| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
BREZŽIČNO KOMUNIKACIJSKO RAZVOJNO OKOLJE ZA ROBOTA ROBOSAPIEN
Mitja Gomboc, 2007, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je opisan razvoj brezžičnega komunikacijskega okolja za Robosapien. Ta razvoj zajema analizo obstoječe strojne opreme in načrtovanje nove ter primerjavo in uporabo različnih brezžičnih tehnologij za prenos podatkov. Za uporabo brezžičnih komunikacijskih omrežij smo analizirali različne vgrajene sisteme, ki omogočajo uporabo brezžičnih tehnologij WLAN 802.11 in Bluetooth v1.1 ter omogočajo razvoj lastne programske opreme. Razvojno okolje nam nudi dostop do strojne opreme, tako lahko krmilimo elektromotorje in zaznavamo informacije od senzorjev ter ima možnosti za oddaljeno nadgradnjo programske opreme.
Ključne besede: elektronika, brezžične komunikacije, mobilne naprave, mikrokrmilniki, senzorji, vgrajeni sistemi
Objavljeno: 02.02.2012; Ogledov: 1384; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (25,21 MB)

2.
BREZŽIČNO POVEZOVANJE PRENOSNIH MULTIMEDIJSKIH NAPRAV
Tone Žnidaršič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava sodobne načine brezžičnega povezovanja s poudarkom na prenosnih napravah. Prvi del naloge sestavlja teoretični pregled različnih možnosti brezžičnega povezovanja in komunikacije. Zaradi tesne povezave s praktičnim delom, so na kratko predstavljeni tudi geografski informacijski sistemi. V drugem delu je predstavljena izdelava aplikacije namenjene prenosnim napravam z operacijskim sistemom Windows Mobile. Aplikacija omogoča beleženje poti, ki jo opravimo. Več takšnih poti lahko na napravi urejamo, pošljemo na oddaljeni strežnik in jih iz njega pridobimo.
Ključne besede: računalništvo, multimedia, brezžične naprave, geografski informacijski sistemi
Objavljeno: 06.04.2011; Ogledov: 1306; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (2,58 MB)

3.
4.
Primerjalna analiza mednarodnih marketinških strategij proizvajalcev mobilnih telekomunikacijskih naprav
Andrej Tisel, 2017, magistrsko delo

Opis: Brezžične telekomunikacije so v zadnjih štiridesetih letih postale del vsakdanjega življenja. Celotno obdobje štiridesetih let pa so v tej industriji zaznamovali številni preobrati na vrhu. Prav zaradi teh preobratov je tržišče postalo visoko intenzivno konkurenčno in na takšnem zasičenem tržišču je marketing pomembna komponenta razlikovanja med proizvajalci. To pa je osnovni razlog za raziskavo in analizo te tematike. Osrednja tematika magistrskega dela je analiza različnih proizvajalcev mobilnih telekomunikacijskih naprav. Analizo smo tako izvedli s pomočjo preučevanja teorije mednarodnega marketinga oziroma natančneje mednarodnih marketinških strategij. Kasneje pa smo se lotili tudi lastne raziskave, ki nam je ponudila vpogled v obnašanje odjemalcev na tržišču. Tako smo se tekom pisanja osredotočili na štiri proizvajalce, ki so prisotni na slovenskem tržišču. Za omenjene smo opredelili različne poslovne statistike, na podlagi katerih smo ugotavljali njihovo uspešnost na tržišču. Zanimalo nas je ali so večji izdatki za marketing nujno povezani z večjimi prihodki. To pa nikakor ni celotna slika, saj nas je zanimalo tudi kakšne strategije ubirajo proizvajalci na tržiščih. Predvsem pa nas je zanimalo dejstvo, ali izbirajo enake strategije za dosego cilja ali pa se njihove strategije razlikujejo. Za potrebe tega smo zbrali podatke iz medijev in poslovnih poročil, da smo ugotovili, na kakšen način okvirno delujejo različni proizvajalci, kako so usmerjeni njihovi cilji in kakšne strategije predvidoma uporabljajo za uresničevanje teh strateških ciljev. Tekom naloge smo izvedli tudi raziskavo z anketnim vprašalnikom. Podatke smo obdelali s statističnim programom, kjer smo iskali statistično značilne razlike med skupinami. Ključni del raziskave pa je bil ugotavljanje dejavnikov, ki pomembno vplivajo na nakupno odločitev pametnega telefona odjemalca. V sklepnem delu smo tako ugotovili, da se proizvajalci razlikujejo po marketinških strategijah glede na tržni delež in dolžino prisotnosti na tržišču. Prav tako smo uspeli ugotoviti, da vložki v marketing niso sorazmerni z uspehi proizvajalcev na tržišču, tako torej predvidevamo, da obstajajo še drugi vplivni dejavniki uspeha. Nazadnje pa smo s pomočjo raziskave uspeli razbrati, da obstajajo razlike med spoloma glede na nakupno točko in glede na zaznavanje pomembnosti dejavnikov pri nakupu. Pri pomembnosti samih dejavnikov pri nakupu mobilnega telefona pa se je izkazalo, da je pomemben tako softverski, kot hardverski vidik. Ugotovili pa smo tudi, da se tisti, ki imajo za prvo asociacijo Apple in Samsung razlikujejo v določenih značilnostih pri pomembnosti nakupa nove naprave.
Ključne besede: Mednarodne marketinške strategije, pametni telefoni, brezžične telekomunikacije, marketinška analiza, marketinški splet, pomembnost pri nakupu mobilne naprave, SWOT analiza, Ansoff matrika, BCG matrika.
Objavljeno: 08.12.2017; Ogledov: 318; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici