| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJ BOGATIH SPLETNIH VMESNIKOV Z UPORABO SILVERLIGHT
Darko Domjan, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi so predstavljene temeljne lastnosti bogatih spletnih aplikacij, njihove prednosti in vpliv, ki ga imajo na obstoječe tehnologije in uporabnike. Podrobneje je predstavljen Microsoft Silverlight, pri katerem si ogledamo funkcionalnosti, arhitekturo in način razvoja aplikacij s primeri. S primerjavo in ključnimi značilnostmi sta predstavljeni tudi dve konkurenčni RIA ogrodji, JavaFX in Adobe Flex. V zaključnem delu je predstavljena preprosta arkadna igra razvita v ogrodju Silverlight, na kateri so praktično prikazane bistvene funkcionalnosti tega ogrodja.
Ključne besede: RIA, Silverlight, bogate spletne aplikacije, spletni vmesniki
Objavljeno: 20.12.2010; Ogledov: 1748; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

2.
PRIMERJAVA OGRODIJ ZA RAZVOJ BOGATIH SPLETNIH APLIKACIJ VADIN IN APACHE WICKET
Mario Marić, 2010, diplomsko delo

Opis: Povzetek V diplomskem delu preučimo dva izmed ogrodij za razvoj bogatih spletnih aplikacij Vaadin in Apache Wicket ter ju med seboj primerjamo po značilnostih in zmogljivosti. Seznanimo se s samim pojmom bogatih spletnih aplikacij. Nato obe ogrodji podrobneje predstavimo ter si na praktičnem primeru pogledamo njune prednosti ter slabosti. Praktični del diplomskega dela predstavlja implementacija spletne trgovine v obeh ogrodjih. Na podlagi rezultatov primerjave praktičnega dela izpeljemo sklep o uporabnosti obeh ogrodij.
Ključne besede: Vaadin, Apache Wicket, RIA, bogate spletne aplikacije
Objavljeno: 02.02.2012; Ogledov: 1566; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

3.
IZDELAVA PORTALA ZA ISKANJE ŠPORTNEGA PARTNERJA Z MICROSOFT SILVERLIGHT
Gregor Kovačec, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja uporabo tehnologije Microsoft Silverlight za izdelavo portala za iskanje športnega partnerja. V delu so predstavljene tehnologije bogatih spletnih aplikacij in postopek izdelave portala od načrtovanja, implementacije do postavitve portala na internet. Pri implementaciji je poudarek na uporabi spletnih storitev WCF, na implementaciji zemljevidov in implementaciji iskanja, ki uporablja poseben pristop z uporabo iskalnih krogov. Podrobno je opisan tudi sistem za dinamično nalaganje jakostnih lestvic, ki uporablja koncept aplikacijskih domen. V zadnjem delu diplomskega dela je opisana še uporaba portala izven spletnega brskalnika in podroben opis končnega izdelka.
Ključne besede: Silverlight, Bogate spletne aplikacije, RIA, WCF, Bing Maps, Aplikacijske domene, Športne aktivnosti
Objavljeno: 31.03.2011; Ogledov: 1536; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (9,84 MB)

4.
UPORABA SILVERLIGHT 4 ZA PODPORO ELEKTRONSKEMU PREVERJANJU ZNANJA
Matjaž Reberc, 2011, diplomsko delo

Opis: Preučili in opisali smo tehnologijo Microsoft Silverlight 4, ki je ena izmed tehnologij za gradnjo uporabniško bogatih spletnih aplikacij. V praktičnem delu diplomskega dela pa smo v tej tehnologiji razvili spletno aplikacijo, ki omogoča elektronsko preverjanje znanja. Omogoča nam ustvarjanje različnih vrst vprašanj, generiranje in reševanje e-testov ter pregled rezultatov njihovega reševanja.
Ključne besede: uporabniško bogate spletne aplikacije, Silverlight, WCF, elektronsko preverjanje znanja
Objavljeno: 10.06.2011; Ogledov: 1724; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (3,53 MB)

5.
UPORABA OGRODJA OPENLASZLO ZA IZGRADNJO UPORABNIŠKO BOGATIH SPLETNIH APLIKACIJ
Jasmina Rebernak, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: Danes je za izgradnjo uporabniško bogatih spletnih aplikacij na voljo veliko različnih ogrodij. Eno takšnih je odprtokodno ogrodje OpenLaszlo, katerega razvoj se je pričel pred dobrim desetletjem. Preprostost pri razvoju aplikacij, neodvisnost od urejevalnika za pisanje kode in prenosljivost med spletnimi brskalniki so le nekatere izmed prednosti, ki jih ponuja to ogrodje. Eden izmed sestavnih delov tega ogrodja je programski jezik LZX, katerega prednost je podobnost s HTML-jem in JavaScript-om. V diplomski nalogi smo najprej opisali samo ogrodje in jezik LZX. V praktičnem delu pa smo s pomočjo tega ogrodja izdelali spletno aplikacijo.
Ključne besede: ogrodje za gradnjo spletnih aplikacij, uporabniško bogate spletne aplikacije, programski jezik LZX, OpenLaszlo
Objavljeno: 26.09.2011; Ogledov: 1216; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (2,63 MB)

6.
PRIMERJAVA JAVANSKIH OGRODIJ ZA RAZVOJ ASINHRONIH SPLETNIH APLIKACIJ
Marko Agrež, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se najprej dotaknili asinhronih komunikacijskih tehnik med odjemalcem in strežnikom preko spleta. V nadaljevanju smo raziskali tehnologije, ki na strežniški strani nudijo podporo tem tehnikam. Odgovorili smo na vprašanje »Zakaj so pomembna ogrodja in kako nam olajšajo delo?« ter predstavili dve izmed njih – CometD in Atmosphere. Naredili smo pregled dobrih praks na področju testiranja zmogljivosti spletnih aplikacij ter izvedli primerjavo predstavljenih ogrodij po zmogljivosti in nekaterih funkcionalnih lastnostih.
Ključne besede: Comet, AJAX s potiskanjem, bogate spletne aplikacije, asinhron splet, ogrodje, CometD, Atmosphere, asinhrono procesiranje zahtev, WebSocket
Objavljeno: 18.11.2011; Ogledov: 1794; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

7.
PRIMERJAVA TEHNOLOGIJ FLASH IN HTML5
Miha Jerič, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu bomo raziskali ter obdelali primerjavo med spletnima tehnologijama Flash ter HTML5. Flash je na spletu prisoten že vse od leta 1996 in je namenjen prikazovanju interaktivnosti na spletni strani, prikazovanju medijev, iger, ki jih samo v HTML-ju do prihoda HTML5 ni bilo možno prikazovati. Z novim standardom HTML5 pa bi lahko v prihodnosti le-ta popolnoma izpodrinil Flash, saj omogoča interaktivnost, ne da bi bilo potrebno namesti dodatne komponente za prikazovanje interaktivnosti (npr. Flash player). Flash ima kar nekaj pomanjkljivosti, zaradi katerih bi ga lahko HTML5 izpodrinil. Med njimi je prav gotovo v prvi vrsti potreba po nameščanju dodatnih komponent. V diplomskem delu bomo raziskali razliko med obema tehnologijama, njune prednosti in slabosti ter prikazali praktičen primer razvoja aplikacije in igre na obeh tehnologijah. Primerjali bomo razvoj obeh tehnologij ter opisali prednosti in slabosti, s katerimi smo se soočali.
Ključne besede: HTML5, Flash, ActionScript, JavaScript, primerjava, spletne tehnologije, RIA, bogate spletne aplikacije
Objavljeno: 11.06.2012; Ogledov: 1569; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

8.
UPORABA PROGRAMSKEGA JEZIKA GROOVY ZA IZGRADNJO UPORABNIŠKO BOGATIH SPLETNIH APLIKACIJ
Andrej Ravnak, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili lastnosti programskega jezika Groovy, ki smo ga uporabili za implementacijo spletne aplikacije. V teoretičnem delu diplomske naloge smo opisali potek namestitve ogrodij, omenili druga razvojna orodja in podrobno predstavili osnovne gradnike in lastnosti Groovy-a, katerih delovanje smo prikazali na testnih primerih. V praktičnem delu diplomske naloge smo opisali našo spletno aplikacijo in gradnike, ki predstavljajo povezavo med uporabniškim vmesnikom in podatkovno bazo.
Ključne besede: Groovy, Grails, uporabniško bogate spletne aplikacije
Objavljeno: 15.06.2012; Ogledov: 1258; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici