| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Transformacija organiziranosti mikro podjetja v malo podjetje
Sara Kremsar, 2019, diplomsko delo

Opis: Organizacije se morajo vključevati v zunanje okolje, ki je dinamično, saj se v tem okolju neprestano odvijajo spremembe, ki jih je težko predvidevati. Če se organizacije pravočasno in ustrezno ne odzovejo na spremembe, na katere ni mogoče vplivati, se lahko čez čas pojavijo težave, ki vplivajo na uspešnost poslovanja organizacije. Za preprečevanje nastajanja omenjenih težav v organizacijah je znotraj podjetja pomemben vidik prenova poslovnih procesov. Prenova in reorganizacija lahko podjetju predstavljata velik izziv, saj sta to dolgotrajna postopek. Pred prenovo morajo podjetja ugotoviti, ali je prenova poslovnih procesov rešitev za omenjene težave, zato morajo v začetnih fazah prenove pregledati, popisati in analizirati procese. Kasneje pa je treba te procese preučiti in določiti, kateri procesi so potrebni prenove oziroma katere je treba na novo vpeljati ali celo umakniti iz poslovanja. V delu je izdelana primerjalna analiza mikro podjetja z malim podjetjem z namenom prenove procesov v podjetju Docentric, d. o. o. Predstavljena je metoda procesnega benchmarkinga, za katero smo dokazali, da je kot managerska metoda koristna tudi v primeru prenove procesov zaradi rasti podjetja. Rezultati diplomskega dela so posnetek stanja, narejena analiza in predstavljeni predlogi organizacijske transformacije izbranega podjetja. Predlog organizacijske transformacije iz mikro v malo podjetje lahko služi kot model drugim podjetjem, ki se bodo v prihodnje želela transformirati pod podobnimi pogoji.
Ključne besede: − modeliranje poslovnih procesov, − procesni benchmarking, − analiza poslovnih procesov, − prenova poslovnih procesov.
Objavljeno: 16.10.2019; Ogledov: 381; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

2.
Uvajanje električnega avtomobila na trg
Benjamin Gönc, 2016, diplomsko delo

Opis: Avtomobilski promet predstavlja težave v velikih mestih z različnih vidikov. Visoka stopnja onesnaženosti ogroža zdravje prebivalcev, pogosti so zastoji, prosta parkirna mesta pa so prava redkost. Z namenom, da bi zmanjšali emisije in odvisnost od fosilnih goriv, so mnoge države pričele z vzpodbujanjem prehoda na alternativne pogone in tudi vsi največji avtomobilski proizvajalci so že razvili vsaj en model električnega vozila ter ga tudi predstavili trgu. Prodaja električnih vozil je v zadnjih letih bliskovito naraščala, vendar je do množine uveljavitve tovrstnih vozil še dolga pot. V diplomski nalogi smo preverili trende na evropskem trgu in tudi ovire, s katerimi se soočajo proizvajalci. Potencialne kupce k prehodu na električni pogon ni lahko prepričati kljub številnim prednostim, ki jih ponujajo električna vozila. Proces razvoja in uvajanja omenjenih vozil bomo podrobneje spoznali preko snovanja majhnega električnega avtomobila Odsev 15, ki ga je razvilo društvo snovalcev električnih vozil.
Ključne besede: majhno električno vozilo, uvajanje, trendi prodaje, benchmarking analiza, souporaba
Objavljeno: 22.11.2016; Ogledov: 1048; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (2,61 MB)

3.
ANALIZA KONKURENTOV ORGANIZACIJE NOVA KBM D.D. ZA STORITEV BANČNEGA RAČUNA ŠTUDENTA
Luka Jurič, 2012, diplomsko delo

Opis: Sodobni trendi in vse več konkurentov, ki se pojavljajo na globalnem trgu, predstavlja vse večje zahteve med organizacijami. Le te se lahko razvijajo in rastejo z primernim oblikovanjem in uporabo strategij. Organizacije morajo poznati lastne zmožnosti, prednosti in slabosti. Poznavanje konkurentov je bistveno, analiza konkurentov in okolja organizacije pa je potrebna za izdelavo prihodnjih strategij. Diplomski seminar vsebuje analizo konkurentov organizacije Nove KBM s pomočjo primerjalne analize oziroma benchmarkinga. Analiziral sem storitev bančnega računa študenta, ter izvedel primerjavo s petimi bankami, ki imajo v Sloveniji največji tržni delež. V analizi sem primerjal lastnosti in druge dejavnike, ki so vključeni v ponudbo storitve. Ugotovil sem, da organizacija Nova KBM, ki je po tržnem deležu druga največja banka v Sloveniji, ponuja storitev bančnega računa študenta, ki je po konkurenčnosti primerljiva z konkurenti. Nekatere komponente storitve se diferencirajo od konkurenčnih glede na ceno in druge ugodnosti, ki jih vsebuje storitev. Z analizo sem ugotovil tudi prednosti ter slabosti, na podlagi le teh pa se pojavljajo priložnosti za nadaljnji razvoj storitve, kar pa je podlaga za ugoden položaj na trgu in konkuriranje najboljšim ponudnikom te storitve. Ne samo na domačem trgu, temveč tudi globalno.
Ključne besede: Analiza konkurentov, benchmarking, organizacija Nova KBM, storitev, bančni račun študenta.
Objavljeno: 16.11.2012; Ogledov: 1148; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (494,20 KB)

4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.36 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici