| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Celodnevna šola v Nemčiji
Vanja Klemenčič, 2016, diplomsko delo

Opis: Pojem šolanja je tekom zgodovinskega razvoja doživljal številne spremembe. Od prvih šol pa do oblikovanja šolskega sistema je bila dolga pot, ob čemer je vsaka država razvila svoje metode izobraževanja. Na oblikovanje današnjega šolskega sistema so vplivala različna zgodovinska dejstva, prepričanja in ideologije. Vse-kakor pa je moč opaziti, da je bila vseskozi vse do današnjega dne prisotna želja po tem, ponuditi kvalitetno izobraževanje in ustvariti družbo znanja. Glede na izsledke poskušata slednje s svojima oblikama šolskih sistemov doseči tudi celodnevna šola v Nemčiji ter devetletna osnovna šola v Sloveniji. Raziskava teži na analizi obeh sistemov (vendar s poudarkom na nemškem šolskem sistemu), dotika pa se zgodovinskega in današnjega vpogleda v njuno delovanje. Ob upoštevanju različnih dejavnikov se ugotavljajo značilnosti in organizacija vezanega ter odprtega modela celodnevne šole v Nemčiji.
Ključne besede: šolski sistem, celodnevna šola, devetletna osnovna šola, odprta celodnevna šola, vezana celodnevna šola
Objavljeno: 24.06.2016; Ogledov: 589; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

2.
Ocena pogojev za uveljavitev modela celodnevne osnovne šole
Andreja Tinta, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: Rezultati PISE 2000 so nemške šolske oblasti spodbudili k širjenju mreže celodnevnih šol in že z raziskavo PISA 2012, ki je pokazala dobre rezultate učencev, so upravičili ukrepe v smeri oblikovanja kakovostnega izobraževalnega sistema v Nemčiji. Zato nas je zanimalo, ali na slovenskih osnovnih šolah obstajajo pogoji za uvajanje celodnevne osnovne šole. Izvedli smo neeksperimentalno raziskavo na vzorcu ravnateljev, ki so ocenili kadrovske in prostorske pogoje za uveljavitev celodnevne osnovne šole. Pozorni smo bili na razlike glede na lokacijo šole in število učencev. Raziskava je pokazala, da ima večina slovenskih šol, ne glede na lokacijo šole in število učencev, zagotovljene ustrezne pogoje. Na šolah, kjer le-teh še ni, bi jih lahko zagotovili z minimalnim finančnim vložkom.
Ključne besede: celodnevna osnovna šola, kadrovski pogoji, prostorski pogoji, ravnatelji, Slovenija
Objavljeno: 22.09.2017; Ogledov: 242; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (177,85 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici