| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Verodostojnost zdravstvenih blogov: vpliv starosti bralcev na njihovo kritičnost : diplomsko delo
Rene Tobias, 2019, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu smo predstavili pojem verodostojnosti na spletu, osredotočili pa smo se predvsem na primer blogov. Pojasnili smo še pomen verodostojnosti informacij na blogih, vse skupaj pa povezali z vplivom starosti bralca na dojemanje verodostojnosti blogov. V empiričnem delu smo opravili kvantitativno analizo rezultatov lastne izvedene ankete, pri čemer smo raziskovali zaznavanje verodostojnosti blogov s strani bralcev, mlajših in starejših od 45 let, glede na vrsto (tematiko) bloga: blog medicinskega strokovnjaka, osebni blog, blog strokovnjaka alternativne medicine. Rezultati kažejo, da starost bralcev pomembno vpliva na zaznavanje verodostojnosti blogov in je povezana s tematiko bloga.
Ključne besede: zdravstveni blogi, kritičnost bralcev, zaznavanje verodostojnosti vsebine, starost bralcev
Objavljeno v DKUM: 08.11.2019; Ogledov: 560; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

2.
Analiza mami blogov v Sloveniji
Andreja Oprešnik, 2019, magistrsko delo

Opis: V teoretičnem delu magistrske naloge smo opredelili materinstvo, predstavili družbeno opredeljene standarde dobrega materinstva in kaj se v zvezi z le-tem pričakuje od slovenskih mater. V nadaljevanju smo opredelili bloge in predstavili njihov zgodovinski pregled. Osredotočili smo se na mami bloge, jih opredelili, predstavili njihovo vsebino, predstavili mami bloge kot vidik socialne opore in kot možnost za preoblikovanje pojmovanja materinstva. Na koncu smo predstavili tudi komercialni vidik mami blogov. Namen naše naloge je bil predstaviti mami bloge v Sloveniji. Pri tem nas je zanimalo, kakšna populacija ustvarja mami bloge. Poleg tega nas je predvsem zanimalo, o katerih temah pišejo na svojih blogih in katere so tiste teme, ki so zastopane v največji meri. Zanimalo nas je, na kakšen način matere opisujejo svoje materinstvo. Proučevali smo tudi, v kolikšni meri so zastopane sponzorirane vsebine in katere vrste so izdelki oz. storitve, ki so sponzorirane v največji meri. Podatke za analizo smo pridobili s pomočjo kvalitativne in kvantitativne analize vsebine 40 mami blogov. Rezultati kvalitativne in kvantitativne analize so pokazali, da so na slovenskih blogih prisotne vsebine o družinskem življenju, čustvih, nasvetih, gospodinjskih opravilih, izkušnjah mater, izletih in potovanjih ter vsebine, ki so sponzorirane. V največji meri so prisotne vsebine, v katerih matere oglašujejo različne izdelke oz. storitve, opisujejo dogodke iz svojega vsakdanjega življenja, pojavljajo se zapisi, polni pozitivnih čustev, ter številni nasveti za bralce in priznanja, da je družinsko življenje z otroki pestro. V svojih zapisih matere prikazujejo realno družinsko življenje. Sponzorirane vsebine so prisotne na 40 % vseh analiziranih blogih, kar jih uvršča v vrh objavljenih vsebin.
Ključne besede: blogi, mami blogi, socialna opora, dobra mati, sponzorirane vsebine
Objavljeno v DKUM: 23.10.2019; Ogledov: 707; Prenosov: 210
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

3.
Uporabniki interneta in njihov odnos do komuniciranja prek spletnih medijev
Renata Kužnik, 2016, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obsega teoretična izhodišča in raziskovalni del. Teoretična izhodišča so narejena na osnovi domače in tuje literature. Za začetek so raziskani pojmi internet, splet 2.0, kaj nas na tem področju čaka v prihodnosti (semantični splet). Podjetja imajo res veliko priložnosti za učinkovito komuniciranje prek spletnih medijev. Eno od teh so zagotovo družbena omrežja. Če podjetje danes ni prisotno na nobenem družbenem omrežju, je to precejšnja škoda zanj in za promoviranje njegovih izdelkov in storitev. Elektronska pošta je pomemben del komuniciranja, ki ima številne prednosti, so pa tudi pasti, ki jih je treba upoštevati, preden se lotimo promocije prek tega kanala. Virusni marketing je povezan s pojmom sporočanja od ust do ust, pravzaprav je to najstarejša metoda promocije, le da se je v zadnjih letih preselila na splet (spletno sporočanje od ust do ust). Blogi so posebna oblika komuniciranja, podjetja pa na svojih straneh pišejo svoje bloge. Pri blogih je pomembna vsebina. Če podjetje v blogu nima sposobnosti ponuditi kakovostne vsebine, je bolje, da ga ne uporablja. Elektronsko poslovanje je poseben del, ki ga danes uporabljamo vsi, je široko področje in obsega različne oblike e-poslovanja. Je del našega vsakdanjika. Vsemu skupaj pa mora vladati ustrezna zakonodaja, ki ščiti potrošnike pred vsiljivim komuniciranjem organizacij. Tega je danes veliko, kar meče slabo luč na celotno digitalno oglaševanje. Osnova za raziskovalni del, v katerem je bil cilj odgovoriti na vprašanje, kakšen odnos imajo uporabniki interneta do novodobnih spletnih medijev, je bila spletna anketa. Odziv na anketo je bil dober, predvsem glede na kratek čas anketiranja. Nekateri odgovori so bili pričakovani, nekateri so bili presenetljivi. Velik odstotek vprašanih uporablja družbena omrežja, zato je prisotnost na teh res pomembna, res pa je, da so oglasi na družbenih omrežjih precej moteči. Zanimivo je, da oglasi bolj motijo mlado populacijo kot srednje staro in starejšo populacijo. Družbena omrežja so med vprašanimi torej zelo popularna, manj popularni pa so blogi in nekatere oblike elektronskega poslovanja. Zanimiv je tudi podatek o poznavanju zakonodaje na tem področju, uporabniki bi lahko bolje poznali zakonodajo, tako bi manjkrat prišlo do slabe volje, negativnega odnosa do komuniciranja prek spletnih medijev in, ne nazadnje, bilo bi manj spletnih zlorab.
Ključne besede: internet, oglaševanje, družbeni mediji, družbena omrežja, elektronska pošta, virusni marketing, blogi, elektronsko poslovanje
Objavljeno v DKUM: 31.05.2016; Ogledov: 1257; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

4.
SPLETNO OGLAŠEVANJE S POUDARKOM NA SOCIALNIH OMREŽJIH: PRIMER SPLETNE TRGOVINE ZOO MARKET REX
Tjaša Duh, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju z naslovom Spletno oglaševanje s poudarkom na socialnih omrežjih smo se osredotočili na metode spletnega oglaševanja, raziskali prednosti in slabosti ter teoretična izhodišča povezali s primerom spletne trgovine Zoo Market Rex. V današnjem sodobnem in konkurenčnem okolju postaja elektronsko poslovanje vse bolj razširjena oblika poslovanja. Najpogostejši obliki sta spletna trgovina in spletno oglaševanje. Internet je medij prihodnosti in prav s tega vidika je smiselna vzpostavitev spletne trgovine. Uspeh spletne trgovine pa je močno povezan z dobro izdelanim in premišljenim oglaševanjem. Podjetja postopoma opuščajo klasično oglaševanje in vse bolj uporabljajo splet. Pomembno je, da v svoje trženje vključujejo internet in storitve, ki jih ponuja, saj je število uporabnikov interneta iz dneva v dan večje. Spletno oglaševanje tako zaradi nenehnega razvoja novih tehnologij, aplikacij in drugih napredkov omogoča prihranek časa in stroškov ter bistveno širši doseg ciljne javnosti. Čeprav so socialna omrežja trenutno v širokem razmahu, zgolj njihova uporaba za namene oglaševanja ne prinese dolgoročnega uspeha. Čeprav je vse več ljudi aktivnih na socialnih omrežjih, ne smemo pozabiti na preostali odstotek posameznikov, ki več časa namenjajo drugim medijem. Odstotek je majhen, a vendar pomemben za podjetja, saj lahko vključuje potencialne kupce. Zato je pomembno, da podjetja spletno oglaševanje uporabljajo v kombinaciji s tradicionalnim. Zagotovo pa že prihajajo novi trendi in spletno oglaševanje bo kmalu prevzelo vodilni položaj.
Ključne besede: Spletno oglaševanje, blogi, forumi, elektronska pošta, socialna omrežja, Facebook.
Objavljeno v DKUM: 05.12.2012; Ogledov: 2020; Prenosov: 255
.pdf Celotno besedilo (3,99 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici