bil širok spekter podjetij, s katerimi smo stopili v kontakt. Izmed njih smo nazadnje izbrali najprimernejšega in se z njim dogovorili za medsebojno sodelovanje. Le čas bo pokazal, če smo z izbiro sprejeli pravilno odločitev. Prav zaradi tega smo si pri marsikaterem pustili odprta vrata za prihodnje sodelovanje. Sedaj je na nas, da naredimo naslednje korake, da pričnemo s trženjem in postanemo strokovnjak na tem področju.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: globalno segrevanje, fosilni viri energije, solarni sistem, obnovljivi viri energije, ploščati sprejemnik sončne energije, vakuumski sprejemnik sončne energije, hranilnik vode, učinkovita raba energije, proizvodni program, prodajna paleta, celovito obvladovanje kakovosti, nabavna cena, certifikat kakovosti, tehnična podpora.
Objavljeno: 22.01.2010; Ogledov: 2016; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (4,23 MB)

4.
MODEL OBVLADOVANJA KAKOVOSTI V DIVIZIJSKO ORGANIZIRANEM PODJETJU
Peter Sterle, 2010, magistrsko delo

Opis: Pod pritiskom tržne konkurenčnosti se danes podjetja razhajajo na razpotju ali bodo vstopila v Evropo kot inovativna ali kot izkoriščena. Samo korenita sprememba v miselnosti zmore podjetja postaviti na konkurenčni vrh. Podjetja želijo pogosto izboljšati uspešnost vodenja procesov z reorganizacijo in vpeljavo novega informacijskega sistema, pozabljajo pa na prenovo ključnih inovativnih procesov. V magistrski nalogi predstavljamo nov prenovljen model kakovosti v raziskovanem podjetju, ki se od stare usmeritve iz funkcije nadziranja izdelave v proizvodnih obratih pomika v ospredje naprednega načrtovanja kakovosti procesov. To vodi k kakovostnemu izdelku ali storitvi, zadovoljstvu kupcev, zaposlenih, družbe, stalnemu izboljševanju, inovativnosti, kakovostnemu poslovanju in ne nazadnje tudi k dobrim poslovnim rezultatom. Prenovljen model kakovosti temelji na enotnem avtomobilskem standardu ISO/TS 16949, ki harmonizira različne zahteve avtomobilskih združenj. S pomočjo pristopa naprednega načrtovanja kakovosti izdelkov (APQP) smo prenovili procese trženja, razvoja izdelkov in razvoja tehnologij ter na ta način ustvarili temeljne pogoje za dvig učinkovitosti potenciala razvojnih timov. Skupaj z realizacijo še drugih podpirajočih strateških ciljev lahko postanemo razvojno in tehnološko inovativno naravnano podjetje, saj bomo le s tehnološko inovativnimi izdelki pod lastnimi blagovnimi znamkami konkurenčni na zahtevnem evropskem in svetovnem trgu. V zaključku je podana le kvalitativna ocena učinkov novega modela, saj je za resno kvantitativno analizo od vpeljave in pridobitve certifikata ISO/TS 16949 minilo manj kot šest mesecev.
Ključne besede: napredno načrtovanje kakovosti izdelka, odobritev proizvoda in procesa, kupčeve specifične zahteve, procesni pristop, vodenje, kultura podjetja, poslovna uspešnost, celovito obvladovanje kakovosti, zadovoljstvo kupca, organizacijske spremembe
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 1943; Prenosov: 334
.pdf Celotno besedilo (7,04 MB)

5.
IZGRADNJA SISTEMA VHODNE KONTROLE V PODJETJU MERSTEEL D.O.O.
Benjamin Žumer, 2010, diplomsko delo

Opis: Pri svojem delu v trgovskem podjetju se vsakodnevno srečujemo s problematiko zagotavljanja kakovosti vhodnih materialov. Vhodne materiale, ki nam jih posredujejo dobavitelji, skladiščimo, obdelujemo in prodajamo naprej našim kupcem. To so temeljni procesi, ki privedejo do končnega zadovoljstva kupcev. Cilj našega podjetja je, da so naši kupci zadovoljni, saj tako zagotavljamo dolgoročno rast in obstoj podjetja. Ker problem vhodne kontrole v podjetju, kljub temu da se ga dobro zavedamo, še ni v celoti rešen in se vedno znova srečujemo z njim, smo v diplomski nalogi skušali priti do celovite rešitve. V prvem delu diplomskega dela je po predstavitvi okolja in predstavitvi našega videnja kakovosti narejena celovita analiza trenutnega stanja in sam potek procesa prevzema materiala. Izgradnja procesa vhodne kontrole je zasnovana na natančni opredelitvi kriterijev za sprejetje ali zavrnitev materiala in določitvi vseh postopkov, dokumentov in odgovornosti v zvezi s tem. Sledi pismeni in grafični opis na novo izdelanega procesa sprejetja ali zavrnitve. Pri samem fizičnem prevzemu smo uporabili metodo certifikacije in vzorčenja ter v ta namen izdelali kontrolno listo, ki bo služila kot osnova za analiziranje podatkov. Ob koncu smo se še dotaknili naše vizije vhodne kontrole v prihodnosti.
Ključne besede: celovito obvladovanje kakovosti, vhodna kontrola, količinski prevzem, kakovostni prevzem, vzorčenje.
Objavljeno: 10.01.2011; Ogledov: 2187; Prenosov: 426
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

6.
MODELI ZA OBVLADOVANJE KAKOVOSTI V PODJETJU
Tadej Švarc, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Izbira te teme se mi je zanimiva, predvsem zaradi aktualnosti in pomembnosti kakovosti v današnjem času. V Sloveniji je vedno več podjetij, ki se odloča za celovito obvladovanje kakovosti, saj je kakovost tisto, kar odjemalci želijo. V prvem delu diplomske naloge sem na kratko podal definicije o kakovosti različnih avtorjev. Torej pojasnil sem vprašanje, kaj je kakovost in kaj je obvladovanje kakovosti ter na kakšne načine se obvladuje. Opredelil sem, kako se kakovost izraža in zagotavlja ter katera so sredstva s katerimi jo zagotavljamo. V nadaljevanju sem opredelil koncept celovitega obvladovanja kakovosti. Prikazal sem zakaj je ta koncept pomemben, kakšni so cilji tega koncepta in da je doseganje teh ciljev odvisno od managementa. Opredelil sem tudi PDCA krog, ki je ključno orodje celovitega obvladovanja kakovosti. Sledila so orodja za obvladovanje kakovosti. Naštel in pojasnila sem ključna orodja in jih grafično tudi prikazal. Ključno poglavje pa so modeli za obvladovanje kakovosti. Tukaj sem prikazal nekaj najbolj znanih modelov, ki so svetovno uveljavljeni, dodal sem jim kratek opis in opredelil glavne značilnosti. K temu delu sodi tudi standardizacija in standardi. Prikazal sem dva ISO standarda in pojasnil pomen in vlogo standardizacije. V zadnjem delu diplome pa sem raziskal s pomočjo grafa in tabele, kako uspešno podjetje zagotavlja kakovost in ali je potrebna kakšna izboljšava na področju kakovosti.
Ključne besede: Ključne besede: kakovost, celovito obvladovanje kakovosti, orodja za obvladovanje kakovosti, standard, PDCA krog, model 6 sigma, stroški kakovosti, Pareto diagram…
Objavljeno: 10.11.2011; Ogledov: 2726; Prenosov: 634
.pdf Celotno besedilo (578,48 KB)

7.
ZAGOTAVLJANJE KAKOVOSTI IN SISTEM ZAGOTAVLJANJA SLEDLJIVOSTI V PROIZVODNEM PROCESU
Darko Milanović, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Kakovost v proizvodnji in v opravljanju storitev je poleg cene eden ključnih dejavnikov uspešnega poslovanja podjetja. Kakovost je v sodobnih pogojih delovanja pomembno merilo za razlikovanje med podjetji. Zagotavljanje kakovosti je stalen proces, ki se v podjetju ne sme nikoli končati. V teoretičnem delu je predstavljen model zagotavljanja kakovosti TQM, in metode SPC, QFD in FMEA ter standard ISO 9001 in skupine standardov GS1. Praktičen del obravnave vključuje analizo zaposlenih v proizvodnji in odjemalcev. Zagotavljanje kakovosti je zelo zapleteno in izredno pomembno področje. Uspeh njegove izvedbe je odvisen od kakovosti v podjetju, ki je odvisna od stalnega razvoja podjetja.
Ključne besede: kakovost, sledljivost, zagotavljanje kakovosti, celovito obvladovanje kakovosti, standard
Objavljeno: 01.10.2010; Ogledov: 3049; Prenosov: 400
.pdf Celotno besedilo (2,07 MB)

8.
UVAJANJE ISO STANDARDA 9001/2008 V ENOTO GORENJE VAROVANJE
Boris Črep, 2011, diplomsko delo

Opis: Kakovost pomeni izpolnjevanje ali celo preseganje pričakovanj kupcev. Kakovost je danes pomemben dejavnik tržne uspešnosti vsakega podjetja. Biti mora vgrajena v organizacijo podjetja, saj se v nasprotnem primeru sama od sebe ne bo nikoli pojavila. Za ponoven nakup iste storitve od istega ponudnika morajo biti odjemalci s predhodnim nakupom zadovoljni. Zadovoljstvo odjemalcev je odvisno od pričakovanj in zaznav v zvezi s storitvami. Zvestoba odjemalca storitev pa je močno odvisna od njegovega zadovoljstva z njim. Zadovoljen odjemalec je zvest odjemalec. V Gorenju d.d. je vpeljan celovit sistem vodenja kakovosti, ki izpolnjuje zahteve standardov ISO 9001:2008. V skladu z mednarodnimi merili se vpeljan sistem kakovostnega poslovanja stalno vzdržuje, dopolnjuje in razvija v smereh, ki podjetju omogočajo večjo učinkovitost in kakovost poslovanja. Enota Gorenje Varovanje, ki je del sistema skupine Gorenje, sistema za zagotavljanje kakovosti še nima vzpostavljenega, se pa v enoti dobro zavedamo, da je zelo pomembno, da sistem zagotavljanja kakovosti z ISO standardom izvedemo in pridobimo certifikat. Cilji in roki za pridobitev ISO 9001/2008 so v enoti že zastavljeni, s pomočjo zunanjega izvajalca pa naj bi projekt bil tudi uspešno voden. Vodstveni kader v naši enoti se zaveda, da je izboljševanje kakovosti izdelkov in storitev, poleg krajšanja dobavnih rokov in odzivnih časov, naša največja priložnost pri izboljševanju odnosov s kupci in povečanju njihovega zadovoljstva, s tem pa tudi prednost pred našo konkurenco. Vsi zaposleni v enoti Gorenje Varovanje želimo, da bo sistem vodenja kakovosti s končno potrditvijo in pridobitve certifikata prinesel novo rast, boljšo uspešnost in učinkovitost v enoto Gorenje Varovanje.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: Celovito obvladovanje kakovosti, Slovenski inštitut za standardizacijo, evropska organizacija za standardizacijo, Sistem ravnanja z okoljem, Poslovnik kakovosti
Objavljeno: 06.05.2011; Ogledov: 2031; Prenosov: 181
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

9.
VLOGA KLINIČNIH POTI PRI IZBOJŠEVANJU KAKOVOSTI DELOVANJA UNIVERZITETNEGA KLINIČNEGA CENTRA MARIBOR
Aleksandra Pernat, 2011, magistrsko delo

Opis: Osnovni cilj magistrske naloge, izhajajoč iz analize na primeru slovenske bolnišnice, je prikazati klinično pot kot komplementarno orodje modelu financiranja po skupinah primerljivih primerov za vzpodbujanje kakovosti. V ta namen bralec najprej spozna nekaj osnovnih pojmov in pomen kakovosti (celovito obvladovanje kakovosti, ISO 9001:2000), skupin primerljivih primerov ter kliničnih poti.
Ključne besede: kakovost, celovito obvladovanje kakovosti, ISO 9001:2000, skupine primerljivih primerov (SPP), klinične smernice, klinične poti
Objavljeno: 03.04.2012; Ogledov: 1447; Prenosov: 219
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

10.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH KOT DEL CELOVITEGA OBVLADOVANJA KAKOVOSTI V MAJHNIH PODJETJIH V SLOVENIJI
Mateja Ajdič, 2012, magistrsko delo

Opis: Podjetja se vedno bolj zavedajo, da je spremembe na trgu in nove načine delovanja mogoče obvladati zgolj tako, da začnejo več pozornosti namenjati zaposlenim, naložbam vanje ter njihovemu razvoju; le na tak način bodo zaposleni prispevali k dolgoročni konkurenčnosti in uspešnosti podjetja. Tako je danes eden pomembnejših izzivov, s katerim se podjetja soočajo: kako pravilno motivirati zaposlene oziroma kako ustvariti okolje, v katerem bodo le-ti dosegli svoje osebne cilje in hkrati uresničevali cilje podjetja. Magistrsko nalogo sestavljata dva dela: v prvem delu predstavljamo teoretična izhodišča s področja celovitega obvladovanja kakovosti, internega marketinga in zadovoljstva zaposlenih; v drugem delu pa predstavljamo rezultate empirične aplikacije merjenja zadovoljstva zaposlenih v majhnih podjetjih v Sloveniji. V okviru naše raziskave smo prikazali in analizirali dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih, preučili povezavo med le-temi in splošnim ter celotnim zadovoljstvom zaposlenih in preučili povezavo med posameznimi kategorijami organizacijske klime. Na podlagi zbranih podatkov smo preverili vse vnaprej zastavljene raziskovalne hipoteze in ugotovili naslednje: ocene celotnega zadovoljstva zaposlenih se sicer ne razlikujejo glede na spol in izobrazbo zaposlenih, se pa razlikujejo glede na starost in delovni staž vprašanih; obstaja pozitivna povezanost med celotnim zadovoljstvom in določenimi dejavniki le-tega (vsebina dela, delovni pogoji, odnosi z vodstvom ter odnosi s sodelavci); obstaja statistično pomembna razlika med povprečno oceno splošnega zadovoljstva in povprečno oceno celotnega zadovoljstva zaposlenih; zaposleni v majhnih podjetjih v Sloveniji so bolj zadovoljni z odnosi s sodelavci in vsebino dela kot s plačo ter možnostmi izobraževanja in dodatnega usposabljanja; zaposleni v majhnih podjetjih v Sloveniji so bolje ocenili odnos do kakovosti in notranje odnose kot pa vodenje ter notranje komuniciranje in informiranje. S pomočjo magistrske naloge smo opozorili na ključen pomen zadovoljstva zaposlenih in organizacijske klime za uspešnost podjetij in prikazali, kako lahko merjenje zadovoljstva zaposlenih podjetjem omogoča prepoznavanje in spremljanje lastnih prednosti in slabosti ter usmerjanje prizadevanj za prihodnje poslovanje podjetja.
Ključne besede: celovito obvladovanje kakovosti (TQM), zadovoljstvo zaposlenih, organizacijska klima, motivacija
Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 1733; Prenosov: 395
.pdf Celotno besedilo (2,22 MB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici