| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
AVTENTIČNO VODENJE V ORGANIZACIJAH
Saša Podkrajšek, 2014, magistrsko delo

Opis: Avtentično vodenje v organizaciji bi lahko povezali z življenjskim večnim spoznavanjem sebe in hkrati nikoli dokončanemu učenju. Gre za zelo prvinski način delovanja, ki je zelo preprosto v svojem bistvu a hkrati je potrebno ustrezno v čas umestiti prave ideje. V tem je ključ uspeha posameznika in tudi organizacije. Tovrstni razvoj posameznikov, ki so v vlogi podrejenih delavcev, od vodje zahteva izredne sposobnosti prilagajanja posameznim karakterjem, potrebam, situacijam,… Istočasno pa se od njih pričakuje tudi nadpovprečna senzibilnost zaznavanja, ki se nikoli ne konča zaradi česar je vodstvena vloga v učeči se organizaciji izredno aktivna funkcija, ki zahteva nadpovprečno energijo in izreden karakter. Glavna naloga avtentičnega vodja je uravnovesiti vse nabrane izkušnje in znanja z vedno svežimi novostmi in zastavljenimi cilji podjetja. Za vodenje v pričakovanih okvirih je nujno potrebno vpliv na sodelavce, ki pa pri avtentičnem vodenju sloni na čim večji predanosti in zaupanju do nadrejene osebe. Gre za integriteto, ki je v fazi vodenja pridobljena s pomočjo vrednot, ki jih posameznik ima. Vsi zaposleni v tovrstni organizaciji težijo k uspehu celotne organizacije. V njih je vzbujena želja po maksimiranju svojega prispevka k skupnemu rezultatu ter težnja po nenehnem izobraževanju in širjenju znanja. Njihovi uspehi so vidni, opazni, zanje pa so tudi primerno nagrajeni. Dandanes praktično na trgu ne moremo več zaslediti statičnosti oz. okolja ali sfere, ki se ne bi nenehno spreminjala. Zato je zelo pomembno, da se je organizacija temu nenehno vrtečemu kolesju sposobna prilagajati v največji možni meri. Brez sence dvoma lahko zapišemo, da je zelo močna komparativna vrednost vsakega podjetja v njegovi sposobnosti hitrejšega sistematičnega učenja, kot so ga sposobni njegovi konkurenti. Vedno bolj se uveljavlja križišče različnih oblik vodenj, ki se jih bomo v magistrski nalogi dotaknili. Poudarek pa bo na avtentičnem vodenju. Obstaja namreč veliko problemov in vprašanj, ki se jih bodo v podjetjih v prihodnosti morali začeti lotevati ter jih rešiti, saj imajo le-ti velik vpliv na raziskave v podjetju, najprej pa morajo seveda ugotoviti, kako se kažejo v praksi. Vodenje je sestavni del upravljanja organizacije za dosego vseh ciljev. Vsi vemo, da dandanes podjetja potrebujejo dobrega in sposobnega vodja, če želijo biti uspešni in tako dosegati zastavljene cilje. Različna podjetja, ki se uvrščajo v različne branže imajo med seboj ne vedno enak pristop do vodenja in razvoja potencialov svojih zaposlenih. V sled tega nas je zanimalo kakšno je dejansko stanje na tem področju v Sloveniji, pa tudi ali so zaposleni sploh sposobni izraziti potrebe po avtentičnem vodenju oz. elementih, ki so sestavni del le tega. Magistrska naloga zavzema dva dela, in sicer teoretični del, ki temelji na avtentičnem vodenju in empirični del, kjer je bilo anketiranih pet podjetij iz Štajerske. Vse ankete so bile izvedene anonimno, v želji po pridobitvi čim bolj realne slike o stanju v gospodarstvu. Prav tako zajemajo vprašanja na več področjih, ki omogočajo pokrivanje vseh temeljev avtentičnega vodenja.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: avtentično vodenje, avtentičen, vodja, menedžer, čustvena inteligenca, cilji, strategije, zadovoljstvo, uspešnost, slogi, kriteriji, organizacija.
Objavljeno: 25.07.2014; Ogledov: 1735; Prenosov: 459
.pdf Celotno besedilo (2,38 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici