| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 47
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Digitalizacija SWIFT procesov v bančništvu
Aljaž Toman, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrsko delo obravnava načrtovanje in razvoj rešitve za avtomatizacijo razvrščanja in posredovanja medbančnih SWIFT-sporočil. Predstavljena rešitev digitalizira obstoječe postopke ter nadalje omogoča digitalizacijo povezanih poslovnih procesov. Tematika je obravnavana in predstavljena v konkretnem okolju bančne ustanove ter prilagojena za delovanje v njem. Cilj magistrskega dela je postaviti koncept rešitve, ga podrobno načrtovati ter evalvirati njegovo realizacijo v sodelovanju z Gorenjsko banko, d. d., Kranj. Glavni cilj rešitve je digitalizacija SWIFT-procesov. To zajema popolno digitalizacijo in avtomatizacijo procesa razvrščanja in posredovanja sporočil, poleg tega pa to delno digitalizira tudi vse povezane poslovne procese. Širši cilj rešitve je omogočiti digitalizacijo povezanih poslovnih procesov na račun izločitve papirnih verzij sporočil kot vhodov v posamezne procese. V prvem delu magistrskega dela so predstavljene teoretične osnove digitalne preobrazbe, digitalizacije poslovnih procesov ter brezpapirnega poslovanja, na podlagi katerih je zastavljena ideja za koncept rešitve. Prav tako so predstavljene tehnične teoretične osnove, ki so potrebne za osnovno razumevanje nadaljevanja. Predstavljena sta SWIFT-sistem ter osnovno delovanje izmenjave medbančnih sporočil preko ponudnika deljene SWIFT-infrastrukture. V nadaljevanju je prikazan osnovni koncept rešitve na podlagi proučenih teoretičnih izhodišč in specifik delovanja SWIFT-sistema na tehničnem nivoju v obravnavani organizaciji. Skladno s tem so natančneje definirani procesi, na katere implementacija rešitve vpliva, skupaj z načrtovanim procesom po opravljeni prenovi. Jedro naloge predstavljajo izdelava klasifikacijskega modela, njegovo testiranje ter načrtovanje programske realizacije rešitve. Ta zajema tri različne funkcionalnosti, in sicer klasifikacijo sporočil, njihovo obdelavo in razširitev ter posredovanje na ustrezno mesto. Delovanje rešitve je na koncu predstavljeno s primerom celotne obdelave konkretnega sporočila, ki ga je banka prejela. V zadnjem delu so predstavljeni ocena učinkov, diskusija z možnostmi za nadaljnji razvoj ter pogoji za uvedbo takšne rešitve v poljubno bančno okolje.
Ključne besede: Digitalizacija poslovnih procesov, brezpapirno poslovanje, SWIFT, avtomatizacija ročnih postopkov
Objavljeno: 19.11.2018; Ogledov: 736; Prenosov: 168
.pdf Celotno besedilo (4,48 MB)

2.
Avtomatizacija ekscentrske stiskalnice AP 100T
David Herič, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisana ekscentrska stiskalnica, ki se uporablja za preoblikovanje pločevine. V prvem delu naloge je opisana sama stiskalnica, njeni glavni elementi ter poudarek na izdelavi programa za varno in avtomatizirano delovanje stiskalnice. V drugem delu naloge je predstavljen zagon in testiranje stiskalnice. V tem delu so odpravljene vse pomanjkljivosti, ki so se pokazale ob zagonu in pomanjkljivosti, ki so se morale odpraviti za pridobitev certifikata kakovosti. Zaradi poudarka na zagotavljanju varnega delovanja stiskalnice, smo za programsko delovanje uporabili varnostni krmilnik PILZ, ki je moral zagotoviti tudi avtomatizirano in pravilno delovanje stiskalnice.
Ključne besede: avtomatizacija procesov, ekscentrska stiskalnica AP 100T, varnostni sistemi, PILZ krmilnik
Objavljeno: 26.10.2017; Ogledov: 932; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (3,08 MB)

3.
Študija primera vpeljave procesnega pristopa v Zavod za gozdove Slovenije
Maja Tretjak, 2017, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga obravnava študijo primera vpeljave procesnega pristopa v Zavod za gozdove Slovenije. Proučili smo poslovne procese in na podlagi kriterijev identificirali najbolj kritičen poslovni proces. S pomočjo orodja Bizagi smo izvedli analizo, modeliranje in simulacijo izbranega poslovnega procesa ter ga na testnem nivoju v celoti implementirali. S simulacijo smo ugotovili, da vpeljan procesni pristop izbranega procesa zmanjša stroške in čas procesa, izboljša efektivni čas zaposlenih ter omogoča večjo fleksibilnost in sistemsko izvedbo procesa. Izvedena prototipna implementacija omogoča popolni nadzor nad procesom in interaktivni tok aktivnosti.
Ključne besede: Zavod za gozdove Slovenije, procesni pristop, upravljanje poslovnih procesov (BPM), notacija za modeliranje poslovnih procesov (BPMN), avtomatizacija, študija vpeljave.
Objavljeno: 06.10.2017; Ogledov: 575; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (2,87 MB)

4.
UVEDBA POSLOVNO INFORMACIJSKEGA SISTEMA V TELEKOMUNIKACIJSKEM PODJETJU
David Kropf, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Hiter tehnološki razvoj, konkurenčnost, visoka pričakovanja kupcev in zunanjih partnerjev so tisto, kar lastnikom podjetja povzroča visok pritisk. Danes podjetje, ki ni pripravljeno oz. noče avtomatizirati poslovanja, ni konkurenčno na tržišču. Organizacije za celovito podporo in avtomatizacijo poslovnih procesov uporabljajo celovite programske rešitve (Enterprise resource planing systems ERP). To je celovita programska rešitev podjetja ,ki poskrbi za povezanost in delovanje podjetja. V nalogi obravnavamo uvedbo celovite programske rešitve v manjšem telekomunikacijskem podjetju X. Problem je zanimiv, saj v Sloveniji prevladujejo majhna podjetja, ki običajno nimajo dovolj sredstev (finančnih in kadrovskih) za uvedbo tovrstnih rešitev, nekateri pa niso pripravljeni oziroma imajo odpor do uvedbe novih tehnologij in sprememb procesov v podjetje.
Ključne besede: celovita programska rešitev, avtomatizacija poslovnih procesov, organizacijska analiza, odprtokodni celovita programska rešitev »Odoo«
Objavljeno: 22.11.2016; Ogledov: 997; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

5.
Izgradnja omrežja za avtomatizacijo procesov v hlevu
Boštjan Dervarič, 2016, diplomsko delo

Opis: Namen celotnega diplomskega dela je bil vzpostavitev komunikacijskega omrežja LAN med tremi oddaljenimi objekti. Celotno LAN omrežje smo zgradili z mrežno opremo podjetja Mikrotik, s svojim operacijskim sistem RouterOS. Omrežje je bilo načrtovano tako, da ima vsak izmed objektov svoj segment omrežja. Vsi tri oddaljeni objekti so med seboj povezani preko dostopnih točk v brezžični most. Prikazana je konfiguracija, delovanje in dostopi med posameznimi mrežnimi segmenti. V nadaljevanju predstavimo Z-Wave brezžično tehnologijo in vključitev NETIC rešitev za obveščanje in avtomatizacijo procesov. Na koncu prikažemo simulacijo delovanja obveščanja uporabnika in avtomatizacije procesov v hlevu.
Ključne besede: LAN omrežje, Z-Wave tehnologija, avtomatizacija procesov
Objavljeno: 27.09.2016; Ogledov: 866; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (5,02 MB)

6.
VODENJE PEČI ZA TERMIČNO OBDELAVO IZDELKOV IZ GUME IN SILIKONA
Tadej Šrajner, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisano delovanje peči za termično obdelavo izdelkov iz gume in silikona ter sama izdelava sistema vodenja peči s pomočjo krmilnika Siemens SIMATIC S7 ter postavitev nadzornega sistema, ki omogoča nadzor delovanja na daljavo, arhiviranje parametrov, nastavitve ter arhiviranje parametrov delovanja procesa ter povezava več peči v celovit sistem vodenja. Z nadgradnjo sistema podjetje prihrani čas in denar, del proizvodnje pa se s tem avtomatizira.
Ključne besede: termična obdelava, krmiljenje, vodenje procesov, avtomatizacija.
Objavljeno: 16.09.2016; Ogledov: 870; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (4,01 MB)

7.
RAZŠIRJENOST ODOBRITVE POTROŠNIŠKEGA KREDITA Z AVTOMATIZIRANO ODLOČITVIJO V EU
Miljana Gaube, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi sem se posvetila obravnavi standardiziranega procesa odobritve potrošniškega kredita, ki ga odlikuje optimalen potek dela, z vključeno avtomatsko odločitvijo. Standardizacija je dejavnost vzpostavljanja usklajenih pravil in določil z namenom, da se doseže optimalna stopnja urejenosti na danem področju. Standardizacija je nujna, ker predstavlja pogoj za avtomatizacijo. Kreditni proces sestoji iz procesa prodaje, procesa obravnave kreditne vloge, procesa spremljave in odplačila. Večina bank ima v svojih zalednih službah dobro organizirano in avtomatizirano tretjo fazo kreditnega procesa, t.j. proces spremljave, v okviru katerega banka izvaja obračun obresti, spremembe obrestnih mer, spremembe anuitet ipd. Druga faza kreditnega procesa, to je obravnava kreditne vloge, ki je bistveno bolj zahtevna in tudi tvegana, ker je povezana s sprejemanjem odločitev, pa se pogosto izvaja ročno in decentralizirano po poslovalnicah. V ročno izvajanih poslovnih procesih so poslovna pravila in navodila v glavah kreditnih referentov, kar povečuje možnost napak in zlorab, prav tako je čas obdelave kreditne vloge predolg, kar zmanjšuje konkurenčnost banke. Za večino bank so krediti največji in najbolj očiten vir kreditnega tveganja. Za zmanjšanje kreditnega tveganja je ključno dobro upravljanje s tveganji. Banke dobro poznajo tehnike upravljanja s kreditnim tveganjem, saj ima bančni sektor dolgo zgodovino izkušenj na tem področju. S kapitalskim sporazumom Basel II, ki daje velik pomen tehnikam za zmanjševanje kreditnih tveganj in s kapitalskimi olajšavami motivira banke k uporabi notranjih bonitetnih sistemov, so znova pridobili na pomenu modeli kreditnega točkovanja. Modeli kreditnega točkovanja napovedujejo verjetnost, da potencialni kreditojemalec bodisi ne bo poravnal svojih obveznosti ali da bo po določenem časovnem obdobju začel zamujati. Kreditna ocena bankam omogoča hitro in avtomatizirano odločanje, kar je glavna prednost modelov kreditnega točkovanja. Z vidika banke je avtomatizacija odločanja zlasti pomembna pri poslih z velikim številom strank in majhno maržo na enoto produkta, kar je značilno za potrošniške kredite. Na drugi strani, z vidika strank, hitre, transparentne in dosledne bančne odločitve pomembno vplivajo na izboljšanje uporabniške izkušnje. V empiričnem delu naloge, smo na osnovi razkritij iz letnih poročil bank za leto 2014, predstavili in analizirati prakso bank v EU na področju upravljanja in merjenja kreditnih tveganj. Iz vsake izmed 28 držav članic EU smo izbrali po 5 največjih bank, glede na višino bilančne vsote in jih analizirali z vidika uporabe modelov kreditnega točkovanja ter uporabe notranjih bonitetnih ocen za določanje potrebnega kapitala. Analiza vzorca bank je pokazala, da 71% bank držav članic, kreditno sposobnost prebivalstva ocenjuje s pomočjo modelov kreditnega točkovanja in da le 20% bank držav članic kredite prebivalstvu odobrava na podlagi standardiziranega in avtomatiziranega procesa odločanja. Glede na velik razkorak med deležem bank, ki uporabljajo modele kreditnega točkovanja in deležem bank, ki potrošniške kredite odobravajo s pomočjo avtomatiziranega odločanja se poraja upravičen pomislek, da banke v letnih poročilih avtomatiziranega odločanja o kreditu niso razkrile.
Ključne besede: standardizacija procesov, kreditno tveganje prebivalstva, modeli kreditnega točkovanja, avtomatizacija odločanja
Objavljeno: 13.09.2016; Ogledov: 688; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

8.
ANALIZA, PRENOVA IN PREDLOG AVTOMATIZACIJE PROIZVODNEGA PROCESA V PODJETJU LETINA INOX
Vedran Šuman, 2016, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo se ukvarja z analizo uvajanja avtomatizacije v proizvodni proces s ciljem optimizacije procesa. Cilj je bil predstaviti modeliranje poslovnega procesa s pomočjo uporabe standarda BPMN in ugotoviti, kako avtomatizacija vpliva na proces v primerjavi z ročno obdelavo. Eksperiment je bil izveden z orodjema Bizagi in Signavio na praktičnem primeru proizvodnje nerjavečega rezervoarja. Uporabljeni so bili pristopi, kot so identifikacija, modeliranje, simulacija in optimizacija. S pomočjo kvantitativne analize in primerjave smo prišli do rezultatov, ki kažejo, da uvedba avtomatizacije pozitivno vpliva na obhodni čas in strošek procesa.
Ključne besede: avtomatizacija, optimizacija poslovnega procesa, simulacija poslovnih procesov, BPMN
Objavljeno: 09.05.2016; Ogledov: 1307; Prenosov: 184
.pdf Celotno besedilo (5,85 MB)

9.
AVTOMATIZACIJA IN VIZUALIZACIJA POLNILNE LINIJE
Dejan Lovrenčič, 2015, magistrsko delo

Opis: Cilj magistrskega dela je bila avtomatizacija in vizualizacija polnilne linije, ki smo jo izdelali v podjetju KO - LOVEC, d. o. o.. Avtomatizacijo polnilne linije smo izvedli s pomočjo krmilnika S7-1214c. Nato smo z namenom preizkušanja delovanja krmilniškega uporabniškega programa razvili program za računalniško vizualizacijo in animacijo polnilne linije. Kriteriji pri izbiri programskega orodja so bili: razpoložljivost in razširjenost programskega orodja, uporabnost za simulacijo, vizualizacijo in animacijo ter dostopnost gonilnikov za podporo razpoložljivih vhodno-izhodnih vmesnikov. Izbrali smo programski paket Matlab/Simulink in vhodno-izhodni vmesnik NI USB 6009. Nastavljanje parametrov in vhodnih signalov modela polnilne linije smo izvedli s pomočjo grafičnega uporabniškega vmesnika in s krmilnikovimi izhodnimi signali. Simulacijske izračune smo izvedli v okviru Simulinka, animacijo in vizualizacijo pa s pomočjo Matlabove knjižnice Simulink 3D Animation in programa V-Realm Builder.
Ključne besede: avtomatizacija industrijskih procesov, pomnilniško programirljivi krmilnik, Siemens S7-1200, simulacija, vizualizacija, Matlab/Simulink
Objavljeno: 23.07.2015; Ogledov: 1067; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (10,38 MB)

10.
PRENOVA POSLOVNIH PROCESOV V PODJETJU ASSISTANCE CORIS D.O.O.
Robert Goričnik, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetje Assistance CORIS d.o.o. je od leta 2005 na poti k digitalizaciji poslovanja. Z implementacijo programske opreme za podporo tovrstnemu načinu poslovanja je podjetje že prilagodilo delo v operativnem, finančno-računovodskem ter prodajnem sektorju. Kljub omenjenim novostim pa se ugotavlja, da je celoten proces obdelave posameznih storitev, ki jih podjetje nudi, od začetka z odpiranjem primera, do konca s plačilom računov in arhiviranjem, predolg. V podjetju se zaradi neobvladljivosti procesov pojavlja prevelika obremenjenost zaposlenih, za potrebe podjetja se je izkazala nujna tudi izboljšava pri dostopnosti arhivskih dokumentov. Potrjena je potreba po prenovi procesov, ki bo odpravila obstoječe težave. Kot posledica procesa prenove je potrebna rešitev zgoraj omenjenih težav ter izboljšanje celotnega poslovanja podjetja. Dosedanje spremembe na področju poslovanja so bile usmerjene v zmanjševanje potrebe po papirni dokumentaciji; dolgoročni cilj podjetja je večja efektivnost, manjši stroški ter manjša obremenjenost zaposlenih.
Ključne besede: Prenova poslovnih procesov, brezpapirno poslovanje, digitalizacija poslovanja, elektronska hramba dokumentov, avtomatizacija poslovanja.
Objavljeno: 28.01.2015; Ogledov: 1516; Prenosov: 206
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici