| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 13
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Funkcionalna specifikacija aplikacije VACAP v podjetju Aviat d.o.o.
Tim Prevodnik, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo pripravili funkcionalne specifikacije za prenovo aplikacije VACAP, ki se v podjetju Aviat d.o.o. uporablja za beleženje odsotnosti z dela. Sistem, ki ga podjetje za to uporablja, je potreben prenove, saj ne zadostuje več vsem potrebam podjetja. Cilj diplomskega dela je sestaviti funkcionalne specifikacije za izdelavo aplikacije za beleženje odsotnosti zaposlenih v podjetju. Pri izdelavi diplomskega dela smo uporabljali deskriptivno metodo dela, s katero smo opredelili osnovne značilnosti in ključne pojme svoje teme. V teoretičnem delu smo uporabljali metodo kompilacije, ki je metoda uporabe izpiskov, citatov in navedb drugih avtorjev. V zaključnem delu smo z metodo analize izdelali analizo SWOT prenove aplikacije. V teoretičnem delu diplomskega dela smo predstavili delovno okolje, model FURPS in zakonske omejitve, ki delodajalce zavezujejo k ustreznemu vodenju evidenc o izrabi delovnega časa zaposlenih. V praktičnem delu smo predstavili obstoječe stanje pred prenovo ter funkcionalne specifikacije za prenovo aplikacije, ki smo jih predali razvijalcu aplikacije in jih je odobrilo podjetje. V zaključnem delu pa smo izvedli analizo SWOT prenovljene aplikacije ter predstavili uspešnost prenove. Prenovljena aplikacija bo podjetju omogočala boljši nadzor nad odsotnostmi zaposlenih, hkrati pa kadrovski službi olajšala vodenje potrebnih evidenc ter pripomogla k lažjemu izračunavanju plač. Aplikacija tako omogoča vodenje vseh potrebnih in zakonsko določenih evidenc o zaposlenih, hkrati pa omogoča fleksibilen delovnik zaposlenim. Taka rešitev je torej ugodna za vsa podjetja, ki želijo zaposlenim ponuditi fleksibilen delovnik in delovati skladno z zakonom.
Ključne besede: funkcionalne specifikacije, beleženje odsotnosti, spletna aplikacija
Objavljeno: 05.11.2020; Ogledov: 161; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (2,82 MB)

2.
Pristopi preprečevanja in lociranja napak v C# programski kodi
Žiga Kos, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili nekaj pristopov, ki nam pomagajo izboljšati kakovost kode ter načine, kako se izogniti napakam in kako jih najti. Vsak pristop smo opisali, predstavili prednosti in slabosti pri uporabi le-teh in prikazali nekaj praktičnih primerov. Omejili smo se na 4 pristope in programski jezik C#. Od tega sta 2 pristopa za preprečevanje in 2 pristopa za lociranje napak. Pri raziskovanju smo preverjali tezo o učinkovitosti in uporabnosti pristopov z eksperimentalnim testiranjem na praktičnih primerih in z analizami, ki so dosegljive na spletu. Na koncu smo podali osebno mnenje glede uporabe enih in drugih.
Ključne besede: Pristopi, testiranje enot, pregled kode, beleženje kode, razhroščevanje kode
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 104; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (844,86 KB)

3.
Sistem za merjenje iztočene količine vode s spletnim oddajnikom
Samo Felicijan, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje razvoj elektronskega sistema za zajem količine iztočene vode. Sistem se napaja z majhno baterijo in ga je mogoče pritrditi na katero koli vodno pipo. Diplomsko delo je zasnovano na temi družbene odgovornosti v smislu racionalne porabe vode. Elektronski sistem meri in beleži iztočene količine vode. Beleženje podatkov se vrši na dveh nivojih. Najprej jih beleži na notranji pomnilnik ure realnega časa, po določenem številu beleženj pa te podatke odda strežniku. Beleži se iztočene količine vode in napetost napajalne baterije. S pridobljenimi podatki lahko vodimo statistiko in racionaliziramo porabo pitne vode. V diplomskem delu je v sklopih natančno opisan izdelan sistem. Predstavljeni so tudi podatki tedenskega obratovanja merilnika.
Ključne besede: elektronski vgrajeni sistem, merjenje pretoka, brezžična povezljivost, beleženje porabljene vode, baterijsko napajanje, zaslon
Objavljeno: 08.01.2019; Ogledov: 852; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

4.
Spremljanje porabe energije grelnika vode z elektronskim vgrajenim sistemom
Mihael Hajšek, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje razvoj snemalnega elektronskega vgrajenega sistema za zajemanje porabe energije grelnika vode. Sistem se napaja iz že obstoječega električnega omrežja in ga je mogoče vgraditi na kakršni koli zalogovnik tople vode. Diplomsko delo je zasnovano na temi družbene odgovornosti v smislu ekonomije. Elektronski sistem s svojim delovanjem poskrbi za snemanje spreminjanja temperatur v zalogovniku vode ob njegovem obratovanju. Beleženje podatkov se vrši na dva načina, in sicer s tekstovnim zapisom podatkov na kartico SD ter beleženjem podatkov na spletno stran ThingSpeak. Zraven podatkov o temperaturi vode v zalogovniku, se beležijo podatki o trenutnem datumu in uri, stanju grelca ter količini iztočene vode iz grelca. Z vsemi temi podatki lahko podamo način pametnega delovanja grelca, s katerim bi lahko zmanjšali porabo električne energije. Diplomska naloga v sklopih natančno opiše izdelan sistem v celoti. Predstavljeni so podatki tedenskega obratovanja grelnika vode ter način najboljše možne regulacije.
Ključne besede: elektronski vgrajen sistem, poraba energije, brezžična povezljivost, kartica SD, beleženje nihanja temperature, merjenje pretoka, zaznava prisotnosti omrežne napetosti
Objavljeno: 24.10.2017; Ogledov: 707; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (4,91 MB)

5.
OPTIMIZIRANJE VZDRŽEVANJA IT OPREME
Uroš Vončina, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga obravnava optimiziranje vzdrževanja IT opreme z uporabo sistema za beleženje dogodkov. Cilj podjetja, ki vzdržuje IT opremo, je doseganje največjega dobička ob učinkovitem vzdrževanju, za kar je treba zagotoviti ustrezno mero usposobljenosti (praktičnega in teoretičnega znanja) vzdrževalcev in izbrati ustrezen sistem organiziranosti za zagotavljanje potreb vzdrževanja. Zaradi razpršenosti znanja med vzdrževalci in posledično nedosegljivosti v primeru izpada ali zasedenosti zaposlenega, se pogosto pojavi potreba po centraliziranem zbiranju podatkov o problemskih stanjih, načinih reševanja in ne nazadnje samih rešitev. Zaradi zahteve vodstva podjetja po celovitem in preglednem sistemu podpore ter potreb po varovanju tehničnih podatkov in informacij smo vpeljali enostavno informacijsko programsko rešitev, ki bo zagotavljala preglednost zgodovine problemskih stanj IT opreme, pregled dela posameznika in avtomatično obveščanje ob izbranih dogodkih. Dolgoročno pričakujemo prihranek stroškov zaradi hitrejšega dostopa do opisa problemskih stanj, načina reševanja in rešitev le-teh. S pomočjo hitrejšega in lažjega dostopa do rešitev problemskih stanj IT opreme želimo opraviti več podpore na daljavo, kar posledično pomeni nižje stroške za podjetje. V nalogi bo predstavljen proces dela vzdrževalcev pred in po implementaciji sistema za beleženje dogodkov ter koristi in prednosti za podjetje pri njegovi uporabi. Posebna pozornost je namenjena opisu in načinu izračuna ključnih kazalcev učinkovitosti vzdrževanja, postavljenih s strani dobavitelja IT opreme. Narejena je primerjava dosegljivih podatkov za izračun kazalcev učinkovitosti vzdrževanja pred oziroma po implementaciji sistema za beleženje dogodkov. V nalogi smo pripravili podrobnejšo obrazložitev pomena kazalnikov učinkovitosti, ki je namenjena predvsem vzdrževalcem kakor tudi vodstvu in podjetja. Vodstvu smo predlagali vpeljavo nekaterih lastnih kazalnikov učinkovitosti. Poleg tega smo podali tudi predlog za nadgradnjo sistema za beleženje dogodkov.
Ključne besede: IT oprema, vzdrževanje, optimizacija, sistem za beleženje dogodkov, kazalniki učinkovitosti vzdrževanja
Objavljeno: 04.10.2016; Ogledov: 564; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (4,37 MB)

6.
NAPREDNO IN VARNO BELEŽENJE OSEBNE ZGODOVINE OBISKANIH SPLETNIH STRANI V BRSKALNIKU GOOGLE CHROME
Luka Koštomaj, 2016, diplomsko delo

Opis: Danes si težko predstavljamo življenje brez interneta. Največkrat se sploh ne zavedamo, koliko časa namenimo brskanju po spletnih straneh. Pogosto vemo, da smo nekoč in nekje prebrali zanimivo vsebino, a se točnega spletnega naslova že obiskane spletne strani ne spomnimo. Zato smo v diplomskem delu implementirali dodatek za brskalnik Google Chrome, ki beleži zgodovino obiskanih strani in pridobljene ključne besede iz besedila. Dodatek omogoča statistični prikaz podatkov in iskanje po shranjenih ključnih besedah. Ključne besede spletne strani se določijo avtomatsko, s pomočjo programske knjižnice Readability in lematizatorja javascript Lemmatizer. Skupaj s spletnim naslovom in časom obiska strani se hranijo v objektno podatkovno bazo IndexedDB. Implementiran dodatek podpira napredno iskanje ključnih besed spletnih strani in močno olajša iskanje spletnega naslova v preteklosti obiskanih spletnih strani.
Ključne besede: brskalnik Chrome, dodatek Chrome, beleženje zgodovine, iskanje po ključnih besedah
Objavljeno: 22.09.2016; Ogledov: 723; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (16,92 MB)

7.
NAPRAVA ZA BELEŽENJE PRISOTNOSTI DELOVNEGA ČASA Z UPORABO MIKROKRMILNIKA
Mihael Kraut, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje realizacijo naprave za beleženje časa in prisotnosti na delu. Naprava je realizirana z 32-bitnim mikrokrmilnikom PIC32MX795F512L, ki preko USB vodila komunicira z osebnim računalnikom. Na osebnem računalniku je nameščena podatkovna baza Microsoft MSSQL, v katero se shranjujejo dogodki. Na osebnem računalniku deluje poseben strežniški program, ki podatke prejete preko USB vodila razčleni in pošlje podatkovni bazi. Podatkovna baza podatke shrani ter obdelane podatke vrne strežniškemu programu. V primeru, da je ključ že dodeljen nekemu zaposlenemu, se podatki preko USB vodila posredujejo nazaj na napravo, kjer se izpišejo na grafičnem TFT zaslonu. Naprava za identifikacijo osebe uporablja »iButton« integrirano vezje v ohišju iz nerjavečega jekla, ki ima unikatno serijsko številko.
Ključne besede: beleženje prisotnosti, delovni čas, mikrokrmilnik, iButton
Objavljeno: 08.09.2016; Ogledov: 878; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (5,17 MB)

8.
Uporaba sledenja in beleženja pri razvoju programske opreme za vgrajene sisteme
Rudi Krebs, 2016, magistrsko delo

Opis: Naloga osvetljuje problematiko razvoja programske opreme za vgrajene sisteme. Poudarek je na specifiki, prisotni pri razvoju vgrajenih sistemov s skromnejšo strojno opremo. Takšne naprave so pogosto prisotne kot končne točke v telekomunikacijskih omrežjih. Ponavadi jih imenujemo terminalna oprema. Še posebej pomemben vidik razvoja programske opreme je preverjanje programske opreme. Magistrska naloga skuša na sistematičen način prikazati pomen in pomembnost sledenja pri razvoju programske opreme za vgrajene sisteme. Pojasnili bomo, kaj je sledenje, prikazali sodobne načine sledenja in poudarili specifike, prisotne pri sledenju v vgrajenih sistemih s skromnejšo strojno opremo. V ta namen smo opravili sistematični pregled obstoječih programskih rešitev za sledenje in beleženje dogodkov v vgrajenih sistemih. Zanimala nas je predvsem primernost obstoječih implementacij za uporabo v ciljnih sistemih. Glede na ugotovitve raziskave, ki je pokazala na potrebo in smiselnost po razvoju samostojne knjižnice, smo se odločili, da bomo v okviru magistrskega dela izdelali univerzalno programsko knjižnico za sledenje in beleženje, ki bi ustrezala specifičnim zahtevam, ki jih postavljajo vgrajeni sistemi s skromnejšo strojno opremo. V primerjavi z obstoječimi rešitvami smo razvili programsko knjižnico za sledenje, ki je še posebej dobro prilagojena za uporabo v vgrajenih sistemih s skromnejšo strojno opremo. Bistvene značilnosti naše implementacije knjižnice za sledenje so univerzalnost, prilagodljivost, modularnost, zmožnost vpeljave navideznih modulov v obstoječo, ne-modularno programsko kodo, majhna velikost in majhen vpliv na zmogljivosti sistema. Prikaz implementacije, tehnik in rešitev, uporabljenih pri izdelavi te knjižnice, ki so plod dolgoletnih izkušenj pri razvoju takšnih sistemov, predstavlja jedro te naloge.
Ključne besede: sledenje, beleženje, razvoj programske opreme, vgrajeni sistemi, ponovna uporaba.
Objavljeno: 29.03.2016; Ogledov: 1143; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (3,87 MB)

9.
RAZVOJ APLIKACIJE ZA MERJENJE NAPREDKA ČEBELJIH DRUŽIN
Matija Šarabon, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Pri čebelarjenju z več čebeljimi družinami ne moremo vseh sprememb, ki nastanejo v panjih, shranjevati v lasten spomin. Za uspešno premagovanje problemov, ki pri tem nastanejo, nujno potrebujemo sistem beleženja podatkov. Beleženje podatkov na list papirja je zamudno, podatki so razpršeni, pregled zbranih podatkov pa nepregleden. Razvoj prototipa rešitve smo zasnovali v orodju Balsamiq Mockups ter ga izdelali s pomočjo AngularJS in Ionica. Struktura Ionica služi kot izgled aplikacije, samo funkcionalnost pa mu doda AngularJS ter baza podatkov Firebase, kamor aplikacija shranjuje vnesene podatke. Prednost aplikacije je njena preprosta uporaba, podatki so zbrani na enem samem mestu, njihov pregled pa je enostaven. Prototip razvite aplikacije smo razvijali za tablične računalnike s pred-nameščenim operacijskim sistemom Andorid ali iOS. Aplikacijo je namenjena uporabi čebelarjem, ki si želijo preprostega vnašanja podatkov pridobljenih z opazovanjem čebeljih družin.
Ključne besede: čebelarstvo beleženje podatkov node.js angular.js Ionic Framwork Baze podatkov
Objavljeno: 16.09.2015; Ogledov: 794; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

10.
ORGANIZACIJA PROJEKTA VODENJA REVIZIJSKIH SLEDI V BANKI
Marko Kamenšek, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Skladno z vedno večjimi zahtevami za odgovornost podjetij, zahtevami nadzornih institucij in povečanim obsegom delovanja je potrebno uvesti sistematičen pristop k zagotavljanju revizijskih sledi. V Banki, v kateri sem zaposlen (njeno ime je zaradi zahteve banke izpuščeno iz naloge), je zagotavljanje sledljivosti stvar vsakega informacijskega sistema posebej, za definicijo in potrditev ustreznosti načina beleženja dogodkov pa je odgovoren poslovni lastnik procesa. Ker je njihovo število čedalje večje, je nujno postaviti enotne okvirje in pritegniti k sodelovanju tudi tiste poslovne lastnike (in skrbnike ustreznih informacijskih podpor), ki do sedaj niso posvečali dovolj pozornosti ali niso imeli ustreznega znanja ali drugih sredstev, da v svojih sistemih zagotovijo sledljivost. Načrtujemo sistem, ki bi povezal parcialne rešitve in izboljšal sledljivost v tistih sistemih, kjer je ta še pomanjkljiva. Zagotovil naj bi nadzor tako nad podatkom tam, kjer se hrani, kot tudi nad akcijami, ki jih programsko izvajamo s temi podatki po tem, ko jih preberemo. Pri tem moramo seveda upoštevati tudi vse možnosti dostopov z uporabo posebnih pravic, kot so administrativne pravice, sistemska orodja in nadzor nad spreminjanjem aplikativne programske opreme. Ker gre za prepleteno dejavnost, ki zahteva delovanje ljudi iz različnih področij (poslovni lastniki, informacijski skrbniki, pravniki, skrbnik varnosti informacij, revizorji,…) in v različnih procesih (tako v okviru navodil in načina dela, kot tudi ustrezne informacijske organizacije in podpore v posameznem informacijskem sistemu), je logičen pristop k uvedbi prej opisanega sistema v obliki projektnega dela. Organizirati in izpeljati je potrebno projekt v organizaciji, ki do sedaj še ni imela veliko izkušenj s projektnim delom.
Ključne besede: revizijske sledi, beleženje dogodkov, informacijska podpora poslovnih procesov, projektno delo
Objavljeno: 27.02.2015; Ogledov: 779; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

Iskanje izvedeno v 0.38 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici