SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MOTIVACIJA UČENCEV V PROCESU OSNOVNEGA BALETNEGA IZOBRAŽEVANJA
Martina Kramer, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo raziskovali motivacijo učencev v procesu osnovnega baletnega izobraževanja. V teoretičnem delu smo predstavili baletno izobraževanje v Republiki Sloveniji in opredelili njegov pozitivni vpliv na razvoj otrok in mladostnikov. Nadalje smo opredelili pojem motivacije in proučili njen pomen za učenje baleta, saj le motivirani učenci v baletni aktivnosti vztrajajo ter v največji meri razvijejo svoj plesni potencial. Proučili smo vpliv socialnih dejavnikov pri učenju baleta ter predstavili motivacijske strategije, s katerimi lahko učitelji spodbujajo in dvigujejo motivacijo učencev. V empiričnem delu smo preverjali motive učencev za obiskovanje baleta in njihovo storilnostno motivacijo. Ugotavljali smo, kakšen vpliv imajo vsebine baletnega pouka in učiteljeve lastnosti na motivacijo učencev. Pri tem nas je zanimal obstoj razlik med učenci glede na razred šolanja, zadovoljstvo z lastnim plesanjem in glede na to, kdo je želel, da so začeli plesati. Temeljne ugotovitve raziskave, ki je bila opravljena z anketnim vprašalnikom v aprilu 2013, na vzorcu 244 učencev Konservatorija za glasbo in balet v Ljubljani in Mariboru kažejo, da učence k obiskovanju baleta najbolj pritegnejo motivi zadovoljstva in užitka ter razvijanja plesnih sposobnosti. Med vsebinami baletnega pouka učenci najraje nastopajo v gledališču, pri učiteljih pa najbolj cenijo njihove poklicne spretnosti. Vzrok svoje uspešnosti v največji meri pripisujejo vloženemu trudu in vztrajnosti. V njih se prepletata želja po uspehu in strah pred neuspehom.
Ključne besede: motivacija, balet, baletno izobraževanje, storilnostna motivacija, baletna šola, baletni plesalci
Objavljeno: 25.04.2014; Ogledov: 805; Prenosov: 69
.pdf Polno besedilo (935,85 KB)

2.
Baletne pripravnice v okviru Glasbene in baletne šole Antona Martina Slomška v Mariboru
Sara Ficko, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Baletne pripravnice v okviru Glasbene in baletne šole Antona Martina Slomška v Mariboru je napisano v obliki študije primera. V teoretičnem delu je podan kratek razvoj baletne umetnosti, od nastanka do današnjih dni, s poudarkom na razvoju slovenskega baleta in baletnega šolanja. Nadalje je predstavljena vloga učitelja pri poučevanju baleta. Teoretični del je sklenjen s predstavitvijo Glasbene in baletne šole Antona Martina Slomška v Mariboru. V empiričnem delu diplomske naloge je prek študije primera spremljana priprava učenk baletne pripravnice v Framu za zaključno produkcijo baletnega oddelka. Cilj naloge je bil bolje spoznati skupino oziroma posameznega otroka in na osnovi ugotovitev predvideti nadaljnji razvoj v smeri pridobivanja baletnih znanj in veščin. V raziskavo je bilo vključenih 11 učenk, starih od 7 do 10 let, v okviru Glasbene in baletne šole Antona Martina Slomška v Mariboru, oddelek Fram. V zastavljenih raziskovalnih vprašanjih smo predvidevali, da se bo pojem balet spremenil v smislu boljšega poznavanja umetniške zvrsti, da se bo na koncu pokazal večji občutek medsebojne pripadnosti ter da bo dosežen cilj: uspešen nastop pred občinstvom. Rezultati so na osnovi zastavljenih ciljev pokazali pozitivne rezultate, saj so bili le-ti v celoti doseženi. KLJUČNE BESEDE: balet, plesne pripravnice, sodelovanje, učni načrt, študija primera, Glasbena in baletna šola Antona Martina Slomška.
Ključne besede: balet, plesne pripravnice, sodelovanje, učni načrt, študija primera, Glasbena in baletna šola Antona Martina Slomška
Objavljeno: 08.12.2015; Ogledov: 297; Prenosov: 36
.pdf Polno besedilo (658,22 KB)

3.
Plesna vzgoja v luči ljutomerske vrtčevske tradicije
Tjaša Meško, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo z naslovom Plesna vzgoja v luči ljutomerske vrtčevske tradicije je napisano v obliki študije primera. V sklopu teoretičnega dela smo predstavili nekaj ključnih področij, ki se navezujejo na samo mesto Ljutomer. Opisali smo zgodovino kulturnih dogodkov mesta Ljutomer, predstavili kulturo celotne Prlekije, spoznali ljudske plese, noše in otroške igre, podrobneje spoznali Glasbeno šolo Slavka Osterca Ljutomer in njihovo baletno šolo, folklorna društva na območju Prlekije ter izbrskali nekaj značilnosti, praznovanj in obletnic iz ljutomerskega vrtca. Namen diplomskega dela je bil preizkusiti plesne teme v vrtcu, ki smo jih obravnavali v okviru predmeta plesna dramatizacija v vrtcu pri rednih študentih predšolske vzgoje v študijskem letu 2015/16. Cilj naloge pa je bil ugotoviti praktično uporabnost tem ter odziv otrok (vztrajnost otrok, njihova motiviranost in sodelovanje …) in prav tako uresničitev zastavljenih ciljev. Zato smo plesne teme preizkušali z otroki iz 2. starostnega obdobja, starimi 3–5 let, v Vrtcu Ljutomer. V empiričnem delu diplomskega dela pa smo izbrali in zapisali 8 učnih priprav z različnimi plesnimi temami, ki smo jih obravnavali pri predmetu plesna dramatizacija v vrtcu in se hkrati navezujejo na tradicijo mesta Ljutomer. Plesne teme so bile naslednje: labod, razvoj dreves, čebele in medvedi, ples čarovnic, piščanček v jajcu, suha roba, mi se z vlakom peljemo in štorklje. Plesne dejavnosti so bile uspešno zastavljene in izvedene, saj so otroci ob plesih uživali, izražali svoja čustva in spoznali svoje gibalno-plesne sposobnosti.
Ključne besede: ljudsko izročilo, folklorno društvo, študija primera, Vrtec Ljutomer, plesna vzgoja, baletna šola, Glasbena šola Slavka Osterca Ljutomer
Objavljeno: 01.09.2017; Ogledov: 23; Prenosov: 3
.pdf Polno besedilo (1021,77 KB)

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici