| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
INFORMACIJSKA PODPORA POSLOVANJA DIMNIKARSKE SLUŽBE DIMNIKARSTVO DOVRTEL, D.O.O.
Klemen Mrak, 2010, diplomsko delo

Opis: Tema diplomske naloge se nanaša na prenovo obstoječih procesov v podjetju Dimnikarstvo Dovrtel, d.o.o. z razvojem avtomatiziranega informacijskega sistema. V diplomski nalogi smo spoznali prednosti računalniško vodenega informacijskega sistema, s katerim smo optimizirali delovne procese, racionalizirali čas trajanja procesov, omogočili celovit pregled nad delovnimi procesi, pri čemer imajo zaposleni večji nadzor nad izvajanjem postopkov delovnega procesa. Tekom diplomske naloge smo proučili dimnikarsko dejavnost z vidika administracije, pregledali zakonske zahteve za izvajanje dejavnosti, teoretične vidike prenove poslovnih procesov ter izdelali prototipno rešitev. Z analizo obstoječih poslovnih procesov smo naredili načrt za izgradnjo elektronsko podprtega sistema za vodenje dimnikarske administracije, vpogledali smo v sam razvoj in implementacijo informacijskega sistema, opravili analizo koristnosti uvedbe programa ter zaključili z vizijo o nadaljnem razvoju informacijskega sistema.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko upravljanje s podatki, dimnikarski informacijski sistem, prenova poslovnega procesa, avtomatizacija pisarniškega poslovanja
Objavljeno: 19.11.2010; Ogledov: 2008; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (1,81 MB)

3.
AVTOMATIZACIJA PROCESA ODGOVARJANJA NA ELEKTRONSKO POŠTO
Meta Dobnik, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili potek avtomatizacije procesa odgovarjanja na elektronsko pošto. V teoretičnem delu diplomske naloge smo podrobno predstavili elektronsko pošto ter njene standarde in protokole. Pogledali smo si, zakaj je proces avtomatizacije odgovarjanja na elektronsko pošto danes še kako aktualna tema in kako lahko podjetjem pripomore tudi v finančnem smislu. Na kratko smo predstavili področje obdelave naravnega jezika ter si ogledali principe upravljanja odgovarjanja na elektronsko pošto. S pomočjo pridobljenega teoretičnega znanja smo v praktičnem delu razvili preprosto aplikacijo za avtomatsko odgovarjanje na elektronsko pošto znotraj izbrane domene.
Ključne besede: elektronska pošta, razpoznava naravnega jezika, avtomatizacija pisarniškega poslovanja
Objavljeno: 27.06.2011; Ogledov: 1276; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici