1. ELEKTRONSKI PRIROČNIK ZA ODBOJKOIztok Romšak, 2013, diplomsko delo Opis: Računalnik je danes nepogrešljiv pripomoček. Ima ga skoraj vsako gospodinjstvo, saj si z njim olajšamo delo ali popestrimo prosti čas. Dalo nam je misliti zakaj ne bi združili prijetno s koristnim, kjer bi se preko računalnika lahko naučili nekaj stvari o odbojki. V diplomski nalogi smo s pomočjo ustreznih programov izoblikovali elektronski učbenik za odbojko. Z učbenikom smo predstavili v prvem poglavju zgodovino odbojke, kjer smo opisali kdo je izumitelj in kako je napredoval njen razvoj skozi čas ter v drugem poglavju elemente in podrobnosti odbojke, kjer smo predstavili osnovne udarce odbojke. S pomočjo zaslonskih slik bomo opisali kako je naš učbenik nastajal v obeh programih za izdelovanje e – učbenikov. Na koncu bomo naredili primerjavo med programoma in dodali anketo s pripadajočo analizo. Ključne besede: Večpredstavnost, Avtorska orodja, CourseLab, Xerte online toolkits Objavljeno v DKUM: 15.07.2013; Ogledov: 1965; Prenosov: 171
Celotno besedilo (3,97 MB) |
2. POSTOPEK IZDELAVE ELEKTRONSKEGA UČBENIKATadej Križaj, 2010, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu se bomo osredotočili predvsem na elektronski učbenik, in sicer kaj elektronski učbenik pravzaprav je, kaj naj bi vseboval in kako ter s katerimi programskimi orodji ga je mogoče izdelati. Posebno pozornost bomo namenili postopku priprave elektronskega učbenika. Predstavili bomo kaj moramo oz. kaj je smiselno upoštevati pri njegovi izdelavi. Zanimala nas bo tudi njegova uporaba, predvsem z vidika e-izobraževanja in izobraževanja na daljavo. Na kratko bomo poskušali predstaviti tudi prednosti in slabosti elektronskega učbenika v primerjavi s klasičnim učbenikom. Predstavili bomo vpliv multimedije oziroma večpredstavnosti na izobraževanje in kakšna je njena vloga v e-učbeniku. Nekaj besed pa bomo namenili tudi temi uporabe računalnika v izobraževanju. Ključne besede: Elektronski učbenik, E-izobraževanje, Izobraževanje na daljavo, Multimedija, Avtorska orodja Objavljeno v DKUM: 13.09.2010; Ogledov: 2472; Prenosov: 457
Celotno besedilo (1,25 MB) |
3. IZDELAVA E-UČNIH GRADIV ZA PREDMET ANGLEŠČINE V OSNOVNI ŠOLIPeter Škarja, 2009, diplomsko delo Opis: Sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija prodira na vsa podroÄja Älovekovega življenja. S pomoÄjo uporabe raÄunalnika in razliÄnih e-gradiv v procesu izobraževanja, postane pouk bolj zanimiv, saj so uÄenci bolj motivirani za delo. E-izobraževanje postaja vedno bolj uveljavljen naÄin pridobivanja novega znanja. Z odprtokodnimi avtorskimi orodji kot je npr. CourseLab, smo dobili odliÄne programe za izdelavo e-gradiv, ki jih z veseljem uporabljajo izvajalci e-izobraževanj in tudi drugi.
S pomoÄjo diplomske naloge sem skuÅ¡al odgovoriti na vpraÅ¡anje, ali bodo e-gradiva pri pouku angleÅ¡Äine pripomogla k boljÅ¡i motivaciji uÄencev. E-uÄbenik, ki bi pokrival celotno uÄno snov posameznega predmeta, bi popestril pouk in uÄenci bi sprotno preverjali svoje znanje pri osvajanju nove snovi.
V danaÅ¡njem Äasu z razvojem informacijske-komunikacijske tehnologije, bi moral vsak uÄenec imeti izbiro med klasiÄnim naÄinom uÄenja in uÄenjem s pomoÄjo sodobne tehnologije, saj uÄenje z e-uÄbenikom ne zahteva posebnih znanj.
Ključne besede: Večpredstavnost, E-izobraževanje, Avtorska orodja, CourseLab, SCORM/AICC Objavljeno v DKUM: 25.09.2009; Ogledov: 2655; Prenosov: 387
Celotno besedilo (4,66 MB) |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |