1. ŠTEDILNIK Z AVTOMATSKO REDUKCIJO MOČI KUHALIŠČBranko Mandelc, 2016, magistrsko delo Opis: Segment bele tehnike omogoča veliko možnosti za raziskave in uvajanje inovativnih funkcij aparatov, ki odpirajo nove dimenzije njihove uporabnosti. V zadnjem času se pojavlja zanimanje, oziroma potreba po tako imenovanih »varnih« gospodinjskih aparatih. To so aparati, ki omogočajo varno delovanje tudi v primeru, ko jih ne uporabljamo povsem v skladu z navodili o uporabi. Tema naloge je razviti »varen« štedilnik, v katerega je vgrajen regulacijski modul in senzor gibanja, ki v primeru, da uporabnik ne stoji pred štedilnikom, to zazna in avtomatsko zmanjša moč kuhališč ter s tem prepreči možnost nastanka požara. Z meritvami je potrjeno, da je razvit štedilnik z avtomatsko redukcijo moči kuhališč, ki zadostuje vsem funkcionalnim in varnostnim kriterijem za velike gospodinjske aparate. Ključne besede: bela tehnika, štedilnik z avtomatsko redukcijo moči, regulacijski modul, senzor gibanja, kuhališče Objavljeno v DKUM: 12.07.2016; Ogledov: 1549; Prenosov: 70
Celotno besedilo (4,51 MB) |
2. Model integriranih tržnih komunikacij podjetja Krebe-Tippo d.o.o. : diplomsko deloUrban Lapajne, 2006, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, poslovni proces, bela tehnika, gospodinjski aparati, modeli, delovna organizacija, tržne poti, tržni mehanizem, komuniciranje, rešitve, mediji, informacijski sistemi, značilnosti, trženje, predstava, razvoj, uporabniki, marketing, vedenje, blagovne znamke, mednarodno poslovanje, uporaba računalnika, elektronsko poslovanje, reševanje problemov, konkurenčnost, empirične raziskave, Slovenija, organiziranost, mednarodni trg, prednost, regulacija, strategija trženja, izvršba, planiranje proj Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1746; Prenosov: 74
Celotno besedilo (756,04 KB) |
3. Marketinško komuniciranje v podjetju Gorenje - nova generacija aparatov NGC 600 : specialistično deloDavid Pirc, 2006, specialistično delo Ključne besede: promocija, gospodinjski aparati, bela tehnika, politika izdelka, novi proizvodi, tržno planiranje, proizvodnja, predstava, elektroindustrija, marketinški splet, marketing mix, povezanost, poslovno komuniciranje, komercialno poslovanje, marketing, trženje, komuniciranje, potrošnik, blagovne znamke, oblikovanje, pospeševanje prodaje, tržne raziskave, oglaševanje, ekonomska propaganda, internet, računalniške mreže, televizija, uporabniki, pozicioniranje, strategija, poslovni proces, metode, programi Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2228; Prenosov: 100
Celotno besedilo (4,53 MB) |
4. Analiza strategij pozicioniranja izbranih blagovnih znamk na trgu pralnih strojev Velike Britanije : diplomsko deloJanez Prezelj, 2007, diplomsko delo Ključne besede: blagovne znamke, tržna analiza, podjetje, poslovni proces, bela tehnika, gospodinjski aparati, oblikovanje, modeli, kvaliteta, delovna organizacija, tržne poti, tržni mehanizem, promocija, pozicioniranje, strategija, pospeševanje prodaje, Velika Britanija, izvršba, značilnosti, predstava, uporabniki, mednarodno poslovanje, empirične raziskave, organiziranost, mednarodni trg, prednost Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1836; Prenosov: 79
Celotno besedilo (700,83 KB) |
5. Partnerska povezava blagovnih znamk Gorenje in Pininfarina : diplomsko deloMateja Potočnik, 2007, diplomsko delo Ključne besede: blagovne znamke, oblikovanje, partnerstvo, poslovno sodelovanje, komuniciranje, povezanost, predstava, podpora, novi proizvodi, gospodinjski aparati, mednarodno poslovanje, mednarodno sodelovanje, bela tehnika, izdelki, proizvodi, design, proizvodnja Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1601; Prenosov: 44
Celotno besedilo (527,02 KB) |
6. Trženje s hkratno podporo dobrodelnim namenom na primeru podjetja Gorenje, d.d. : [diplomsko delo]Urška Travner, 2007, diplomsko delo Ključne besede: marketing, trženje, tržne poti, promocija, predstava, komuniciranje, povezanost, neprofitne organizacije, družbena odgovornost, družbene dejavnosti, socialni vidik, ekonomska pomoč, sponzorstvo, elektroindustrija, bela tehnika, gospodinjski aparati, izdelki, proizvodi, blagovne znamke, politika izdelka, komercialno poslovanje, značilnosti, teorija, delovanje, strategija trženja, projekti, strategija, programi, ekonomska propaganda, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, modeli Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2093; Prenosov: 92
Celotno besedilo (379,58 KB) |
7. Strategija trženja nove linije Gorenje Pininfarina II v Franciji : diplomsko deloInes Sotošek, 2007, diplomsko delo Ključne besede: strategija trženja, trženje, marketing, komuniciranje, oglaševanje, ekonomska propaganda, mednarodno trženje, podpora, novi proizvodi, življenjski cikel, mednarodni trg, distribucija, gospodinjski aparati, Evropa, Francija, bela tehnika, mednarodne primerjave, ponudba, poraba, uporabniki, marketing mix, marketinški splet, tržno planiranje, izdelki, proizvodi, design, oblikovanje, pozicioniranje, proizvodnja, mednarodno podjetje, pospeševanje prodaje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2047; Prenosov: 73
Celotno besedilo (2,52 MB) |
8. Marketinško komuniciranje na primeru hladilno-zamrzovalnega aparata Gorenje Premium Touch s kristali Swarowski : diplomsko deloMario Gegić, 2007, diplomsko delo Ključne besede: blagovne znamke, bela tehnika, gospodinjski aparati, inovacije, trženje, marketing, inovacijska dejavnost, inovativno poslovanje, komuniciranje, značilnosti, oglaševanje, ekonomska propaganda, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, povezanost, direktno trženje, politika izdelka, izdelki, proizvodi, inovativnost, elektroindustrija, strategija trženja, komercialno poslovanje, projekti, tržne raziskave, aplikacija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1712; Prenosov: 52
Celotno besedilo (435,55 KB) |
9. Direktni investiciji podjetij Gorenje, d.d., in Gorenje Tiki, d.o.o., v Srbiji : diplomsko deloVeronika Obu, 2007, diplomsko delo Ključne besede: tuje investicije, definicija, neposredne tuje investicije, oblikovanje, poslovanje, Srbija, motiviranje, proizvodnja, internacionalizacija, bela tehnika, elektroindustrija, gospodinjski aparati, mednarodni trg, komercialno poslovanje, mednarodni ekonomski odnosi, povezanost, mednarodno sodelovanje, mednarodno poslovanje, finančna analiza, ekonomski vidik, poslovni proces, metode, analiza, ekonomske analize, strategija, delovanje, Slovenija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1602; Prenosov: 53
Celotno besedilo (602,16 KB) |
10. Načrt marketinškega komuniciranja za program kuhalnih aparatov Gorenje : specialistično deloNatalija Krajnc, 2007, specialistično delo Ključne besede: marketing, trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, marketinški splet, tržno planiranje, promocija, gospodinjski aparati, bela tehnika, politika izdelka, proizvodnja, predstava, elektroindustrija, marketing mix, povezanost, komercialno poslovanje, interno komuniciranje, blagovne znamke, oblikovanje, pospeševanje prodaje, tržne raziskave, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, osebna prodaja, uporabniki, pozicioniranje, strategija, poslovni proces, metode, programi, procesi, apli Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2977; Prenosov: 154
Celotno besedilo (1,27 MB) |