| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba baterijskih hranilnikov energije za regulacijo frekvence elektroenergetskega sistema
Boštjan Mlakar, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava sistemske storitve, ki so potrebne za zagotavljanje stabilnosti elektoenergetskega sistema. Podan je opis slovenskega elektroenergetskega sistema. Na osnovi njegovega poenostavljenega modela smo izvedli numerične izračune. Uporabljenemu modelu slovenskega elektoenergetskega sistema smo dodali regulacijski sistem za regulacijo frekvence in poenostavljeni model baterijskega hranilnika električne energije. Koordinirano delovanje obeh smo preizkusili na primeru sistemske storitve avtomatskega procesa povrnitve frekvence na celotnem slovenskem elektroenergetskem sistemu, katerega model obsega tudi meddržavne povezave. Delovanje regulacijskega sistema s pripadajočim baterijskim hranilnikom električne energije smo preizkusili tudi v otočnem obratovanju dela slovenskega elektroenergetskega sistema za zagotavljanje frekvenčne stabilnosti v otočnem obratovanju.
Ključne besede: Elektroenergetski sistem, baterijski hranilnik električne energije, sistemske storitve, regulacija frekvence, avtomatska rezerva za povrnitev frekvence
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 219; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (3,35 MB)

2.
Večnamenski električni goseničar z daljinskim upravljanjem
Žiga Voga, 2020, diplomsko delo

Opis: V sklopu diplomskega dela je predstavljen koncept konstruiranja ter modeliranja manjšega in konstrukcijsko preprostega vozila z gosenicami, katerega glavni nameni so vožnja, transport tovora in opravljanje preprostih nalog na strmem nezahtevnem terenu. Goseničar ima električno-baterijski pogon zaradi enostavne konstrukcijske izvedbe ter preprostejšega vzdrževanja. Vozilo je daljinsko vodeno, s čimer izničimo oz. minimaliziramo izpostavljenost upravljalca nevarnosti ter posredno povečamo doseg oz. obratovalni čas vozila. Rezultat diplomskega dela je uporaben koncept električnega in daljinsko vodenega goseničarja v skladu z vsemi konstrukcijskimi zahtevami in predpostavkami.
Ključne besede: goseničar, konstruiranje, baterijski pogon, daljinsko vodenje
Objavljeno: 15.09.2020; Ogledov: 112; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

3.
Programsko orodje za izbiro baterijskih varovalk za varovanje baterijskih sistemov
Klemen Sitar, 2017, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: Namen dela je določitev parametrov potrebnih za izbiro baterijskih varovalk za varovanje baterijskih sistemov. S pomočjo teh parametrov bodo v podjetju ETI d.d. razvili programsko orodje za določevanje ustreznih baterijskih varovalk. Predstavljeni so trenutno najbolj znani tipi baterij in delitev baterijskih sistemov glede na rabo. Od tipa baterije je odvisna izbira ustrezne baterijske varovalke. Opisani so izzivi na katere je podjetje naletelo, od pojavitve potrebe po takšnih varovalkah do končne rešitve. Predstavljeni so vsi potrebni parametri za izbiro baterijske varovalke in njihova razlaga.
Ključne besede: baterijske varovalke, strma izklopna karakteristika baterijskih varovalk, baterijski sistemi, varovalčni ločilnik
Objavljeno: 30.01.2018; Ogledov: 1171; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (2,86 MB)

4.
Zagotavljanje ustreznih napetostnih razmer v nizkonapetostnem omrežju
Marcel Topler, 2017, magistrsko delo

Opis: Ena izmed osnovnih nalog elektrodistribucijskih podjetij je zagotavljanje nemotene oskrbe z električno energijo in ustreznih padcev napetosti znotraj predpisanih mej. Neustrezni napetostni profili v nizkonapetostnem omrežju najbolj vplivajo na končne porabnike. V magistrski nalogi je predstavljeno trenutno stanje pri napajanju oddaljenih odjemalcev, ki so napajani z napetostjo 0,95 kV. Za zagotavljanje ustreznih napetostnih razmer so predstavljene in ovrednotene štiri izvedbe napajanja, in sicer napajanje z 0,4 kV, napajanje z 0,95 kV, napajanje z 0,4 kV in napetostnim stabilizatorjem ter napajanje z 0,4 kV in baterijskim sistemom. S pomočjo izdelanih simulacijskih modelov omrežja smo izvedli analizo napetostnih razmer, analizo izgub električne energije in ekonomsko analizo. Na koncu smo posamezne rešitve ovrednotili in medsebojno primerjali.
Ključne besede: distribucijsko omrežje, napajanje oddaljenih odjemalcev, padci napetosti, izgube električne energije, napetostni stabilizator, baterijski sistem
Objavljeno: 17.10.2017; Ogledov: 612; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (3,30 MB)

5.
6.
Analiza obratovanja baterijskega sistema med prehodnimi stanji
Boštjan Mlakar, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje delovanje litij-ionskih baterij, posebej pa je predstavljena tehnologija LTO. Sledi predstavitev baterijskega sistema s pretvornikom in sončno elektrarno, na katerem so bile opravljene meritve prehodnih stanj in izkoristkov. Predstavljena je tudi merilna oprema Sirius proizvajalca Dewesoft s pripadajočim programskim vmesnikom, ki omogoča povezavo z osebnim računalnikom. Opisana so prehodna stanja, za katera je predvideno, da jim je baterijski sistem s pretvornikom lahko izpostavljen. Za omenjena stanja so izvedene meritve in analiza rezultatov s pripadajočo razlago.
Ključne besede: baterijski sistem, pretvornik, prehodni pojavi, čas preklopa, izkoristek
Objavljeno: 30.08.2017; Ogledov: 1041; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (4,15 MB)

7.
OPTIMALNI STIKALNI NAPAJALNIK ZA POLNJENJE LITIJEVIH AKUMULATORSKIH BATERIJ
Dalibor Hajsok, 2016, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bilo izdelati polnilnik, ki bo optimalno in varno polnil Li-ion akumalatorske baterije. Uvodoma so predstavljene polnilne baterije in podrobneje analizirane Li-ion baterije. Polnilnik smo zasnovali kot stikalni na podlagi regulatorja navzdol. Stikalo temelji na MOSFET tranzistorju, za nadzor napetosti pa je uporabljena impulzno širinska modulacija PWM. Predstavljene so prednosti in slabosti stikalne izvedbe. Jedro polnilnika je namensko integrirano vezje bq24257. Celotno vezje je izdelano v SMD tehniki. Polnilniku lahko preko računalnika nastavljamo in spremljamo vse bitne parametre. Na koncu smo preverili delovanje polnilnika z meritvami in prikazanimi rezultati.
Ključne besede: baterije, stikalni napajalniki, Li-ion, baterijski polnilnik
Objavljeno: 28.11.2016; Ogledov: 1276; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (4,71 MB)

8.
MERJENJE BATERIJSKEGA TOKA V ELEKTRIČNIH VOZILIH Z UPOROM SHUNT
Benjamin Ferlinc, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem prikazal razvoj shunt senzorja za merjenje baterijskega toka v električnih vozilih. Predstavljen je sistem podjetja Emsiso, ki se vgrajuje v električna vozila. V tem sistemu je uporabljen shunt senzor. Opisana je težava, do sedaj uporabljenega senzorja s Hallovim pojavom. Predpostavljene so prednosti in slabosti shunt senzorja v primerjavi z senzorjem na osnovi Hallovega pojava. Predstavljen je celoten razvoj senzorja od izbire komponent, komunikacije, galvanske izolacije do izdelave tiskanine. Izračunana in izmerjena je natančnost izdelanega senzorja. Opisan je postopek meritve offseta in kalibracije senzorja.
Ključne besede: Shunt upor, shunt sensor, baterijski tok, električno vozilo, balanser
Objavljeno: 28.10.2015; Ogledov: 2074; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (3,24 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici