| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
REPRESIVNA VZGOJA V DRUŽINI
Vesna Černec, 2010, diplomsko delo

Opis: Družina je osnovna primarna celica družbe. Posebnost družine so čustva ljubezni, in to pri medsebojnih stikih, ki vežejo med seboj starše in otroke. Otroke vzgajamo s svojo navzočnostjo v njihovem življenju. To pomeni, da vplivamo nanje s sleherno obliko vedenja, ki so mu priča. Vse kar počenjamo in govorimo, spremljajo razna čustva in razpoloženja. Vrednote in napotki za vedenje in seznanjanje z življenjskimi dejstvi se prenašajo v družini od odraslih na otroke po različnih poteh. Vzgoja otroka na vseh stopnjah njegovega razvoja bo staršem in vzgojiteljem v mnogočem olajšana, če bodo poznali in upoštevali otrokove socialne potrebe. Vzgoja je posebna dejavnost ljudi v družbi, nujna je za obstoj družbe in posameznika. Diplomska naloga je razdeljena na poglavje o vzgoji kjer ima pomembno vlogo avtoriteta staršev. V drugem poglavju je predstavljena družina. Vključen je položaj otroka v družini, družinska vzgojna sredstva ter nagrajevanje in kaznovanje. Raziskave kažejo, da je oče bolj kaznovalen in zastrašujoč kot mati in glede na ta pričakovanja tudi bolj učinkovit . V tretjem poglavju je v ospredju represija v družini, ki vpliva na otrokov duševni razvoj. Pri takem otroku je verjetno, da bo imel tudi sam čustvene motnje ali pa bo agresiven in surov. Pomembna je tudi vzgoja v šolo in vplivi le te na otroka. Zadnje poglavje je namenjeno otrokovim pravicam in Konvenciji o otrokovih pravicah. Pri tem se pojavi vprašanje: Ali so otroci v družinah deležni teh pravic? V kolikšni meri jih starši kršijo in v kolikšno meri uresničujejo? Kakšne so posledice represivne vzgoje za otroke pri vključevanju v družbo in kako družba ukrepa v dobro otrok?
Ključne besede: vzgoja, družina, otrokove pravice, represivna vzgoja, kazen, vzgojni stili, vzgojne metode, avtoriteta staršev.
Objavljeno: 04.11.2010; Ogledov: 4478; Prenosov: 852
.pdf Celotno besedilo (687,00 KB)

2.
USPEŠNOST TRENERJA V POVEZAVI Z AVTORITETO IN SLOGOM VODENJA V RAZLIČNIH NOGOMETNIH OKOLJIH
Dejan Nišandžić, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Delo trenerja zahteva različna znanja, ki so vezana tako na proces treninga kot tudi na področje vodenja. Slednje je izjemnega pomena in poleg osebnostnih lastnosti vodje zahteva sposobnost prilagoditve spremembam v okolju, kjer trenerji delujejo. Uspešnost samega vodenja je v večji meri odvisna tudi od strukture skupine in situacije, v kateri se skupina nahaja. Za uspešno delo mora vsak trener razviti lasten način vodenja, ki bo učinkovit glede na skupino in okolje, v katerem deluje. Poklic športnega trenerja nalaga trenerju veliko odgovornost, saj je kot vodja neposredno odgovoren za uspeh in doseganje postavljenih ciljev ekipe. Ob upoštevanju ambicij posameznikov in okolja mora vsak trener izbrati pravi stil vodenja in vzpostaviti avtoriteto na način, da ga bo sprejemala tako ekipa kot tudi posamezni člani ekipe. V diplomskem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika, ki smo ga razdelili med igralce različnih starostnih kategorij in tekmovalnih stopenj, raziskovali, kako različni načini vodenja vplivajo na igralce in kako slednji sprejemajo avtoriteto trenerjev, ki delujejo v posameznih klubih. Ugotavljali smo povezanost med naslednjimi spremenljivkami: starost igralca, veselje ob uspehu, potrtost ob neuspehu, sprejemanje avtoritete trenerja, spodbuda staršev, ambicioznost okolja in osebna ambicija igralca. Delo je sestavljeno iz dveh sklopov. V teoretičnem delu razlagamo osnove vodenja in avtoritete ter odnose, ki se pojavljajo v trenažnem procesu med trenerjem, nogometašem in starši nogometaša. Predstavili smo delovanje nogometnega kluba in organiziranost nogometnih tekmovanj v Sloveniji. Ta del naloge smo zaključili s predstavitvijo dveh gorenjskih klubov, ki tekmujeta na različnih stopnjah tekmovanja. S pomočjo raziskovalnega dela smo analizirali rezultate anketnih vprašalnikov ter potrdili oziroma zavrnili hipoteze, ki smo jih pred tem postavili. Diplomsko nalogo smo zaključili s kritično analizo in na podlagi rezultatov ankete podali predloge za izboljšave. Ugotavljamo, da razlike med igralci pri sprejemanju avtoritete trenerja in njihovem odzivu na različne načine vodenja na različnih stopnjah tekmovanj le niso tako velike, kot smo pričakovali pred raziskavo. Obravnavani vzorec na obeh stopnjah tekmovanj jasno izraža osebne ambicije igralcev, pozitiven odnos do avtoritete trenerja in ambicioznosti okolja, ki so predpogoj za uspešno nogometno pot in hkrati izziv za nogometne klube, ki bodo za kakovostno delovanje primorani slediti ambicijam otrok in staršev ter sodobnim trendom, ki jih nogometna igra narekuje.
Ključne besede: - vodenje - avtoriteta trenerja - ambicioznost okolja - vloga staršev - nogometna šola
Objavljeno: 28.10.2016; Ogledov: 485; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (2,58 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici