| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
FEMINIZACIJA V ARABSKIH MEDIJIH
Sara Borošak, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga Feminizacija v arabskih medijih nam na začetku omogoča seznanitev s termini, kot so arabski svet, arabska ženska, arabski mediji in feminizem. Ti pojmi so ključnega pomena za razumevanje diplomske naloge. Poglavje Islamski feminizem nas seznani z njegovo terminološko uporabo in ločitvijo od termina muslimanski feminizem. Prav tako nas vodi skozi islamistična feministična gibanja. Diplomsko delo zajema zgodovinski pregled položaja žensk v arabskem svetu, pregled arabskih medijev ter predstavitev začetka ženskega novinarstva v arabskem svetu. Poglavje z vsebino o arabskih novinarkah vključuje tudi opis medijskih vplivov s pozitivne plati in posledic, ki so jih deležne novinarke zaradi svoje prisotnosti v medijih. Sledita poglavja o vplivu satelitskega predvajanja na arabsko kulturo in s tem posledično na arabske novinarke ter o učinkih informacijskih in komunikacijskih tehnologij na novinarstvo. Najobsežnejše poglavje je pregled stanja in položaja dvanajstih držav arabskega sveta. Mednje sodijo Alžirija, Bahrajn, Egipt, Irak, Jordanija, Kuvajt, Maroko, Oman, Palestina, Tunizija, Združeni arabski emirati in Jemen. Predstavljena je vsaka država posebej, položaj žensk v teh državah in delež zaposlenih žensk. Poglavje opisuje stanje novinark, kako je poskrbljeno za njihovo izobrazbo, katere fakultete omogočajo študij novinarstva, če sploh, koliko novinark, ki se pribijejo do novinarskega poklica, je članic novinarskih sindikatov. Zadnje poglavje je analiza empiričnega dela. Anketirala sem odgovore 22 Arabk, zaposlenih v medijski hiši Al-Jazeera.
Ključne besede: arabski svet, arabska ženska, arabski mediji, feminizem, islamski feminizem, islamska feministična gibanja, arabske novinarke, Al-Jazeera
Objavljeno: 27.09.2011; Ogledov: 10348; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (22,15 MB)

2.
VPLIV ARABSKE KULTURE NA NAČIN POSLOVNEGA KOMUNICIRANJA
Jasna Čavalić, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo proučevali, kako kultura vpliva na način poslovnega komuniciranja. Osredotočili smo se na arabsko kulturo in kako komunicirajo arabski poslovneži. V mednarodnem poslovnem okolju se srečujemo s poslovneži iz različnih držav, vsak od njih pa ima svojo kulturo, s katero uravna svoje vedenje s specifičnim sistemom vrednot in pričakovanj. Za uspešno medkulturno poslovno komuniciranje je potrebno poznavanje kultur in njihovih tipičnih lastnosti. Arabski svet je zaključena celota tako v geografskem kot tudi v kulturnem smislu. Za arabsko kulturo smo ugotovili, da je najpomembnejša sestavina kulture vera. Islam je glavni temelj arabske kulture in sega v vse segmente poslovanja, tudi v poslovno komuniciranje. Kultura arabskega naroda se je izoblikovala skozi stoletja in čeprav je tudi v tem delu sveta prisotna globalizacija, teh medkulturnih razlik ni mogoče izkoreniniti. V zadnjem delu diplomskega seminarja pa smo navedli, kako arabska kultura dejansko vpliva na način poslovnega komuniciranja. Opisali smo, kako izgledajo poslovna srečanja, da so Arabci trdi pogajalci, pri katerih moramo biti potrpežljivi. Prav tako so podani napotki, da je potrebno z Arabci vzpostaviti prijateljski odnos, ki temelji na zaupanju; da moramo biti oblečeni konzervativno - to velja predvsem za ženske; katera so priporočljiva poslovna darila itd.
Ključne besede: kultura, sestavine kulture, pristopi proučevanja kulture, poslovno komuniciranje, verbalno in neverbalno komuniciranje, medkulturno komuniciranje, arabska kultura, arabski svet, islam, globalizacija
Objavljeno: 12.12.2012; Ogledov: 2113; Prenosov: 223
.pdf Celotno besedilo (943,20 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici