| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 42
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
KOMPARATIVNA ANALIZA VIRTUALNIH OKOLIJ
Zmago Fluks, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava tematiko računalniške virtualizacije in primerjavo med različnimi virtualnimi okolji. Cilj diplomske naloge je predstaviti virtualizacijo in njene tehnologije ter izvesti performančne teste za boljšo predstavo, kolikšen potencial prinaša določeno virtualno okolje v dani situaciji. V diplomskem delu se bomo osredotočali na dve različni perspektivi v virtualizaciji. Ena perspektiva je, kot jo vidi uporabnik sam in kaj mu prinaša virtualizacija. Druga perspektiva so podjetja ter njihov pogled na poslovanje, oz. kakšne so sploh pozitivne posledice uporabe virtualnih sistemov. Namreč oba vidika sta si dokaj različna in zato so tudi virtualizacijske tehnologije temu prilagojene. Vsekakor virtualizacija je tehnologija sedanjosti in prihodnosti, zaradi česar je toliko bolj pomembno posvetiti pozornost temu področju.
Ključne besede: virtualizacija, paravirtualizacija, xen, kvm, qemu, linux, benchmarking
Objavljeno: 08.12.2009; Ogledov: 1899; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (4,99 MB)

10.
BENCHMARKING TRŽENJSKEGA SPLETA V TRGOVINI NA DROBNO S PRIMEROM DVEH PODJETIJ
Barbara Bercko, 2010, diplomsko delo

Opis: Podjetja morajo za rast poslovanja neprestano izboljševati ponudbo in storitve ter povečevati zadovoljstvo čedalje bolj zahtevnih kupcev. Podjetja stremijo k temu, da so najboljša. Zato se mora podjetje neprestano učiti in v poslovanje vnašati nova znanja, poslovne prakse in iskati nove poslovne priložnosti. Le-to jim omogoča dokaj mlada managerska metoda benchmarking. Z njo podjetje primerja poslovanje lastnega podjetja s poslovanjem boljše oz. najboljše prakse ter s tem odkriva zaostanke v poslovanju. Namen benchmarkinga ni le izvedba analize, temveč prilagajanje poslovanja svoje organizacije s prisvajanjem najučinkovitejših praks s ciljem biti boljši in uspešnejši od svojih konkurentov. Predmet primerjave v diplomskem delu je trženjski splet v trgovini na drobno. Trženjski splet je kombinacija spremenljivk, ki jih podjetje oblikuje, da bi doseglo želeno povpraševanje oziroma reakcijo na strani potrošnikov. S primerjavo spremenljivk trženjskega spleta podjetja Krisma, d.o.o. in Granit commerce d.o.o. smo ugotovili, da ima podjetje Krisma, d.o.o. določene pomanjkljivosti na vsakem izmed področij trženjskega spleta, ki bi jih z minimalnimi stroški in spremembami v poslovanju lahko odpravili.
Ključne besede: Benchmarking, odnosi z javnostjo, oglaševanje, pospeševanje prodaje, prodajno okolje, storitve, trgovina na drobno, tržno komuniciranje, trženjski splet, učenje
Objavljeno: 25.08.2010; Ogledov: 1860; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici