| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 13
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
VPELJAVA ON LINE AVTORIZACIJE BANKOMATSKIH IN POS TRANSAKCIJ V HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D.
Anže Šubelj, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena selitev sistema za avtoriziranje zahtevkov vnesenih preko bankomatov, oziroma POS terminalov. Pred selitvijo se je avtorizacija izvajala izključno v podjetju Bankart d.o.o. ki se je do sedaj tako pojavljal v dvojni vlogi. Do vpeljave tega projekta se je Bankart d.o.o. pojavljal v vlogi procesnega centra, kar ostaja še danes, ter v vlogi avtorizacijske hiše. Za slednjo smo morali plačevati dodatno provizijo. Poleg tega nismo mogli voditi trenutnega stanja na računih naših komitentov, saj smo informacije o prometu na bankomatih in POS terminalih dobivali šele naslednji dan, z datoteko za knjiženje. Z vpeljavo tega projekta naj bi se avtorizacije zahtevkov izdanih preko bankomatov in POS terminalov vršile v Hypo Alpe-Adria-bank d.d. Zaradi sodelovanja več strokovnjakov iz različnih področji znotraj HBS, ter zunanjih partnerjev, kot tudi zadostitvi vseh pogojev, ki so znotraj celotne grupe Hypo group Alpe Adria potrebni za vpeljavo projekta, se je celotna naloga vodila kot projekt. Ustanovila se je projektna skupina, katera je celoten projekt pripeljala do vključitve v produkcijsko okolje. Znotraj projekta so bili določeni časovni roki, finančna, kadrovska in tehnična sredstva.
Ključne besede: Bankomat, POS terminal, On line avtorizacija, Maestro plačilna kartica, MPLS, Projekt
Objavljeno: 07.01.2010; Ogledov: 2016; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

3.
PRISTOJNOSTI VARNOSTNEGA SVETA NA PODLAGI VII. POGLAVJA USTANOVNE LISTINE ZDRUŽENIH NARODOV - PRIMER KOREJE, IRAKA, KOSOVA IN AFGANISTANA
Mojca Srebot, 2009, diplomsko delo

Opis: Po drugi svetovni vojni so države, ki so iz nje stopile kot zmagovalke, ustanovile organizacijo, ki naj bi si prizadevala za mir, varnost in sodelovanje. Organizacija Združenih narodov je tako začela obstajati leta 1945, sestavlja pa jo šest organov, med katerimi je najpomembnejši Varnostni svet. Ustanovna listina Združenih narodov je Varnostnemu svetu zaupala osrednjo nalogo organizacije, to je ohranjanje svetovnega miru in varnosti. Varnostni svet sestavlja pet stalnih članic : Velika Britanija, Združene države Amerike, Ruska federacija, Ljudska republika Kitajska in Francija, ter deset nestalnih članic, ki jih za obdobje dveh let izvoli Generalna skupščina. V obdobju hladne vojne je bilo zaradi delitve med velikimi silami delovanje Varnostnega sveta močno oteženo. Po koncu hladne vojne pa so se razmere za njegovo delovanje izboljšale in tako je Varnostni svet danes osrednji organ, ki skrbi za ohranjanje mednarodnega miru in varnosti. Jedro pristojnosti Varnostnega sveta tvorita dve skupini vprašanj: mirno reševanje sporov, ki ga opredeljuje VI. Poglavje Ustanovne listine in akcije v primeru ogrožanja miru, kršitve miru in agresivnih dejanj, opredeljene v VII. poglavju Ustanovne listine. V primeru slednjih ima pristojnost izrekati ne le pravno obvezujoče, ampak tudi prisilne ukrepe. V času po koncu hladne vojne, ko ni bilo več grožnje z vetom, je Varnostni svet v velikem številu primerov uporabil svoje pristojnosti v primeru ogrožanja mednarodnega miru in varnosti, ter dal svojim ukrepom prisilno naravo. V praksi je Varnostni svet avtoriziral uporabo oborožene sile v primeru agresije Severne Koreje proti Južni Koreji leta 1950, v primeru agresije Iraka zoper Kuvajt leta 1990, ter vojaško akcijo zoper Afganistan leta 2001. Do uporabe sile pa je prišlo tudi brez avtorizacije Varnostnega sveta, in sicer z vojaško akcijo zveze NATO zoper ZR Jugoslavijo v zvezi s položajem na Kosovu, ki pa je močno omajala ugled celotne organizacije.
Ključne besede: Organizacija Združenih Narodov, Ustanovna listina, Varnostni svet, mednarodni mir in varnost, avtorizacija, uporaba sile
Objavljeno: 15.12.2009; Ogledov: 2176; Prenosov: 375
.pdf Celotno besedilo (349,70 KB)

4.
UPORABA PROTOKOLA JAVA RMI V PORAZDELJENI JAVANSKI APLIKACIJI ZA UREJANJE PREVODOV COBISS3
Luka Juršnik, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo obdelali probleme, ki so nastopajo pri izdelavi rešitev za podporo lokalizaciji uporabniškega vmesnika porazdeljenih aplikacij. V teoretičnem delu smo opisali aplikacijski protokol Java RMI in principe avtentikacije, avtorizacije ter lokalizacije uporabniškega vmesnika. V praktičnem delu smo izdelali programski vmesnik, ki skrbi za lokalizacijo ključev sistema COBISS3.
Ključne besede: protokol RMI, avtorizacija, avtentikacija, lokalizacija, MText
Objavljeno: 06.12.2010; Ogledov: 1223; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

5.
Mobilna rešitev za preprečevanje zlorab s plačilnimi karticami
Matic Dolar, 2011, magistrsko delo

Opis: Raziskovalna naloga obravnava področje zlorab plačilnih kartic. Uvodoma je opredeljena problematika, namen in cilji, predstavljene so metode dela in podana struktura magistrskega dela. Za tem je predstavljeno obravnavano področje. Najprej je predstavljeno podjetje Bankart d.o.o., sledi pa predstavitev plačilnih kartic in poteka procesa avtorizacije. Nato so podrobneje predstavljene različne vrste zlorab plačilnih kartic. Narejen je pregled načinov in sistemov za zaznavanje in preprečevanje zlorab. Za tem je narejen pregled obstoječe literature s področja elektronskega poslovanja, mobilnega poslovanja ter kriptografije. Podan je predlog vzpostavitve mobilne rešitve za preprečevanje zlorab s plačilnimi karticami, ki bi v proces preprečevanja zlorab vključila uporabnika. Opisan je mobilni portal, s pomočjo katerega bi uporabniki imeli pregled nad svojim poslovanjem s plačilnimi karticami. Za mobilni portal je podan tudi predlog uporabljenih tehnologij in infrastrukture, ki jo je potrebno vzpostaviti. Prikazan je potek procesa uporabe mobilnega portala in narejen pregled funkcionalnosti, ki bi lahko omogočal. Drugi del mobilne rešitve za preprečevanje zlorab je vzpostavitev rešitve za potrjevanje transakcij. Predlaga se, da se uporabnika vključi v proces avtorizacije transakcije s plačilno kartico tako, da s pomočjo mobilnega telefona potrdi opravljeno transakcijo. Za ta namen je predlagana infrastruktura in prikazan potek procesa avtorizacije, v katerega je vključen uporabnik. Na koncu so podana še izhodišča za nadaljnje delo.
Ključne besede: plačilna kartica, avtorizacija, zlorabe plačilnih kartic, preprečevanje zlorab, mobilna rešitev, mobilni portal, potrjevanje transakcij
Objavljeno: 31.08.2011; Ogledov: 1356; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (5,11 MB)

6.
VODENJE VERZIJ PROGRAMSKE KODE V RAZVOJNEM CIKLU
Matej Vodopivc, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V procesu razvoja programske opreme lahko sodeluje več razvijalcev. Izvajajo spremembe in dopolnjujejo že obstoječo kodo. Vsaka taka sprememba mora biti zabeležena, z osnovnimi informacijami, da lahko uspešno sledimo vsem spremembam in izvajamo vse aktivnosti v razvojnem ciklu programske opreme. Preučili smo tipe sistemov za vodenje verzij in razlike med njimi. Osredotočili smo se na predstavnika porazdeljenih sistemov za vodenje verzij programske kode – Git. Predstavljene so bistvene prednosti pred ostalimi sistemi in praktična uporaba.
Ključne besede: vodenje verzij, programska koda, git, ssh avtorizacija
Objavljeno: 26.09.2011; Ogledov: 1448; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

7.
SERIJSKA POVEZAVA POS TERMINALA INGENICO 5100 Z NAPRAVO ECR
Matjaž Černenšek, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja korak naprej k poenostavitvi in pospešitvi izvajanja postopkov finančnih transakcij na prodajnem mestu z uporabo plačilnih kartic in POS terminala. Predstavljena in definirana je ideja fizične povezave dveh naprav, vključenih v ta proces. To sta blagajniška naprava ECR in POS terminal, ki ju z uporabo serijske povezave povežemo tako, da si izmenjujeta podatke za uspešno izvršitev finančne transakcije in druge ključne informacije. Podrobneje je opisana fizična izvedba povezave, način komunikacije, vrste in oblike sporočil, ki se pretakajo med napravo ECR in POS terminalom ter odzivi nanje. Povezava POS terminala z napravo ECR skrajša čas za izvedbo plačila, odpravi možnost napačnega vnosa zneska in omogoča upravljanje POS terminala s strani naprave ECR.
Ključne besede: serijska povezava, avtorizacija, POS terminal, Ingenico 5100, naprava ECR
Objavljeno: 20.03.2012; Ogledov: 2678; Prenosov: 393
.pdf Celotno besedilo (975,70 KB)

8.
UPRAVLJANJE AVTORIZACIJ UPORABNIKOV V SISTEMU SAP ECC 6.0
Gregor Jamnikar, 2014, diplomsko delo

Opis: V sodobnem globaliziranem svetu je pomembna hitra prilagodljivost spremembam in izzivom, ki jih prinaša trg. Osnova za pravilno odločitev so prave informacije ob pravem času, zagotavljanje le-teh pa povečuje konkurenčno prednost na trgu. Z uvedbo ERP sistema zagotavljamo centraliziran pristop k upravljanju s podatki in informacijami, standardiziramo poslovne procese, povezujemo osnovne poslovne funkcije podjetja, zmanjšujemo čas izvajanja poslovnih procesov, s tem pa pripomoremo k učinkovitemu poslovanju podjetja. Pri tem pa ne smemo pozabiti na pomen varovanja podatkov in informacij v smislu zaupnosti, neoporečnosti in razpoložljivosti. Lahko bi tudi trdili, da večjo grožnjo in s tem tveganje v podjetju predstavlja nepooblaščeno spreminjanje ali upravljanje s podatki, informacijami ali informacijskimi sredstvi, kot grožnje oziroma nevarnosti, ki nam pretijo, denimo v obliki zlonamernih kod iz interneta. SAP ECC 6.0 sistem nam kot odgovor in rešite ponuja možnost izgradnje avtorizacij. Razvoj lastnih avtorizacij oziroma koncepta avtorizacij se mora začeti hkrati z implementacijo SAP ECC 6.0 sistema. Hkrati z razvojem avtorizacij pa moramo vzpostaviti ustrezne postopke, s kasnejšim namenom po učinkovitem upravljanju sistema avtorizacij, ki vključuje sledenje spremembam in nadzorom sistema avtorizacij. Razvoj avtorizacij se ne konča z implementacijo sistema, ampak je dinamičen proces, kot je sama varnost in zaščita informacijskih sredstev. Zahteva stalno analizo varnosti, ustrezno odzivnost in prilagodljivost ter preverjanje ustreznosti vpeljanih postopkov. Znanje in postopke, ki smo jih razvili pri razvoju avtorizacij in upravljanju sistema avtorizacij je moč prenesti na celoten informacijski sistem v smislu ločevanja pristojnosti in nalog, nadzora in preverjanja, skladnosti, upravljanja s spremembami in sledljivosti. Stalna in odločna podpora vodstva podjetja je pomemben dejavnik pri zagotavljanju varnosti informacijskih sredstev.
Ključne besede: avtorizacija, vloga, varnost, koncept, informacijski sistem
Objavljeno: 27.06.2014; Ogledov: 654; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

9.
CELOVITA REŠITEV ZA UPRAVLJANJE Z GESLI
Miha Možina, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se nanaša na področje varnosti gesel, njihovo izbiro in upravljanje z njimi. Predstavili smo obstoječe sisteme za upravljanje z gesli in jih primerjali med seboj. Izdelali smo spletni sistem za upravljanje z gesli in pripadajočo mobilno aplikacijo Android, ju opisali in razložili potek razvoja. Na kratko smo opisali metode za kriptiranje in v projektu uporabljene tehnologije. Ugotovili smo, da je uporaba sistema za upravljanje z gesli uporabnikom v pomoč, saj izboljša varnost in preprečuje pozabo gesel.
Ključne besede: gesla, upravljanje z gesli, varnost, avtorizacija, identifikacija, šifriranje, JSF, Android
Objavljeno: 10.12.2014; Ogledov: 649; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,81 MB)

10.
Programska rešitev za upravljanje avtorizacij
Alen Grbec, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Področje delovanja lokalne samouprave je zelo široko in raznoliko. Danes imamo tako v upravi veliko število informacijskih rešitev različnih avtorjev na različnih platformah. Večina rešitev ima vgrajen nek svoj sistem varnosti in zaščite. Nadzor nad dodeljenimi avtorizacijami je s časom postal nepregleden in težko obvladljiv. Pri nadomeščanjih in napredovanjih zaposlenih se je skladno s potrebami dodeljevalo nove avtorizacije. Po prenehanju upravičenosti pa se je na ukinjanje avtorizacij pogosto pozabilo. V okviru te naloge so bili vzpostavljeni novi postopki dodeljevanja, urejeno je bilo informacijsko okolje in izdelana aplikacija, ki služi kot register upravljanja avtorizacij, dostopov in dovoljevanja potencialno nevarnih zunanjih naprav. Ključni element rešitve je dokument s podatki zahteve in izvedbe dodelitve avtorizacij. Dokument, ki ga elektronsko podpišejo predlagatelj, direktor občinske uprave in upravičenec, predstavlja formalno podlago za izvedbo avtorizacije.
Ključne besede: informacijska varnost, avtorizacija, avtentikacija
Objavljeno: 11.10.2016; Ogledov: 412; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici