| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Izdelava e-učbenika na primeru predmeta Naravoslovje v poklicnih šolah
Sara Cigler, 2016, diplomsko delo

Opis: Osrednji namen te diplomske seminarske naloge je izdelava primera e- učbenika za potrebe predmeta Naravoslovje srednjega poklicnega kemijskega izobraževanja. V uvodnem delu so definirani osrednji pojmi, kot sta e-gradivo in e-učbenik, ter predstavljene različne kategorije e-učbenikov; d-učbenik, r-učbenik in i-učbenik. V nadaljevanju sledi predstavitev osnovnih interaktivnih elementov e-gradiv, ki so bistvenega pomena za vizualizacijo in aktivno vključevanje učencev v sam pouk. Ker je uporaba kakovostnih e-gradiv pri pouku nujna, so v ta namen predstavljeni tudi kriteriji za zagotavljanje kakovosti tovrstnega gradiva, ter pedagoško-didaktične smernice za oblikovanje e-gradiv. V osrednjem delu naloge nadaljujemo z opisom posameznih orodij in postopkov za oblikovanje e-učbenika, na koncu pa so predstavljene nekatere vzorčne strani izdelane e-učne enote i-učbenika.
Ključne besede: IKT, e-učno gradivo, e-učbenik, i-učbenik, interaktivnost, avtorska orodja, oblikovanje i-učbenika, Naravoslovje
Objavljeno v DKUM: 11.03.2021; Ogledov: 905; Prenosov: 0

2.
ELEKTRONSKI PRIROČNIK ZA ODBOJKO
Iztok Romšak, 2013, diplomsko delo

Opis: Računalnik je danes nepogrešljiv pripomoček. Ima ga skoraj vsako gospodinjstvo, saj si z njim olajšamo delo ali popestrimo prosti čas. Dalo nam je misliti zakaj ne bi združili prijetno s koristnim, kjer bi se preko računalnika lahko naučili nekaj stvari o odbojki. V diplomski nalogi smo s pomočjo ustreznih programov izoblikovali elektronski učbenik za odbojko. Z učbenikom smo predstavili v prvem poglavju zgodovino odbojke, kjer smo opisali kdo je izumitelj in kako je napredoval njen razvoj skozi čas ter v drugem poglavju elemente in podrobnosti odbojke, kjer smo predstavili osnovne udarce odbojke. S pomočjo zaslonskih slik bomo opisali kako je naš učbenik nastajal v obeh programih za izdelovanje e – učbenikov. Na koncu bomo naredili primerjavo med programoma in dodali anketo s pripadajočo analizo.
Ključne besede: Večpredstavnost, Avtorska orodja, CourseLab, Xerte online toolkits
Objavljeno v DKUM: 15.07.2013; Ogledov: 1844; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (3,97 MB)

3.
POSTOPEK IZDELAVE ELEKTRONSKEGA UČBENIKA
Tadej Križaj, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se bomo osredotočili predvsem na elektronski učbenik, in sicer kaj elektronski učbenik pravzaprav je, kaj naj bi vseboval in kako ter s katerimi programskimi orodji ga je mogoče izdelati. Posebno pozornost bomo namenili postopku priprave elektronskega učbenika. Predstavili bomo kaj moramo oz. kaj je smiselno upoštevati pri njegovi izdelavi. Zanimala nas bo tudi njegova uporaba, predvsem z vidika e-izobraževanja in izobraževanja na daljavo. Na kratko bomo poskušali predstaviti tudi prednosti in slabosti elektronskega učbenika v primerjavi s klasičnim učbenikom. Predstavili bomo vpliv multimedije oziroma večpredstavnosti na izobraževanje in kakšna je njena vloga v e-učbeniku. Nekaj besed pa bomo namenili tudi temi uporabe računalnika v izobraževanju.
Ključne besede: Elektronski učbenik, E-izobraževanje, Izobraževanje na daljavo, Multimedija, Avtorska orodja
Objavljeno v DKUM: 13.09.2010; Ogledov: 2351; Prenosov: 452
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

4.
IZDELAVA E-UČNIH GRADIV ZA PREDMET ANGLEŠČINE V OSNOVNI ŠOLI
Peter Škarja, 2009, diplomsko delo

Opis: Sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija prodira na vsa področja človekovega življenja. S pomočjo uporabe računalnika in različnih e-gradiv v procesu izobraževanja, postane pouk bolj zanimiv, saj so učenci bolj motivirani za delo. E-izobraževanje postaja vedno bolj uveljavljen način pridobivanja novega znanja. Z odprtokodnimi avtorskimi orodji kot je npr. CourseLab, smo dobili odlične programe za izdelavo e-gradiv, ki jih z veseljem uporabljajo izvajalci e-izobraževanj in tudi drugi. S pomočjo diplomske naloge sem skušal odgovoriti na vprašanje, ali bodo e-gradiva pri pouku angleščine pripomogla k boljši motivaciji učencev. E-učbenik, ki bi pokrival celotno učno snov posameznega predmeta, bi popestril pouk in učenci bi sprotno preverjali svoje znanje pri osvajanju nove snovi. V današnjem času z razvojem informacijske-komunikacijske tehnologije, bi moral vsak učenec imeti izbiro med klasičnim načinom učenja in učenjem s pomočjo sodobne tehnologije, saj učenje z e-učbenikom ne zahteva posebnih znanj.
Ključne besede: Večpredstavnost, E-izobraževanje, Avtorska orodja, CourseLab, SCORM/AICC
Objavljeno v DKUM: 25.09.2009; Ogledov: 2586; Prenosov: 378
.pdf Celotno besedilo (4,66 MB)

5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 5.93 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici