SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 43
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA VINOGRADNIŠTVA RAMŠAK
Tomaž Ramšak, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem se lotil teme celostne grafične podobe organizacije v teoriji in praksi. Tako je nastal izdelek, ki ga bomo v Vinogradništvu Ramšak uporabljali kot smerokaz v komuniciranju z javnostmi. S pomočjo prijatelja, grafičnega oblikovalca in art direktorja pri oglaševalski agenciji Pristop, Nenada Cizla je nastal nov logotip, simbol, barvna zasnova in tipografija. Izdelala sva etiketo za steklenice, vizitke, dopisni papir, kuverte, označevalne table, cenik, nalepke za avte, majice in ostali promocijski material. Sam sem med tem določil tudi politiko podjetja, filozofijo, cilje in vizijo Vinogradništva Ramšak. Prepričan sem, da bomo ob doslednem uporabljanju elementov na trgu uspešnejši in bolj prepoznavni. Logotip se mi zdi enostaven, lahko zapomljiv in berljiv, hkrati pa vsebuje tudi vse elemente, ki smo jih želeli vnesti. Tako simbol predstavlja domačijo, mogočno hišo pod vinogradi, ki nam bo pomagala graditi imidž Vinogradništva Ramšak kot velikekga, močnega predstavnika vrhunskih vin doma in v tujini.
Ključne besede: celostna grafična podoba, realna identiteta organizacije, imidž organizacije, simbolni identitetni sistem, poslanstvo, vizija, cilji, politika organizacije, blagovna znamka, slogan, javnosti, komunikacijski sistem, simbol in logotip, barve, črkopis, priročnik celostne grafične podobe.
Objavljeno: 08.07.2009; Ogledov: 3335; Prenosov: 717
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

2.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA
Alenka Vdovič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili področje oblikovanja celostne grafične podobe. V teoretičnem delu smo razjasnili značilnosti celostne grafične podobe kot vizualno komunikacijsko sredstvo, ki je pomemben del vsakega podjetja. Definirali smo vizualno komuniciranje in lastnosti dobrega znaka podjetja, kateri odraža celotno osebnost podjetja. Dodali smo pravila za oblikovanje dobre embalaže. V raziskovalnem delu smo naredili pregled oblikovanja najvidnejših komunikacijskih sredstev podjetij, ki se ukvarjajo s prodajo in pridelavo jabolk v Sloveniji. V analizi smo poudarili nekaj bistvenih lastnosti ter najpogostejših napak pri oblikovanju kartonske embalaže za jabolka. Na podlagi izsledkov smo prenovili celostno grafično podobo sadjarstva Vdovič in oblikovali embalažo za jabolka.
Ključne besede: vizualne komunikacije, grafično oblikovanje, celostna grafična podoba
Objavljeno: 15.09.2009; Ogledov: 12378; Prenosov: 735
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

3.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA ŽIHER, d.o.o.
Danijela Vesenjak, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje celostno grafično podobo v podjetju Žiher d.o.o. Bistvo vsebine je: - predstaviti bistvo referenčnega trikotnika - opredeliti celostno grafično podobo - analizirati nastanek celostne grafične podobe podjetja Žiher - ugotoviti kakšno mnenje ima ciljna skupina o celostni grafični podobi podjetja Žiher Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V prvem delu diplomske naloge sem napisala uvod. V drugem delu sem predstavila celostno grafično podobo s teoretičnega vidika. V tretjem delu pa sem predstavila podjetje Žiher d.o.o. V današnjem času se mora sodobno podjetje zavedati, da je celostna grafična podoba zelo pomembna v vsakem podjetju. S prodorno celostno grafično podobo je podjetje bolj prepoznavno na trgu in ima prednost pred konkurenco.
Ključne besede: Ključne besede: referenčni trikotnik, identiteta podjetja, imidž podjetja, simbolni identitetni sistem, poslanstvo in vizija podjetja, simbol in logotip, celostna grafična podoba, priročnik celostne grafične podobe.
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 2227; Prenosov: 1129
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

4.
SNOVANJE KORPORATIVNE IN IZDELČNE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PTUJSKE KLETI
Mihael Cajnko, 2010, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba je del simbolnega identitetnega sistema organizacije. Uspešen in učinkovit simbolni identitetni sistem organizacije temelji na strateško načrtovani in oblikovani realni identiteti organizacije. Ker si zunanji opazovalec na podlagi simbolnega identitetnega sistema ustvarja imidž o organizaciji, simbolni identitetni sistem predstavlja kritično vez med zunanjim opazovalcem in realno identiteto organizacije. Le kadar organizacija s svojim simbolnim identitetnim sistemom nepopačeno komunicira svojo realno identiteto in le kadar zunanji opazovalci komunicirane informacije interpretirajo na tak način, kot to organizacija želi, lahko govorimo o uspešnem prenosu informacije o identiteti organizacije do zunanjega opazovalca. Imidži, ki niso odsev realne identitete organizacije so kratkoročne narave saj na dolgi rok identiteta organizacije in njen imidž težita k ravnovesju. Uspešni in učinkoviti simbolni identitetni sistemi v katere spadajo tudi celostne grafične podobe organizacij morajo biti del tega ravnovesja. Diplomsko delo predstavlja projekt snovanja korporativne in izdelčne celostne grafične podobe Ptujske kleti. V skladu s teoretičnimi izhodišči na praktičnem primeru predstavlja celoten proces dela, ki zajema stopnje od raziskovalne faze pa vse do predstavitve konkretnih oblikovalskih zasnov primarnih in sekundarnih elementov obeh grafičnih podob.
Ključne besede: celostna grafična podoba, korporativna celostna grafična podoba, izdelčna celostna grafična podoba, realna identiteta organizacije, simbolni identitetni sistem organizacije, imidž organizacije, poslanstvo organizacije, vizija organizacije, filozofija organizacije, politika znamke, znamka izdelka, blagovna znamka, pozicijsko geslo, simbol in logotip, Ptujska klet, Pullus, vino, vinski trg.
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 1970; Prenosov: 234
.pdf Celotno besedilo (6,30 MB)

5.
IZGRADNJA CELOSTNE VIZUALNE IN KOMUNIKACIJSKE PODOBE
Jasna Ekart, 2010, diplomsko delo

Opis: V uvodnem, teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili področje oblikovanja vizualne in komunikacijske podobe podjetja. Razjasnjen je proces razumevanja sporočil ter psihološke osnove zaznavanja. Temu sledi opredelitev elementov celostne grafične podobe, ki zajema logotip, tipografijo in barve. Definirali smo tudi oblikovalske osnove in sestavine oblikovanja. V raziskovalnem delu smo opravili pregled konkurenčnih podjetij, predvsem njihovih spletnih strani. Na podlagi izsledkov smo ustvarili celostno grafično podobo podjetja. Obseg dela je vključeval oblikovanje in pripravo osnovnih komunikacijskih materialov, med katere lahko uvrstimo dopisni papir, vizitko in ovojnico, kot tudi oblikovanje in pripravo reklamnih materialov, kamor lahko štejemo zloženko, letak, plakat, banner, ipd.. Stremeli smo k skladnosti komunikacije in elementov komuniciranja. Določili smo elemente, s pomočjo katerih smo poskušali doseči enotnost na celotnem področju komunikacije. Grafiko podjetja smo v praksi uporabili tudi na izbranih promocijskih materialih, ki so predstavljeni v osmem poglavju diplomskega dela. Precejšen del diplomskega dela je zajemala izdelava spletne strani podjetja, saj menimo, da je spletna stran eden izmed ključnih medijev v današnjem času.
Ključne besede: vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, celostna komunikacijska podoba, promocijski materiali, reklamni materiali
Objavljeno: 21.12.2010; Ogledov: 10829; Prenosov: 439
.pdf Celotno besedilo (21,59 MB)

6.
JERNEJEVO - VIZUALNO KOMUNICIRANJE
Uroš Duh, 2010, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba je danes običajno osnova in začetek uspešnega razvoja vsakega podjetja, organizacije, festivala ali prireditve. Diplomsko delo je usmerjeno v oblikovanje konkretnega primera, razvoja celostne grafične podobe Jernejevo, katere prepoznavni in zaščitni znak je petelin. V teoretičnem delu smo definirali pojme vizualno komuniciranje, korporativno identiteto in vso terminologijo celostne podobe. Zakonitosti simbolov smo preučili skozi likovno teorijo, v okviru heraldike pa smo se srečali s prvim pojavljanjem petelina kot simbola v starih grbih. V praktičnem delu smo naredili analize obstoječih znakov, osnovna izhodišča za podobo, na koncu pa še priročnik celostne grafične podobe praznika Občine Šentjernej — Jernejevo.
Ključne besede: vizualno komuniciranje, korporativna identiteta, blagovna znamka, celostna grafična podoba, simbol, petelin, priročnik celostne grafične podobe
Objavljeno: 21.12.2010; Ogledov: 11295; Prenosov: 325
.pdf Celotno besedilo (28,53 MB)

7.
PRENOVA CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PODJETJA SUROVINA D.D.
Aleš Pipan, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo raziskovali in predstavili teoretične in praktične vidike celostne grafične podobe. Kot primer smo uporabili podjetje Surovina d.d. Diplomska naloga je razdeljena na dva dela. Prvi del je teoretični in se razteza od tretjega do petega poglavja. Šesto poglavje je namenjeno praktičnemu delu diplomske naloge. V teoretičnem delu je razložena teorija celostne grafične podobe, kjer definiramo vse potrebne elemente, da lahko nadaljujemo z raziskavo. Četrto poglavje je namenjeno osnovni likovni teoriji, kjer se osredotočamo predvsem na like, barvo in tipografijo, saj je njihovo razumevanje pogoj za razvoj in prenovo celostne grafične podobe oziroma njenih osnovnih grafičnih elementov. Sledi analiza aktualne grafične podobe podjetja Surovina d.d., ki je podprta tako z grafiko in kot tudi s fotografijami. Analiza je podkrepljena še s kratko študijo domače in tuje konkurence. Šesto poglavje je praktični del naloge, kjer preoblikujemo simbol, logotip, določimo njuno medsebojno razmerje in pa tudi ustrezno tipografijo ter barvo. Temu sledijo prikaz pisarniških, promocijskih in ostalih aplikativnih rab, od dopisnega lista, vizitke, pa vse do označevanja vozil.
Ključne besede: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip, vizualna komunikacija
Objavljeno: 13.06.2011; Ogledov: 11134; Prenosov: 358
.pdf Celotno besedilo (32,97 MB)

8.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA JAMADA
Sašo Bombek, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem preučil tematiko celostne grafične podobe podjetja, s teoretičnega vidika, kjer sem predstavil vse korake v procesu izdelave celostne grafične podobe podjetja, in na primeru podjetja Jamada. Določil sem novo poslanstvo, vizijo in filozofijo podjetja ter pripravil predlog nove celostne grafične podobe podjetja Jamada, v okviru katerega sem izbral simbol, logotip, barvno zasnovo in črkopis. Na podlagi tega sem razvil komunikacijska sredstva – poslovno vizitko, dopisni list, pisemsko ovojnico, žig in polo majico. Izbrani elementi celostne grafične podobe in komunikacijska sredstva izražajo novo poslanstvo, vizijo ter filozofijo podjetja Jamada, zato sem prepričan, da bi izbrani elementi, kot tudi zapisane strateške opredelitve, ob dejanski uporabi pripomogli k večji prepoznavi podjetja, superiornejšem nastopu na trgu in prehodu na novo raven komunikacije z okoljem.
Ključne besede: celostna grafična podoba, CGP, priročnik celostne grafične podobe, logotip, komunikacijska sredstva, imidž podjetja, strateške opredelitve, Jamada
Objavljeno: 18.07.2011; Ogledov: 1444; Prenosov: 207
.pdf Celotno besedilo (992,86 KB)

9.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA IN SPLETNA PREDSTAVITEV KULTURE PLAYNESS
Darja Dodič, 2011, diplomsko delo

Opis: Ko na trg vstopamo z novim izdelkom ali storitvijo, je zelo pomembno, da ga/jo dobro promoviramo in predstavimo ter si tako zagotovimo uspešno prodajo. Del predstavitve na trgu zajema tudi grafična podoba in spletna stran, ki smo ju izdelali za novo kulturo v športu – kulturo playness. Playness je naslednje obdobje po fitnesu, wellnessu in selfnessu kot nova oblika sprostitve in povrnitve razigranosti v naš vsakdan. To dejstvo smo upoštevali pri oblikovanju znaka, ki je sestavljen iz razgibanih in barvitih figurativnih človeških teles, ter pri oblikovanju logotipa, čigar tipografija izraža igrivost in trdne temelje uveljavljajoče se playness kulture. Da bi bile informacije o playness kulturi zbrane na enem mestu, smo izdelali spletno mesto z glavnimi informacijami o tem, kaj playness sploh je, izobraževalnim središčem za tiste, ki bi radi postali voditelji playnessa, ter seznamom centrov, kjer se ta dejavnost izvaja, oziroma možnostjo vpisa novega centra. Za izdelavo uporabnega in vsebinsko bogatega mesta smo uporabili odprtokodni sistem za upravljanje spletnih vsebin – CMS Joomla!.
Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, spletno oblikovanje, spletna stran, CMS – sistem za upravljanje s spletno vsebino, Joomla!
Objavljeno: 09.09.2011; Ogledov: 11036; Prenosov: 244
.pdf Celotno besedilo (5,99 MB)

10.
RAZVOJ CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE ZA PROJEKT EDUplay
Dejan Markovič, 30, diplomsko delo/naloga

Opis: Zavedati se moramo, da je celostna grafična podoba zelo pomembna za podjetje, saj ga predstavlja javnosti in pomaga k prepoznavnosti podjetja na trgu. Celostna grafična podoba mora biti enostavna, razumljiva in privlačna, odražati mora cilje, vrednote in usmeritve organizacije ali podjetja. V nalogi bomo poskušali prikazati nastanek elementov celostne grafične podobe in njihovo uporabo v izbrani organizaciji oz., v našem primeru, na projektu EDUplay. Predstavili bomo našo idejo in vizijo projekta, ter na praktičnem primeru prikazali nastanek naše celostne grafične podobe, preko katere smo komunicirali z našimi ciljnimi skupinami. Pri tem bomo poseben poudarek namenili našemu računalniškemu programu, katerega smo specializirali za ciljno skupino otrok in otroke s posebnimi potrebami.
Ključne besede: Celostna grafična podoba, EDUplay, Imagine Cup 2011
Objavljeno: 21.09.2011; Ogledov: 9928; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici