SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 17
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
AVTOMATIZACIJA IN INFORMATIZACIJA LOGISTIČNIH PROCESOV V PODJETJU KOGAL GROUP
Andrej Kos, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje informatizacijo in avtomatizacijo logističnih procesov oz. prikazuje razvojno zasnovo izvedbe proizvodnega programa, za podjetje Kogal group. Delo je podprto s teoretičnimi podlagami in zahtevami za vzpostavitev sistema sledljivosti in označevanja izdelkov, z opisom glavnih elementov, ki so potrebni za delovanje takšnega sistema. Prikazane so izboljšave in poenostavitve v spremljanju in nadziranju materialnega poslovanja, ki ga opisujemo tudi iz vidika računovodstva materiala.
Ključne besede: informatizacija, logistični procesi, avtomatizacija, označevanje, črtna koda, skladiščenje, brezpapirno poslovanje, računovodstvo materiala
Objavljeno: 10.02.2009; Ogledov: 3101; Prenosov: 547
.pdf Celotno besedilo (2,26 MB)

2.
Možnost uvedbe brezpapirnega poslovanja v leasing podjetje
Maja Nestorović, 2009, diplomsko delo

Opis: Pomemben vir informacij v podjetjih so še vedno papirni dokumenti. Pridobivanje podatkov in informacij iz tako shranjenih dokumentov je zamudno delo. Težavo predstavlja tudi distribucija, saj zanjo porabimo veliko časa in papirja. V zadnjih letih so se podjetja začela zavedati kako pomembno je učinkovito ravnanje z računovodsko in poslovno dokumentacijo ter individualna obravnava vsakega dokumenta. Tu je potrebno omeniti sisteme za elektronsko upravljanje z dokumenti, ki omogočajo kvalitetno izdelavo, popravljanje in upravljanje obsežne količine dokumentov.
Ključne besede: Dokumentni sistem, elektronski sistem za upravljanje računovodskih dokumentov, brezpapirno poslovanje, leasing, prednosti in slabosti dokumentnega sistema
Objavljeno: 11.06.2009; Ogledov: 2248; Prenosov: 505
.pdf Celotno besedilo (7,12 MB)

3.
ANALIZA IN STROŠKOVNA UČINKOVITOST ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA V RAČUNOVODSKEM SERVISU XY D.O.O.
Nina Golavšek, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil v prvem delu proučiti elektronsko poslovanje na splošno, v drugem elektronsko poslovanje v računovodski stroki, v zadnjem delu pa predstaviti elektronsko poslovanje v računovodskem servisu XY d.o.o. in na praktičnem primeru izračunati stroškovno učinkovitost brezpapirnega poslovanja v primerjavi s klasičnim. V prvem delu naloge smo definirali pojem elektronskega poslovanja, njegov razvoj, vrste, oblike in sestavine elektronskega poslovanja. Elektronsko poslovanje vključuje uporabo vseh oblik informacijske in komunikacijske tehnologije v poslovnih procesih. Najpomembnejši delež elektronskega poslovanja zavzema poslovanje med podjetji. Elektronsko poslovanje prinaša prednosti, prinaša pa tudi določene slabosti, pri čemer je še posebej pomembna varnost poslovanja za vse udeležence v procesu elektronskega poslovanja. V drugem delu smo proučili elektronsko računovodstvo, kjer je s sodobnejšo programsko opremo mogoč avtomatičen uvoz podatkov iz različnih virov in izvoz oziroma oddajanje predpisanih obrazcev in poročil državnim inštutucijam. Učinkovitost je tudi v enkratnem vnosu posameznega podatka, nato pa vsi nadaljni postopki potekajo avtomatizirano. Posebno pozornost je potrebno posvetiti odpravljanju dokumentov v papirni obliki in njihovi transformaciji v elektronsko obliko, pri čemer pa moramo zagotoviti sledljivost dokumentov. V zadnjem delu smo predstavili elektronsko poslovanje v računovodskem servisu XY d.o.o. in na praktičnem primeru proučili, da se stroški pri brezpapirnem poslovanju v primerjavi s klasičnim, bistveno zmanjšajo.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko računovodstvo, brezpapirno računovodstvo, EBA, Pantheon.
Objavljeno: 23.07.2010; Ogledov: 2308; Prenosov: 292
.pdf Celotno besedilo (408,67 KB)

4.
PRAVNA UREDITEV ARHIVIRANJA DOKUMENTOV
Urban Marguč, 2011, diplomsko delo

Opis: Elektronski dokumenti so dokumenti v elektronski oz. računalniški obliki, v enaki obliki pa se nahajajo dokumenti na strežnikih v elektronskem arhivu. Za obvladovanje in delovanje elektronskih dokumentov in arhiva je potreben sistem za upravljanje dokumentov. Principi delovanja različnih sistemov za upravljanje dokumentov so podobni, razlike so opazne pri številu funkcij, ki jih ponujajo različne znamke programske opreme, ki so sestavni del sistema. Za varnost dokumentarnega in arhivskega gradiva v klasični in elektronski obliki je dobro poskrbljeno z Zakonom o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva ter arhivih. Prav tako so z zakonom predpisane stroge sankcije za kršitelje. V diplomskem delu smo večinoma obravnavali problematiko elektronskih dokumentov in elektronskega arhiva, pretežno s pravnega vidika. Prišli smo do spoznanja, da večina organizacij tako javnega, kot zasebnega sektorja uporablja elektronske dokumente, kar pomeni, da imajo elektronski dokumenti prednosti v primerjavi z navadnimi. Več kot polovica organizacij meni, da je uporaba elektronskih dokumentov enako varna kot uporaba navadnih, torej obstaja zaupanje v elektronske dokumente s strani organizacij. Prav tako smo potrdili našo domnevo, ki je trdila, da ima elektronski arhiv veliko prednosti pred klasičnim sistemom arhiviranja, kot so korespondenca, hitrost, učinkovitost, preglednost in lažje upravljanje dokumentov.
Ključne besede: elektronski dokumenti, elektronski arhiv, brezpapirno poslovanje, sistem za upravljanje z dokumenti, zakon o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva ter arhivih
Objavljeno: 31.01.2012; Ogledov: 1488; Prenosov: 181
.pdf Celotno besedilo (623,70 KB)

5.
URESNIČEVANJE KONCEPTOV ELEKTRONSKEGA RAČUNOVODSTVA V RAČUNALNIŠKIH PROGRAMIH ZA RAČUNOVODSTVO
Leon Bračko, 2011, diplomsko delo

Opis: Danes je uspešnost organizacij in podjetij v veliki meri odvisna tudi od učinkovitosti elektronskega poslovanja. Ta prinaša nove poslovne priložnosti, omogoča optimizacijo poslovnih procesov in s tem znižuje stroške. Hiter razvoj informacijske tehnologije spreminja modele in organiziranost podjetij. To velja ob predpostavki, da imajo podjetja ustrezno informacijsko tehnologijo in sledijo razvoju. Elektronsko računovodstvo se je trenutno razvilo do faze, da so vnosi enkratni, podatki stalno osveženi, možnosti napak pa minimalizirane. Hitrost informacij je večja, hkrati pa smo lahko krajevno in časovno neodvisni. Nadaljnji razvoj teži k temu, da se izloči potreba po fizični prisotnosti papirja, dokumentacija pa bi bila elektronska pripeta elektronskim dokumentom ter tako venomer na vpogled. S tem bi se zagotovila večja varnost, sledljivost in preglednost poslovanja. Programi za računovodstvo, ki jih ponujajo na našem trgu se med seboj ne razlikujejo bistveno. Vsi ponujajo osnovne funkcije računovodstva, delujejo na več možnih načinov in si prizadevajo razvoj razširiti na brezpapirno poslovanje. Omenjeni programi v nalogi so namenjeni predvsem mikro in manjšim podjetjem ter računovodskim servisom.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko računovodstvo, brezpapirno računovodstvo, digitalizacija, elektronsko arhiviranje, računovodski programi.
Objavljeno: 20.06.2012; Ogledov: 973; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (727,58 KB)

6.
ZELENO POSLOVANJE PODJETIJ S POUDARKOM NA STORITVENIH ORGANIZACIJAH
Jani Bezjak, 2012, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrski nalogi smo najprej predstavili tematiko okolju prijaznega poslovanja v podjetjih iz teoretičnega vidika. V tem delu smo združili teoretične osnove različnih avtorjev in jih dopolnili s svojimi mišljenji. Predstavili smo tudi štiri podjetja iz domačega in tujega okolja, ki v svoje poslovanje vključujejo ''zeleno'' poslovanje. Omenjena podjetja smo predstavili, da ponazorimo, kako poteka okolju prijazno poslovanje v praksi. Naloga pa je predstavljena tudi iz praktičnega vidika, v katerem smo analizirali značilnosti ''zelenega'' poslovanja in le-te predstavili v nazorni obliki kot priročnik. Rezultate smo nadgradili tudi z raziskavo, opravljeno z anketo, ki smo jo izvedli med naključno izbranimi anketiranci, da bi pridobili kar se da celostne rezultate. Rezultate smo komentirali in podali možne rešitve problemov. Podjetja se vse bolj soočajo z novimi izzivi in tveganji, ki izhajajo iz okoljskega, ekonomskega in družbenega napredka in sprememb. Danes je skrb za trajnostni razvoj in posledično za ohranjanje okolja ključ do zagotavljanja prihodnosti generacijam, ki prihajajo za nami. Podjetja, ki so osvojila koncept trajnostnega razvoja, so se pripravljena spoprijemati z različnimi poslovnimi izzivi tako na domači kot tudi globalni ravni. Vlaganje v trajnostni razvoj vodi k ustvarjanju dolgoročne vrednosti za podjetja in njegove delničarje. To spodbuja dodatna vlaganja in njihov pozitivni učinek na družbo in gospodarstvo tako razvitega kot tudi nerazvitega sveta.
Ključne besede: Okolju prijazno ''zeleno'' poslovanje, trajnostni razvoj, okoljska ozaveščenost, eko, brezpapirno, okoljski benchmarking, hibridna vozila, recikliranje, energetsko učinkovito, varstvo okolja, okoljska odgovornost, življenjski cikel.
Objavljeno: 24.05.2012; Ogledov: 2015; Prenosov: 237
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

7.
ANALIZA RAZVITOSTI SLOVENSKEGA TRGA RAČUNOVODSKIH STORITEV NA DALJAVO
Nataša Vrbnjak, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena teoretična razlaga o tem, kaj je elektronsko poslovanje, da je elektronsko računovodstvo njegov del in da elektronsko poslovanje in elektronsko računovodstvo predstavljata tehnološko rešitev, ki omogoča storitev na daljavo. V prvem delu naloge je opredeljeno elektronsko poslovanje in njegov razvoj, njegova uvedba v poslovni proces in predstavljamo, kako pri izvajanju elektronskega poslovanja skrbijo za varnost podatkov in elektronskih dokumentov. Nadaljujemo s predstavitvijo elektronskega računovodstva, kjer se osredotočamo predvsem na zunanje izvajanje storitve, pri čemer zunanji servis nudi računovodsko storitev zunanjemu uporabniku. Cilj diplomske naloge je predstaviti storitev oddaljenega računovodstva, kako poteka in katero tehnološko rešitev imajo računovodski servisi pri tem na voljo. Zato smo analizirali slovenski trg ponudnikov programske opreme in tehnoloških rešitev, ki so potrebne za izvajanje računovodske storitve na daljavo ter predstavili njihove posebnosti in možnosti. Na koncu smo med računovodskimi servisi opravili še manjšo raziskavo s pomočjo intervjuja. Pozanimali smo se, katero tehnološko rešitev uporabljajo, kolikšen delež vseh njihovih klientov se poslužuje elektronskega računovodstva in povprašali po zadovoljstvu teh strank.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronsko računovodstvo, računovodska storitev na daljavo, oddaljeno računovostvo, brezpapirno računovodstvo
Objavljeno: 23.11.2012; Ogledov: 966; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

8.
PRENOVA POSLOVNIH PROCESOV V PODJETJU ASSISTANCE CORIS D.O.O.
Robert Goričnik, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetje Assistance CORIS d.o.o. je od leta 2005 na poti k digitalizaciji poslovanja. Z implementacijo programske opreme za podporo tovrstnemu načinu poslovanja je podjetje že prilagodilo delo v operativnem, finančno-računovodskem ter prodajnem sektorju. Kljub omenjenim novostim pa se ugotavlja, da je celoten proces obdelave posameznih storitev, ki jih podjetje nudi, od začetka z odpiranjem primera, do konca s plačilom računov in arhiviranjem, predolg. V podjetju se zaradi neobvladljivosti procesov pojavlja prevelika obremenjenost zaposlenih, za potrebe podjetja se je izkazala nujna tudi izboljšava pri dostopnosti arhivskih dokumentov. Potrjena je potreba po prenovi procesov, ki bo odpravila obstoječe težave. Kot posledica procesa prenove je potrebna rešitev zgoraj omenjenih težav ter izboljšanje celotnega poslovanja podjetja. Dosedanje spremembe na področju poslovanja so bile usmerjene v zmanjševanje potrebe po papirni dokumentaciji; dolgoročni cilj podjetja je večja efektivnost, manjši stroški ter manjša obremenjenost zaposlenih.
Ključne besede: Prenova poslovnih procesov, brezpapirno poslovanje, digitalizacija poslovanja, elektronska hramba dokumentov, avtomatizacija poslovanja.
Objavljeno: 28.01.2015; Ogledov: 884; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

9.
Digitalizacija SWIFT procesov v bančništvu
Aljaž Toman, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrsko delo obravnava načrtovanje in razvoj rešitve za avtomatizacijo razvrščanja in posredovanja medbančnih SWIFT-sporočil. Predstavljena rešitev digitalizira obstoječe postopke ter nadalje omogoča digitalizacijo povezanih poslovnih procesov. Tematika je obravnavana in predstavljena v konkretnem okolju bančne ustanove ter prilagojena za delovanje v njem. Cilj magistrskega dela je postaviti koncept rešitve, ga podrobno načrtovati ter evalvirati njegovo realizacijo v sodelovanju z Gorenjsko banko, d. d., Kranj. Glavni cilj rešitve je digitalizacija SWIFT-procesov. To zajema popolno digitalizacijo in avtomatizacijo procesa razvrščanja in posredovanja sporočil, poleg tega pa to delno digitalizira tudi vse povezane poslovne procese. Širši cilj rešitve je omogočiti digitalizacijo povezanih poslovnih procesov na račun izločitve papirnih verzij sporočil kot vhodov v posamezne procese. V prvem delu magistrskega dela so predstavljene teoretične osnove digitalne preobrazbe, digitalizacije poslovnih procesov ter brezpapirnega poslovanja, na podlagi katerih je zastavljena ideja za koncept rešitve. Prav tako so predstavljene tehnične teoretične osnove, ki so potrebne za osnovno razumevanje nadaljevanja. Predstavljena sta SWIFT-sistem ter osnovno delovanje izmenjave medbančnih sporočil preko ponudnika deljene SWIFT-infrastrukture. V nadaljevanju je prikazan osnovni koncept rešitve na podlagi proučenih teoretičnih izhodišč in specifik delovanja SWIFT-sistema na tehničnem nivoju v obravnavani organizaciji. Skladno s tem so natančneje definirani procesi, na katere implementacija rešitve vpliva, skupaj z načrtovanim procesom po opravljeni prenovi. Jedro naloge predstavljajo izdelava klasifikacijskega modela, njegovo testiranje ter načrtovanje programske realizacije rešitve. Ta zajema tri različne funkcionalnosti, in sicer klasifikacijo sporočil, njihovo obdelavo in razširitev ter posredovanje na ustrezno mesto. Delovanje rešitve je na koncu predstavljeno s primerom celotne obdelave konkretnega sporočila, ki ga je banka prejela. V zadnjem delu so predstavljeni ocena učinkov, diskusija z možnostmi za nadaljnji razvoj ter pogoji za uvedbo takšne rešitve v poljubno bančno okolje.
Ključne besede: Digitalizacija poslovnih procesov, brezpapirno poslovanje, SWIFT, avtomatizacija ročnih postopkov
Objavljeno: 19.11.2018; Ogledov: 133; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (4,48 MB)

10.
UVEDBA BREZPAPIRNEGA POSLOVANJA V RAČUNOVODSTVU PODJETJA X
Katja Praprotnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Organizacije so izpostavljene stalnemu izboljševanju učinkovitosti dela, še posebej v času gospodarske krize. Uvajanje sistemov za elektronsko upravljanje poslovnih dokumentov v procesih računovodstva in obračuna plač in njihovo arhiviranje v zakonsko skladnem elektronskem arhivu prinaša bistvene prihranke z vidika učinkovitosti dela in uspešnosti poslovanja.
Ključne besede: dokumentacijski sistem, elektronsko potrjevanje prejetih računov, e-plače, brezpapirno poslovanje, računovodstvo, kadrovski sistem.
Objavljeno: 25.08.2016; Ogledov: 423; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (7,67 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici