| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
BLAGOVNA ZNAMKA TURISTIČNE DESTINACIJE IN NJENO OGLAŠEVANJE
Špela Štuhec, 2014, diplomsko delo

Opis: Za identifikacijo posameznih proizvodov, storitev in destinacij je pogoj znamčenje. Izgradnja blagovne znamke mora biti dobro premišljena in mora sovpadati z vrednotami, kulturo in čustvi, za katere želimo, da se z njo povezujejo. Ljudje v sodobnem tempu potrebujejo tudi oddih in čas zase, kar so izkoristili skrbniki destinacij in nastal je termin blagovna znamka destinacije. Ta povezuje vse deležnike v destinaciji, njihove proizvode in storitve ter kulturne in naravne danosti, ki jih destinacija ponuja. Zaradi velike konkurence na področju turističnih ponudb mora imeti destinacija dobro zastavljeno oglaševanje, da jo turisti izberejo za svoje ciljno območje. Oglasna sporočila morajo vzbuditi čustveno navezanost na območje, ki ga bodo ali so ga turisti že obiskali. Privabljajo in hkrati opominjajo. Namen diplomskega seminarja je predstavitev blagovne znamke turistične destinacije in njeno oglaševanje. Za bolj nazorno predstavitev je tematika opisana na primeru destinacijske blagovne znamke I feel Slovenia. Empirični del smo podkrepili z anketo, s katero smo preverili seznanjenost prebivalcev Slovenije z omenjeno blagovno znamko.
Ključne besede: blagovna znamka, blagovna znamka turistične destinacije, oglaševanje, oglaševanje turistične destinacije, blagovna znamka turistične destinacije I feel Slovenia.
Objavljeno: 13.08.2014; Ogledov: 1598; Prenosov: 407
.pdf Celotno besedilo (3,31 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici