| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 90
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
Sodelovalno ustvarjanje "stop-motion" animacije z otroki z učnimi težavami in brez njih : magistrsko delo
Sandrina Hafner, 2024, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo z naslovom Sodelovalno ustvarjanje "stop-motion" animacije z otroki z učnimi težavami in brez njih je sestavljeno iz teoretičnega, praktičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu je opredeljena filmska vzgoja, del katere je animirani film, kako se kažejo vplivi filmske vzgoje pri razvoju otrok, saj preko nje otrok razvija kritično mišljenje, krepi kreativnost, inovativnost, domišljijo in fantazijo. Predstavljena je definicija animacije, tehnike animacij in vpliv animacije na ustvarjalnost otrok v vzgoji in izobraževanju. Podrobneje smo predstavili primer iz prakse nadarjenega učenca iz 8. razreda osnovne šole. Opisali smo stop-motion animacijo. Teoretični del zajema tudi opis informacijsko-komunikacijske tehnologije, kako vpliva na otroke in na vzgojno-izobraževalni proces in kateri so dejavniki integracije IKT v vzgojo in izobraževanje. V praktični del smo vključili snovno pripravo, opredelitev sodelovalnih skupin in opis poteka izdelave stop-motion animacije v praksi. V empiričnem delu so predstavljeni podatki, pridobljeni z nestrukturiranim intervjujem in opazovalno listo. V okviru uporabe IKT v vrtcih je bil naš namen uporabiti mobilni telefon in otroke vključiti v izdelavo stop-motion animacije in ugotoviti interakcijo oz. delo otrok znotraj posamezne skupine, učinkovitost tovrstnega pristopa za spodbujanje sodelovalnega učenja in mnenje otrok o zanimivosti ter želje po tovrstnem delu.
Ključne besede: Stop-motion animacija, IKT, sodelovalno učenje, učne težave otrok, tehnologija
Objavljeno v DKUM: 12.03.2024; Ogledov: 197; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

2.
Razvoj in uporaba spletne aplikacije pri pouku v osnovni šoli : magistrsko delo
Matjaž Huter, 2024, magistrsko delo

Opis: V današnjem času je uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) v izobraževalnem procesu neizogibna. Poleg tradicionalnega načina poučevanja in učenja poznamo še razne sodobne pristope, ki aktivnost učnega procesa prenesejo na učenca. Pri teh pristopih je IKT aktivno vključen v učni proces in pripravo e-učnih gradiv. V delu smo želeli razviti enostavni model izdelovanja e-učnih gradiv, ki bi ga lahko uporabljal vsak učitelj za svoje specifične vsebine, in preveriti, ali je možno izdelati spletno aplikacijo v obliki e-učnega gradiva brez poznavanja programskih jezikov, sistemov za upravljanje vsebin, grafičnih orodij ter poznavanj spletnih strežnikov. V delu smo najprej preučili teoretična izhodišča glede učenja, uporabe e-gradiv, učnih pristopov in uporabnosti programskih orodij. Nato smo e-učno gradivo tudi izdelali. V našem primeru je to e-učno gradivo v obliki spletne aplikacije, ki smo jo oblikovali z uporabo le dveh za uporabnika prijaznih orodij; to sta Adobe Animate in Hot Potatoes. V delu smo potrdili in dokazali, da je izdelava spletne aplikacije možna. Za narejeno spletno aplikacijo smo nato razvili didaktične modele, da bi se lahko uporabljali v sodobnejših učnih pristopih. Prikazan je predlog uporabe pri obrnjenem učenju, mikroučenju in problemskem pouku.
Ključne besede: e-učno gradivo, spletna aplikacija, animacija, elektrotehnika, didaktika tehnike
Objavljeno v DKUM: 26.02.2024; Ogledov: 217; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (7,42 MB)

3.
Izdelava modela in animacije delovanja zgodnjega strelnega orožja : diplomsko delo
Izidor Blazinšek, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo v uvodu opisali zgodovino razvoja muškete in jo nato v programu Blender 3D modelirali in ustvarili animacijo njenega strela. Uporabili smo številne modifikatorje in raznovrstne tehnike za ustvarjanje mreže modela. Zanj smo nato ustvarili materiale z realističnim videzom. S pomočjo različnih sistemov delcev smo predstavili delovanje muškete ob strelu, in eksplozijo, ki mu sledi. Vse skupaj smo predstavili v videu, ki prikaže ustvarjen model z animacijo.
Ključne besede: mušketa, modeliranje, animacija, Blender, senčenje
Objavljeno v DKUM: 04.12.2023; Ogledov: 532; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (5,47 MB)

4.
Tehnična animacija za montažo izdelkov podjetja Dukin : diplomsko delo
Kristina Žižek, 2023, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je ustvariti tehnično animacijo, ki bo v pomoč pri sestavi izdelkov podjetja Dukin d.o.o. Navodila za sestavljanje so se skozi zgodovino pojavljala v različnih oblikah, na kar je močno vplivala tehnologija določenega obdobja. To sovpada z razvojem tehnične animacije, ki je omogočila, da so danes navodila za montažo lahko tudi animirana. V diplomskem delu smo raziskovali razvoj tehnične animacije, animacije na sploh in razvoj navodil za uporabo ter ugotovitve uporabili za izdelavo učinkovite tehnične animacije za produkt StyleOUT 2x1100.
Ključne besede: tehnična animacija, navodila za sestavljanje, animirana navodila
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 204; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (2,72 MB)

5.
Primerjalna analiza orodij za izdelavo 2D animacije na primerih FlipaClip, Krita in Live2D : diplomsko delo
Jelena Grgić, 2023, diplomsko delo

Opis: Za izdelavo animacije je na trgu že veliko orodij. V diplomskem delu smo se osredotočili na analizo treh brezplačnih orodij za izdelavo 2D animacije in jih med seboj primerjali. Preučili smo njihovo teoretično ozadje ter ga s pridobljenimi ugotovitvami in izkušnjami nadgradili. Orodja smo z vidika uporabnosti primerjali in rezultate primerjav na koncu povzeli ter predstavili objektivne ugotovitve s ciljem olajšanja izbire najprimernejšega brezplačnega orodja za izdelavo 2D animacije.
Ključne besede: animacija, primerjalna analiza, FlipaClip, Krita, Live2D
Objavljeno v DKUM: 29.05.2023; Ogledov: 560; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

6.
Animacija faz razvoja različnih vrst požara na objektih
Urška Sušelj, 2023, diplomsko delo

Opis: V današnjem času je animacija naravnih pojavov, kot je ogenj, izjemno priljubljena. Cilj je ustvariti čim bolj realistično animacijo, ki se že skoraj ne razlikuje več od naravnega pojava. To je omogočil razvoj sistema delcev, ki so nepogrešljivi pri animaciji ognja. V diplomski nalogi smo se osredotočili na raziskovanje delovanja ognja, sistema delcev ter znanja iz teorije prenesli v izdelavo animacije ognja in eksplozije na objektu.
Ključne besede: ogenj, sistemi delcev, Blender, animacija ognja, animacija eksplozije
Objavljeno v DKUM: 23.05.2023; Ogledov: 502; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (3,38 MB)

7.
Animacija obraza s 3D preobrazbo : diplomsko delo
Ana Gašperin, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo najprej razložili sam pojem animacije, nato smo nadaljevali z zgodovinskim pregledom razvoja 3D animacije obraza, predstavili smo tudi trenutno stanje v stroki in si ogledali napovedi za prihodnost. Predstavili smo postopek produkcije celotnega animiranega projekta. Spoznali smo se s pojmom 3D preobrazbe in naredili primerjavo z 2D preobrazbo ter spoznali nekaj primerov uporabe. Predstavili smo tudi obe tehniki 3D preobrazbe v Blenderju. V praktičnem delu smo vse pridobljeno znanje povezali in izdelali dve animaciji obraza karakterja ter primerjali tehniki animacije s kostmi in 3D preobrazbo. Na koncu smo se odločili za boljšo izbiro in jo utemeljili.
Ključne besede: animacija, preobrazba, modeliranje
Objavljeno v DKUM: 21.10.2022; Ogledov: 354; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

8.
Praktična raba ikt v vrtcu pri izvajanju dejavnosti v vsakodnevnih situacijah : diplomsko delo
Anja Kelhar, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Praktična raba IKT v vrtcu pri izvajanju dejavnosti v vsakodnevnih situacijah je sestavljeno iz teoretičnega, empiričnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu je opredeljena informacijsko-komunikacijska tehnologija (v nadaljevanju IKT), podrobno je opisano, kako IKT vpliva na razvoj otrok ter kakšne so njene prednosti in slabosti. Predstavljeno je, kako je IKT uporabljena v vrtcu in na kakšen način je IKT opisana v Kurikulumu za vrtce. Kakšno vlogo imajo vzgojitelji in otroci pri varni uporabi IKT. V nadaljevanju pa opredelimo animacijo, različne animacijske tehnike in podrobneje opišemo animacijsko tehniko Stop-motion, ki je bila z otroki uporabljena v praktičnem delu. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, ki so bili pridobljeni s kvalitativno tehniko intervjuja. Namen zaključnega dela je bil seznaniti in vključiti otroke v pripravo izdelave stop-motion animacije. V praktičnem delu je predstavljen proces izdelave, ki je potekal dlje časa in po posameznih stopnjah.
Ključne besede: IKT, Stop-motion, animacija, vrtec, otrok, tehnologija
Objavljeno v DKUM: 18.07.2022; Ogledov: 1090; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

9.
Likovna reprezentacija zvoka – animacija za gluhe in naglušne : magistrska naloga
Deni Sobočan, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi so zbrani in preučeni podatki iz likovne teorije ter drugih področij znanosti, ki se ukvarjajo s sintezo vizualnega in avditivnega. Kot rezultat uspešne študije sem na podlagi zbrane in preučene teorije izdelal tudi animacijo, ki preverja teoretska spoznanja v likovni praksi in želi – ob upoštevanju omejitev percepcije obravnavanega tipa umetnosti pri osebah z okvarjenim sluhom – prispevati k iskanju novih izraznih možnosti.
Ključne besede: sluh, vid, avditivno, vizualno, likovna umetnost, animacija
Objavljeno v DKUM: 28.01.2022; Ogledov: 713; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (2,99 MB)

10.
Analiza dobrih praks pri izvedbi ujemanja gibanja : diplomsko delo
Nastja Bučak, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava proces ujemanja gibanja. Modeli in objekti so bili izdelani s pomočjo programskega orodja Cinema 4D, umestitev objekta in ujemanje gibanja pa sta bila izvedena s pomočjo programa Adobe After Effects. Samostojne scene so bile v celoten posnetek povezane v programu Adobe Premiere Pro. Skozi proces izvedbe so bile analizirane ključne dobre prakse tovrstnih postopkov. Rezultati so pokazali, da lahko uporabnik s pomočjo tehnologije in pravilne računalniške opreme uspešno izvede ujemanje gibanja in natančno umesti izbrani animiran objekt v realno sceno.
Ključne besede: ujemanje gibanja, računalniška animacija, modeliranje, dobre prakse
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 778; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

Iskanje izvedeno v 1.59 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici