| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 47
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA KONKURENCE NA TRGU KINEMATOGRAFOV V SLOVENIJI
Vesna Lipovčić, 2009, diplomsko delo

Opis: Trg kinematografov v Sloveniji doživlja zadnjih nekaj let pomembne spremembe. Gradnja multipleksov je pomenila velik prelom v navadah obiskovanja kinematografov, drugačen način preživljanja prostega časa in višjo vrednost storitve za obiskovalce. Razvoj tehnologije je povzročil nastanek posredne konkurence, ki nudi danes možnost ogleda filmov preko interneta, avdiovizualnih medijev in televizije. Na tako konkurenčnem trgu imajo možnost preživeti samo tisti, ki dovolj dobro poznajo trg in svoje konkurente. Z namenom analize konkurence na trgu kinematografov v Sloveniji, sem v teoretičnem delu diplomske naloge povzela teoretična spoznanja domačih in tujih avtorjev, v empiričnem delu pa opravila analizo sekundarnih virov in izvedla anketiranje na temo zadovoljstva s ponudbo v multikinu Planet Tuš in v Kolosej v Mariboru, da bi ugotovila, kaj so ključne prednosti in slabosti dveh največjih ponudnikov kinematografske dejavnosti v Sloveniji. Po mnenju vprašanih vpliva na obisk kinematografov izbor filmov, kvaliteta zvoka in slike v dvorani ter kvaliteta sedežev v dvorani. Oba kinematografa sta pri ocenjevanju teh dejavnikov prejela visoke ocene. Rezultati ankete so pokazali, da anketiranci v povprečju več obiskujejo in so tudi bolj zadovoljni s ponudbo multikina Planet Tuš, saj ponuja poleg osnovnih pričakovanj obiskovalcev ob obisku kina tudi večjo izbiro dodatne ponudbe zabave, udobnejše sedeže v dvoranah in prijetno vzdušje. Kolosej je prejel nižje ocene zaradi majhnega števila obiskovalcev in dogajanja v samem centru ter zaradi problematike parkiranja. Vpliv konkurence ima blagodejen učinek na ponudbo, cene in tudi na potrošnike. Ponudniki se morajo trudili zadovoljiti potrebe in želje kupcev oz. uporabnikov in jim skušati ponuditi več kot konkurenčna podjetja. To pa je možno doseči le s stalno in natančno analizo konkurence.
Ključne besede: konkurenca, konkurent, analiza konkurence, tržna moč, kinematograf, Planet Tuš, Kolosej, anketni vprašalnik
Objavljeno: 14.10.2009; Ogledov: 2789; Prenosov: 622
.pdf Celotno besedilo (587,60 KB)

2.
RAZISKAVA KONKURENCE PODJETJA MIEL D.O.O.
Nina Jeram, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je raziskava konkurence podjetja Miel d.o.o. Tema diplomskega dela sodi na področje strateškega marketinga. Diplomska naloga je razdeljena na pet poglavji. V uvodnem delu sem opredelila področje in problem, ki ga bom raziskala, namen, cilje in osnovne trditve raziskave. Navedla sem še predpostavke, omejitve raziskave in metode, ki sem jih pri raziskovanju uporabila. V drugem poglavju sem podala osnovna spoznanja na področju strateškega managementa in strateškega marketinškega managementa in podala ustrezne analitične postopke za izvedbo strateške analize konkurence. V tretjem poglavju sem se osredotočila na analizo konkurence. V četrtem poglavju sem predstavila podjetje Miel d.o.o., njegovo zgodovino, trenutno stanje in pričakovanja v prihodnosti, ter na kratko predstavila tudi podjetje Omron na Japonskem. Zadnje, peto poglavje je namenjeno raziskavi konkurence podjetja Miel d.o.o., ki sem jo izvedla z anketnim vprašalnikom. Z raziskavo sem želela ugotoviti prednosti in slabosti podjetja Miel d.o.o. v primerjavi z njegovim najmočnejšim konkurentom na slovenskem trgu. V tem poglavju sem tudi podala rezultate ankete, ki sem jo izvajala v podjetjih, ki so odjemalci podjetja Miel d.o.o. in hkrati odjemalci podjetja Siemens Slovenija.
Ključne besede: Strateški marketing, strateška analiza, analiza konkurence, konkurenti, raziskava konkurence, anketni vprašalnik, podjetje Miel d.o.o.
Objavljeno: 23.02.2010; Ogledov: 3212; Prenosov: 607
.pdf Celotno besedilo (447,84 KB)

3.
STRESNI DEJAVNIKI NA DELOVNEM MESTU KRUPJEJA
Edo Muminovič, 2009, diplomsko delo

Opis: Krupjeji, zaposleni v igralnicah Korona, Park, Perla in Mond družbe Skupina Hit doživljajo svoja delovna mesta ter iz njih izhajajoce delovne obremenitve kot zmerno do zelo stresne. Med zelo stresne faktorje sodijo delovna obremenjenost, delovni pogoji, sporazumevanje s sodelavci, nadrejenimi in gosti, vedenjski vzorci gostov, dodatna izobraževanja, mentalne sposobnosti, placa, delovni cas, kolicina prostega casa in psihofizicne težave. Med nestresogene dejavnike se uvršcajo obvladovanje in uporaba tujih jezikov, obvladovanje in realizacija pravil iger na sreco, zahteva po motoricnih sposobnostih ter zahteva po zunanji urejenosti in uglajenem vedenju. Vsled tega so na podrocju stresne preventive potrebne dokaj številne izboljšave in izpopolnitve, ki bi med zaposlenimi kratko- oz. dolgorocno odpravljale stres, s tem pa dvigovale veselje do dela ter delovno moralo in uspešnost.
Ključne besede: delovni stres, zunanji stresorji, notranji stresorji, mehanizem stresne reakcije, izgorevanje na delovnem mestu, antistresne sprostitvene tehnike, skupina Hit, igralnice Korona, Park, Perla, Mond, igralništvo, preprecevanje stresnih dejavnikov, anketni vprašalnik, vrednostne lestvice
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 2389; Prenosov: 387
.pdf Celotno besedilo (581,77 KB)

4.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV GOSPODINJSKIH APARATOV V PODJETJU GORENJE, D.D. VELENJE
Nina Ledinek, 2009, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo odjemalcev je za podjetje ključnega pomena. Na tržišču je prisotna močna konkurenca, zato zadovoljiti odjemalce za podjetja predstavlja precej obsežno in zahtevno nalogo. Poznavanje odjemalcev, njihovih želja, potreb, navad in predvsem hitro in učinkovito prilagajanje na spremembe v okolju, predstavljajo v današnjih razmerah na trgu ključ do uspeha. Gorenje, d.d., Velenje je eno izmed najuspešnejših slovenskih podjetij, ki delujejo v panogi bele tehnike in so prisotni tudi na številnih tujih trgih. V diplomskem delu sem predvsem želela ugotoviti stopnjo zadovoljstva odjemalcev s posameznimi dejavniki pri izbiri gospodinjskih aparatov Gorenje ter pomembnost posameznih dejavnikov za odjemalce. Rezultati so pokazali, da so pričakovanja odjemalcev visoka in so anketirani odjemalci na splošno zadovoljni z omenjenimi dejavniki, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti. Če povzamemo dejstva, ugotovimo, da je za uspeh podjetja potrebno ujemanje želj in pričakovanj odjemalcev s ponudbo podjetja.
Ključne besede: Ključne besede: prodaja, management prodaje, analiza uspešnosti prodaje, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev, merjenje zadovoljstva, anketni vprašalnik, Gorenje, d.d., Velenje.
Objavljeno: 11.02.2010; Ogledov: 2565; Prenosov: 519
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

5.
ANALIZA OGLAŠEVANJA V PODJETJU RUTAR
Mojca Rojko, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Vsako podjetje se mora truditi za svoj obstoj. Najbolj pomembno je, da zna komunicirati s svojo ciljno skupino, saj lahko samo tako obstane na trgu. Danes, ko se konkurenčna podjetja ruvajo med seboj, poskušajo priti v ospredje in postati vodilni v svoji panogi, si je potrebno ustvariti dober ugled podjetja, na katerega seveda vpliva tudi oglaševanje. V svojem diplomskem seminarju sem analizirala oglaševanje podjetja Rutar in s tem sem želela prikazati takšen način oglaševanja, ki v današnjih časih pritegne. S tem sem prikazala, kaj morajo podjetja upoštevati, da vedno znova pritegnejo svoje kupce in jih seveda tudi obdržijo. Pri diplomskem seminarju sem si pomagala z izvedbo anketnega vprašalnika, ki se nanaša na različne načine oglaševanja. Tako sem dobila vpogled na to, kako sprejemajo oglaševalska sporočila anketirani ljudje. Anketni vprašalnik sem izvedla na področju Maribora. Namen ankete je bil zavreči ali potrditi začetne hipoteze. Rezultati so dve potrdili in eno zavrgli. Mislim, da si bo tudi podjetje Rutar lahko pomagalo z mojim diplomskim seminarjem in upam, da bodo upoštevali moje analize in priporočila.
Ključne besede: Trženjski splet, analiza oglaševanja, anketni vprašalnik, oglaševalsko sporočilo, marketinško komuniciranje
Objavljeno: 30.11.2010; Ogledov: 2373; Prenosov: 372
.pdf Celotno besedilo (5,56 MB)

6.
ANALIZA TRGA UPORABNIKOV KOZMETIČNIH STORITEV
Maja Majcen, 2010, diplomsko delo

Opis: Izhodiščni cilj diplomske naloge je raziskava in analiza trga uporabnikov kozmetičnih storitev. V uvodnem delu so podani opredelitev problema, metodologija ter hipoteze, kar je bilo v pomoč pri izvedbi tržne raziskave. V teoretičnem delu sta predstavljena kozmetična dejavnost skozi marketinški splet 7 x P ter ciljno trženje. Del naloge smo namenili tudi strategiji trženja kozmetičnih storitev ter kakovosti in ugotavljanju zadovoljstva uporabnikov kozmetičnih storitev. Prepoznavnost trga kozmetičnih storitev smo prikazali na konkretnem primeru podjetja. V sklopu marketinškega informacijskega sistema (MIS) je prikazana tržna raziskava z analizo, sledijo odgovori na hipoteze ter zaključek in priporočila.
Ključne besede: - kozmetična storitev - marketinški splet - kakovost kozmetičnih storitev - zadovoljstvo uporabnikov - anketni vprašalnik
Objavljeno: 18.08.2010; Ogledov: 2762; Prenosov: 1004
.pdf Celotno besedilo (692,30 KB)

7.
VPLIV KLIME NA RAST IN RAZVOJ PODJETJA
Benjamin Babič, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Tema, ki smo jo obravnavali v diplomski nalogi sodi na področje strateškega managementa in politike podjetja. V raziskavi nas je zanimalo predvsem ali se v razvojni fazi življenjskega cikla podjetja v kateri se nahaja podjetje Zlatorog Oprema d.o.o. pojavi vrsta klime, ki jo določa teorija. Zlatorog Oprema d.o.o je podjetje, ki ponuja storitve: proizvodnja in projektiranje pakirne tehnike in sistemov na osnovi avtomatizacije, paletizacije in robotizacije. Pri izvedbi diplomskega dela smo si pomagali s teoretičnimi dognanji domačih in tujih avtorjev s področja klime podjetja ter rasti in razvoja podjetja. V drugem delu, kjer smo v praksi obravnavali podjetje, smo na kratko opisali metode raziskovanja, predstavili smo tudi osnovne lastnosti podjetja Zlatorog oprema d.o.o., nakar smo izvedli raziskavo s pomočjo vprašalnikov oziroma anket. Nazadnje smo s pomočjo ugotovitev določili razvojno fazo v življenjskem ciklu podjetja ter klimo, ki se pojavlja v tej fazi v podjetju. Ugotovili smo, da je razvojna faza v kateri se nahaja podjetje Zlatorog Oprema d.o.o., faza preobrata podjetja. Vrsta klime, ki smo jo prav tako določili pa je klima interesov.
Ključne besede: klima podjetja, rast podjetja, razvoj podjetja, razvojni model, vpliv klime, vrsta klime, razvojna faza življenjskega cikla podjetja, podjetje Zlatorog Oprema d.o.o., anketni vprašalnik.
Objavljeno: 09.11.2011; Ogledov: 1550; Prenosov: 195
.pdf Celotno besedilo (969,16 KB)

8.
ANALIZA REZULTATOV ANKET POTROŠNIKOVEGA NAKUPA EKOLOŠKEGA PRAŠIČJEGA MESA
Suzana Sušec, 2010, diplomsko delo

Opis: V letu 2008 smo na slovenskem Štajerskem opravili raziskavo o potrošnikovem vedenju pri odločanju za nakup mesa ekološko rejenih prašičev in kaj vpliva na njihovo osebno odločitev. Odločili smo se za najbolj temeljito obliko anketiranja, to je individualno (osebno) anketiranje, saj zagotavlja najboljšo komunikacijo med anketirancem in anketarjem. Uporabili smo vzorec 100 naključno izbranih potrošnikov. Vsakemu anketirancu smo pojasnili, kakšen je namen anketnega vprašalnika in mu zagotovili anonimnost. Anketni vprašalnik je bil razdeljen na dva sklopa vprašanj, prvi sklop vprašanj se je nanašal na uživanje mesa, drugi pa na demografske spremenljivke, kot so spol, starostna struktura, izobrazbena raven, število članov gospodinjstva ter ocena življenjskega standarda. Ugotovljeno je bilo, da slaba polovica anketiranih ne uživa ekološko pridelane hrane. Tisti, ki uživajo tovrstno hrano, pa posegajo po njej zelo redko. Kar 81 % anketiranih še ni poskusilo mesa ekološko rejenih prašičev. Pri 18 % vprašanih, ki pa so zaužili to meso, jih večina opazi razliko med mesom prašiča iz intenzivne in ekološke reje. Raziskavo smo izvedli v obliki anketnih vprašalnikov.
Ključne besede: potrošnikovo vedenje, ekološko prašičje meso, anketni vprašalnik, individualno anketiranje, demografske spremenljivke
Objavljeno: 15.10.2010; Ogledov: 2002; Prenosov: 254
.pdf Celotno besedilo (901,92 KB)

9.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV V WELLNESSU ORHIDELIA
Maja Ošlak, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Wellness Orhidelia je nov svet termalnih užitkov in najprestižnejši del Term Olimia, kjer boste med popolnim razvajanjem vašega telesa in duha doživeli prebujenje ljubezni. Wellness Orhidelia ponuja storitve, ki so v vse hitrejšem in stresnem življenju postale zelo pomembne. Ravno iz teh razlogov smo se odločili za raziskavo, v kateri smo se osredotočili na zadovoljstvo odjemalcev. V teoretičnem delu smo povzeli spoznanja slovenskih in tujih avtorjev s področja zadovoljstva odjemalcev. V empiričnem delu smo postavili hipoteze, izbrali ustrezno metodologijo in izvedli raziskavo. S pomočjo raziskave smo ugotovili trenutno stanje zadovoljstva odjemalcev v Wellnessu Orhidelia. Ugotovili smo, da so odjemalci v splošnem zelo zadovoljni vendar pri posameznih vprašanjih prihaja do odstopanj od pričakovanj zato tudi vse postavljene hipoteze niso bile potrjene. Zaradi vse večje zahtevnosti odjemalcev in vse večjih pričakovanj in konkurence na trgu bodo zaposleni morali izboljšati, kar odjemalcem povzroča nezadovoljstvo, da se bodo le ti vračali in postali zvesti odjemalci. Pomembno je, da podjetje prisluhne svojim odjemalcem, njihovim pričakovanjem, predlogom in pritožbam, saj bodo le tako lahko oblikovali ponudbo, ki bo konkurenčna na trgu in bo zadovoljevala potrebe. Zelo pomembno je, da ponudba Wellessa Orhidelia ustreza pričakovanjem njihovih odjemalcev.
Ključne besede: Odjemalec, zadovoljstvo, storitev, stopnje zadovoljstva, pričakovanja odjemalcev, merjenje zadovoljstva, metode merjenja, anketni vprašalnik, Wellness Orhidelia.
Objavljeno: 27.01.2011; Ogledov: 2071; Prenosov: 293
.pdf Celotno besedilo (1013,03 KB)

10.
IZOBRAŽEVANJE PREDŠOLSKIH OTROK S POMOČJO MULTIMEDIJSKIH VSEBIN
Janko Bukovšek, 2010, diplomsko delo

Opis: Pri pedagoškem delu v vzgojno-izobraževalnih ustanovah za predšolske skupine otrok se srečujemo z uporabo e-gradiv. Pri ustvarjanju in podajanju vsebine je potrebno upoštevati psihosocialno razvojno stopnjo otrok. Vzgojitelji predstavijo projekt, ki ga je določena skupina vzgojiteljev ustvarila po določenih standardih (ob pomoči podjetij, ki se ukvarjajo z multimedijskimi predstavitvami), otrokom s pomočjo telekomunikacijsko-informacijske tehnologije. V diplomski nalogi raziskujemo možnost izdelave e-gradiva s pomočjo prostodostopnih orodij, ki jih ponuja splet. Analiziramo njihovo praktično uporabnost. Ustvarili smo multimedijski izdelek z naslovom: Čebelica Klara. V njem otrokom na razumljiv način predstavimo čebele in njihov pomen za človeka. Opisujemo programska orodja, ki smo jih pri tem projektu uporabili. Izdelek smo predstavili v vzgojno-izobraževalnih ustanovah, kjer so ga s pomočjo anketnih listov ocenili. Ocena nam služi kot povratna informacija za evalvacijo ob podobnih projektih. Izdelek je dostopen na spletni strani Youtube.
Ključne besede: e-gradivo, multimedijska predstavitev, prostodostopna programska orodja, scenarij, anketni vprašalnik
Objavljeno: 20.04.2011; Ogledov: 1648; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici