| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 65
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
USPEŠNOST ARHIVIRANJA PODATKOV V POSLOVNEM OKOLJU SAP R/3
David Matjaž, 2009, diplomsko delo

Opis: V podjetju BSH Hišni aparati d.o.o., Nazarje je bilo potrebno zaradi naraščajoče količine podatkov vzpostaviti celovit sistem arhiviranja v SAP R/3 poslovnem okolju. Glavni problem prezasedenosti podatkoven baze se je odražal na zmanjšani odzivnosti in zmogljivosti – kar se je vidno odražalo pri končnih uporabnikih. Zato je bilo potrebno vzpostaviti celovito, standardno SAP arhiviranje podatkov in ga začeti redno izvajati. Le tako je bilo možno zagotoviti čim manjše motnje delovanja poslovnega okolja SAP R/3 in s tem uspešno poslovanje podjetja. Končni rezultat opravljenega dela je bil uspešno izvedeno arhiviranje podatkov in zagotovitev neposrednega dostopa do arhiviranih podatkov tudi končnim uporabnikom, v vsakem trenutku. Prav tako smo uspeli izboljšati delovanje SAP R/3 sistema, kjer so se težave odražale primarno kot predolgi odzivni časi pri izvajanju poslovnih transakcij - dialog procesi. Ključni indikatorji so se tako približali normalnim vrednostim. Z vzpostavitvijo okoliščin, pod katerimi se lahko redno izvaja arhiviranje tudi v prihodnje, se je oddaljil tudi trenutek, ko bo tudi zaradi drugih objektivnih razlogov nujna strojna nadgradnja platforme poslovnega sistema.
Ključne besede: arhiviranje podatkov, SAP R/3, ADK, SARA, AS, podatkovna baza, arhivski objekt, dostop do arhive, odzivni časi, zmogljivost sistema
Objavljeno: 04.06.2009; Ogledov: 2097; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (3,93 MB)

6.
DOKUMENTACIJSKI INFORMACIJSKI SISTEM IN UPORABA V ŠOLSTVU
Petra Priselac, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga je razdeljena na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu so na kratko predstavljene značilnosti dokumentacijsko informacijskih sistemov. Opisana sta dokumentacijsko informacijska sistema, in sicer sistem, ki ga uporablja farmacevtsko podjetje Krka d.d., Novo mesto in sistem, ki se uporablja v izobraževalnih ustanovah z imenom Lo.Polis. Sistem Lo.Polis vsebuje več modulov, vendar je v diplomski nalogi opisan le modul Pošta, saj le ta ustreza evidentiranju dokumentarnega gradiva v elektronski obliki. Na koncu je prikazana primerjava raznih funkcij in storitev med obema sistemoma. Praktični del naloge vsebuje dejanski primer dokumentacijsko informacijskega sistema, izdelanega s programom Microsoft Office Access 2003, kateri je dovolj napreden za izdelavo preprostega primera, ki potrebujejo za svoje delovanje manjšo relacijsko podatkovno bazo.
Ključne besede: dokumentacijski informacijski sistem, elektronski sistem za upravljanje z dokumenti, elektronski zajem dokumentov, farmacevtsko podjetje, arhiviranje dokumentov, Lo.Polis, modul pošta
Objavljeno: 08.06.2009; Ogledov: 2959; Prenosov: 307
.pdf Celotno besedilo (853,73 KB)

7.
PRESOJA PRIMERNOSTI ELEKTRONSKEGA ARHIVIRANJA RAČUNOVODSKE DOKUMENTACIJE V BANKI CELJE D.D.
Katica Hrastnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Arhiviranje dokumentov je ena bistvenih nalog za uspešnost podjetja. Elektronski način arhiviranja skrajša čas iskanja želenih dokumentov, s čimer pridobimo čas in zmanjšamo število zaposlenih v arhivu. Zmanjša se tudi možnost izgube posamezne dokumentacije, saj je tovrstno arhiviranje varnejše, če so za to uporabljeni ustrezni načini varovanja. Pri elektronskem arhiviranju prihaja do sprememb na področju tehnologije, ki se za to uporablja in zakonodaje s tega področja. Vse to je potrebno pri delu upoštevati, da ne prihaja do ne želenih izgub ali napak. K temu pripomorejo tudi usposobljeni delavci. Na podlagi presojanja primernosti elektronskega arhiviranja računovodske dokumentacije Banke Celje d.d. smo ugotovili, da se večina teorije v praksi potrdi. Večina pomanjkljivosti klasičnega arhiviranja se z uvedbo elektronskega arhiviranja lahko odpravi. Potrebno pa je upoštevati prej omenjene spremembe in jim slediti. V primeru, da se elektronsko arhiviranje ne izvaja pravilno in natančno in se tehnologija za arhiviranje v podjetju ne posodablja, lahko pride do velikih izgub.
Ključne besede: Računovodska dokumentacija, arhiv, digitalizacija, klasično arhiviranje, elektronsko arhiviranje, Banka Celje d.d., čas hrambe
Objavljeno: 22.01.2010; Ogledov: 1665; Prenosov: 403
.pdf Celotno besedilo (533,63 KB)

8.
MODELIRANJE PROCESA AKREDITACIJE PROGRAMSKE OPREME IN STORITEV ELEKTRONSKEGA ARHIVIRANJA
Urška Lah, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili značilnosti elektronskega arhiviranja, od prednosti in tveganj, vse do zakonske podlage in ponudnikov te storitve. Opisali smo tudi modeliranje poslovnih procesov. Raziskali in preučili smo orodji ARIS Toolset in ARIS Business Architect 7.1, ki se uporabljata za modeliranje poslovnih procesov. Na podlagi zbranih podatkov smo izdelali modele postopkov registracije, akreditacije in notranjih procesov v podjetju, ki ponuja storitve elektronske hrambe.
Ključne besede: elektronsko arhiviranje, procesno modeliranje, notacije poslovnega modeliranja, ARIS Toolset, ARIS Business Architect
Objavljeno: 01.10.2009; Ogledov: 2296; Prenosov: 238
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

9.
KLASIČNO IN ELEKTRONSKO ARHIVIRANJE DOKUMENTNEGA GRADIVA V AGENCIJI ZA JAVNO PRAVNE EVIDENCE IN STORITVE
Maja Skaza, 2009, diplomsko delo

Opis: V vseh podjetnjih, naj bodo javna ali zasebna, dnevno nastajajo različni dokumenti, ki nam povzročajo nemalo težav. Arhiviranje nam pri tem izredno olajša zadeve. v dobi informacijske tehnologije je vse večji poudarek na elektronskem arhiviranju, brez papirja, in tako je tudi prav. Poskrbeti je treba le za varnost in verodostojnost elektronskih dokumentov.
Ključne besede: dokumentarno gradivo, arhiv, klasično arhiviranje, zakonodaja, elektronsko arhiviranje
Objavljeno: 24.03.2010; Ogledov: 2289; Prenosov: 601
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

10.
MODEL UVEDBE NAJPRIMERNEJŠEGA NAČINA ARHIVIRANJA RAČUNOVODSKE DOKUMENTACIJE V LUKI KOPER D.D.
Anja Dolenc, 2010, diplomsko delo

Opis: Podjetja morajo v današnjem času, ko se borijo za obstanek, biti sposobna se prilagajati in uporabljati najsodobnejše informacijske sisteme. V našem diplomskem delu smo se osredotočili na elektronsko arhiviranje, ki postaja že nuja, saj v podjetje prihaja vse več elektronske dokumentacije. Z ustreznim načinom arhiviranja lahko v podjetju znižamo stroške povezane z iskanjem in dostopanjem do informacij, z izgubo, poškodovanjem ali fizično zlorabo pomembnih dokumentov ter z zasedanjem prostora. Spremembam pa se morejo prilagajati tudi zakonodajalci ne samo podjetja, zato je leta 2006 prišlo do sprejetja Zakona o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva ter arhivih, s katerim so poskrbeli za pravno veljavnost elektronskih dokumentov. Seveda, elektronsko arhiviranje ima tudi svoje slabosti in nevarnosti, kot jih ima vsak sistem, vendar s pravilno izgradnjo sistema prednosti in priložnosti elektronskega arhiviranja pretehtajo slabosti in nevarnosti.
Ključne besede: arhiviranje, računovodska dokumentacija, elektronsko arhiviranje, mikrofilmsko arhiviranje, hibridno arhiviranje, ZVDAGA, Enotne tehnološke zahteve, Luka Koper d.d., sprejemna pisarna, notranja pravila
Objavljeno: 04.08.2010; Ogledov: 1448; Prenosov: 327
.pdf Celotno besedilo (374,67 KB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici