| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MARKETING V ŠPORTU NA PRIMERU HOKEJSKEGA DRUŠTVA MLADI JESENICE
Rok Kalan, 2012, diplomsko delo

Opis: Marketing v športu je specifična veja marketinga, ki je v Sloveniji še dokaj neizkoriščena. Društva in klubi za enkrat še preveč zanemarjajo pomembnost pravilnega marketinga in zato se trenutno gospodarsko stanje, ki ne ponuja prav veliko sredstev za razne manjše športne prireditve in tekmovanja, še toliko bolj odraža na njihovem proračunu. V tem diplomskem delu smo predstavili teoretične temelje marketinga in dodatno predstavili posebnosti marketinga v športu. Za praktični primer smo vzeli Hokejsko društvo mladi Jesenice, ki je bilo do sedaj vedno v senci Hokejskega kluba Acroni Jesenice, zaradi potreb po dodatnih sredstvih pa se mora društvo marketinško postaviti na lastne noge. Naredili smo posnetek trenutnega stanja njihovih storitev in predstavili ponudbo, ki jo trenutno uporabljajo za trženje. Za namen izboljšanja ponudbe smo se osredotočili na iskanje vsega, kar društvo lahko ponudi v zameno za finančna sredstva in tako oblikovali predloge za izboljšanje trenutnega stanja. Izvedli smo tudi raziskavo, s katero smo pridobili splošne informacije o priljubljenosti hokeja, prepoznavnosti znamke Hokejsko društvo mladi Jesenice in trenutno zadovoljstvo s ponudbo. Na podlagi raziskave smo oblikovali tudi nekaj smernic za izboljšanje splošne prepoznavnosti društva.
Ključne besede: marketing v športu, hokejsko društvo, anketna raziskava
Objavljeno: 25.10.2012; Ogledov: 1823; Prenosov: 249
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

2.
UČINKOVITOST GVERILNEGA MARKETINGA GLEDE NA RAZLIČNE STAROSTNE SKUPINE
Luka Podobnik, 2013, diplomsko delo

Opis: Gverilni marketing predstavlja obliko marketinga, ki namesto visokih finančnih vložkov izkorišča inovativnost, domišljijo ter vlaganje časa in energije. Eden poglavitnih ciljev gverilnega oglaševanja je ustvarjanje zanimivih oglasov, ki spodbujajo razmišljanje in pri ljudeh vzbujajo čustva. Sporočilo prenesejo na nedvoumen način in so razumljivi vnaprej določeni ciljni skupini. V diplomskem delu smo predstavili splošne teoretične osnove marketinga ter se podrobneje ukvarjali z razvojem, principi ter prednostmi in slabostmi gverilnega marketinga. Predstavili smo tudi nekaj primerov gverilnega marketinga v praksi ter natančneje opisali pogoste metode oglaševanja. Postavili smo tudi dve hipotezi, katerima smo več pozornosti namenili v raziskovalnem delu naloge. V praktičnem delu smo se ukvarjali z raziskovanjem povezanosti med ocenjevanjem gverilnih oglasov ter spolom in starostjo. Podatke smo pridobili s pomočjo anketne raziskave, statistično pa smo jih obdelali s pomočjo programa SPSS. Pomen pridobljenih rezultatov smo natančneje opisali ter z njihovo pomočjo potrdili obe hipotezi, s tem pa tudi izpolnili glavni cilj diplomske naloge. Glavne ugotovitve diplome so, da se mlajše generacije bistveno bolje odzivajo na gverilni marketing, spol pa na rezultate nima vpliva.
Ključne besede: gverilni marketing, starostne skupine, anketna raziskava
Objavljeno: 24.09.2013; Ogledov: 954; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (2,58 MB)

3.
Razširjenost uporabe ključnih spodbujevalnih tehnologij v slovenskih proizvodnih podjetjih
Rok Peteršič, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljene in opisane ključne spodbujevalne tehnologije ter njihov pomen. Opisana je tudi njihova uporaba v različnih panogah in sektorjih ter njihov vpliv na konkurenčnost gospodarstva držav EU. Prikazana je tudi razširjenost ključnih spodbujevalnih tehnologij v slovenskih proizvodnih podjetjih. Raziskava je bila izvedena s anketno raziskavo na podlagi elektronskega vprašalnika.
Ključne besede: ključne spodbujevalne tehnologije, anketna raziskava, fotonika, napredni materiali, biotehnologija, mikro- in nanoelektronika, nanotehnologija, napredne izdelovalne tehnologije
Objavljeno: 27.10.2015; Ogledov: 686; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

4.
KRITIČNA ANALIZA BAZE PODATKOV SLOEXPORT
Alen Tešić Botonjić, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V nalogi obravnavamo problem slabega odziva podjetji na vprašalnike Sloexport-a. Sloexport je spletna podatkovna baza, ki sta jo ustvarili Gospodarska zbornica Slovenije v sodelovanju z Javno agencijo Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja investicij in turizma (SPIRIT). Pri Gospodarski Zbornici Slovenije so nezadovoljni z rezultati izpolnjenih anket ter obiskanostjo spletne podatkovne baze, to je glavni razlog, zakaj smo se odločili izvesti analizo in raziskavo njihove spletne podatkovne baze. Naš namen je bil ugotoviti, kako podjetja gledajo na spletno podatkovno bazo in če Sloexport izpolnjuje njihova pričakovanja. Opisali smo trenutno obstoječe stanje podatkovne baze Sloexport in podali kritično analizo. Pripravili smo anketni vprašalnik, ki je bil namenjen naključno izbranim uporabnikom podatkovne baze Sloexport. S tem smo skušali ugotoviti, kako so uporabniki zadovoljni z podatkovno bazo Sloexport, uporabnost podatkovne baze ter razloge za slabo obiskanost podatkovne baze. Rezultati so pokazali, da so uporabniki srednje zadovoljni z podatkovno bazo ter da je potrebno nekatere stvari pri podatkovni bazi spremeniti, da bi pritegnili uporabnike k izpolnjevanju njihovih vprašalnikov. Med pomembnejšimi predlogi za izbolšanje podatkovne baze je združitev podatkovne baze Sloexport s tujo podatkovno bazo za izvoznike. Tako bi lahko še povečali možnost mednarodnega sodelovanja ter večjo prepoznavnost naših izvoznih podjetji. Z dodatnimi predlogi želimo v prihodnosti izboljšati spletno bazo, da bo dosegala optimalno število uporabnikov in večjo obiskanost podatkovne baze Sloexport v tujih državah.
Ključne besede: baza podatkov Sloexport, kritična ocena, anketna raziskava
Objavljeno: 03.11.2015; Ogledov: 645; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (1004,30 KB)

5.
ANALIZA KUPCEV SVEŽEGA SADJA IN IZDELKOV IZ SADJA V SPODNJEM PODRAVJU
Kristjan Lovrec, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V maju in juniju 2015 smo na območju Spodnjega Podravja opravili raziskavo o vedenju potrošnikov in odločilnih dejavnikih, ki vplivajo na odločitev pri nakupu svežega sadja ali izdelkov iz sadja. Raziskavo smo izvedli z uporabo anketnih vprašalnikov, ki so jih sestavljala vprašanja odprtega in zaprtega tipa. Uporabili smo vzorec 200–tih anketirancev. V anketni raziskavi smo obravnavali naslednje socialno-demografske značilnosti anketirancev: spol, starost, dokončana izobrazba, število članov in število zaposlenih v gospodinjstvu ter neto mesečni prihodek na družinskega člana. Ugotovili smo, da sta najpomembnejša dejavnika pri nakupu sadja in izdelkov iz sadja videz in izvor. Kar 83 % anketirancev kupuje sadje in izdelke iz sadja v trgovinah.
Ključne besede: Sadje, izdelki iz sadja, povpraševanje, Spodnje Podravje, anketna raziskava
Objavljeno: 02.11.2015; Ogledov: 568; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici