1.
Bralni kotiček na prostem kot rezultat projektnega dela v osnovni šoli : magistrsko deloMarko Bračič, 2025, magistrsko delo
Opis: Projektno učno delo je sodoben pedagoški pristop, ki učencem omogoča aktivno vlogo pri reševanju izzivov iz vsakdanjega življenja. Pri tem razvijajo ključne kompetence, kot so ustvarjalnost, samostojnost, sodelovanje in odgovornost. Zunanji prostori šole ponujajo številne možnosti za učenje, vendar pogosto ostajajo neizkoriščeni.
Devetošolci so v okviru interesne dejavnosti, ki je potekala po načelih projektnega dela, oblikovali in izvedli projekt bralnega kotička v šolskem parku. Z mislijo na mlajše učence so izdelali ergonomsko oblikovano klop, knjigobežnico in lesen podest s cvetlično gredo ter uredili okolico. Ob tem so pridobivali tehnično znanje, spoznavali materiale, orodja in delovne postopke ter krepili občutek pripadnosti šolskemu prostoru. Čeprav je končni izdelek uspešno narejen, največjo vrednost predstavlja proces, ki je učencem omogočil izkustveno učenje, sodelovanje in aktivno sooblikovanje šolskega okolja.
Ključne besede: projektno učno delo, tehnika in tehnologija, knjigobežnica, bralni kotiček, osnovna šola
Objavljeno v DKUM: 16.07.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 11
Celotno besedilo (1,61 MB)