SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
RAZVOJ APLIKACIJE ZA LETNI PREGLED TOKA DENARJA NA PAVŠALNI KMETIJI
Bojana Vehovec, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena programska rešitev za pomoč pri pregledu nad plačilnim prometom na pavšalni kmetiji. Na pavšalni kmetiji se ne plačuje davka na dodano vrednost (v nadaljevanju DDV), ne obračunava se vstopnega DDV in ni treba voditi knjigovodstva. Zaradi tega je pregled nad finančnimi tokovi na taki kmetiji otežen. Prilive in odlive toka denarja lahko spremljamo preko e-bančništva, prejetih zaprtih postavk in preko izdanih dobavnic in računov. Z izdelavo aplikacije dosežemo enostaven in centraliziran pregled nad vsemi prihodki, odhodki in prodajo pridelkov po letih in obdobjih. Ker so vsi prihodki in odhodki vpisani v isti bazi kot izdani računi, lahko z enim klikom preverimo trenutne neplačane račune in količino zaloge določenega materiala. S celoletno primerjavo prihodkov in odhodkov za določeno blago lažje začrtamo smernice za pridelavo tega blaga v naslednji sezoni. Z bilančnim stanjem v določenem obdobju pa lahko hitro določimo potrebno višino rezervnih sredstev za nemoteno delovanje kmetije, saj pretok denarja na kmetiji ni enak čez celo leto. Na podlagi potreb kmetije smo izdelali programsko aplikacijo z bazo podatkov za prihodke, odhodke in prodano blago na kmetiji. Pred začetkom izdelave aplikacije smo natančno določili podatke, ki jih bomo hranili v bazi podatkov. Aplikacija temelji na obrazcih za vnos podatkov, ki se shranjujejo v povezane tabele. Iz vnesenih podatkov lahko nato prikažemo in izpišemo želena poročila. Za izvedbo uporabniške rešitve smo uporabili orodje Microsoft Access.
Ključne besede: pavšalna kmetija, aplikacija toka denarja, uporabniška rešitev, baza podatkov, Microsoft Access
Objavljeno: 04.07.2016; Ogledov: 539; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

3.
Optimizacija procesa recenzije projektov in njen vpliv na kadre v mikro podjetju
Saša Otrin, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem delu smo optimizirali potek organizacije recenzije projektov v podjetju z izvedbo aplikacije. V uvodu smo predstavili cilje, namen in metode dela. V nadaljevanju so opisane teoretične osnove, kjer se dotaknemo kadrov, sprememb v podjetju, zadovoljstvo zaposlenih in prenove poslovnega procesa. S prikazom obstoječega stanja smo predstavili podjetje in potek recenzij projektov. Ugotovili smo, da je obstoječe stanje organizacije recenzije zamudno in neorganizirano. V nadaljevanju smo predstavili potek raziskave. Najprej smo izdelali aplikacijo s programskim orodjem Microsoft Access. S pregledom arhiva smo določili koliko časa je potrebno za organizacijo recenzije posamezne skupine. Po testiranju aplikacije smo ocenili, koliko časa prihranimo z uvedbo aplikacije. V nadaljevanju so aplikacijo testirali vsi zaposleni. Z anketnim vprašalnikom smo preverili zadovoljstvo zaposlenih z organizacijo recenzije pred in po uporabi aplikacije. Na podlagi odgovorov in njihove analize, smo rezultate primerjali ter v zaključku podali odgovore na raziskovalna vprašanja.
Ključne besede: projektantsko podjetje, organizacija recenzije, optimizacija, aplikacija z Microsoft Access, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno: 28.11.2018; Ogledov: 48; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici