| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
IZDELAVA IN UPRAVLJANJE INTERAKTIVNEGA SPLETNEGA PORTALA
Nadja Jasminka Lokovšek, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Diplomska naloga predstavlja programsko orodje SloJoomla interaktivnega spletnega portala, s katerim lahko upravljamo kjerkoli. za izdelavo Paket vsebuje vse potrebne komponente in module, za izdelavo spletnih strani in temelji na odprtokodni osnovi (spletni strežnik Apache, podatkovna baza MySQL in jezik PHP). Cilj diplomske naloge je pokazati interaktivnost in upravljanje spletnega portala ter opisati njegovo izdelavo in rabo na konkretnem primeru. Pred začetkom izdelave spletnega portala je bilo potrebno izbrati vsebino, ki jo bo predstavljal in glede na to izdelati nivojsko strukturo strani. Izdelava spletnega portala se začne s seznamom vseh vsebin, ki jih portal predstavlja in njihovo razvrstitvijo v področja in kategorije. Diplomska naloga prikazuje postopek od instalacije in namestitve SloJoomle, do urejanja spletnega portala. Prikazan je postopek oblikovanja menijev, dodajanja besedil in sik, izdelave galerij, dodajanja komponent in modulov, spreminjanja predlog in upravljanja z uporabniki. Z opisanim postopkom je izdelana spletna stran Brunarice, katera je dostopna na naslovu: http://jasmina.pande.si/.
Ključne besede: interaktivnost spletni portal SloJoomla predstavitev podjetja brunarice
Objavljeno: 20.07.2009; Ogledov: 1757; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (4,99 MB)

2.
LESENI TURISTIČNI OBJEKT NA IRSKEM
Tina Špegelj, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je obdelana analiza lesenega gostinskega pritličnega in delno nadstropnega objekta. Tlorisno je objekt zelo razgiban. Največje zunanje dimenzije objekta so 51 x 40 m. Bruto tlorisna površina znaša 950 m2 v pritlični etaži in 390 m2 v nadstropju. Stene objekta so narejene po sistemu polno-stenskega masivnega sistema iz smrekovega lesa. Strešna konstrukcija se podpira s trapeznimi in trikotnimi vešali. Stropno konstrukcijo sestavljajo leseni stropniki in nosilci. Za prevzem horizontalnih sil so poševne opirače pod vešali in hrastovi mozniki med bruni. Obtežbe in njihove kombinacije so narejene skladno z določili Evrokod standardov. Analiza potresa ni zajeta, saj se vzamejo obtežbe za Irsko, kjer po Evrokod standardih ni potresne obtežbe. Analiza po mejnem stanju nosilnosti in dimenzioniranje je narejeno s pomočjo računalniškega programa Tower 3D Model Builder, ki omogoča analizo skladno z Evrokod standardi.
Ključne besede: lesene konstrukcije, masivna lesena gradnja, brunarice, analiza konstrukcij
Objavljeno: 20.10.2010; Ogledov: 2424; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (5,55 MB)

3.
USPEŠEN SPLETNI NASTOP KOT REZULTAT UČINKOVITE STRATEGIJE SPLETNEGA MARKETINGA
Vesna Krajačić, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili strategijo spletnega marketinga ter s tem preučili celoten proces načrtovanja in izdelave uspešne spletne strani s teoretičnega in praktičnega vidika. Spletnega nastopa se moramo lotiti postopoma. Kot najprej moramo raziskati spletni trg in tako ugotoviti velikost tržišča ter moč in velikost konkurence. Na podlagi tega določimo tudi najbolj donosne ključne besede za našo spletno stran. Ko je spletna stran postavljena, je potrebno poskrbeti za njeno promocijo. Le tako bodo uporabniki na spletu našli našo spletno stran. Pri tem lahko uporabimo optimizacijo spletne strani, s katero dosežemo, da se naša spletna stran uvrsti med prve zadetke na spletnih iskalnikih. Uporabniki spletnih iskalnikov bodo tako ob vpisani določeni ključni besedi prišli v stik prav z našo spletno stranjo in jo tudi obiskali. Sledi monetizacija spletne strani. To pomeni da spletno stran, ki že prejema zadovoljivo število obiskovalcev, želimo uporabiti za prodajo svojih izdelkov, izdelkov drugih ponudnikov ali prodajo oglasnega prostora. Monetizacija spletne strani torej pomeni, da s spletno stranjo želimo tudi nekaj zaslužiti. Da pa bi obiskovalce čim bolj prepričali v nakup ali druge zastavljene cilje, kot je klik na oglas ali oddaja e-poštnega naslova, moramo vedeti, katere so tiste stvari, ki jih pritegnejo k izvršitvi določenega cilja. Podjetje SEPI s.p. je pri postavljanju spletne strani Brunarice.org uporabilo strategijo spletnega marketinga, ki je sestavljena iz raziskave trga, promocije spletne strani s pomočjo optimizacije spletne strani, monetizacije in konverzije. Z analizo uspešnosti spletne strani smo ugotovili, ali je strategija spletnega marketinga učinkovita in ali spletna stran dosega želene rezultate.
Ključne besede: strategija spletnega marketinga, spletni nastop, raziskava spletnega trga, ključne besede, promocija, optimizacija spletne strani, konverzija, monetizacija, SEPI s.p., Brunarice.org
Objavljeno: 28.05.2012; Ogledov: 1887; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici