| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 13
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO ZA PODJETJA NA PRIMERU TREH NAJVEČJIH SLOVENSKIH BANK
Jožica Kodrič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem predstavila elektronsko bančništvo, ki je postalo izredno pomembna bančna storitev. Elektronske bančne storitve so dostopne 24 ur na dan, vse dni v letu, kar je zelo pomembno za podjetja, ki potrebujejo nemoten finančni tok in nenehen pregled nad finančnimi sredstvi. V prvem delu sem predstavila elektronsko poslovanje, njegov pomen ter različne oblike elektronskega poslovanja. Elektronsko poslovanje je v sodobnem poslovnem svetu postalo nepogrešljivo. Organizacije ga uporabljajo zato, da si znižajo stroške poslovanja in prihranijo čas. V drugem delu sem opredelila elektronsko bančništvo, njegove prednosti in slabosti. Predstavila sem tudi storitve elektronskega bančništva kot so bančni avtomati, plačilne kartice, telefonsko in mobilno bančništvo ter internetno bančništvo. Banke storitve elektronskega bančništva prilagajajo uporabnikovim zahtevam in potrebam ter jih sproti dopolnjujejo. Tretji del sem namenila varnosti elektronskega bančništva in predstavila varnostne mehanizme. Banke zelo dobro skrbijo za varnost elektronskega bančništva in sicer varovanje poteka na več ravneh. Varovani so podatki, ki se pretakajo med vašim računalnikom in bančnim strežnikom, tako da jim nihče ne more prisluškovati (za to poskrbi protokol https), varovan pa je tudi dostop. V elektronsko banko se lahko prijavite le, če poznate pravo kombinacijo tajnih podatkov. Za varnost pa moramo poskrbeti tudi sami in sicer s previdnostjo ter upoštevanjem pravil in nasvetov, ki smo jih dobili na banki. V četrtem delu sem predstavila storitve elektronskega bančništva, ki jih ponujajo tri največje slovenske banke podjetjem. Na koncu sem naredila primerjavo in ugotovila, da se ponudba vseh treh primerjanih bank bistveno ne razlikuje, kajti ko ena banka uvede novo storitev ji kar hitro sledijo ostale.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, bančni avtomati, plačilne kartice, mobilno bančništvo, telefonsko bančništvo, internetno bančništvo, varnostni mehanizmi
Objavljeno: 19.11.2009; Ogledov: 1798; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (591,96 KB)

2.
INTEGRACIJA ELEKTRONSKIH PRODAJNIH POTI V BANKAH
Vesna Lipuš, 2009, diplomsko delo

Opis: V tej diplomski nalogi smo predstavili elektronske prodajne poti bank ter kot primer prikazali še elektronske prodajne poti, ki jih pri svojem poslovanju uporablja Banka Celje d.d. To temo smo raziskali zaradi zanimivosti, predvsem pa zaradi porasta elektronskega poslovanja pri nas v zadnjih letih. Kot vemo je elektronsko poslovanje zelo širok pojem, zato je treba omeniti, da obsega ta pojem tudi elektronsko bančništvo, elektronsko trženje, elektronsko trgovanje, spletno trgovanje, svetovanje na daljavo, elektronsko zavarovalništvo, delo na daljavo, pouk na daljavo… Diplomsko delo smo razdelili na več poglavij in sicer zato, da je bolj pregledno in da se bralci najprej seznanijo z samim pojmom elektronskega poslovanja in da lahko vidijo katere elektronske prodajne poti nudijo banke, med njimi tudi Banka Celje d.d. ki smo jo vključili v diplomsko delo kot primer. Prvi del je tako namenjen razlagi pojma elektronskega poslovanja in razvoju le-tega. Dotaknili smo se tudi vrst elektronskega poslovanja, namenili nekaj besed prednostim in slabostim, ter varnosti elektronskega poslovanja, ki je zelo pomemben element elektronskega poslovanja, še zlasti v današnjih časih, ko se število uporabnikov povečuje. V tem delu smo tudi prikazali vrste elektronskih prodajnih poti, ki jih uporabljajo banke, kot so na primer: bančni avtomati, bančni kioski, pos terminali, telefonsko bančništvo, internetno bančništvo ter druge možne elektronske prodajne poti. V drugem delu pa smo kot primer vzeli Banko Celje d.d. in njene elektronske prodajne poti. Najprej smo nekaj besed namenili izključno Banki Celje d.d., njeni zgodovini in razvoju, nato pa se posvetili elektronskim prodajnim potem. Zaradi zaupnih podatkov, ki nam jih Banka Celje d.d. ne sme posredovati, smo bili omejeni z literaturo. Tako smo podatke črpali iz interneta in raznih brošur, ki so nam jih posredovali zaposleni na Banki Celje d.d. Klasični načini plačevanja s čeki in gotovino, postopoma izginjajo iz prometa, nadomeščajo pa jih sodobni načini plačevanja. Čemu bi nosili gotovino za plačevanje položnic in se izpostavljali nevarnosti ropa, ko pa lahko to izvršimo kar doma s klikom na miško, s tem pa prihranimo tudi pri času. Elektronsko poslovanje nam tako omogoča hitro in kakovostno izvajanje bančnih storitev.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, vrste elektronskega poslovanja, elektronske prodajne poti, internet, komitent, bančni avtomati, informacijski terminali, bančni kioski, pos delovna mesta, internetno bančništvo, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, klicni centri, pametna kartica, elektronska denarnica, interaktivna televizija, WAP, varnost elektronskega poslovanja, bančno pismo, plačilne kartice, digitalni podpis, Klik, Halo banka, PIN, spam, virusi, trojanski konji, črvi.
Objavljeno: 23.11.2009; Ogledov: 2398; Prenosov: 287
.pdf Celotno besedilo (811,74 KB)

3.
SPLETNE BANKE V SLOVENIJI S POSEBNIM POUDARKOM NA BANKI DIBA
Hanka Huskić, 2009, diplomsko delo

Opis: Z uporabo elektronskega bančništva uporabniki prihranijo s časom in denarjem, saj so bančne storitve dosegljive 24 ur na dan in 365 dni v letu. Vse kar potrebujemo za uporabo, je računalnik in povezava do interneta. Prav tako omogočajo enostavnejše in cenejše poslovanje. Sodobne elektronske bančne storitve so: bančni avtomati, plačilne kartice, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, internetno bančništvo in informacijski terminali. Pri elektronskem bančništvu pa je pomembna tudi varnost, za njeno zagotavljanje pa morajo poskrbeti tako banke kot tudi sami uporabniki. Praktično vse banke v Sloveniji ponujajo uporabo elektronskega bančništva, saj se zavedajo, da bodo le na ta način ostale konkurenčne. Lansko leto pa je na slovenski trg vstopila Banka Diba in kot prva ponudila stoodstotno spletno bančništvo. To pomeni, da banka nima svojih poslovalnic ampak je njeno poslovanje usmerjeno le preko spleta. Edina storitev, ki pa jo Diba ponuja je Diba račun.
Ključne besede: Elektronsko bančništvo, bančne storitve, bančni avtomati, plačilne kartice, telefonsko, mobilno in internetno bančništvo.
Objavljeno: 27.01.2010; Ogledov: 1810; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (882,96 KB)

4.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO
Jelena Furundžić, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju sem predstavila elektronsko bančništvo, ki je tako v svetu kot pri nas ena izmed novejših storitev, ki jih ponujajo banke. V drugem poglavju sem vsebinsko opredelila definicijo elektronskega bančništva ter kako ga lahko obravnavamo iz širšega in ožjega vidika. V naslednjem koraku sem predstavila segmente elektronskega bančništva in na kratko tudi opredelila bančne komitente. Nadalje sem opisala njegov razvoj ter predstavila njegove prednosti in slabosti tako za banke kot za komitente. V tretjem poglavju sem opisala delovanje elektronskega bančništva na standarden način in delovanje z uporabo interneta. V četrtem poglavju sledi kratek opis storitev elektronskega bančništva, kot so bančni avtomati, plačilne kartice, mobilno in telefonsko bančništvo ter telebanking in internetno bančništvo. V naslednjem poglavju sem se dotaknila tudi Zakonske ureditve pri elektronskem bančništvu, ter varnostne elemente in tveganja, ki se pojavijo pri uporabi le-tega. Za zaključek pa sem predstavila Novo Ljubljansko banko, kjer sem opisala NLB Klik za fizične osebe, NLB Proklik za pravne osebe in samostojne podjetnike, NLB Moba in NLB Teledom.
Ključne besede: Elektronsko bančništvo, bančni avtomati, plačilne kartice, mobilno bančništvo, telefonsko bančništvo, telebanking, internet bančništvo, varnost in tveganje elektronskega bančništva, NLB Klik, NLB Proklik, NLB Moba, NLB Teledom.
Objavljeno: 15.11.2010; Ogledov: 2948; Prenosov: 391
.pdf Celotno besedilo (269,23 KB)

5.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO NA PRIMERU NOVE LJUBLJANSKE BANKE IN NOVE KREDITNE BANKE MARIBOR
Liljana Ploj, 2010, diplomsko delo

Opis: Elektronsko bančništvo lahko opredelimo kot poslovanje bank s strankami preko elektronskih prodajnih poti, ki so zasnovane na sodobni informacijski in komunikacijski tehnologiji. Med sodobne storitve elektronskega bančništva štejemo: bančne avtomate, samopostrežne kioske, plačilne kartice, telefonsko bančništvo, spletno (internetno) bančništvo in mobilno bančništvo. Banke so te storitve razvile, da bi se prilagodile razmeram na trgu, saj je postala sodobna tehnologija dostopna vsakomur. Uporabniki z uporabo teh storitev prihranijo čas in denar, nudijo pa jim tudi večjo udobnost, saj jih lahko opravljajo kjerkoli in kadarkoli. Dostopne so 24 ur na dan, vse dni v letu. Nova Ljubljanska banka in Nova Kreditna banka Maribor svojim komitentom nudita široko paleto storitev na področju elektronskega bančništva. Obe ponujata telefonsko bančništvo, spletno bančništvo, mobilno bančništvo, bančne kartice ter bančne avtomate. Nova Ljubljanska banka je že ponudila svojim uporabnikom storitev e-računa, ki je pomembna pri poslovanju podjetja z državnimi institucijami in ostalimi pravnimi subjekti na trgu, saj bo olajšal poslovanje v prihodnosti.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, oblike elektronskega poslovanja, elektronsko bančništvo, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, spletno bančništvo, bančni avtomati, Nova Ljubljanska banka d.d., Nova Kreditna banka Maribor d.d..
Objavljeno: 30.08.2010; Ogledov: 1788; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (707,99 KB)

6.
NAČRTOVANJE IN UVAJANJE ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA S POUDARKOM NA INTERNETNEM BANČNIŠTVU
Teja Kodrič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi, sem govorila o elektronskem poslovanju ter kaj pomeni za podjetje uvedba takšnega poslovanja. Kaj mora podjetje postoriti, da lahko uvede e-poslovanje, ter kakšne pozitivne oziroma negativne učinke mu to lahko prinese. Lahko rečemo, da danes podjetje skorajda ne more obstajati, če vsaj na nekaterih področjih ne uvede elektronskega poslovanja. Razlogi, zaradi katerih se podjetja odločajo za takšno obliko poslovanja ter cilji, ki jih želijo pri tem doseči, pa so različni. Tako za podjetje kot za posameznike je zelo pomembno vprašanje varnosti e-poslovanja. V Sloveniji se je področje e-poslovanja pravno uredilo s sprejemom Zakona o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP). Najbolj so posamezniki občutljivi na varnost pri elektronskem bančništvu, obenem pa se takšnega načina poslovanja z banko vedno pogosteje poslužujejo zaradi nižjih stroškov ter udobnosti. Banka Koper pri e-poslovanju ne zaostaja za svetovnimi bankami.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, prednosti in slabosti elektronskega poslovanja, elektronsko bančništvo, bančni avtomati, telefonsko bančništvo, plačilne kartice, spletna banka.
Objavljeno: 08.03.2011; Ogledov: 2096; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (398,28 KB)

7.
UVAJANJE ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA S POUDARKOM NA ELEKTRONSKEM BANČNIŠTVU
Maruša Cimprič, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili uvajanje elektronskega poslovanja. Posebno pozornost smo namenili internetnem bančništvu, ki je za komitente postalo pomembna in uporabna storitev. Eksplozivna rast popularnosti interneta je omogočila pojav novih načinov uporabljanja bančnih storitev. Za komitente je elektronsko opravljanje finančnih transakcij bistveno lažje od klasičnega. Če želijo banke v prihodnosti ohraniti in tudi povečati število uporabnikov internetnega bančništva, bodo morale svoje bančne storitve neprestano nadgrajevati ter ponujati nove rešitve, ki bodo za komitente zanimive. Najprej smo definirali pojem elektronsko poslovanje, navedli vzroke za njegov razvoj ter opredelili njegov namen. Podrobneje smo opisali vrste in oblike ter prednosti in slabosti elektronskega poslovanja. Nato smo raziskali, kako je potekalo uvajanje elektronskega poslovanja ter kakšni modeli so na voljo pri tem procesu. Osredotočili smo se na elektronsko bančništvo, pri čemer smo najprej razložili njegovo vlogo ter opredelili njegove oblike. Opisali smo razvoj elektronskega bančništva, ki je prinesel tako prednosti kot tudi slabosti za vse udeležence. Pri razvoju elektronskih bančnih storitev mora banka upoštevati želje in zahteve komitentov ter trenutne tehnološke zmožnosti. Uporaba elektronskega bančništva se je precej razširila tudi v Sloveniji, čeprav nekateri komitenti še vedno ne zaupajo popolnoma v varnost teh storitev.V nadaljevanju smo opisali storitve elektronskega bančništva, torej spletno bančništvo, bančne avtomate, plačilne kartice, telefonsko bančništvo in mobilno bančništvo. Nato smo si te storitve pobližje ogledali na primeru Nove ljubljanske banke (NLB) ter SKB banke. Opredelili smo tudi najpogostejša tveganja, ki se pojavljajo pri uporabi elektronskega bančništva. Hkrati smo raziskali tudi varnost in varnostne ukrepe pri uporabi zgoraj navedenih storitev. V zadnjem poglavju smo predstavili napake, ki so jih banke napravile pri uvajanju elektronskega bančništva. Raziskali smo tudi, kakšni stroški nastajajo pri teh storitvah ter katere prednosti in slabosti prinaša elektronsko bančništvo vsem udeleženim stranem. Čeprav uporaba storitev elektronskega bančništva narašča, je še vedno veliko ljudi, ki ne kažejo posebnega zanimanja za uporabo omenjenih storitev. Vendar tudi število le-teh počasi upada, saj se ljudje zavedajo, da lahko finančne posle uredijo hitreje, udobneje ter ceneje kot poprej. V diplomski nalogi je omenjen tudi projekt SEPA, ki ga bo potrebno širši javnosti podrobneje predstaviti, saj je dobro zastavljen in bo olajšal marsikatero plačilno storitev
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, SEPA, spletno bančništvo, bančni avtomati, plačilne kartice, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, varnost in varnostni ukrepi, napake pri uvajanju elektronskega bančništva, stroški banke in uporabnika, prednosti za banko in za uporabnika, slabosti za banko in za uporabnika.
Objavljeno: 09.03.2011; Ogledov: 1904; Prenosov: 195
.pdf Celotno besedilo (910,02 KB)

8.
PRIMERJAVA SODOBNIH E-BANČNIH POTI V SLOVENIJI IN NEMČIJI - SKB BANKA, NKBM IN NEMŠKA BANKA DEUTSCHE BANK
Danijela Novak, 2011, diplomsko delo

Opis: Tradicionalni model bančnega poslovanja preko bančne poslovne mreže počasi a postopoma zamenjujejo sodobne tržne poti, ki prevzemajo vodilno vlogo na bančnem trgu. Med sodobne storitve elektronskega bančništva štejemo: bančne avtomate, samopostrežne kioske, plačilne kartice, telefonsko bančništvo, mobilno in spletno (internetno) bančništvo. Elektronsko bančništvo se med ljudmi hitro širi, komitentom omogoča predvsem hitro in enostavno poslovanje. Omogoča udobno opravljanje bančnih poslov kar iz domačega naslonjača, ne da bi bilo potrebno stopiti v najbljižjo bančno poslovalnico. Omogoča prihranek časa in prihranek denarja. Velika prednost je tudi fleksibilnost poslovanja, neodvisnost od poslovnega časa bančnih enot, saj omogoča 24-urno dostopnost do bančnih storitev, in to vsak dan. Pomanjkanje ustreznega znanja ljudi in posledično nezaupanje v sodobno tehnologijo ter varnost poslovanja preko elektronskega bančništva pa predstavlja glavno oviro pri njegovi širitvi, zavira razvoj e-ekspanzije. Z primerjavo med bankami smo prišli do spoznanja, da je elektronska bančna poslovalnica banka prihodnosti. Tako banke v Sloveniji kot banke v tujini ponujajo na področju elektronskega bančništva praviloma enake storitve, ponudba se bistveno ne razlikuje, kajti ko ena banka na trg ponudi novost, ji kaj hitro sledijo ostale. SKB banka, Nova Kreditna banka Maribor in nemška banka Deutsche Bank komitentom ponujajo širok izbor storitev na področju elektronskega bančništva. Vse ponujajo telefonsko in mobilno bančništvo, spletno bančništvo, bančne kartice in bančne avtomate. V okviru le-teh pa ponujajo storitve kot je vpogled v stanje na računu in prenos sredstev, omogočajo pa tudi storitve na področju poslovanja z depoziti in borzno trgovanje. V zadnjem času pa na bančnem trgu vse več delujejo tudi virtualne banke t.i.banke brez poslovalnic, pri katerih je prav tako zaznati trend rasti.
Ključne besede: Elektronsko bančništvo, elektronska bančna poslovalnica, prednosti in slabosti e-bančništva, varnost e-bančništva, spletno bančništvo, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, kreditno-plačilne kartice, bančni avtomati, Nova KBM, SKB banka, Deutsche Bank.
Objavljeno: 23.01.2012; Ogledov: 2899; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

9.
PRIMERJAVA SPLETNEGA BANČNIŠTVA ZA PREBIVALSTVO BANKE KOPER IN SKB BANKE
Borut Kljun, 2012, diplomsko delo

Opis: Spletno bančništvo s pomočjo sodobnih tehnologij svojim uporabnikom omogoča hitro in kakovostno opravljanje bančnih storitev. Z njegovo pomočjo opravljamo bančne storitve ceneje, hitreje in neodvisno od delovnega časa poslovalnic. V diplomski nalogi sem predstavil elektronsko bančništvo, njegov razvoj in oblike. V teoretičnem delu sem podrobneje spregovoril o spletnem bančništvu, razširjenosti le-tega med uporabniki, opisal sem prednosti in slabosti ter se dotaknil tudi varnosti poslovanja. V empiričnem delu je diplomsko delo podprto s primerjavo spletnega bančništva za fizične osebe na primeru Banke Koper in SKB. S pomočjo te primerjave sem ugotovil, da ima Banka Koper bolje razvito spletno bančništvo kot SKB banka ter da je spletno bančništvo v Sloveniji, na splošno že dobro uveljavljeno.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, bančni avtomati, plačilne kartice, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, spletno bančništvo.
Objavljeno: 07.12.2012; Ogledov: 1198; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

10.
OBLIKE ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA, VARNOST IN ZLORABE NA PRIMERU DELAVSKE HRANILNICE D.D.
Maja Blaj, 2015, magistrsko delo

Opis: Tehnološke spremembe in razmah elektronske informacije sta v svetu povzročila številne preobrate in spremembe. Človek je povsod, tudi če še ni bil pripravljen, vpet v načine elektronskega poslovanja in tudi v bankah je tako. Magistrsko delo je usmerjeno k raziskovanju in opisovanju pojmov s področja elektronskega bančništva, varnosti le tega in morebitnih oblik zlorab. Oblike elektronskega poslovanja so tudi predstavljene na primeru Delavske hranilnice d.d., opredeljena pa je uporaba bančnih instrumentov, ki jih uporabljamo v vsakdanjem življenju in so del elektronskega poslovanja. Elektronsko bančništvo predstavlja tudi številne prednosti in slabosti, ki so predstavljene glede na uporabnika in banko, posebno mero zanimanja pa je potrebno posvetiti ravno varnosti in mogočim oblikam zlorab elektronskega bančništva. Razvoj tehnologije je pripomogel tudi storilcem kaznivih dejanj, da lažje dostopajo do naših financ, saj je izvrševanje kaznivih dejanj postalo enostavnejše in bistveno bolj prikrito, predvsem zaradi nerazumevanja uporabnikov, kar pa predstavlja bistven problem. Predstavljene so posamezne oblike zlorab v svetu in Sloveniji. Del pozornosti pa je namenjen tudi Slovenskemu trgu varnosti in oblik zlorab elektronskega bančništva, prav tako pa so izpostavljene bistvene pereče problematike v svetu. Sklepni del naloge je predstavitev naše največje slovenske hranilnice, ki je v času krize povečala svoj delež v Sloveniji, to je Delavska hranilnica d.d. V poglavju so predstavljene oblike elektronske bančništva v hranilnici in varnostni mehanizmi za preprečevanje zlorab. Zlorabe v tem poglavju niso izpostavljene, ker jih v hranilnici skoraj ni.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, plačilne kartice, bančni avtomati, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, internetno bančništvo, elektronski podpis, digitalni podpis, Delavska hranilnica d.d.
Objavljeno: 11.11.2015; Ogledov: 857; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (2,32 MB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici