| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 33
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
ZGODOVINA AVTOMOBILIZMA
Nataša Vaupotič, 2009, diplomsko delo

Opis: Zgodovina avtomobilizma ni le zgodovina avtomobila kakršnega poznamo danes, ampak sega mnogo dlje nazaj v čas, ko so ljudje za prenos svojih bremen uporabljali vozičke in vozove, za pogon pa veter, roke in noge. Šele kasneje so iznašli oziroma dodali motor z notranjim zgorevanjem. Prvi pravi začetki avtomobila segajo v leto 1769, ko je bilo predstavljeno prvo samohodno vozilo in je bilo namenjeno za vojaške potrebe. Že v tem obdobju in kasneje so bile prav vojaške razmere gonilna sila razvoja avtomobilizma, saj so prav te narekovale hitrejši in učinkovitejši razvoj avtomobila. Največja »revolucija« v zgodovini avtomobilizma se je zgodila proti koncu 19. stoletja, ko je Karl Benz izumil bencinski motor in ga kasneje vgradil v vozilo. Takrat avtomobili zaradi previsoke cene niso bili dostopni širši množici, vendar so bili privilegij premožnejšega sloja ljudi. Ta privilegij družbe je končal Henry Ford, ko je širši množici ponudil prvi serijski avtomobil - model T. Tako je postal glavni cilj izdelovalcev avtomobilov ustvariti »ljudsko vozilo«, ki bo dostopno širši množici ljudi.
Ključne besede: Avtomobilizem, avtomobil, avtomobilska industrija, avtomobilist, samohodno vozilo, ljudsko vozilo, model T, motorno kolo, motor z notranjim zgorevanjem, bencinski motor, karoserije, podvozja, Karl Benz, Henry Ford, Baron Anton Codelli, Janez Puh – Johann Puch, Stanko Bloudek, Avtomontaža, TAM, Revoz.
Objavljeno: 06.01.2010; Ogledov: 6870; Prenosov: 947
.pdf Celotno besedilo (5,53 MB)

3.
IZDELAVA PREIZKUSNEGA MESTA ZA MERITEV KARAKTERISTIK HIBRIDNEGA SISTEMA
Mitja Osek, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je opisana izgradnja preizkusnega mesta za meritev karakteristik hibridnega pogona, potek in rezultati meritev. Diplomsko delo je sestavljeno iz treh delov. V prvem delu so opisani hibridni električni pogoni. V drugem delu je opisana izvedba regulacije potrebne za meritev (regulacija po navoru), ter izgradnja merilnega mesta. Opisano je delovanje posameznih sklopov ter podane pripadajoče sheme izdelane v programskem paketu MATLAB/Simulink. Tretji del naloge je namenjen glavnemu cilju naloge, to je meritvi karakteristik porabe goriva primarnega bencinskega agregata (ICE), ki je uporabljen v hibridnem pogonu. Rezultat meritev je graf karakteristik s pomočjo katerega se pozneje izvede želeno vodenje celotnega sistema, oziroma določa kakšen delež skupnega navora bo prispeval vsak izmed obeh pogonov.
Ključne besede: Hibridni pogon, regulacija hitrosti, električni hibridni avtomobil, električni avtomobil, graf karakteristik porabe goriva
Objavljeno: 06.04.2011; Ogledov: 1489; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

4.
ORGANIZACIJA IN REALIZACIJA TELEVIZIJSKIH PRENOSOV
Bojan Purgaj, 2011, diplomsko delo

Opis: Televizija nam predstavlja enega izmed virov zabave, izobraževanja in preživljanja prostega časa nasploh. Poseben čar imajo televizijski prenosi v živo, saj gledalca postavijo v dogajanje, ki poteka v realnem času. Prav zaradi tega so športni prenosi ena izmed najbolj priljubljenih vsebin na televizijah po vsem svetu. Veliko truda in ustrezne tehnologije je potrebno vložiti s strani televizijske produkcije, da je prenos v živo kar se da kvaliteten in brez napak. Večina ljudi si le stežka predstavlja obseg dela in potrebne televizijske opreme, da se izvede televizijski prenos v živo, saj večino gledalcev zanima le končen rezultat. Vsako delo ima svoje specifične lastnosti, zato je dobro poznavanje lastnega dela v okviru televizijske produkcije še kako pomembno.
Ključne besede: televizijski prenosi, televizijska produkcija, reportažni avtomobil, režija, avdio in video oprema
Objavljeno: 15.06.2011; Ogledov: 10998; Prenosov: 248
.pdf Celotno besedilo (2,59 MB)

5.
NAKUPNO VEDENJE KUPCEV AVTOMOBILOV V SLOVENIJI
Dario Filipović, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo preučevali nakupno vedenje kupcev avtomobilov v Sloveniji. V teoretičnem delu smo obravnavali podatke o številu prodanih avtomobilov v Sloveniji, povprečni starosti Slovenskih avtomobilov, stopnji motorizacije in najbolj prodajanih avtomobilih na slovenskem trgu. Opredelili smo pojme potrošnika in navedli dejavnike nakupnega vedenja. V praktičnem delu smo na vzorcu izvedli anketni vprašalnik. Podatke smo statistično obdelali, in na podlagi analiz, odgovorili na raziskovalna vprašanja in zavrgli ali potrdili hipoteze. Končni del diplomskega dela je sestavljen iz ugotovitev in novih predlogov, kjer smo ugotovili, da je avtomobilski trg v Sloveniji dobro oskrbljen z avtomobilsko ponudbo, ki lahko zadovolji kupce tudi v težkih gospodarskih razmerah. Na podlagi ugotovitev smo izdelali predlog novega marketinšlega načrta.
Ključne besede: nakupno vedenje, potrošnik, zadovoljstvo, avtomobil, anketni vprašalnik.
Objavljeno: 27.01.2015; Ogledov: 804; Prenosov: 215
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

6.
Povečanje ponudbe storitev avtohiše z uvedbo hitrega servisa vozil
Natalija Koprek, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz štirih delov. V uvodnem poglavju je opredeljen obravnavani problem in predstavljeno podjetje Hyundai avto Mlakar s.p.. Opisane so tudi predpostavke in metode dela. V prvem, teoretičnem delu smo opisali razvoj in vzdrževanje avtomobila, storitev, kakovost storitve, zadovoljstvo potrošnikov ter pričakovanja porabnikov. V drugem delu diplomskega dela smo predstavili obstoječe stanje podjetja Hyundai avto Mlakar s.p., opisali sedanje stanje avtomehanične delavnice in potek servisa vozil. S kritično analizo trenutnega stanja servisnih storitev smo izpostavili ključne elemente za razrešitev problema. Razrešitev problema smo opisali v zadnjem, četrtem delu diplomskega dela. V zaključnem delu smo ocenili in ovrednotili uspešnost predlagane rešitve problema ter navedli pogoje in možnost nadaljnjega razvoja podjetja.
Ključne besede: avtomobil, vzdrževanje avtomobila, storitev, kakovost storitev, zadovoljstvo potrošnikov
Objavljeno: 06.05.2012; Ogledov: 1488; Prenosov: 198
.pdf Celotno besedilo (2,04 MB)

7.
Razvoj karoserije električnega avtomobila Odsev 15
Alan Lazarov, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisan razvoj karoserije urbanega električnega vozila Odsev 15. Lahko unikatno vozilo tandemskega položaja sedenja spada v registracijski razred L7E, kar pomeni, da je omejen s 15 kW moči in ne presega 400 kg suhe teže. Dodaten izziv že tako obsežni nalogi sta predstavljala pogoja, da konceptna oblika avtomobila ne zahteva velike finančne obremenitve in da je skladna s tehničnimi specifikacijami za motorna vozila. Karoserija, razvita za izdelavo iz steklenih vlaken, je bila skonstruirana s pomočjo CAD programske opreme, ki je omogočila tudi foto-realistični prikaz končne oblike.
Ključne besede: transport, električni avtomobil, razvoj karoserije, oblikovanje, Odsev 15
Objavljeno: 02.07.2015; Ogledov: 801; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (4,97 MB)

8.
ZASNOVA IN IZVEDBA REGULACIJE HITROSTI AVTOMOBILA S TEMPOMATOM
Tadej Jelušić, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje zasnovo, vgradnjo, testiranje in izvedbo regulacije hitrosti avtomobila s tempomatom. Izdelana in vgrajena je elektronika tempomata, poleg tega so uporabljeni rabljeni deli tempomatov. Za avto ni bila predvidena serijska vgradnja tempomata. Tempomat uporablja obstoječe senzorje za regulacijo hitrosti, na katere je elektronika tempomata priključena neposredno. Preizkušena je pa bila možnost zajema podatkov iz senzorje prek vmesnika OBD.
Ključne besede: tempomat, avtomobil, avto, regulacija hitrosti
Objavljeno: 03.07.2012; Ogledov: 1126; Prenosov: 215
.pdf Celotno besedilo (2,51 MB)

9.
VODENJE POGONA VOZILA ZA NAČRTOVANJE OKOLJU PRIJAZNE VOŽNJE
Matjaž Adler, 2012, magistrsko delo

Opis: V sodelovanju s podjetjem Virtual Vehicle (ViF-Virtuelle Fahrzeug) iz Avstrije sem v okviru magistrske naloge dobil model vozila, kateri je bil v podjetju uporabljen za testiranje nizkih frekvenc vibracij na okvirju vozila. Model je zgrajen v Matlab/Simulinku. Ta model sem testiral, spremenil in dogradil vrsto mehanskih komponent ( avtomatični menjalnik, zavorni sistem, sistem za porabo goriva, vozne cikle in naklon cestišča). Glavni cilj v magistrski nalogi je bil, narediti regulacijo, katera bo regulirala želeno hitrost in porabo goriva. Model je bil precej kompleksen, zato je bilo potrebno pred implementacijo ustreznega regulatorja, pošteno spremenit zgradbo modela. Za zmanjšanje porabe goriva, sem manipuliral s prestavljanjem na avtomatskem menjalniku tako, da je prestavljanje izvršeno ob optimalni porabi goriva. Regulacija je izvedena na različnih standariziranih voznih ciklih ( NEUDC, EUDC, ECE15,...), regulacija bo izvedena s PI regulatorjem. V te vozne cikle pa je bil naknadno vključen tudi naklon cestišča. V prihodnosti bo možno ta model prenesti na strojno opremo, ki deluje v realnem času (MicroAutoBox), to je naprava ki jo proizvaja dSpace. Ta naprava se uporablja za realno časovne simulacije, implementiramo pa jo lahko tudi na mehanske sisteme, na primer v avtomobil.
Ključne besede: avtomobil, avtomatski menjalnik, Matlab/SIMULINK, PI regulacija, optimizacija
Objavljeno: 14.11.2012; Ogledov: 1059; Prenosov: 38
URL Povezava na celotno besedilo

10.
ODLOČITVENI MODEL ZA UGOTAVLJANJE OCENE STANJA TEHNIČNE BREZHIBNOSTI OSEBNIH VOZIL
Aleš Horvat, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo predstavili področje in vpliv tehničnih pregledov vozil na varnost v cestnem prometu. Obravnavali smo pogoje za izvajanje tehničnih pregledov in prikazali obstoječi potek v primeru pregleda osebnega vozila. Z vidika tehničnih pregledov vozil smo predstavili vozilo in izpostavili njegove, za prometno varnost, pomembne sestavne elemente, ki so predmet kontrole. Podrobneje smo se posvetili problemu ugotavljanja tehnične brezhibnosti osebnega vozila, kjer smo po obstoječem postopku osredotočeni le na iskanje napak in nepravilnosti na vozilu, da ugotovimo končno stanje, kjer sta možnosti ocene le dve, je ali ni vozilo tehnično brezhibno, pri čemer je slednja ocena lahko rezultat najmanjše, banalne, morda za varnost, nepomembne napake. Rešitev je prikazana v odločitvenem modelu za ugotavljanje ocene stanja tehnične brezhibnosti, ki je naravnan tako, da že pri pregledu posameznih sestavnih elementov vozila daje oceno stanja ter razporedi težo glede na pomembnost z vidika varnosti v cestnem prometu. Model omogoča kontrolorju vodljivost pri ocenjevanju in spodbuja k ocenjevanju stanja posameznih sestavnih elementov, na podlagi katerega se ugotovi skupna ocena stanja tehnične brezhibnosti. Z modelom standardiziramo postopek pregleda, dosegamo manjšo subjektivnost pri ocenjevanju in upoštevamo vse elemente, pomembne za varnost v cestnem prometu. Zmanjšujemo tudi možnost površne kontrole vozila, lastnik pa je natančneje seznanjen s stanjem in potrebnimi odstranitvami napak ali pomanjkljivostmi na vozilu.
Ključne besede: vozilo, avtomobil, tehnični pregledi vozil, ocena tehničnega stanja, večparametrski odločitveni model
Objavljeno: 18.07.2013; Ogledov: 1185; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (3,63 MB)

Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici