| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Izdelava pogovornega robota z rekurentno nevronsko mrežo LSTM : diplomsko delo
Tomaž Piko, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so v prvem delu najprej predstavljeni pogovorni roboti in njihovi tipi, nato rekurentne nevronske mreže ter delovanje različnih celic, ki jih pri njih najpogosteje srečujemo. V drugem delu pa je prikazan primer implementacije in učenja rekurentne nevronske mreže LSTM (Long Short-Term Memory) ter izdelava mobilne aplikacije, v kateri lahko pisno komuniciramo z izdelano mrežo oziroma našim pogovornim robotom v slovenskem ali angleškem jeziku.
Ključne besede: pogovorni roboti, rekurentne nevronske mreže, celica LSTM, obdelava naravnih jezikov
Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 1111; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

2.
Prepoznavanje aktivnosti osebe iz zaporedja slik z globokimi povratnimi nevronskimi mrežami : diplomsko delo
David Pintarič, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se ukvarjamo s problemom prepoznavanja aktivnosti osebe iz zaporedja slik, pri čemer prepoznavo poskušamo izboljšati z upoštevanjem časovne komponente. To dosežemo z uporabo povratnih nevronskih mrež. Omejili smo se na naslednje aktivnosti: oseba ni v ravnovesju, se pripogiba, stoji, sedi, leži, hitro hodi, počasi hodi in pada. Pregledali smo obstoječe postopke prepoznavanja, preučili povratne nevronske mreže, pripravili množico podatkov, zasnovali algoritem, izvedli eksperimente in na koncu analizirali rezultate. Rezultati na 25 označenih videoposnetkih so pri uporabi povratne nevronske mreže pokazali 83,24 % povprečno natančnost pri uporabi tipa zaporedje v vektor in 75,53 % povprečno natančnost pri uporabi tipa zaporedje v zaporedje. Kljub temu da so dobljeni rezultati boljši od tistih, kjer ne upoštevamo časovne komponente, ugotavljamo, da povratne nevronske mreže zaradi računske zahtevnosti niso vedno najboljša izbira.
Ključne besede: računalniški vid, povratna nevronska mreža, pomnilna celica LSTM, pomnilna celica GRU, globoko učenje, detekcija oseb, prepoznavanje aktivnosti osebe
Objavljeno v DKUM: 23.11.2019; Ogledov: 1338; Prenosov: 254
.pdf Celotno besedilo (3,78 MB)

3.
Napovedovanje zmagovalca nogometne tekme z rekurentno nevronsko mrežo LSTM : diplomsko delo
Nejc Planer, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljene rekurentne nevronske mreže in primer njihove uporabe. V prvem delu je razloženo njihovo delovanje in vrsti nevronov, od katerih se kasneje uporabi celica LSTM (dolgo-kratko ročna spominska celica). To je aplicirano tudi na primerih napovedovanja zmagovalca, ali pade več kot 1,5 ali 2,5 gola na tekmo in ali obe ekipi zadeneta. Napovedljivost zmagovalca ligaških tekem je od 61 do 72 odstotkov, zmagovalca nogometnih turnirjev pa od 65 do 70 odstotkov. Uporabljene so angleška, francoska, italijanska, nemška, španska in slovenska liga ter tekmovanji Copa America in svetovno prvenstvo.
Ključne besede: napovedovanje, rekurentne nevornske mreže, celica LSTM, nogomet, umetna inteligenca
Objavljeno v DKUM: 04.09.2019; Ogledov: 2098; Prenosov: 247
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

Iskanje izvedeno v 1.89 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici