1. |
2. |
3. |
4. Komuniciranje v marketingu s poudarkom na oglaševanju v podjetju Gorenje : diplomsko deloPolonca Oder, 2004, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, tržna analiza, reklama, gospodinjski aparati, bela tehnika, Slovenija, marketing, trženje, mediji, komuniciranje, pospeševanje prodaje, oglasi, strategija trženja, značilnosti Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2261; Prenosov: 186
Celotno besedilo (1,04 MB) |
5. Pravni vidiki v oglaševanju na primeru podjetja BSH Hišni aparati d.o.o. : diplomsko deloSabina Fužir, 2005, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, pravna ureditev, regulacija, nelojalna konkurenca, kazniva dejanja, gospodinjski aparati, bela tehnika, kritika, prodajna funkcija, podjetje, koncerni, Slovenija, izdelki, proizvodi, politika izdelka Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2701; Prenosov: 288
Celotno besedilo (670,31 KB) |
6. Razvoj zaposlenih v podjetju Gorenje, d.d. : diplomsko deloMaja Jeriha, 2005, diplomsko delo Ključne besede: uporaba človeških zmogljivosti, kadrovska politika, motiviranje, zadovoljstvo, poslovodni delavci, organizacijske strukture, zaposlenost, kariera, poklicna uspešnost, človeški potencial, delovanje, strategija, delovna razmerja, programi, projekti, poslovni razgovori, izobraževanje, cilj, podjetje, gospodinjski aparati, bela tehnika, predstava, človek, panoge dejavnosti, strokovno izobraževanje, Slovenija, organiziranost Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2935; Prenosov: 241
Celotno besedilo (546,85 KB) |
7. Stroški dela in njihovo interpretiranje : diplomsko deloMarija Seme, 2005, diplomsko delo Ključne besede: stroški, analiza stroškov, delo, razlike, zaposlenost, plače, osebni dohodek, davki, odhodek, motiviranje, zadovoljstvo, organizacijske strukture, delovanje, strategija, delovna razmerja, programi, podjetje, holdingi, gospodinjski aparati, bela tehnika, elektrogospodarstvo, predstava, panoge dejavnosti, Slovenija, mednarodne primerjave, Evropska unija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2978; Prenosov: 1250
Celotno besedilo (399,29 KB) |
8. Analiza strategije trženja družbe Gorenja d.d. na skandinavskem trgu : diplomsko deloSabina Kos, 2005, diplomsko delo Ključne besede: strategija trženja, mednarodno trženje, mednarodni trg, Skandinavija, značilnosti, marketing mix, marketinški splet, trženje, marketing, družbe, bela tehnika, gospodinjski aparati, tržna analiza, uporabniki, blagovne znamke, tržno planiranje, pospeševanje prodaje, design, oblikovanje, pozicioniranje, distribucija, tržne poti, prodaja, oblikovanje cene, cene, poslovno okolje, kupci, potrošnik, cilj, operativni plani Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2801; Prenosov: 505
Celotno besedilo (389,23 KB) |
9. Strategija vstopa podjetja Gorenje na češki trg : diplomsko deloMitja Barbič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: strategija trženja, mednarodni trg, Češka, značilnosti, poslovno okolje, družbe, bela tehnika, gospodinjski aparati, tržna analiza, franchising, blagovne znamke, tržno planiranje, pospeševanje prodaje, oblikovanje, pozicioniranje, distribucija, tržne poti, strategija, poslovno okolje, cilj, operativni plani Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2390; Prenosov: 287
Celotno besedilo (364,33 KB) |
10. Analiza izbranih načinov financiranja v družbi Gorenje d.d. : diplomsko deloŠpela Jeriha, 2005, diplomsko delo Ključne besede: finančna analiza, financiranje, družbe, finančno planiranje, factoring, forfaiting, podjetje, Slovenija, finančna sredstva, vrednostni papirji, terjatve, obveznosti, zaloge, lastnina, dolgovi, plačilna sposobnost, proizvodnja, krediti, finančno odločanje, gospodarnost, ekonomičnost, bela tehnika, gospodinjski aparati Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1662; Prenosov: 115
Celotno besedilo (515,66 KB) |