| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OGLAŠEVANJE MERCATORJEVE BLAGOVNE ZNAMKE ZDRAVO ŽIVLJENJE
Teja Antolič, 2012, diplomsko delo

Opis: Oglaševanje v današnjem prostoru igra pomembno vlogo pri razvoju podjetja. Z njim lahko slednja dosežejo dolgoročno pozitivne učinke, ki se odražajo tako na povečanju prodaje, kot tudi pri nadaljnjem strateškem razvoju podjetja. Zaradi navedenih razlogov se podjetja odločajo za oglaševanje svojih izdelkov in storitev, saj želijo potrošnike prepričati da so njihovi proizvodi boljši od konkurenčnih, ter jih spodbuditi k nakupu. Tema diplomskega dela je oglaševanje Mercatorjeve blagovne znamke Zdravo življenje. Motiv za izdelavo dela je bil predvsem ugotoviti, kako učinkovito je oglaševanje blagovne znamke Zdravo življenje in ali oglaševanje vpliva na povečanje prodaje izdelkov ter na dvig prepoznavnosti izdelkov iz te linije. Teoretični del diplomskega dela predstavlja temeljna izhodišča oglaševanja in blagovne znamke, praktični del diplomske naloge pa predstavlja podjetje Mercator d.d. in oglaševanje njihove blagovne znamke Zdravo življenje. V praktičnem delu diplomske naloge sem spoznala različne segmente, povezane z blagovno znamko Zdravo življenje. Spoznala sem značilnosti same blagovne znamke Zdravo življenje, oglaševanje te linije izdelkov, kdo so ciljni potrošniki, kakšni so cilji, ki jih podjetje Mercator želi doseči s komunikacijo in katerih oglaševalskih medijev se v okviru komunikacije najpogosteje poslužujejo. Podjetje Mercator d.d. namenjajo veliko pozornosti oglaševanju blagovne znamke Zdravo življenje, saj želijo doseči jasno zastavljene cilje. Svoje izdelke in novosti ne le predstavljajo, ampak tudi seznanjajo potrošnike, da gre pri liniji blagovne znamke Zdravo življenje za zdravju prijaznejše izdelke. Sporočilo njihovih oglaševalskih akcij je, skrbite za svoje zdravje, ter se gibajte in zdravo prehranjujte. To sporočilo podajajo na zabaven in zanimiv način. V okviru raziskovanja sem se osredotočila na zadnjo, bolj odmevno oglaševalsko akcijo, ki je potekala meseca maja, leta 2008. Cilj omenjenih tržno-komunikacijskih aktivnosti je bil povečanje prodaje izdelkov linije trgovske znamke Zdravo življenje, dvig prepoznavnosti te linije ter utrjevanje ugleda Mercatorja kot trgovca, ki skrbi za zdravje svojih kupcev. Tržno-komunikacijske aktivnosti so vključevale oglase na televiziji, oglase v tiskanih medijih ter na internetu. Zaključne ugotovitve, do katerih sem prišla na podlagi rezultatov merjenja učinkovitosti oglaševanja blagovne znamke Zdravo življenje so bom na kratko povzela v nadaljevanju. Menim, da podjetje Mercator na pravilen in uspešen način spodbuja potrošnike k bolj zdravemu načinu življenja, kamor sodi tudi zdrava prehrana. Glede na podatke, pridobljene v podjetju Mercator, so z oglaševalsko akcijo iz leta 2008, zadovoljni z prodajnimi in komunikacijskimi cilji, razširili pa so tudi svojo ciljno skupino potrošnikov. Oglaševalska kampanja je bila torej učinkovita.
Ključne besede: oglaševanje, tržno komuniciranje, blagovna znamka Zdravo življenje, Mercator d.d., zdravje, potrošnik
Objavljeno: 06.07.2012; Ogledov: 1580; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (942,79 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici