SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
PRESOJA PRIMERNOSTI OBLIKOVANJA STROŠKOVNE CENE BOVDEN POTEGA
Simona Čuček, 2012, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Spremljanje stroškov je za vsako podjetje bistvenega pomena. Vsako podjetje poskuša na svoj način priti do novih rešitev za zniževanje stroškov ter s tem doseči maksimalen dobiček. V strmenju po čim nižjih stroških so v avtomobilski industriji razvili metodo Target Costing oz. metodo ciljnih stroškov. Metoda se je razvila na Japonskem, v avtomobilskem koncernu Toyota. Ta metoda je uporabna tudi v drugih panogah. Zraven metode ciljnih stroškov poznamo še več novejših metod, npr. Kaizen stroški, ABC metoda, Analiza vrednosti, ki so uporabne kot samostojne metode ali pa kot sestavni del procesa zniževanja stroškov ob drugi glavni metodi, npr. metodi ciljnih stroškov. Poznamo pa še tradicionalne metode, torej spremljanje stroškov po stroškovnih mestih oz. po stroškovnih nosilcih, ki pa zaradi poznega vključevanja spremljanja stroškov ne dajejo zadostnih informacij. Glede na hiter razvoj v svetu, vedno večjo avtomatizacijo, kratko življenjsko dobo izdelkov in globalizacijo, je konkurenca na vseh področjih vedno močnejša, tako so podjetja prisiljena zmanjšati stroške, da lahko s svojimi izdelki konkurirajo na trgu. Osnovni cilj metod spremljanja ciljnih stroškov je spremljanje stroškov izdelka od razvoja do proizvodnje. Ta metoda spremljanja stroškov zahteva veliko časa, napora zaposlenih in tudi denarja. Praktičen primer smo predstavili na bovden potegu izdelka podjetja TBP d. d. Predstavili smo kalkulacijo stroškov določenega izdelka. Da bi dosegli ciljne stroške, pa smo poiskali alternative za znižanje le-teh.
Ključne besede: Ključne besede: bovden potegi, avtomobilska industrija, tradicionalne metode kalkuliranja stroškov, ciljni stroški, kaizen stroški.
Objavljeno: 22.03.2013; Ogledov: 706; Prenosov: 225
.pdf Polno besedilo (10,64 MB)

3.
Avtomatizacija delovnega mesta za predmontažo bovdenov
Tomaž Rajh, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo avtomatizacijo delovnega mesta za predmontažo bovdenov za potrebe podjetja Kovinostrugarstvo Rajh Vera s. p. Prvotno je delo potekalo le delno avtomatizirano, kar pa je zaradi preobremenitve ramenskega sklepa delavcev privedlo do škodljivih posledic za zdravje ljudi. Poleg tega je postajal obseg proizvodnje čedalje večji, zato je bilo treba delovno mesto avtomatizirati. V diplomskem delu smo zasnovali montažni avtomat, ki s pomočjo dveh zalogovnikov in številnih senzorjev samodejno dozira količino plastičnih in kovinskih delov, jih pravilno orientira ter sestavlja s pomočjo stisnjenega zraka. Delo sedaj poteka hitreje, z manj napakami in z manjšo obremenitvijo delavcev.
Ključne besede: montaža, strega, avtomatizacija, bovden
Objavljeno: 21.11.2012; Ogledov: 774; Prenosov: 152
.pdf Polno besedilo (2,02 MB)

4.
AVTOMATIZACIJA NATIKANJA GUMIJASTIH DISTANČNIKOV NA BOVDNE
Denis Čibri, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen koncept avtomatizacije natikanja gumijastih distančnikov. Cilj podjetja je bila priprava koncepta, ki bo osnova za realizacijo izdelave avtomatizirane celice, ki bo del avtomatizirane proizvodne linije. Pri pripravi koncepta sem izhajal iz želenega takt časa ter iz omejenega projektnega proračuna. Diploma vsebuje opis delovanja koncepta, uporabljene gradnike in predvidene stroške izdelave.
Ključne besede: Bovden, gumijasti distančnik, avtomatizacija
Objavljeno: 23.10.2015; Ogledov: 388; Prenosov: 65
.pdf Polno besedilo (6,03 MB)

5.
AVTOMATIZACIJA STROJA ZA VSTAVLJANJE HDPE CEVKE V BOVDEN
Uroš Hamler, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga zajema področje prenosa potega oz. potezne sile. To področje se pojavlja na vsakem koraku v našem življenju, pogosteje pa se uporablja v avtomobilski industriji. Naloga je bila izdelati napravo, ki izdeluje polizdelek za bovden potege namenjene prav za avtomobilsko industrijo. Bovdni so različnih dolžin, notranji premer bovdna je majhen, v katerega je treba vstaviti cevko. Ta naloga je bila precej zahtevna, saj zahteva, da vse deluje natančno in brez napak ter z visoko točnostjo in hitrostjo izdelave. Podrobneje je opisan princip delovanja stroja ter težave, ki so se pojavljale skozi izdelavo in med testiranjem. Opisan je tudi postopek načrtovanja in vse zahteve, ki so bile ključne za rešitev danega problema.
Ključne besede: Avtomatizacija, strojegradnja, varnostni modul, bovden poteg
Objavljeno: 05.07.2016; Ogledov: 308; Prenosov: 43

6.
RAZVOJ VERIŽNEGA TRANSPORTERJA BOVDEN POTEGA
Uroš Lorber, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V podjetju TBP d.d. so v proizvodnem procesu na obstoječem stroju dobili potrebo po transporterju bovden potega. Ker je bila želja podjetja, da se naprava izdela znotraj podjetja, smo se odločili za lasten razvoj in izdelavo. Diplomska naloga zajema celoten postopek razvoja in konstruiranja verižnega transporterja namenjenega transportu bovdena. Na začetku je predstavljeno podjetje, v nadaljevanju pa so predstavljeni strojni deli, njihovo delovanje, postopek konstruiranja, preračuni ter MKE analiza pogonske gredi. Pri konstruiranju verižnega transporterja bovden potega so bili upoštevani ISO standardi in predpisi varstva pri delu.
Ključne besede: konstruiranje, Solidworks, transporter, bovden
Objavljeno: 13.09.2017; Ogledov: 28; Prenosov: 5
.pdf Polno besedilo (3,55 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici