| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Senzorji za analizo atmosfere v skladiščnih hladilnicah za sadje : diplomska naloga visokošolskega študijskega programa
Gregor Dernovšek, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: hlajenje, sadje, kontrolirana atmosfera, krmiljenje, zorilnica, kisik, ogljikov dioksid, etilen
Objavljeno: 07.10.2008; Ogledov: 2788; Prenosov: 248 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (2,96 MB)

2.
Vzdrževanje transportnega vozička
Saša Rašević, 2012, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bilo izdelati nov transportni voziček, katerega naloga je prevažanje rešetk iz ene kadi v drugo pri postopku kromanja na oddelku Galvana v podjetju Gorenje d.d.. Pri izdelavi novega transportnega vozička je bilo potrebno spremeniti konstrukcijo, ter izbrati nov material, ki se bo upiral koroziji agresivnega medija H2SO4. Obstoječi transportni voziček, se kljub rednemu vzdrževanju ni mogel upirati agresivnemu okolju in je s tem povzročal vsakoletne stroške. Voziček poganja elektromotor, ki je vezan v krmilno omaro celotnega procesa, na vozičku pa so tudi zaradi varnosti stikala za takojšnji izklop. Za izdelavo novega vozička je bilo potrebno najprej planirati zaustavitev linije, zaradi izdelave novih načrtov, ki so bili potrebni pri modeliranju. Glede na prisotnost kisline H2SO4 je bila izmed razpoložljivih materialov izbrana nerjaveča pločevina AISI 904L, katera je ustrezala predvidenim zahtevam, s spremembo konstrukcije pa hkrati tudi omogoča daljšo življenjsko dobo materiala. Rezultat diplomske naloge je preprečitev porušitve konstrukcije obstoječega vozička zaradi preventivnega ukrepanja, tako da smo izdelali nov boljši transportni voziček z upoštevanjem vseh varnostnih standardov. Z izbiro novega materiala pa smo zmanjšali stroške in čas vzdrževanja.
Ključne besede: rekonstrukcija, 3D modeliranje, agresivna atmosfera, varnost
Objavljeno: 04.07.2012; Ogledov: 1285; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (4,93 MB)

3.
VPLIV VONJAV NA VEDENJE KUPCEV
Mirjana Todorović, 2012, diplomsko delo

Opis: Teoretično sestavljeno diplomsko delo obravnava področje marketinga doživetij ter se osredotoča na vonjave in njihov vpliv na vedenje kupca. Prvi del diplomskega dela je namenjen pregledu marketinga doživetij, pri čemer izpostavljamo predvsem hedonistične potrebe kupca ter medsebojno povezano vlogo atmosfere in doživetij. Nadaljujemo s kratkim pregledom vedenja kupca. V četrtem poglavju opredeljujemo vlogo vonjav v življenju posameznika, predstavimo osnovne pojme, povezane z vonjavami, ter podrobneje opišemo izredno pomemben proces zaznavanja. Podajamo tudi osnovno delitev vonjav ter predstavimo nekatere pomembnejše učinke. Drugi del naloge je namenjen predstavitvi vpliva vonjav na vedenje kupcev. Izpostavimo vpliv vonjav na priklic spominov, razpoloženje in procesiranje informacij ter oblikovanje ocen. Podajano primere iz prakse in predstavimo etične zadržke pri uporabi vonjav kot sredstvo za vplivanje na kupca. V sklopu diplomskega dela proučimo in predstavimo rezultate nekaterih pomembnejših raziskav s tega področja. Najpomembnejše ugotovitve so, da lahko skrbno izbrane in primerno implementirane vonjave pozitivno vplivajo na kupca, njegovo razpoloženje, obujanje spominov, zaznave okolja in izdelka ter podajanje nekaterih ocen. Na podlagi ugotovitev podajamo smernice in priporočila za uporabo vonjav v prodajalnah na slovenskem trgu.
Ključne besede: Vedenje kupca, marketing doživetij, prodajno okolje, atmosfera prodajalne, vonjave, vonj, voh.
Objavljeno: 02.07.2012; Ogledov: 1221; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

4.
CORMAC MCCARTHY: THE ROAD. REALIZACIJA RAZPOLOŽENJA V SLOVENSKEM PREVODU IN FILMSKI ADAPTACIJI
Petra Bratušek, 2012, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je raziskati slogovne prvine romana The Road (Cesta) ameriškega pisatelja Cormaca McCarthyja in preučiti njihovo realizacijo v slovenskem prevodu prevajalke Lili Potpara in v ameriški filmski adaptaciji režiserja Johna Hillcoata. Glavni cilj je bil ugotoviti, na kakšen način je ohranjen slog v slovenskem prevodu in kateri elementi so v filmu bolj poudarjeni ter kateri so se nekoliko izgubili. S pomočjo natančne slogovne analize smo ugotovili, da je razpoloženje slovenskega prevoda kljub nekaterim prevodnim odmikom skladno z atmosfero, ki prevladuje v izvirniku. Pri filmski adaptaciji je več poudarka na dinamiki in akciji. Učinkovito so predstavljeni motivi postapokaliptičnega sveta, smrti, upanja in kontrasta med sedanjostjo in preteklostjo, motiv filozofskega razmišljanja o življenju, smrti in bogu pa je zaradi narave samega medija izražen nekoliko bolj površinsko.
Ključne besede: Cesta, roman, prevod, slog, atmosfera, filmska realizacija
Objavljeno: 18.12.2012; Ogledov: 810; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (922,19 KB)

5.
ERGONOMSKO OBLIKOVANJE PRODAJNEGA OKOLJA V KNJIGARNI PO NAČELU MERCHANDISINGA
Vlasta Slak, 2013, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je proučiti obstoječo urejenost določene knjigarne in vzdušje v njej, ter predlagati izboljšave, ki bi pripomogle k boljšemu počutju kupcev in pospeševanju prodaje. V diplomskem delu smo prikazali vpliv urejenosti prodajalne, raznovrstnosti ponudbe, atmosfere in prodajnega osebja s teoretičnega in praktičnega vidika. Na osnovi tržne raziskave smo ugotavljali, katera populacija največkrat obišče prodajalno, njihove razloge za obisk in nakup, kaj kupujejo, česa si še želijo, kaj obiskovalci menijo o vzdušju v knjigarni in kako ocenjujejo osebje v prodajalni. V nalogi smo uporabili deskriptivno metodo s študijem domače in tuje literature in pripravo anketnega vprašalnika, ki vsebuje splošne podatke anketiranca in mnenjski del kupcev. Postavili smo tri hipoteze. Obdelavo podatkov za preverjanje hipotez smo izvedli z orodji MS Excel 2007, MS Word in Visio. V analizi smo prišli do ugotovitev:  da so za večino anketiranih razlogi za obisk knjigarne: raznovrstna izbira knjig, možnost pregledovanja in prijaznost osebja  da so dejavniki, ki vplivajo na nakupno odločitev: cena, raznovrstna izbira in lokacija  da so kvalitete, ki jih anketirani cenijo pri prodajnem osebju: strokovnost, da jih opazijo, ko vstopijo v trgovino in odnos osebja do kupcev Rezultate raziskave bomo uporabili v namene, da dosežemo ugodnejše učinke na kupce, ter za povečanje nakupnega zaznavanja. Pomembno je razumevanje želja in potreb kupcev.
Ključne besede: prodajno okolje vzdušje (atmosfera) urejenost prodajalne
Objavljeno: 17.07.2013; Ogledov: 737; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (4,05 MB)

6.
MEDNARODNOPRAVNI VIDIKI VARSTVA OKOLJA S POUDARKOM NA ONESNAŽEVANJU ZRAKA, ATMOSFERE IN VESOLJA
Rok Pleskovič, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo govori o mednarodnopravnem varstvu onesnaževanja okolja s poudarkom na onesnaževanju zraka. Razdeljeno je na uvod in štiri poglavja. V uvodu se seznanimo z osnovnimi pojmi onesnaževanja okolja, emisijami kot primarnimi onesnaževalci okolja in posledicami emisij kot sekundarnimi onesnaževalci okolja. V prvem poglavju opredelimo bistvene mednarodne instrumente varstva okolja, ki so relevantni za preprečevanje onesnaževanja okolja kot so Ženevska konvencija o daljnosežnem čezmejnem onesnaževanju zraka iz leta 1979, kot prva večstranska pogodba o ravnanju z onesnaževali zraka. Nadalje Dunajska konvencija o zaščiti ozonske plasti in Montrealski protokol o substancah, ki škodljivo delujejo na ozonski plašč, ki je nastala na podlagi znanstvenih dognanj znanstvenikov, ki sta odkrila kako CFC v povezavi s sončnimi žarki negativno vpliva na ozonski plašč. Okvirna konvencijo ZN o spremembi podnebja v povezavi s Kjotskim protokolom ureja zmanjšanje emisij TGP in Aarhuško konvencijo, ki je pomembna predvsem z vidika dostopa do informacij in pravice udeležbe javnosti pri odločanju o okoljskih zadevah. Na koncu omenimo še bilateralni Sporazum o kakovosti zraka med Kanado in ZDA, s katerim sta državi želeli omejiti onesnaževanje zraka prek meja ter omiliti posledice le tega. V drugem poglavju obdelamo pravne norme varstva okolja EU s poudarkom na direktivah, katere je Republika Slovenija tudi implementirala v svojo zakonodajo. Tretje poglavje govori o varstvu okolja v Republiki Sloveniji. Osredotočimo se predvsem na Ustavo in Zakon o varstvu okolja in na koncu obravnavamo še dva primera okoljevarstvene problematike. Četrto poglavje so sklepne misli o celotni problematiki onesnaževanja okolja.
Ključne besede: varstvo okolja, onesnaževanje zraka, atmosfera, emisije, trgovanje z emisijami
Objavljeno: 06.02.2014; Ogledov: 1355; Prenosov: 230
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

7.
ANALIZA VIZUALNEGA MERCHANDISINGA V PODJETJU AFP D.O.O.
Barbara Krajnc, 2014, magistrsko delo

Opis: Vizualni merchandising igra v trgovskih podjetjih vse pomembnejšo vlogo in se vedno bolj uveljavlja, saj velja za pomembno orodje pospeševanja prodaje. Gre predvsem za vizualno predstavitev prodajalne in izdelkov na način, da le ta pritegne in motivira potrošnike k vstopu v prodajalno in posledično tudi k nakupu. Predvsem sta videz prodajnega prostora in način predstavitve izdelkov tista, ki pritegneta pozornost potrošnikov. Po vseh opredelitvah, trditvah in spoznanjih avtorjev smo tako prišli do ugotovitve, da je zelo pomembno kje se posamezen izdelek v prodajalni nahaja. Pomembno vlogo pri vizualnem merchandisingu poleg notranjosti prodajalne igra tudi zunanjost prodajalne. Sem uvršamo lokacijo, ki je pomembna z vidika dostopnosti prodajalne in parkirni prostor. Moramo se namreč zavedati, da živimo v času, ko smo vedno bolj odvisni od uporabe avtomobilov. Prav tako sta pomembna še vhod v prodajalno ter izložba, ki velja za glavno marketinško orodje. Veliko pozornosti smo namenili tudi orodjem vizualnega merchandisinga, s poudarkom predvsem na zunanjem in notranjem videzu prodajalne ter razmestitvijo izdelkov v prodajnem prostoru. Govora je tudi o prodajni atmosferi, ki je zelo pomembna, saj le ta vzbudi pri potrošnikih pozitiven vtis in tako ustvarja čustvene odzive, ki povečujejo možnosti nakupa. Pri ustvarjanju prijetne prodajne atmosfere pa je bilo potrebno izpostaviti tudi vlogo zaposlenih, ki v prodajalni predstavljajo nekakšno vez med predstavitvijo izdelkov in potrošniki. V empiričnem delu naloge je opisan teoretični del vizualnega merchandisinga predstavljen tudi v praksi, in sicer na primeru podjetja AFP d.o.o.. Znotraj podjetja je analiziran vizualni merchandising poslovalnice Adidas Shop Celje, skozi katerega smo ugotovili, da se v podjetju zavedajo prednosti, ki jih prinaša vizualni merchandising. Izdelan imajo zelo natančen koncept vizualnega mercandisinga, ki se ga dosledno držijo in je zelo lepo viden tudi v sami prodajalni. Koncept podaja jasne standarde in načela vizualnega merchandisinga blagovne znamke Adidas, tako da se ta zlahka poveže s potrošniki in vpliva na njihove nakupne odločitve. Ugotovili smo, da v podjetju AFP d.o.o. dajejo velik poudarek tudi zaposlenim, saj jih nenehno izobražujejo, z namenom dobrega svetovanja potrošnikom glede novih funkcij in tehnologij izdelkov. Preko komuniciranja s potrošniki spoznajo njihove potrebe in želje in jim tako ponudijo najbolj primeren izdelek. S pomočjo tržne raziskave smo ugotovili tudi zaznavanje vizualnega merchandisinga Adidas shopa Celje skozi oči potrošnikov. Prišli smo do spoznanja, da pozornost potrošnikov v prodajalni najbolj pritegnejo cene izdelkov in ne prikaz izdelkov na prodajnem inventarju kot smo prvotno predvidevali. Ugotovili smo tudi, da je kakovost izdelkov tista, ki ima največji vpliv na nakupno odločitev potrošnikov v prodajalni Adidas shop Celje.
Ključne besede: vizualni merchandising, izdelki, prodajna oprema, prodajna atmosfera, potrošniki
Objavljeno: 26.01.2015; Ogledov: 921; Prenosov: 191
.pdf Celotno besedilo (2,89 MB)

8.
VPLIV ATMOSFERE V PRODAJNEM OKOLJU NA NAKUPNO VEDENJE PORABNIKOV
Anja Sotrell, 2014, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo želeli predstaviti del področja vedenja porabnikov, to so štiri razsežnosti atmosfere v prodajnem okolju: vidnost, slišnost, vonjave in otipljivost. V empiričnem delu smo izvedli strukturirano iskanje znanstvenih člankov, ki opisujejo raziskave na področju vpliva atmosfere v prodajnem okolju na nakupno vedenje porabnikov, in sicer s pomočjo iskanja po ključnih besedah v pregledu literature Turleya in Millimana (2000) ter v elektronski bazi ScienceDirect. Z analizo 42 znanstvenih člankov smo bralcu želeli predstaviti nekaj glavnih značilnosti uvodnega ter metodološkega dela izbranih znanstvenih člankov. Rezultati empiričnega dela kažejo, da razsežnosti atmosfere raziskovalno niso številčno enako zastopane, saj je slišnost bolj preučevana kot vonjave in vidnost, medtem ko otipljivost ni raziskovalno zastopana. Znanstvene študije prav tako niso številčno enako razporejene med metodami raziskovanja, saj so skorajda vse obravnavane znanstvene študije eksperimentalno zasnovane. Glede na čas izvedbe raziskave so vse znanstvene študije presečne raziskave in glede na tip okolja raziskave je večina študij terenskih raziskav. Glede na celino izvedbe raziskave študije niso geografsko enakomerno porazdeljene po celinah, saj je večina raziskav izvedenih v Severni Ameriki, medtem ko so Azija, Južna Amerika in Afrika raziskovalno povsem nepokrite.
Ključne besede: analiza znanstvenih študij, atmosfera, porabnik, nakupno vedenje, vidnost, slišnost, vonjave, otipljivost
Objavljeno: 24.07.2014; Ogledov: 705; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

9.
Mehanokemijske sinteze selenidov prehodnih kovin 4. periode (MxSey; M=Zn, Ni, Co)
Urška Vičar, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo je namenjeno sintetiziranju selenidov prehodnih kovin 4. periode in s tem pridobivanju novega materiala ter raziskati lastnosti le tega. Prehodne kovine, ki smo jih uporabili pri sintezi so cink (Zn), nikelj (Ni) in kobalt (Co). V diplomskem delu so predstavljene sinteze selenidov, katere smo izvajali z mehanokemijsko metodo. Mehanokemijska metoda temelji na visokoenergijskem mletju v jekleni posodi z mlevnimi kroglicami. Le to smo izvajali v mlinu SPEX 8000M. Vse dobljene praškaste vzorce smo po mehanokemijski metodi analizirali z rentgensko praškovno difrakcijo (XRD). Na podlagi dobljenih difraktogramov smo dobili zanimive rezultate, ki smo jih na koncu diplomskega dela podrobno opisali. Sinteze smo po pregledu difraktogramov še izboljševali s pomočjo metod kot so: termogravimetrična analiza, segrevanje praškastih kemikalij v cevni peči s pretokom vodika ter argona in z izvajanjem dela v inertni atmosferi z dušikom. Rezultate dobljene z metodo rentgenske praškovne difrakcije posameznih vzorcev smo predstavili z difraktogrami, katere smo podrobno opisali v poglavju Rezultati in diskusija. Najlepše rezultate na podlagi difraktogramov smo dobili pri sintezi selena z nikljem.
Ključne besede: selen, prehodne kovine 4. periode, mehanokemijska sinteza, rentgenska praškovna difrakcija, cevna peč, termogravimetrična analiza, inertna atmosfera, difraktogram
Objavljeno: 22.11.2017; Ogledov: 354; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (3,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici