| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
ANIMIRANI FILM V SLOVENIJI
Nina Kolarič, 2009, diplomsko delo

Opis: Animirani film v Sloveniji je slabo raziskano področje. Gradiva je zelo malo in tudi nasploh se o animiranem filmu malo govori. Vprašanje je, ali lahko govorimo o animiranem filmu v zvezi z umetnostjo ali je to le zabava za otroke. Namen te naloge je podati splošen pregled animiranih filmov in zajeti vsa področja ustvarjanja animiranih filmov pri nas. Poleg iskanja kakovostnih viškov so cilji te naloge tudi ugotoviti vzroke, zakaj ljudje ne poznamo animiranih filmov, ki so nastali v Sloveniji. Je razlog v tem, da nimamo dostopa do njih ali imamo tako skromno produkcijo animiranih filmov ali oboje? V pričujoči nalogi so klasificirane in opredeljene tehnike animiranega filma in označeni zgodovinski prelomi tako v svetovnem kot v slovenskem prostoru. V posebnem poglavju je zbranih sedemnajst avtorjev in animatorjev, katerih animirani filmi so dosegli vidne rezultate. V poglavju Značilnosti izbranih animiranih filmov iz Slovenije je strnjenih petindvajset likovno ovrednotenih filmov, ki so pomembni v časovnem in tehničnem smislu uvrstitve v zgodovino animiranega filma na Slovenskem. Šele v zadnjih letih je čutiti porast produkcije animiranih filmov, predvsem zaradi razvoja novih tehnologij in vse številčnejših festivalov, ki vključujejo animirani film. Razlogi, da je kultura animiranega filma v Sloveniji slabo razvita, so v dejstvu, da animirani film še vedno ni vključen v izobraževalni sistem, da državne ustanove nimajo posluha za podporo avtorjem animiranih filmov, in v še vedno prisotnem splošnem mnenju, da je animirani film le risanka za otroke. Posledica maloštevilne produkcije v zgodovini animiranega filma v Sloveniji je tako tudi nizka stopnja kvalitete filmskih animacij.
Ključne besede: animacija, animirani film, lutkovni film, risani film, stop-motion animacija, zgodovina slovenske filmske animacije
Objavljeno: 05.05.2009; Ogledov: 5772; Prenosov: 915
.pdf Celotno besedilo (2,67 MB)

6.
RAČUNALNIŠKA GRAFIKA V TEHNOLOGIJI SILVERLIGHT
Uroš Pudgar, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo predstavili tehnologijo Silverlight (verzija 3) ter njene poglavitne lastnosti. Obravnavali bomo opisni jezik XAML, ki zagotavlja izgradnjo bogatega uporabniškega vmesnika in hkrati predstavlja most med oblikovalskim delom in programsko logiko aplikacij, izdelanih v Silverlightu. Po osnovni predstavitvi tehnologije se bomo osredotočili na jedro diplomske naloge, tj. na računalniško grafiko v Silverlightu. Predstavilli bomo vektorsko in rastrsko (ali bitno) grafiko, obdelali grafične principe in elemente ter opisali, kako Silverlight izriše vsebino XAML-a na zaslon. Pri tem se bomo srečali z raznimi metodami, ki se skrivajo v ozadju tehnologije in se spopadajo z optimizacijskimi in problemi alias ter rešitvami med upodabljanjem scene. Obdelali bomo 2D transformacije in simuliranje izgleda 3D transformacij s pomočjo planarne projekcije. Opisali bomo vgrajene učinke senčenja pikslov, kot sta zameglitev in metanje sence, ter prikazali kako s pomočjo jezika HLSL izdelati in v Silverlight integrirati lasten učinek senčenja pikslov. Predstavili bomo časovno zasnovano animacijo v Silverlightu, ki omogoča objektom, da spreminjajo svoje lastnosti skozi čas, ter različne funkcije za umirjanje ali ustavljanje animacije na čimbolj realističen način.
Ključne besede: Silverlight, vektorska grafika, bitna grafika, rasterizacija, alias, antialias, XAML, grafični elementi, transformacije, senčenje pikslov, animacija, umirjanje animacije
Objavljeno: 01.09.2010; Ogledov: 1885; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (4,13 MB)

7.
Izdelava e-gradiv na primeru matematičnih metod v logistiki
Marjan Sternad, Tomaž Kramberger, Maja Fošner, 2009, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: Fakulteta za logistiko izvaja študij s kombinacijo tradicionalnega študija in študija s pomočjo tehnologije, ki jo svetovna strokovna literatura imenuje Blended Learning, pri nas pa smo ga poimenovali Blend FL na osnovi nam lastnih njegovih prilagoditev in osmišljenja. Blend FL je dinamični sistem za izdelavo, vzdrževanje in upravljanje elektronskih gradiv. Z njimi bomo hitreje izdelovali boljša e-gradiva, ki bodo fleksibilna, standardizirana in prilagodljiva za vsakega posameznika. Pri izdelavi e-gradiv gre za hitrejšo in sodobnejšo digitalno predelavo iz Worda ali LaTeX-a v spletno stran.
Ključne besede: blend FL, e-gradiva, interaktivnost, animacije
Objavljeno: 05.06.2012; Ogledov: 1056; Prenosov: 42
URL Povezava na celotno besedilo

8.
IZDELAVA IGRE NA PLATFORMI ANDROID Z UPORABO ANIMACIJ
Aljoša Blažević, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena izdelava igre za platformo Android. Platforma Android ima velik potencial predvsem zaradi vedno zmogljivejših naprav, med katere spadajo tako pametni telefoni kot tudi tablice. Izdelana igra Bomberman je klasika iz 90-ih let in temelji na več-igralskem dvobojevanju s pomočjo tehnologije Bluetooth. Za več-igralsko igro smo se odločili, ker tovrstne igre spodbujajo tekmovalnost in nudijo praktično neskončen vir zabave za razliko od igralskih iger, ki so odvisne od bogate vsebine.
Ključne besede: Android, animacije, Bluetooth, igre.
Objavljeno: 26.11.2012; Ogledov: 1181; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (2,12 MB)

9.
APLIKACIJSKI PROGRAMSKI VMESNIK ZA PODPORO 2D GRAFIKE NA PLATFORMI ANDROID
Sašo Gaberc, 2012, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je raziskati mobilno platformo Android, razviti aplikacijski vmesnik ter s pomočjo tega izdelati zabavno igro. Opisali bomo postopek izdelave vmesnika ter prikazali razvoj mobilne igre Kokoši, pri kateri letalo upravljamo z uporabo pospeškometra oziroma nagibanjem naprave. V diplomskem delu bomo opisali zgradbo Android operacijskega sistema, na kratko predstavili trenutne verzije operacijskega sistema in potrebne gradnike, ki smo jih uporabili za implementacijo igre.
Ključne besede: aplikacijski programski vmesnik, Android, 2D grafika, animacije, igra
Objavljeno: 17.12.2012; Ogledov: 1001; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

10.
PRIMERJAVA ZNAČILNOSTI ANIMACIJE FLIP BOOK IN ANIMIRANEGA GIF NA PRAKTIČNIH PRIMERIH
Špela Majer, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo se ukvarjali s področjem animacije – tako z digitalno kot z analogno animacijo. Na kratko smo opisali zgodovino animacije in koncept vztrajnost vida. Natančneje smo se lotili primerjave animacije flip book in animiranega GIF. Izdelali smo obe vrsti animacije in preučili njune lastnosti. Predstavili smo idejno zasnovo oz. motive in opisali postopke izdelave. V nadaljevanju smo izdelali anketo, kjer so nas zanimale predvsem idealna hitrost predvajanja animacije, uporabnost in lastnosti, zaradi katerih bi ljudje imeli eno izmed opisanih vrst raje kot pa drugo. Na koncu smo predstavili svoje ugotovitve.
Ključne besede: animacija, flip book, animirani GIF, zgodovina animacije, vztrajnost vida
Objavljeno: 14.11.2012; Ogledov: 4646; Prenosov: 195
.pdf Celotno besedilo (14,50 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici