| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Upravljanje tveganj v oskrbovalni verigi na primeru catering podjetja
Mateja Povirk, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Danes se še premalo zavedamo vseh različnih vrst tveganj, ki obstajajo. Kljub temu, da ima organizacija ali podjetje zastavljene in urejene procese z nekaterimi preventivnimi ukrepi za tveganja, lahko v oskrbovalni verigi podjetja pride do različnih posledic. V nalogi so opredeljene različne vrste tveganj, ki so povezana z delovanjem podjetja v oskrbovalni verigi, posebno tveganja v poslovanju in operativna tveganja. Za upravljanje tveganj je potrebno tveganja zaznati in identificirati, narediti analizo z vrednotenjem tveganj, se z njimi spopasti in vzpostaviti nadzor. Povezavo med logistiko in cateringom smo vzpostavili tako, da se naloga osredotoča na del oskrbovalne verige catering podjetja s poudarkom na delovanju znotraj podjetja. Zajema opis delovanja cateringa in na praktičnih primerih predstavi pomembnost zavedanja o obstoječih tveganjih. Na primerih so razčlenjeni možni vzroki za posamičen primer. S pomočjo fishbone metode smo analizirali izbrane probleme in prišli do predlogov za preprečitev nastanka neugodnih situacij. Na podlagi rešitev lahko podjetje izboljša sistem upravljanja tveganj, operacije in poslovanje podjetja, zmanjša tveganja, optimizira procese, izboljša kakovost, ipd. V sklopu problematike so omenjeni tudi standardi HACCP in ISO, kateri pripomorejo k sistematičnem upravljanju tveganj in uspešnem poslovanju. Ravno ti in vzpostavitev prilagojenih ter primernih sistemov v podjetju, pomaga k optimalnemu delovanju podjetja in s tem k obvladovanju tveganj.
Ključne besede: tveganja v poslovanju, upravljanje tveganj v oskrbni verigi, catering podjetje, operativna tveganja, sistem HACCP, ISO standardi
Objavljeno: 06.12.2016; Ogledov: 881; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (2,65 MB)

4.
Cluster analysis as a tool of guests segmentation by the degree of their demand
Damijan Mumel, Boris Snoj, 2002, izvirni znanstveni članek

Opis: Authors demonstrate the use of cluster analysis in findin out (ascertaining) the homogenity/heterogenity of guests as to the degree of their demand. The degree of guests' demand is defined according to the importance of perceived service quality components measured by SERVQUAL, which was adopted and adapted, according to the specifics of health spa industry in Slovenia. Goals of the article are: (a) the identification of the profile of importance of general health spa service quality components, and (b) the identification of groups of guests (segments) according to the degree of their demand in the research in 1991 compared with 1999. Cluster analysis serves as useful tool for guest segmentation since it reveals the existence of important differences in the structure of guests in the year 1991 compared with the year 1999. The results serve as a useful database for management in health spas.
Ključne besede: catering, hotel management, analysis, segmentation, services, quality
Objavljeno: 04.07.2017; Ogledov: 163; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici