| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 142
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Fizično modeliranje in optimizacija relacijskih podatkovnih baz
Muhamed Turkanović, 2021, drugo učno gradivo

Ključne besede: relacijske baze podatkov, podatkovne baze, modeliranje, učbeniki
Objavljeno: 03.06.2021; Ogledov: 203; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (2,94 MB)

2.
3.
Uvedba računalniške podpore za potrebe vodenja servisa v podjetju Elesprom Inženiring d. o. o.
Matija Kralj, 2020, diplomsko delo

Opis: Dandanes se na trgu pojavlja vedno večja konkurenca med podjetji. Za doseganje konkurenčnih prednosti mora podjetje nuditi tudi poprodajne storitve. Ena izmed najpogostejših poprodajnih storitev je servis ter garancija. Za organizacije je priporočljivo, da imajo čimvečji del svojega poslovanja podrpt z računalniškimi rešitvami. Za podporo vodenja servisa lahko podjetje računalniške rešitve samo izdela, jih najame ali kupi specifično za to funkcijo ali pa jih najame ali kupi kot del celovite računalniške rešitve. V kolikor podjetje še ne uporablja celovite rešitve je smiselno razmislitvi o uvedbi le te. V kolikor to predstavlja podjetju prevelik strošek se mora odločiti med najemom in izdelavo posamezne rešitve, če v organizaciji ni dovolj tehničnega znanja za izvedbo takšne rešitve je najbolj smiseln nakup ali najem že obstoječe.
Ključne besede: baze podatkov, informacijske rešitve, sistemi za upravljanje z bazami podatkov, servisni modul
Objavljeno: 23.11.2020; Ogledov: 199; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

4.
Vizualizacija in analiza zdravstvenih podatkov iz javnih baz
Uroš Kolman, 2020, magistrsko delo

Opis: Naloga obravnava združevanje dveh različnih, javno dostopnih baz podatkov: porabo zdravil z vplivom farmacevtske industrije in klasifikacijo zdravil po ATC s klasifikacijo bolezni po mednarodnem vzorcu. V praksi sta omenjeni klasifikaciji povsem nepovezani, povezovanje klasifikacij pa pripelje do koristnih informacij s področij zdravstva, zdravljenja, zdravil. V ta namen smo pripravili pilotno bazo podatkov in pilotni sistem vizualizacije. Javno dostopne podatke smo črpali s spletnih strani WHO in NIJZ, jih prečistili in strukturirano uvozili v podatkovno bazo. S sistemom poslovne inteligence in s SAP orodjem za pripravo nazornih plošč Business Objects smo pripravili nadzorne plošče, ki nam podajo informacije s področja porabe zdravil, o aspektu zdravljenja določene diagnoze v povezavi s točno določenim zdravilom in primerjavo evropskih podatkov o boleznih. Z dobljenimi rezultati smo postavili temelje za razširitev in dodatni razvoj obsežnejšega sistema, ki lahko izhaja iz naše pilotne verzije.
Ključne besede: - vizualizacija podatkov - interaktivne nadzorne plošče (dashboards) - zdravstvo - javno dostopne baze podatkov
Objavljeno: 02.09.2020; Ogledov: 216; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (3,52 MB)

5.
Funkcionalne specifikacije materialnega poslovanja za proizvodnjo in servisiranje letal
Aljoša Sekulič, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Manjša podjetja pogosto nimajo veliko interesa, časa ali sredstev za vlaganje v svojo informacijsko tehnologijo. Podjetje MAG letalstvo, d. o. o., nima ustreznega programa za spremljanje in vodenje materialnih zalog. Trenutno zaloge vodijo v programu Microsoft Excel, saj na trgu ni primerne programske opreme, ki bi jim ustrezala. Potrebujejo preprost program z osnovnimi funkcionalnostmi, ki jih finančno ne bi preveč obremenil. Cilj magistrskega dela je bil razviti lasten program za materialno poslovanje, ki bi ustrezal zahtevam proučevanega podjetja. Na osnovi teoretičnega znanja, pridobljenega iz baz podatkov in materialnega poslovanja, ter raziskave problemskega stanja v podjetju smo s pomočjo programa Microsoft Access razvili prototipno rešitev. Predstavili smo jo vodstvu in se pogovorili o možnostih za njeno vpeljavo. Določili smo testno obdobje, ki bo prineslo povratne informacije uporabnika. Do konca leta bomo odpravili še morebitne napake in pomanjkljivosti, s čimer bo program pripravljen za uporabo z začetkom novega leta. Namen magistrske naloge ni bil le izpostaviti probleme podjetja, temveč tudi predstaviti naš novi sistem kot funkcionalno orodje za pomoč podjetjem, ki so se srečala s podobnimi težavami.
Ključne besede: atribut, entiteta, materialno poslovanje, baze podatkov, Microsoft Access
Objavljeno: 04.12.2018; Ogledov: 541; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

6.
Razvoj specifikacij spletne aplikacije za vodenje kluba
Andraž Kejžar, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Glavni problem, ki smo ga v okviru magistrske naloge obravnavali je, kako bi lahko s pomočjo dobro zasnovane spletne aplikacije klubu omogočili enostavnejše vodenje ter interakcijo med vsemi udeleženci v procesu vodenja kluba, treningov, tekmovanj ter ostalih aktivnosti, v katerih je udeleženih več oseb. Glede na podatke, ki smo jih pridobili iz kluba, smo zasnovali prototip rešitve, ki bo karate klubu omogočala enostavnejše vodenje. Prototip spletne rešitve predstavlja delovanje spletne aplikacije iz vseh zornih kotov. Pri izdelavi smo si pomagali s programom Adobe Photoshop, ki je odlično orodje za izdelavo skeletov spletnih aplikacij. Z njim smo prikazali končni izgled spletne aplikacije in njeno delovanje. Slike zajemajo vse podrobne funkcionalnosti, ki bodo vsem v procesu omogočale enostavnejše vodenje kluba ter medsebojno interakcijo. Prototip smo izdelali glede na želje naročnika (v našem primeru je to predsednik Karate kluba Kranj), v skladu z njimi pa programu dodali še dodatne funkcionalnosti, ki bodo po našem mnenju izboljšale celotni proces vodenja vseh aktivnosti v klubu.
Ključne besede: Spletna aplikacija, Baze podatkov, Internet, Vodenje kluba, Zasnova (okvir) aplikacije
Objavljeno: 13.09.2018; Ogledov: 566; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (2,99 MB)

7.
Implementacija replikacije baz podatkov v virtualnem okolju
Luka Kušar, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V podjetju je samo en strežnik, ki gosti spletno stran in bazo podatkov. Ker se nad bazo podatkov izvaja analiza, se ob visoki obremenitvi strežnik preneha odzivati. Cilj je na fizičnem strežniku narediti virtualna strežnika, ki bi razdelila breme med uporabniki in analizo baze ter povečala varnost podatkov z replikacijo baze. Projekt je izveden na osebnem računalniku, na katerega je naložen Virtualbox. Ustvarili smo virtualna računalnika, namestili potrebno programsko opremo in konfigurirali replikacijo baz podatkov. Rezultat sta virtualna strežnika, ki gostita spletni strežnik, poročilni strežnik in bazo podatkov. Med njima se izvaja replikacija baze podatkov. Replikacijo smo testirali s pomočjo spletne strani in aplikacije JasperReports Server. S tem smo zagotovili varnostno kopijo podatkov v primeru odpovedi glavnega strežnika. Prav tako se lahko istočasno izvajata delovni proces in analiza podatkov, saj sta strežnika ločena in imata ločena sredstva. Rešitev deluje zadovoljivo in je primerna za implementacijo v produkcijsko okolje, vendar so potrebna dodatna sredstva za virtualne računalnike in optimizacija strežnika za določeno okolje.
Ključne besede: virtualizacija, baze podatkov, replikacija, poročila
Objavljeno: 21.12.2017; Ogledov: 650; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

8.
PRENOVA SPLETNE STRANI K.Š.D. SANDŽAK
Alen Alibašič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Sodobna baza podatkov in aktivno e-poslovanje je v današnjem času tudi odraz uspešnega poslovanja. Trenutna baza podatkov in spletna stran Kulturnega in športnega društva »Sandžak« v Sloveniji (KŠD Sandžak) imata pomanjkljivosti, ki bi jih bilo treba odpraviti, zato se je vodstvo društva odločilo za temeljito prenovo spletne strani in integracijo nove baze podatkov članstva. V diplomskem delu predstavim izdelavo nove prototipne spletne strani in integracijo baze podatkov v Kulturnem in športnem društvu »Sandžak« v Sloveniji. Diplomsko delo obsega teoretične osnove izdelave spletne strani, samo izdelavo prototipne spletne strani, prenos in izgradnjo nove baze podatkov članov ter njihove aktivnosti v društvu. Rezultate diplomskega dela sem predstavil vodstvu društva, ki so na osnovi moje raziskave in mojih predlogov že prešli na novo bazo podatkov in jo aktivno uporabljajo v svojem poslovanju.
Ključne besede: - izdelava spletne strani - baze podatkov - WordPress - Microsoft Access - Kulturno in športno društvo »Sandžak«
Objavljeno: 17.11.2016; Ogledov: 628; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (2,55 MB)

9.
UVAJANJE INFORMACIJSKEGA SISTEMA VODENJA KAKOVOSTI
Jože Rupnik, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga obravnava uvedbo informacijskega sistema za vodenje kakovosti v podjetju X, v katerem razvijamo in proizvajamo avtomobilske dele za prvo vgradnjo. Obstoječa informacijska podpora ni več omogočala učinkovitega obvladovanja sistemov vodenja kakovosti. Sprememba poslovnih procesov, konkurenčnost in vedno nove zahteve s strani odjemalcev, zakonodaje, tehnične specifikacije ISO/TS 16949, korporacije in drugih zahtev so samo nekateri izmed številnih razlogov, zakaj se je vse več podjetij v zadnjih letih odločilo za uvedbo oz. uvajanje celovite programske rešitve. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo opisali osnove sistema vodenja kakovosti, informacijskega sistema, celovitih programskih rešitev, sistema Lotus Notes/Domino in predlagan način uvajanja novega informacijskega sistema. V raziskovalnem delu smo analizirali obstoječe stanje informacijske podpore sistemu vodenja kakovosti. Sistem obvladovanja procesov ni bil poenoten med podjetji znotraj korporacije, produktnimi skupinami in oddelki. V kritičnem delu smo opredelili njegove pomanjkljivosti in posledice. V glavnem delu naloge smo se osredotočili na predstavitev posameznih aktivnostih uvajanja informacijskega sistema vodenja kakovosti (angl. Quality Management System - QMS) v sistemu Lotus Notes/Domino. V zaključku raziskovalnega dela smo oceno učinkovitosti uvedenega sistema vodenja kakovosti podkrepili s SWOT analizo. Na podlagi te analize smo podali dejavnike za nadaljnjo posodabljanje in optimiziranje sistema QMS. S pridobljenim znanjem in izkušnjami pri uvedbi sistema QMS predlagamo podjetju tudi uvedbo informacijskega sistema za vodenje sistemov za ravnanje z okoljem (angl. Environmental Management System-EMS) in pomembnih elementov sistema vodenja varnosti in zdravja pri delu. Celovita uvedba informacijskega sistema bi omogočila vzpostavitve IMS (angl. Integrated Management System) na področij vodenja kakovosti, ravnanja z okoljem in vodenja varnosti in zdravja pri delu.
Ključne besede: Informacijski sistem, Baze podatkov, Lotus Notes/Domino, Sistem vodenja kakovosti, Uvedba
Objavljeno: 14.11.2016; Ogledov: 746; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

10.
PRIMERJAVA ORODIJ ZA REPLIKACIJO PODATKOV MED PODATKOVNIMI BAZAMI
Aleš Flajšman, 2016, diplomsko delo

Opis: Zaradi zagotavljanja razpoložljivosti podatkov poslovnim aplikacijam se je pojavila potreba po prenosu in osveževanju podatkov na samo napravo odjemalca. Za prenos potrebujemo orodje, ki zna iz strežniške podatkovne baze replicirati podatke v klientovo podatkovno bazo in obratno. V diplomskem delu smo predstavili in primerjali dve orodji, ki služita temu namenu, replikacijo Microsoft SQL in replikacijsko orodje Comtron TRONsync. Prikazani so tudi postopki konfiguracije obeh orodij, izmerjene hitrosti prenosov in integriteta podatkov. Ugotovili smo, da obe orodji dobro služita svojemu namenu, vseeno pa obstajajo določene razlike, zaradi katerih se lažje odločimo za pravo izbiro. Če potrebujemo hitre prenose proti odjemalcu in replikacijo med različnimi podatkovnimi bazami, izberemo TRONsync. Uporabniku bolj prijazno in dodelano pa je replikacijsko orodje MS SQL.
Ključne besede: Podatkovne baze, replikacija podatkov, MS SQL, Comtron
Objavljeno: 06.09.2016; Ogledov: 1059; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici