| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 31
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
FINANČNI VIDIK SPROSTITVE BLAGA V PROST PROMET PO POSTOPKU 42 V OKVIRU CARINSKIH POSTOPKOV
Antonija Zvonka Lipavšek, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava carinski postopek pri uvozu blaga, poudarek je na postopku 42. V teoretičnem delu naloge se zaradi lažjega pregleda opisujejo carinski postopki in njihove sestavine. Proučijo se listine, ki se uporabljajo pri teh postopkih. V praktičnem delu se opiše postopek in v nalogi je bil raziskan in ugotovljen finančni vidik carinskega postopka 42 glede na uvoznika carinjenja in s strani posrednika carinjenja-špediterja. Uporaba postopka 42 za uvoznika prinaša zmanjšanje stroškov carinjenja, večjo hitrost poslovanja, fleksibilnost in konkurenčno prednost pred ostalimi podjetji, ugled pri tujih partnerjih. Podobni zaključki prinašajo prav tako tudi carinskemu posredniku- špediterju.
Ključne besede: Diplomsko delo obravnava carinski postopek pri uvozu blaga, poudarek je na postopku 42. V teoretičnem delu naloge se zaradi lažjega pregleda opisujejo carinski postopki in njihove sestavine. Proučijo se listine, ki se uporabljajo pri teh postopkih. V praktičnem delu se opiše postopek in v nalogi je bil raziskan in ugotovljen finančni vidik carinskega postopka 42 glede na uvoznika carinjenja in s strani posrednika carinjenja-špediterja. Uporaba postopka 42 za uvoznika prinaša zmanjšanje stroškov carinjenja, večjo hitrost poslovanja, fleksibilnost in konkurenčno prednost pred ostalimi podjetji, ugled pri tujih partnerjih. Podobni zaključki prinašajo prav tako tudi carinskemu posredniku- špediterju. Ključne besede : carinski postopek, carinjenje, dokument, carina, Slovenija, Evropska unija
Objavljeno: 27.09.2016; Ogledov: 810; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (509,34 KB)

2.
Trženje storitev carinskega postopka 42 na primeru podjetja RCM d.o.o.
Matjaž Barut, 2016, diplomsko delo

Opis: Čas hitrih sprememb, v katerem živimo, ter ostre konkurence sili vse subjekte na trgu v prilagajanje poslovanja danim razmeram. V logistiki nasploh, tudi v špediterski dejavnosti, tržni deleži v večini pripadajo globalnim logističnim podjetjem z močno mednarodno podporo ter mrežo. Manjši špediterji so prisiljeni v specializacijo in iskanje niš ter trgu ponuditi storitev, ki praviloma ni v domeni globalnih logističnih podjetij. V diplomskem delu je predstavljeno trženje storitev carinskega postopka 42 na primeru podjetja RCM, d. o. o., v katerem sem zaposlen. Tema me je pritegnila predvsem zato, ker sem osebno sodeloval pri pripravi ter izvajanju trženjskih aktivnosti za navedeno storitev. V teoretičnem delu je glavni poudarek na trženjskem komuniciranju. Podrobneje sta opisana komunikacijski proces ter komunikacijski splet. Teoretični del se nadaljuje v predstavitvi zakonskih okvirov, ki opredeljujejo carinski postopek 42 ter izvajanje tega. Praktični del se nadaljuje v predstavitvi podjetja RCM, d. o. o., ter procesa trženja carinskega postopka 42 na hrvaškem trgu. Podrobneje so opisane vse trženjske dejavnosti, ki jih je podjetje izvajalo v obdobju, ki je sledilo vstopu Hrvaške v Evropsko unijo. Predstavljen je trženjski načrt, dejavnosti trženja postopka 42 ter analiza učinkov v obdobju izvajanja teh dejavnosti. Skozi analizo ter grafični prikaz bomo prikazali, da je podjetje RCM, d. o. o., z intenzivnostjo trženjskih aktivnosti povečevalo prodajo storitve carinskega postopka 42 skozi celotno obdobje izvajanja trženjskih aktivnosti.
Ključne besede: trženjsko komuniciranje, carinska zakonodaja, carinski postopek 42, tuji trgi, podjetje RCM, d. o. o.
Objavljeno: 05.09.2016; Ogledov: 728; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

3.
Primerjalna analiza zračnega prometa Slovenije in Avstrije
Sanja Ivankovič, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo prikazali delovanje zračnega sistema v Sloveniji in Avstriji ter njuno skupno pravno podlago kakor tudi mednarodno sodelovanje. Z analizo smo želeli ugotoviti bistvene razlike v delovanju zračnega prometa v potniških in tovornih storitvah, kot sta uvoz in izvoz, ter dejavnike, ki so vplivali na njihovo višino povpraševanja. Pri Sloveniji smo se osredotočili na Letališče Ljubljana in prevoznika Adrio Airways pri Avstriji pa na Letališče Gradec in prevoznika Austrian Airlines. Za oboje smo analizirali uspešnost poslovanja in njuno posodabljanje v analiziranem obdobju ter razlike v ceni njunih storitev. Opredelili smo tudi sodelovanje letališč z drugimi prevozniki in družbi, ki skrbita za dosledno varnost v posamezni državi. Odločilne podatke za obdobje med 2005 in 2010 smo zbrali iz statističnih uradov, ki smo jih tabelarno predstavili, jih analizirali in obrazložili pomembne dejavnike, ki so vplivali na končne podatke.
Ključne besede: Ključne besede: zračni prometni sistem, zračna infrastruktura, mednarodne organizacije, potniški promet, tovorni promet, carinski postopek
Objavljeno: 03.11.2012; Ogledov: 1174; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (879,06 KB)

4.
E-POSLOVANJE V CARINSKI UPRAVI RS
Jasna Kavčič, 2012, diplomsko delo

Opis: Inovacije na področju elektronskega poslovanja zadnja leta samo strmo naraščajo, tako da klasičnih načinov poslovanja skoraj ni več v uporabi. Lahko rečemo, da elektronsko poslovanje dandanes ni več le sodobni trend, ampak nuja, saj ponuja ogromno možnosti za izboljšanje notranje učinkovitosti javnega sektorja in zagotavljanje storitev gospodarstvu in državljanom. V svetu hitrih sprememb je potrebna hitra in učinkovita odzivnost podjetij in organizacij na te spremembe. V cilju po povečani učinkovitosti in tako tudi fleksibilnosti javne uprave v odnosu na spreminjajoče se okolje je bila le-ta postavljena pred vrsto zahtev po preobrazbi in modernizaciji. Integracija Slovenije v EU je zahtevala nujne prilagoditve in poenotenje informacijske infrastrukture, predvsem pa sprožitev procesa informacijskega odpiranja. To je izhajalo tudi iz strateških dokumentov EU-ja, ki med drugim vzpodbujajo informacijsko odpiranje posameznih držav Samo diplomsko delo je sestavljena iz štirih smiselnih sklopov, od katerih prvi sklop zajema splošno predstavitev e-poslovanja, namen in prednosti ter varnost poslovanja preko spleta, drugi sklop pa vsebuje kratko predstavitev organizacije in zakonske osnove za izvajanje carinske službe in elektronskega poslovanja. Tretji, glavni sklop zajema predstavitev razvoja e-poslovanja v carini skozi leta, podani so načini e-poslovanja in predstavljene dosedanje izkušnje ter izsledki raziskave o odzivu in odnosih zaposlenih v CURS-u na uvedbo e-poslovanja. Delo zaključuje četrti sklop, ki poda znane smernice za nadaljnji razvoj e-poslovanja tako slovenske carine kot carine v carinski uniji EU-ja.
Ključne besede: carina, elektronsko poslovanje, informacijski sistem, carinski postopek
Objavljeno: 13.08.2012; Ogledov: 1257; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici