| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Implementacija programskega orodja windchill pdm essentials v poslovni proces podjetja Primat d.d.
Zvonko Kolar, 2017, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava proces implementacije programskega orodja Windchill PDM Essentials v poslovno okolje podjetja Primat d. d. Pri tem se bralec seznani s prednostmi uporabe sodobnih programskih orodij za upravljanje tehniških podatkovnih baz. Zaradi preteklega načina uporabe orodij za konstruiranja izdelkov, ki ni predvidel kasnejšega vnosa tridimenzionalnih modelov in načrtov v podatkovno bazo PDM, so se pojavile določene težave, za katere je bilo treba poiskati ustrezne rešitve.
Ključne besede: PDM, Windchill, Podatkovne baze izdelkov, Primat, Blagajna za bančni avtomat
Objavljeno v DKUM: 10.05.2017; Ogledov: 1521; Prenosov: 196
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
RAZVOJ MOBILNE APLIKACIJE ZA INFORMACIJE O BANKOMATIH
Bojan Jenko, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Vsakodnevno se srečujemo z opravljanjem storitev na bančnih avtomatih, od dviga gotovine do nakupa mobi kartice. Če storitve opravljamo na vedno istem bančnem avtomatu, nam to postane rutina in se ne obremenjujemo z ostalimi težavami, ki lahko nastanejo, kot sta odpoved bančnega avtomata, ki ga po navadi uporabljamo, menjava okolja ipd. Začne se iskanje najbližjega bančnega avtomata, ki ustreza našim potrebam. Najbližji bančni avtomat pa ni nujno najboljša izbira, saj mogoče ne podpira želenih storitev, ki jih želimo opraviti, ali pa je bančni avtomat v lasti druge banke, pri kateri nimamo odprtega računa, kar se pokaže pri strošku, ki nam ga zaračunajo za opravljeno storitev na bančnem avtomatu. Razvili smo aplikacijo BankoMapp, ki nam omogoča glede na našo lokacijo in izbiro želene banke najti najbližje bančne avtomate. Uporabniki so bili navdušeni nad samo idejo in prepoznavo problema. Aplikacija se jim je zdela preprosta in preprosta za uporabo. Mnogi so v aplikaciji prepoznali potencial za možnost oglaševanja. Glede na njihove odzive smo nekatere stvari tudi popravili. Pri uporabi aplikacije se uporabniki ne srečujejo s težavami, ampak hitro pridejo do pričakovanega rezultata.
Ključne besede: bančni avtomat, android, SQL, Java, navigacija
Objavljeno v DKUM: 20.04.2016; Ogledov: 1488; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

3.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO NA PRIMERU NOVE LJUBLJANSKE BANKE
Sara Kralj, 2011, diplomsko delo

Opis: Osemdeseta in sploh devetdeseta leta prejšnjega stoletja so pomenila revolucijo na področju informatike in interneta. Takrat se je pokazalo, da je internet medij neomejenih možnosti. Razvoj globalnega računalniškega omrežja interneta pomeni prelomnico v razvoju komunikacij. Njegova univerzalnost, velika razširjenost, dostopnost in nizka cena priključitve in dela v omrežju so povzročili, da iz tržišča izpodriva vse ostale načine elektronske komunikacije. Zaradi dolgih čakalnih vrst pred bančnimi okenci, slabega pregleda nad poslovanjem in slabše informiranosti svojih komitentov so banke začele razmišljati, kako svoje storitve na čim lažji in čim hitrejši način prinesti k svojim komitentom na dom, kako torej vpeljati sisteme za poslovanje na daljavo. Tako se je razvilo elektronsko bančništvo, ki ga pojmujemo e-bančništvo in ki obsega mnogo storitev. E-bančništvo omogoča komitentu hitro in kakovostno opravljanje bančnih storitev preko svetovnega spleta. Vse več ljudi se poslužuje opravljanju bančnih storitev preko e-bančništva, saj jim le ta omogoča 24 urno dostopnost, časovno neomejenost, neodvisnost od odpiralnega časa banke, ter cenovno ugodnost. Uvajanje poslovanja preko interneta v banko je smiselno takrat, ko je dosežen večji marketinški učinek (oz. da je banka v koraku s konkurenco) in ko so s tem doseženi nižji stroški. Tako je poslovanje preko interneta za banko smiselno predvsem na tistih področjih, na katerih se pojavlja zelo veliko podobnih operacij, torej področjih, ki so povezana z osnovno dejavnostjo banke: poslovno bančništvo, investicijsko bančništvo, ukvarjanje z nepremičninami,… Dvom o varnosti je vsekakor manjši kot v preteklosti, je pa dejansko še prisoten. Absolutne varnosti torej ni, zato je osrednjega pomena pri internetnem bančništvu njegova varnost. Internet poleg vseh prednosti ponuja tudi veliko možnosti za zlorabo podatkov, zato temu področju banke posvečajo veliko pozornost. Vendar pa ni dovolj, da se aplikacije za varnost transakcij samo razvijejo, temveč jih je potrebno tudi nenehno posodabljati in odpravljati napake, ki se ugotovijo tekom uporabe. Tudi ni dovolj, če za varnost e-bančništva skrbi le banka, temveč mora za varnost skrbeti tudi uporabnik. Vsak uporabnik bi moral poznati osnove računalniške varnosti, da lahko varno posluje pri delu s programi za elektronsko banko. Konkurenca na področju poslovanja z denarjem in kapitalom je vse večja. Meje se širijo, prihajajo močnejši, manjši se združujejo, širi se obseg ponudbe in instrumentov. Zmanjšati stroške poslovanja je postala obsesija, hoditi v koraku s tehnološkim razvojem pa neizogibna potreba. To je postalo glavni motiv dinamičnega bančništva. Postavljajo se nove meje in nov izziv za bančništvo. Poslovanje s prebivalstvom in informiranje, fakturiranje in plačevanje računov, bo postalo rutina, ki jo bo prevzemala avtomatizacija, papir pa bo izginil. Banke se bodo posvetile planiranju, analitičnim poslom in iskanju novih priložnosti. Ravno tukaj je rezerva, to je prepustiti administracijo računalnikom in ljudi zaposliti na kreativnih področjih. Kot vsaka tehnologija doslej, bo tudi to zahtevalo nove kadrovske spremembe in drugačen profil bančnega uslužbenca.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, varnost elektronskega bančništva, internet, komitent, bančni avtomat, plačilne kartice, internetno bančništvo, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, NLB Klik, NLB Proklik
Objavljeno v DKUM: 05.05.2011; Ogledov: 2481; Prenosov: 261
.pdf Celotno besedilo (17,88 MB)

4.
E-BANČNIŠTVO ZA SAMOSTOJNE PODJETNIKE PRI NOVI KBM
Jasmina Mlaker, 2009, diplomsko delo

Opis: Razvoj e-poslovanja sovpada z razvojem računalniških omrežij, interneta in združevanja informacijske tehnologije. Področje na katerega je e-poslovanje imelo še posebej velik vpliv je področje bančništva. Banke so že od nekdaj polne transakcij, ki zahtevajo veliko mero natančnosti, le-to pa je moč doseči z ustrezno tehnologijo. Tako so le-te že zelo zgodaj v svoje poslovanje uvedle računalnike. Na podlagi uvedbe tovrstne tehnologije v bančništvo se je postopoma razvilo e-bančništvo. Pojem e-bančništva razumemo kot raznovrstno komuniciranje med banko in komitentom ter denarne in finančne transakcije, vse to pa deluje s pomočjo elektronskih medijev. E-bančništvo se je razvilo v pet osnovnih oblik in sicer kot bančni avtomati, plačilne kartice, spletno bančništvo, telefonsko bančništvo in mobilno bančništvo. Njihova uporaba prinaša tako bankam kot tudi komitentom določene prednosti pri poslovanju. E-bančništvo se je v zadnjem desetletju izkazalo kot eno najbolj dobičkonosnih spletnih storitev. Dva glavna dejavnika, ki vplivata na obširnost njegove uporabe sta varnost in zasebnost. Banke se dobro zavedajo, da morajo v primeru, ko imajo opravka s finančnimi podatki, komitentom nuditi visoko stopnjo varnosti in zasebnosti poslovanja. Prav zato uporabljajo najsodobnejše varnostne tehnologije ter si na podlagi visoke stopnje varnosti tovrstnega poslovanja pridobivajo nove komitente. Ena izmed bank v Sloveniji, ki ponuja možnost e-bančništva je Nova KBM d. d.. Med njeno ponudbo e-bančnih storitev najdemo bančne avtomate, spletno bančništvo Bank@Net, mobilno bančništvo mBank@Net in telefonsko bančništvo TeleBanka ter informiranje preko SMS sporočil. Posebno vejo njene ponudbe predstavljajo storitve, ki so namenjene samostojnim podjetnikom. Samostojni podjetniki pri Novi KBM d. d., sodeč po rezultatih zastavljene ankete, v večji meri uporabljajo bančne avtomate, plačilne kartice in spletno bančništvo. Glede varnosti, večina popolnoma zaupa banki, njihovo zadovoljstvo s storitvami banke pa ravno ni enotno.
Ključne besede: e-poslovanje, e-bančništvo, bančni avtomat, plačilne kartice, spletno bančništvo, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, varnost, samostojni podjetniki, Nova KBM d. d.
Objavljeno v DKUM: 21.05.2010; Ogledov: 2969; Prenosov: 242
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici