| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ePolicist v Republiki Sloveniji : diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Varnost in policijsko delo
Primož Skumavec, 2021, diplomsko delo

Opis: Policija je s ciljem odprave administrativnih ovir, olajšanjem dela policistov na terenu, racionalizacijo stroškov in doseganjem večjih pozitivnih učinkov, pristopila k uvedbi elektronskega poslovanja. Le-to je z uvedbo aplikacije ePolicist nadgradila tudi v elektronsko mobilno poslovanje, ki bi olajšalo in skrajševalo postopke policistov pri preverjanju podatkov v evidencah in izdaji plačilnih nalogov. Z uvedbo aplikacije so bili opredeljeni tudi operativni cilji, in sicer zmanjšati potrebo po komunikaciji z Operativno-komunikacijskimi centri, pohitriti izvedbo celotnega postopka, zmanjšati število pritožb na postopek, zmanjšati administrativne obremenitve uslužbencev, prihraniti pri tiskovinah in poštnih storitvah, omogočiti, da policist vnaša podatke le enkrat in zmanjšati možnost napak pri vnašanju podatkov. Aplikacija ePolicist predstavlja pomemben napredek pri opravljanju nalog policistov s področja varnosti cestnega prometa. Ugotavljamo, da je elektronsko mobilno poslovanje, seveda pod pogojem, da deluje brezhibno, zelo poenostavilo postopek izdaje plačilnega naloga in tudi ostalih obrazcev. Aplikacija v primerjavi s klasičnim papirnim poslovanjem, omogoča poenostavljene postopke zadolževanja in razdolževanja plačilnih nalogov, zmanjša možnosti napak pri izpolnjevanju, do katerih prihaja pri papirnem poslovanju. Velika prednost se kaže tudi pri vnosu podatkov v evidenco prekrškov. Ko policist zaključi postopek izdaje plačilnega naloga, se podatki avtomatsko vnesejo že na kraju ugotovljenega prekrška, na ta način pa je razbremenjena tudi administracija. Statistični podatki kažejo na to, da policisti, tako na območju Policijske uprave Kranj, kot na nivoju Republike Slovenije še vedno izdajo več papirnih kot elektronskih plačilnih nalogov. Razlogi za to so različni. V diplomskem delu smo poskušali ugotoviti, ali so doseženi učinki, ki so bili pričakovani ob uvedbi aplikacije. Ugotavljamo, da se je komunikacija policistov z operativno-komunikacijskimi centri zaradi preverjanja vsekakor zmanjšala, saj policisti precejšnje število preverjanj opravijo sami s pomočjo aplikacije. Postopek izdaje plačilnega naloga od zadolževanja, do izdaje in vnosa podatkov v centralno evidenco, se je vsekakor pohitril, s tem pa se je nedvomno tudi razbremenila administracija na policijskih postajah, vsekakor pa so se zmanjšali tudi stroški pri tiskovinah. Statistični podatki o zmanjšanju pritožb zoper postopke policistov na področju varnosti cestnega prometa tega ne morejo potrditi, saj je število pritožb precej povezano s številom izdanih plačilnih nalogov in ne na konkretno izdane papirne ali elektronske plačilne naloge. Mnenje vodstev policijskih postaj na območju Policijske uprave Kranj o aplikaciji ePolicist je pozitivno. Z rezultati uporabe aplikacije, pa večinoma niso zadovoljni. Menijo, da so policisti dovolj usposobljeni in seznanjeni z delovanjem aplikacije, vendar se pri uporabi pogosto srečujejo s težavami, ki so razlog, da je policisti ne uporabljajo.
Ključne besede: policija, elektronsko poslovanje, mobilno elektronsko poslovanje, aplikacija ePolicist, administrativne ovire, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 17.11.2021; Ogledov: 1267; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici