| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
ZGODOVINA AVTOMOBILIZMA
Nataša Vaupotič, 2009, diplomsko delo

Opis: Zgodovina avtomobilizma ni le zgodovina avtomobila kakršnega poznamo danes, ampak sega mnogo dlje nazaj v čas, ko so ljudje za prenos svojih bremen uporabljali vozičke in vozove, za pogon pa veter, roke in noge. Šele kasneje so iznašli oziroma dodali motor z notranjim zgorevanjem. Prvi pravi začetki avtomobila segajo v leto 1769, ko je bilo predstavljeno prvo samohodno vozilo in je bilo namenjeno za vojaške potrebe. Že v tem obdobju in kasneje so bile prav vojaške razmere gonilna sila razvoja avtomobilizma, saj so prav te narekovale hitrejši in učinkovitejši razvoj avtomobila. Največja »revolucija« v zgodovini avtomobilizma se je zgodila proti koncu 19. stoletja, ko je Karl Benz izumil bencinski motor in ga kasneje vgradil v vozilo. Takrat avtomobili zaradi previsoke cene niso bili dostopni širši množici, vendar so bili privilegij premožnejšega sloja ljudi. Ta privilegij družbe je končal Henry Ford, ko je širši množici ponudil prvi serijski avtomobil - model T. Tako je postal glavni cilj izdelovalcev avtomobilov ustvariti »ljudsko vozilo«, ki bo dostopno širši množici ljudi.
Ključne besede: Avtomobilizem, avtomobil, avtomobilska industrija, avtomobilist, samohodno vozilo, ljudsko vozilo, model T, motorno kolo, motor z notranjim zgorevanjem, bencinski motor, karoserije, podvozja, Karl Benz, Henry Ford, Baron Anton Codelli, Janez Puh – Johann Puch, Stanko Bloudek, Avtomontaža, TAM, Revoz.
Objavljeno: 06.01.2010; Ogledov: 6757; Prenosov: 931
.pdf Celotno besedilo (5,53 MB)

3.
SPONZORSTVO V SLOVENSKEM AVTOŠPORTU
Maja Hribar Mrak, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Danes sta sponzorstvo in oglaševanje prisotna že na vsakem koraku. Logotipe podjetij srečujemo bodisi na kulturnih, turističnih in šolskih dogodkih ali pa športnih prireditvah. V tem diplomskem delu se bomo posvetili sponzorstvu v slovenskem avtomobilskem športu. Sponzoriranje je le eno izmed orodij trženjskega komuniciranja, ki ga podjetja uporabljajo, da bi s tem dosegla večjo prepoznavnost svojega izdelka, storitve oziroma celotnega podjetja. Avtomobilski šport pri nas ni tako medijsko podprt kot nekateri drugi ekipni ali zimski športi. Zahteva tudi velike finančne vložke, te pa tekmovalci in organizatorji prireditev le stežka pridobijo. Prvi del diplomske naloge smo podprli s teoretičnimi dejstvi iz omejene literature, v raziskovalnem delu pa smo med tekmovalci v slovenskem državnem prvenstvu v rallyju ter gorsko-hitrostnih dirkah izvedli anketo. Zanimal nas je odnos tekmovalcev do sponzorjev in pridobivanja finančnih sredstev ter odnos do medijev in slovenske krovne Zveze za avtošport Slovenije AŠ 2005. V veliko pomoč nam je bil tudi pogovor z dolgoletnim avtomobilističnim športnim novinarjem Gregorjem Pavšičem, ki nam je podal potrebne informacije in pojasnil novinarsko stališče do avtomobilskega športa ter vrhunskim slovenskim dirkačem Rokom Turkom, s katerim smo govorili o trenutnem stanju slovenskega avtomobilskega prvenstva ter težavah, ki pestijo ta šport.
Ključne besede: sponzorstvo, sponzorska sredstva, financiranje, oglaševanje, komunikacija, avtomobilizem
Objavljeno: 13.10.2016; Ogledov: 582; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici