| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
RAZVOJ ZAPOREDNEGA VMESNIKA ZA PLAČILNI TERMINAL NA PRODAJNIH AVTOMATIH
Jože Gorjanc, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena celotna rešitev in izvedba komunikacije med prodajnimi avtomati in glavno procesno enoto (Commander) na avtomatskem bencinskem servisu 24/7. Namen povezovanja prodajnih avtomatov je pošiljanje podatkov o prodaji ter oddaljeno upravljanje. Za izvedbo zastavljenega cilja smo uporabili tehnologijo vodila, ki jo predpisuje telekomunikacijski standard RS-485 z diferenčnim načinom prenosa.. Predstavili smo postopek izdelave zaporednega vmesnika za podporo plačilnemu terminalu, preko katerega smo zmožni pošiljati podatke o prodaji. Cilj diplomskega dela je izdelava zaneslijvega in robustnega sistema povezovanja po večtočkovnem vodilu, ki je sposoben obratovati v šumnih okoljih.
Ključne besede: Commander, avtomatski bencinski servis 24/7, prodajni avtomat, telekomunikacijski standard RS-485, večtočkovno vodilo
Objavljeno: 24.06.2009; Ogledov: 1847; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

5.
MOTIVACIJA V PETROLU MALOPRODAJA D.O.O.
Marko Mihelj, 2009, diplomsko delo

Opis: Motiviranost zaposlenih je pomembna odgovornost vsakega podjetja. Z dobro motivacijo usmerjamo zaposlene z določenimi sposobnostmi in znanjem h kakovostnemu opravljanju dela. V današnji hitro razvijajoči se družbi, v kateri smo priča nenehnim spremembam, je namreč razvoj podjetja ključnega pomena. V teoretičnem delu diplomske naloge smo opredelili pojem motivacije, vrste motivov, dejavnike, ki vplivajo na motivacijo zaposlenih ter povezavo med vodenjem zaposlenih in motivacijo. Sledi predstavitev motivacije v delovnem okolju s poudarkom na vlogi vodje pri motiviranju. Poleg tega smo predstavili tudi Pogačnikovo lestvico merjenja zadovoljstva zaposlenih, ki smo jo kasneje uporabili v raziskavi. Teorijo smo zaključili s predstavitvijo napitnine, vplivom le-te na kakovost storitve, fleksibilnost dela in motivacijo zaposlenih. Za to tematiko smo se odločili zaradi vse večjih sprememb, ki se dogajajo v poslovnem svetu in v podjetju, v katerem smo zaposleni. Te spremembe narekujejo, da delavci maksimalno izkoristijo svoje potenciale. Raziskovalni problem smo obravnavali tako teoretično kot praktično na podlagi konkretnega primera, ki zajema merjenje zadovoljstva zaposlenih na eni strani in vplivu napitnine na motivacijo, fleksibilnost dela in kakovost izvedenega dela zaposlenih na bencinskih servisih na drugi strani. Na podlagi raziskave in analize smo izdelali predloge za izboljšanje stanja. Ugotovitve: (1) delodajalci morajo skrbeti za zadovoljstvo zaposlenih, ohranjati delovne odnose in uvajati ustrezne načine motiviranja zaposlenih, ki vodijo k višji produktivnosti, zadovoljstvu zaposlenih, kar dokazujejo dobri poslovni rezultati; (2) zaposlenim priporočamo, naj ohranjajo odnose s sodelavci na visoki ravni, kakovostno izvajajo svoje delo, so odprti do strank, saj bodo le tako lahko ohranili zaposlitev, ki je v času gospodarske krize zelo pomembna; (3) poleg tega se morajo oboji bolj zavedati pomembnosti napitnine kot orodja za večjo motivacijo, fleksibilnost dela in kakovost izvedenega dela; to bo rezultiralo v zadovoljstvu strank in boljših poslovnih rezultatih.
Ključne besede: motivacija, plača, prodajalci, stranke, bencinski servis, napitnina
Objavljeno: 04.12.2009; Ogledov: 2060; Prenosov: 217
.pdf Celotno besedilo (849,06 KB)

6.
RAZVOJ SIMULACIJSKEGA MODELA ZA PODPORO ODLOČANJU PRI DOLOČANJU ŠTEVILA TOČILNIH MEST NA BENCINSKEM SERVISU
Gregor Lukan, 2010, diplomsko delo

Opis: Pri načrtovanju novega bencinskega servisa oziroma pri načrtovanju rekonstrukcije obstoječega bencinskega servisa je potrebno določiti tudi število točilnih mest za osebna vozila, število točilnih mest za tovorna vozila ter število točilnih mest za vozila na plin. Do sedaj se pri določanju števila točilnih mest niso opravljali izračuni ali podobne analize, ampak se je število le-teh določalo na podlagi izkušenj iz preteklosti. Zaradi tega je prihajalo kasneje, ko je bil bencinski servis zgrajen, do težav. Točilnih mest za posamezno vrsto vozil ni bilo dovolj, kar pomeni nastanek dolgih čakalnih vrst. V nasprotnem primeru, ko je točilnih mest preveč, pa prihaja do neizkoriščenosti opreme ter višjih stroškov pri nabavi opreme (črpalnih agregatov, instalacij, druge opreme …). Za rešitev omenjenega problema bomo v diplomski nalogi s pomočjo programskega interpreterja GPSS razvili simulacijski model, ki nam bo pomagal pri odločitvi, koliko točilnih mest potrebujemo na posameznem bencinskem servisu. Model bo uporabljen v podjetju Petrol, d. d., v oddelku razvoj maloprodaje.
Ključne besede: bencinski servis, točilno mesto, simulacija, GPSS, model
Objavljeno: 23.11.2010; Ogledov: 1587; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

7.
Analiza učinkovitosti uvedbe hitrega točilnega agregata na bencinskem servisu : diplomsko delo univerzitetnega študija
Jurij Ambrožič, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Hitrost in učinkovitost sta dva pojma, ki dobro opisujeta današnjo ekonomsko usmerjeno družbo. Povsod se pričakuje kakovostno, hitro in takojšnjo oskrbo ter postrežbo brez čakalnih vrst in zastojev. Vsako čakanje namreč povzroča dodatne stroške izgubljene priložnosti. Ozka grla, ki nastajajo zaradi povečanega pretoka blaga ali zaradi spremenjenih razmer, ki jih nismo predvideli, so lahko precejšen strošek za podjetje. Tudi na bencinskih servisih se pojavljajo ozka grla in posledično čakalne vrste, ki so še posebej izrazite v sezonskih konicah, ko je veliko prometa na cestah. Če želimo stroškovno preživeti v konkurenčnih časih, je nujno opraviti analizo poslovanja in ugotoviti ter odpraviti ozka grla, ki onemogočajo nemoten pretok blaga, ljudi in informacij. Namen diplomske naloge je analizirati in poiskati problematiko zastojev oskrbe z gorivom na Petrolovem bencinskem servisu Škocjan predvsem s stališča povečanja pretočnosti bencinskega servisa ter predlagati rešitve, ki bi pripomogle k izboljšanju trenutne situacije. Na ta način pa tudi povečati ugled servisa pri kupcih in z morebitno uvedbo predlaganih rešitev pridobiti tudi kakšnega novega kupca.
Ključne besede: bencinski servis, skladišče, materialni tok, komisioniranje blaga
Objavljeno: 05.05.2011; Ogledov: 1341; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (705,21 KB)

8.
RAVNANJE Z NEVARNIMI SNOVMI NA PETROLOVIH BENCINSKIH SERVISIH
Dejan Pirc, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opredeljena problematika nevarnih snovi ter njihovih škodljivih učinkov na zdravje ljudi in na okolje. Opisan je tudi pojav nevarnih odpadkov, ki se nanaša na probleme okoljevarstvene politike. Podane so nekatere evropske in svetovne smernice na področju ravnanja z nevarnimi snovmi, varovanja delavcev pred učinki nevarnih snovi ter varstva okolja. Navedeni in opisani so tudi slovenski zakoni, ki urejajo to področje. Natančno so tudi opisani vidiki ravnanja z nevarnimi snovmi in nevarnimi odpadki na Petrolovih bencinskih servisih. Poseben poudarek smo namenili ravnanju z nevarnimi odpadki. Z diplomskim delom predstavljamo idejo projekta, s katerim je predvideno zbiranje nekaterih vrst nevarnih odpadkov, za katere trenutno ne obstaja organizirano zbiranje in skladiščenje. Pri tem gre za nevarno embalažo in embalažo, ki vsebuje nevarne snovi. Tovrstni odpadki, ki se pogosto znajdejo med ostalimi komunalnimi odpadki (ali nekje v neposredni bližini bencinske črpalke) predstavljajo nevarnost za zdravje ljudi in za okolje, zato jih je potrebno zbirati in oddajati pooblaščenim podjetjem.
Ključne besede: nevarne snovi, kemikalije, nevarni odpadki, zbiranje nevarnih odpadkov, bencinski servis
Objavljeno: 23.10.2013; Ogledov: 1211; Prenosov: 262
.pdf Celotno besedilo (992,28 KB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici