| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 34
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Prevare v bankah
Eva Perušek, 2020, diplomsko delo

Opis: Bančni sektor predstavlja temelj gospodarstva vsake države. Cilj vsakega gospodarstva je stabilnost in varnost bančnega sistema. Banke so se prvič v zgodovini pojavile že pred našim štetjem, z njimi pa tudi prvi zametki bančnih prevar. Z nenehnim razvojem informacijske tehnologije in posledično tudi bančnega sistema se venomer pojavljajo nove vrste prevar. Motivi za njihov nastanek so najrazličnejši, pa vendar je najpogostejši koristoljubje. Poznamo več vrst prevar, katerih izvor je lahko zunanji ali notranji. Slednji za bančne institucije predstavljajo večjo nevarnost, saj so storilci prevare ravno bančni uslužbenci ali celo management banke. Njihova primarna naloga bi moral biti vpliv na pozitiven ugled, uspešnost in varovanje banke pred raznimi zunanjimi vplivi. Med zunanjimi prevarami je najpogostejša zloraba plačilnega prometa, torej plačilnih kartic, saj so le-te med prebivalstvom poleg gotovine še zmeraj najbolj priljubljeno plačilno sredstvo. Bančnim prevaram se ne moremo v celoti izogniti, vendar jih lahko bistveno omejimo. Z raznimi sistematičnimi ukrepi lahko vplivamo na stroške, ki ob tem nastanejo, oplemenitimo uspešnost poslovanja in posledično pozitivno vplivamo na ugled banke.
Ključne besede: banka, prevara, izguba, bančne storitve, vrste prevar, preprečevanje prevar
Objavljeno: 10.11.2020; Ogledov: 121; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (879,34 KB)

2.
Oglaševanje aplikacije mobilne banke na primeru banke x
Vasja Petrovič, 2020, diplomsko delo

Opis: Da lahko banke sodobne storitve približajo svojim odjemalcem, morajo za to poseči po določenih instrumentih marketinškega spleta, saj bodo le na ta način dosegle zastavljene cilje poslovanja. V diplomskem seminarju se tako posvečamo prav področju marketinškega komuniciranja s posebnim poudarkom na oglaševanju in marketingu bančnih storitev. Zapisano teoretično podlago zrcalimo oz. primerjamo s predstavitvijo oglaševanja mobilne banke na primeru izbrane banke X in zaključimo s kritično diskusijo in predvidevanji za prihodnost. Digitalizacija in spremembe na trgu, kot so npr. sprejetje GDPR direktive, pojav novih tehnologij, velike gospodarske in družbene spremembe ipd., ne vplivajo zgolj na ponujene izdelke oz. storitve bank, ampak se odražajo tudi v uporabi drugih, novih medijev oglaševanja, kot so npr. socialne platforme, video kanali itd. Torej se spremembam poleg ponujenih izdelkov prilagaja tudi marketing organizacij. V našem delu na primeru oglaševanja mobilne banke izbrane banke X ugotavljamo, da ima obravnavana organizacija več različnih zastavljenih ciljev komuniciranja, ki so prilagojeni različnim opredeljenim ciljnim skupinam. Temu primerno so oblikovana tudi sporočila, ki so večinoma razumske narave. Proračun oglaševanja mobilne banke je opredeljen znotraj letnega proračuna za vse marketinške aktivnosti banke X, medtem ko se učinkovitost izvedenih oglaševalskih aktivnosti preverja z marketinškimi raziskavami.
Ključne besede: marketinški splet, bančne storitve, mobilna banka, oglaševanje, marketinško komuniciranje
Objavljeno: 14.10.2020; Ogledov: 108; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (651,12 KB)

3.
Sprejemanje biometrične verifikacije pri uporabi bančnih storitev
Tilen Sirk, 2020, diplomsko delo

Opis: Uporaba biometrije je v vedno večjem porastu, saj obljublja, da bo postopek overjanja bolj varen in preprost. Biometrija je za razliko od gesel in identifikacijskih kartic nekaj, kar ni moč pozabiti in si deliti z drugimi. Biometrija se je uveljavila že na številnih področjih, vedno bolj aktualna pa je tudi v bančništvu. Vedno več posameznikov uporablja pametne naprave, ki omogočajo biometrično tehnologijo. Z načinom biometrične verifikacije je nadzor in upravljanje pri bančnih storitvah hitrejši, varnejši in preprostejši. Pri našem diplomskem delu smo se osredotočili na dejavnike, ki vplivajo na posameznikovo odločitev sprejemanja biometrične verifikacije pri uporabi bančnih storitev. Cilj dela je bil raziskati dejavnike sprejemanja biometrične verifikacije pri uporabi bančnih storitev s pomočjo anketnega vprašalnika, pridobiti vzorec posameznikov različnih starostnih skupin in interesov. Anketni vprašalnik smo delili preko socialnega omrežja Facebook v različnih skupinah. Vprašalnik je bil sestavljen iz osmih sklopov. Vsak sklop je imel po tri indikatorje, na katere so anketiranci odgovarjali s pomočjo Likertove lestvice od 1 do 5. Na podlagi rezultatov smo potrdili osem hipotez, eno smo zavrnili. Glavni dejavniki sprejemanja biometrične tehnologije pri uporabi bančnih storitev so namera za uporabo biometrične tehnologije pri dostopu do bančnih storitev, stališča uporabe tehnologije, zaznana uporabnost tehnologije, preprostost uporabe tehnologije, zaupanje v varnost tehnologije, nadzor nad varnostjo tehnologije in subjektivna norma. Biometrija je tematika, ki je zelo aktualna, tehnologija nas praktično spremlja v našem življenju vsak dan in vsepovsod, z njo pa se odpirajo tudi nove rešitve in problematike glede varnosti in shranjevanja biometričnih podatkov.
Ključne besede: diplomske naloge, biometrična verifikacija, bančne storitve, sprejemanje, uporaba
Objavljeno: 08.10.2020; Ogledov: 121; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (563,72 KB)

4.
Primerjalna analiza značilnosti spletnega bančništva slovenskih in nemških bank
Ana Magdič, 2019, diplomsko delo

Opis: Zaradi vse hitrejšega razvoja novih tehnologij so banke primorane uvajati nove bančne storitve ter načine komuniciranja in poslovanja, če želijo ohraniti konkurenčen položaj. Prav tako morajo razumeti, katere so potrebe uporabnikov, in jih zadovoljiti. Slednje lahko dosežejo samo, če sledijo trendom v bančništvu, kajti uporabniki vedno bolj iščejo storitve, ki so preproste za uporabo ter dostopne kjerkoli in kadarkoli. V teoretičnem delu se nahajata opredelitev in opis elektronskega bančništva, razvoja in zgodovine ter oblik elektronskega bančništva. V nadaljevanju sledijo opisi spletnega bančništva, spletnih strani, izdelave in vrst spletnih strani. Navedene so tudi spletne bančne storitve, prednosti in slabosti bančnih storitev ter trendi v bančništvu. Teorija je bila izhodišče za ugotavljanje, ali spletno bančništvo prinaša več prednosti kot slabosti. Analitični del opisuje spletne banke, ki jih ponujajo nemške in slovenske banke. V okviru tega so opisane značilnosti posameznih spletnih bank, ki so namenjene tako zasebnikom kot tudi fizičnim osebam. Na podlagi vseh opisanih značilnostih bank je izvedena primerjalna analiza, ki pripomore k ugotavljanju, ali nemške banke ponujajo več možnih načinov elektronskega poslovanja kot slovenske banke.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, oblike elektronskega bančništva, spletno bančništvo, spletne strani, spletne bančne storitve, vrste bančnih storitev, trendi v bančništvu.
Objavljeno: 18.12.2019; Ogledov: 282; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

5.
Ponudba bank za pravne osebe
Kaja Gračnar, 2019, diplomsko delo

Opis: Pravne osebe se pri svojih poslih v vseh življenjskih ciklih srečujejo s potrebo po različnih bančnih storitvah. Ker je v slovenskem bančnem sistemu na voljo veliko bank, morajo te, da lahko konkurirajo na trgu, širiti svojo ponudbo za pravne osebe, ki je prilagojena njihovim različnim potrebam. V diplomskem projektu so predstavljene pravne osebe in bančna ponudba za pravne osebe. Analizirali bomo ponudbo bank v Sloveniji in tako tudi opredelili, ali se v izbrani ponudbi banke med seboj razlikujejo. Ponudba banke je pravzaprav eden izmed ključnih pomenov za pravno osebo, da si ta želi sodelovati z njo.
Ključne besede: pravna oseba, bančna ponudba, banka, podjetje, bančne storitve
Objavljeno: 29.10.2019; Ogledov: 395; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

6.
Poslovno komuniciranje na primeru ponudnika bančnih storitev
Luka Premzel, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu sem obravnaval poslovno komuniciranje na primeru ponudnika bančnih storitev. Komuniciranje že od nekdaj predstavlja pomemben pogoj za obstoj človeške družbe. Komuniciramo doma, na delu, v družbi itd., se pravi praktično povsod. Poslovno komuniciranje, se od drugih vrst komuniciranja razlikuje po tem, da se nanaša na poslovna opravila in ima za cilj doseganje poslovnih rezultatov. Te cilje dosega s pravo strategijo – načini, dejavnostmi in primernimi sredstvi. Ločimo različne vrste komuniciranja, v svojem delu sem predstavil delitev na interno in eksterno komuniciranje in orodja s pomočjo katerih učinkovito upravljamo in izvajamo proces komuniciranja. Banke z opravljanjem storitev ustvarjajo dobiček. Ponujajo finančne storitve in tako zagotavljajo nemoten pretok finančnih sredstev v gospodarstvu. V praktičnem delu sem predstavil poslovno komuniciranje v Novi Ljubljanski banki. Razdelil sem ga na eksterno in interno komuniciranje ter opisal posamezna orodja s pomočjo katerih banka komunicira. Prav s pomočjo sodobnih orodij in upoštevanju zakonitosti poslovnega komuniciranja, sledijo trendom, vedno bolj zahtevne storitveno naravnane družbe.
Ključne besede: poslovno komuniciranje, bančne storitve, orodja poslovnega komuniciranja
Objavljeno: 25.10.2018; Ogledov: 246; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

7.
ZAZNAVANJE IN UPORABA BANČNIH STORITEV V SRBIJI
Klavdija Novak, 2016, magistrsko delo

Opis: Odjemalci in njihove navade se spreminjajo. Pričakovanja odjemalcev so vse višja, zahteve po enostavni uporabniški izkušnji postajajo splošno veljavne. Kakovost storitev in servisa pridobivata na pomenu. Podjetja morajo postati bolj hitra in agilna pri prilagajanju odjemalcem in trgu. Ko se podjetje usmerja na nove trge, mora pri tem upoštevati še posebnosti ciljnega trga in načrtovanje postane še bolj zahtevno. Globalizacija trga prinaša priložnosti za mnoga podjetja, ki morajo biti predvsem v obdobju recesije še bolj iznajdljiva in poskušati najti dodatne vire prihodkov. Vse večji tehnološki napredek in prepletanje marketinga z informacijsko tehnologijo ponuja podjetjem doma in na tujih trgih velike možnosti, poleg dodatnih zaslužkov tudi stroškovno optimizacijo. Najbolj pomembno je, da podjetja pri načrtovanju svojih trženjskih aktivnosti poslušajo odjemalce, pri tem pa upoštevajo tudi trende v okolju in interne strateške usmeritve ter predvsem zmožnosti. Usmerjenost na odjemalce, t.i. customer oriented approach postaja ključno vodilo uspešnih podjetij. V magistrskem delu smo prikazali pomen učinkovite analize okolja in podjetja, pri tem pa posebej zaznavanja bančnih storitev s strani uporabnikov. Preučevali smo razlike pri zaznavanju bančnih storitev med uporabniki na perspektivnem razvijajočem srbskem trgu. Osredotočili smo se na preučevanje dejavnikov kakovosti in povezovanje slednjih z zadovoljstvom in zvestobo odjemalcev. Če podjetje pozna kateri so tisti dejavniki kakovosti, ki največ pomenijo odjemalcem, mu to omogoča prilagajanje trženjskih aktivnosti in ciljno oz. odjemalcem prilagojeno ponudbo in servis. Personalizacija in individualna ponudba ter pristop do odjemalcev postajata pravzaprav ključen element razlikovanja podjetij. Glede na visoko pomembnost blagovnih znamk in ugleda institucije v očeh stranke, nas je v magistrskem delu tudi zanimalo kako ugled in blagovna znamka vplivata na nakupno izkušnjo odjemalcev. Namen magistrskega dela je bil zasnovati podlago za pripravo mednarodne strategije trženja Nove KBM oziroma njene nekdanje hčerinske družbe, KBM banke na srbskem trgu. KBM banka je v času nastajanja magistrskega dela zamenjala lastništvo. Ko smo pripravljali dispozicijo tega magistrskega dela, je banka zastavila ambiciozno strategijo razvoja, katere ključni cilj je bil povečanje tržnega deleža na srbskem trgu. Pri pripravi strategije trženja smo zato izhajali iz tega cilja in izoblikovali strategijo, s katero bi lahko banka potencialno sledila temu cilju tudi po spremembi lastništva. Na primeru smo poskušali prikazati izzive vstopa domačega podjetja na tuji trg, kjer že obstaja močna konkurenca. S pripravljeno strategijo smo poskušali nakazati nove trende in priložnosti diferenciacije trženjskih aktivnosti na razvijajočem se trgu, ki lahko dolgoročno podjetju prinese izboljšano tržno pozicijo in poslovanje. Pri tem smo se posebej posvetili rešitvam, ki v hitro spreminjajočem se okolju lahko prinašajo dodatne konkurenčne prednosti. Preučevali smo smer digitalne transformacije poslovanja na primerljivi banki v Srbiji in poskusili oceniti ali tovrstna strategija na srbskem trgu lahko predstavlja utrjevanje tržne pozicije in smer prihodnjega razvoja srbskega trga.
Ključne besede: bančne storitve, strategija trženja, kakovost storitev, digitalizacija poslovanja, blagovna znamka, Srbija
Objavljeno: 15.09.2016; Ogledov: 742; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

8.
PRIMERJAVA BANČNIH STORITEV BANK IN HRANILNIC NA KOROŠKEM
Klavdija Zorman, 2016, diplomsko delo

Opis: Banke v sodobnem času vedno večji poudarek dajejo bančnim storitvam, ki jih ponujajo komitentom. Želijo obdržati sedanje in čim bolj privabiti bodoče komitente. Ni več samoumevno, da bo, ko enkrat izberemo svojo banko, s katero poslujemo, sodelovanje dolgoročno. Želja banke je sicer takšna, komitenti pa ob poplavi informacij tehtamo in premlevamo, ali imamo res najboljšo in najbolj ugodno banko. V diplomskem delu najprej predstavimo banko in bančni sistem. V nadaljevanju opredelimo, kaj bančne storitve so, njihovo delitev ter trženje le-teh. Ker pri izbiri banke komitenti želimo dobiti čim več informacij, predstavimo nekaj kriterijev, ki se nam zdijo pomembni pri odločanju, katero banko izbrati. Na koncu diplomskega dela analiziramo nekaj bančnih storitev bank na Koroškem in analiziramo anketni vprašalnik, ki so ga izpolnili prebivalci krajev na Koroškem. Z anketo smo želeli ugotoviti, katere bančne storitve prebivalci koroških mest uporabljajo in kateri kriteriji so zanje pomembni, ko izbirajo banko.
Ključne besede: banka, bančni sistem, bančne storitve, kriteriji za izbiro banke, zadovoljstvo komitentov
Objavljeno: 20.06.2016; Ogledov: 695; Prenosov: 179
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

9.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V BANKI S
Janko Štandeker, 2016, diplomsko delo

Opis: Marketinška komunikacija je veščina, ki jo mora obvladati vsako podjetje in je eden izmed bistvenih dejavnikov pri doseganju poslovnih ciljev, saj prispeva k prepoznavnosti podjetja, njegovih storitev in produktov. Podjetja pri doseganju svojih marketinških ciljev uporabljajo različna marketinško-komunikacijska orodja, pri čemer sta za uspešno načrtovanje, organizacijo in izvedbo celotne marketinško-komunikacijske dejavnosti potrebni povezanost in usklajenost posameznih orodij med seboj in hkrati z ostalimi komponentami marketinškega spleta. Zaradi močne konkurence na bančnem trgu ter informiranih in zahtevnih strank so postali vedno pomembnejši elementi: individualna obravnava strank, svetovanje pri nakupu bančnih storitev in kakovost bančne ponudbe. Banke so zato primorane razviti edinstvene zmogljivosti, kot so inovacije storitev (produktov) in prilagodljiv pristop pri poslovanju s podjetji ter prebivalstvom. V teoretičnem delu diplomske naloge smo definirali osnovne pojme, marketinški splet, marketinško-komunikacijski proces, orodja ter načrtovanje in izvedbo. V empiričnem delu diplomske naloge smo predstavili banko S, organizacijo in izvedbo marketinških komunikacij ter uporabljena orodja. Opravili smo raziskavo z uporabo anketnega vprašalnika, na tej podlagi prikazali uspešnost komunikacijskega področja banke S ter podali predloge za racionalizacijo in izboljšanje te dejavnosti v banki S.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, marketinški splet, banka, bančne storitve in produkti.
Objavljeno: 08.04.2016; Ogledov: 1030; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

10.
PRIMERJALNA ANALIZA VPLIVA OGLAŠEVANJA STORITEV POSLOVNE BANKE NA ZVESTOBO NJENIH KOMITENTOV
Anja Cimerman, 2014, diplomsko delo

Opis: Hiter tehnološki razvoj, globalizacija sveta in vedno večja konkurenca na trgu so dejstva, ki se jim nihče ne more izogniti. Poslovne banke zaradi omenjenih razlogov skupaj z jasno zastavljenimi cilji strmijo k izboljšanju svoje ponudbe iz dneva v dan, da bi tako ohranile in si pridobile nove komitente. Da bi jim to uspelo je pomembno, da široko paleto svojih lahko dostopnih storitev oglašujejo in promovirajo, ter tako poskušajo zadovoljiti povpraševanje uporabnikov vedno in povsod. Namen diplomskega dela je predstavitev storitev poslovnih bank, pomembnosti inovacij ter nujnost marketinškega pristopa k povečani uporabi razpoložljivih storitev in zvestobi komitentov. Znano je, da poslovne banke res ponujajo široko paleto svojih storitev, vendar pa jih je veliko slabo izkoriščenih, saj jih komitenti ne uporabljajo. V diplomskem delu se osredotočam na njihovo oglaševanje, saj velja, da se skozi reklamo potencialni pa tudi obstoječi komitenti pobližje seznanijo s ponudbo ter se tako lažje in hitreje odločijo za sodelovanje. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. Prvi del obsega teoretični uvod v razumevanje bančnih storitev, inovacije le teh, marketinško trženje ter zadovoljstvo in zvestobo komitentov. V drugem delu so predstavljeni rezultati praktičnega dela naloge, kjer je bil uporabljen anketni vprašalnik glede uporabe bančnih storitev in samega zadovoljstva komitentov slovenskih in španskih bank. Dodano je še kratko poglavje o španskem bančnem sektorju, saj je primerjalna analiza potekala med komitenti slovenskih in španskih poslovnih bank. V diplomskem delu skušam ugotoviti, kakšna je povezava med oglaševanjem storitev poslovnih bank ter zvestobo njenih komitentov, saj velja, da je danes konkurenca na trgu zelo velika, ponudba izredno široka, kar pomeni, da se uporabniki storitev težje odločijo katero ponudbo bodo sprejeli in pri kateri banki. Zaradi tega predpostavljam, da ima trženje storitev veliko vlogo pri zvestobi porabnikov, saj se ti na tak način spoznajo s ponudbo in se hitreje ter lažje odločijo, če jo bodo sprejeli. Pri izdelavi zaključnega dela sem poleg znanja, pridobljenega med študijem doma ter v tujini uporabila tudi literaturo s področja bančnih storitev in marketinga. Vire sem pridobila na svetovnem spletu in s članki v slovenskih ter tujih finančnih častnikih. Izdelala sem anketni vprašalnik v slovenskem in španskem jeziku, katerega je rešilo skupaj 45 slovenskih in 36 španskih študentov. V anketo sem vključila 81 študentov, starih med 20 in 25 let. Predvidevam, da so rezultati anketnega vprašalnika zaradi mlajše populacije ljudi drugačni kot bi bili, če bi v svoj praktičen del naloge vključila tudi starejše komitente poslovnih bank. Z omejitvami sem se srečala tudi pri iskanju natančnega števila delujočih bank na Tenerifih (Kanarski otoki, Španija), od koder prihajajo anketiranci. Tega podatka nisem zasledila ne v knjigah, ne na svetovnem spletu, zaradi česar menim, da so rezultati anketnega vprašanja, ki se navezuje na poznavanje španskih bank, drugačni, kot bi bili, če bi anketiranci prihajali iz celine, kjer večina bank posluje. Z anketo sem potrdila oziroma ovrgla svojo hipotezo glede pomembnosti oglaševanja storitev poslovne banke na zvestobo njenih komitentov.
Ključne besede: bančne storitve, oglaševanje, marketing, zadovoljstvo in zvestoba, slovenski bančni sektor, španski bančni sektor, primerjalna analiza
Objavljeno: 01.12.2014; Ogledov: 936; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (755,13 KB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici