1.
Z igro do znanja - uporaba zgodbic pri poučevanju angleščine v vrtcuJanja Vasiljevič, 2016, diplomsko delo
Opis: V današnjem multikulturnem oz. večjezičnem svetu pridobiva zgodnje učenje vsaj enega tujega jezika v predšolskem obdobju vedno več zagovornikov, ne le s strani strokovnjakov, temveč tudi staršev. Poučevanje tujega jezika v tako zgodnjem obdobju otrokovega razvoja seveda zahteva poseben pristop. Večina strokovnjakov danes priporoča predvsem dve metodi: t. i. naravni pristop in metodo celostnega telesnega odziva. Namen naloge je podrobneje predstaviti te pristope, s praktično izvedbo ugotoviti njihovo stopnjo učinkovitosti in poudariti pomen zgodnjega usvajanja tujega jezika, in sicer skozi pripovedovanje zgodbic v ciljnem jeziku, v tem primeru v angleščini. Posvetiti sem se želela predvsem otrokom, njihovemu doživljanju, dojemanju in odzivanju na neznane vsebine ter morebitnim težavam pri usvajanju novega znanja.
Ključne besede: zgodnje učenje, angleščina, zgodbice, igra, naravni pristop, celostni telesni odziv, lutke.
Objavljeno v DKUM: 12.09.2016; Ogledov: 1770; Prenosov: 229
Celotno besedilo (3,88 MB)