| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Testiranje aplikacijskih programskih vmesnikov in sprotna integracija programske kode
Žan Sovinc, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je prikazano testiranje aplikacijskega programskega vmesnika, prikazovanje pokritosti testirane programske kode ter vzpostavitev cevovoda v servisu GitLab, kateri je zadolžen za sprotno integracijo in objavo aplikacije. Predstavil sem različne načine in vrste pisanja testov, opisal vse uporabljene knjižnice in aplikacije, ter prikazal uporabo in potek dela. Nalogo pa zaključimo s prikazom rezultatov.
Ključne besede: aplikacijski programski vmesnik, testi, pokritost programske kode, avtomatizirana integracija in objava programske kode
Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 436; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (966,66 KB)

2.
APLIKACIJSKI PROGRAMSKI VMESNIK ZA PODPORO 2D GRAFIKE NA PLATFORMI ANDROID
Sašo Gaberc, 2012, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je raziskati mobilno platformo Android, razviti aplikacijski vmesnik ter s pomočjo tega izdelati zabavno igro. Opisali bomo postopek izdelave vmesnika ter prikazali razvoj mobilne igre Kokoši, pri kateri letalo upravljamo z uporabo pospeškometra oziroma nagibanjem naprave. V diplomskem delu bomo opisali zgradbo Android operacijskega sistema, na kratko predstavili trenutne verzije operacijskega sistema in potrebne gradnike, ki smo jih uporabili za implementacijo igre.
Ključne besede: aplikacijski programski vmesnik, Android, 2D grafika, animacije, igra
Objavljeno: 17.12.2012; Ogledov: 1265; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici