SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
PRAVLJIŠKI KURIKULUM IN MULTIKULTURNA VZGOJA
Teja Lampret, 2015, magistrsko delo

Opis: Multikulturalizem je pojem, ki označuje odnose med različnimi kulturnimi skupinami. V današnjem času je vse pogostejši, zato sta vključevanje multikulturne vzgoje v šolstvo in ozaveščanje otrok o multikulturi ključnega pomena, saj bodo le tako mladi sposobni razumeti življenje drugih, hkrati pa bodo premagovali ovire, ki jih med različnimi kulturnimi pripadniki postavljajo predsodki. V magistrskem delu nas je zanimalo, ali učenci 4. razreda osnovne šole z obravnavo arabskih pravljic iz zbirke Tisoč in ena noč spoznajo arabske dežele in njihovo kulturo, s tem pa spremenijo svoja stališča do arabske kulture ter vplivajo na razvoj predsodkov. S četrtošolci smo po metodi branja v nadaljevanjih obravnavali arabske pravljice iz zbirke Tisoč in ena noč ter si ogledali videoposnetek lutkovne predstave Bagdadski tatič. Z analizo intervjujev smo ugotovili, da so učenci z obravnavo pravljic spoznali arabsko kulturo in njihov način življenja, s tem pa spremenili svoja mnenja in stališča, ki so že bila ustvarjena pred obravnavo pravljic ter so večinoma temeljila le na negativnih predsodkih.
Ključne besede: Multikultura, predsodki, multikulturna vzgoja, arabske dežele, pravljiški kurikulum, pravljica, Tisoč in ena noč, Bagdadski tatič.
Objavljeno: 16.04.2015; Ogledov: 741; Prenosov: 195
.pdf Celotno besedilo (2,11 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici