1. Merjenje učinkovitosti uporabe družbenih omrežij na poslovanje v podjetju otroške animacije Želvica : diplomsko deloNika Štrucl, 2024, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo preučili vpliv družbenih omrežij na angažiranost sledilcev in povpraševanje po storitvah podjetja Otroške animacije Želvica. V empiričnem delu smo analizirali uspešnost različnih vrst objav na Facebooku, Instagramu in TikToku, pri čemer smo ugotovili, da so humoristične objave in tiste z interaktivno vsebino najbolj pritegnile uporabnike. Rezultati so pokazali, da je redno in dosledno objavljanje pozitivno vplivalo na zvestobo strank, vendar pa število ogledov objav ni bistveno vplivalo na povečanje povpraševanja po storitvah. Tako smo potrdili le nekatere hipoteze o učinkovitosti družbenih omrežij. Ključne besede: uspešnost uporabe družbenih omrežij, angažiranost sledilcev na družbenih omrežjih, uspešnost objav na družbenih omrežjih, blagovna znamka, zvestoba strank Objavljeno v DKUM: 08.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 49
Celotno besedilo (2,31 MB) |
2. Marketing prireditevNevena Pantović, 2024, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu so opisane marketinške aktivnosti, ki se izvajajo na primeru prireditve Lovefest. Cilj diplomskega dela je pokazati, kako se marketinške strategije in komunikacija uporabljajo pri organizaciji prireditev in kako te strategije oblikujejo interakcijo občinstva.
Teoretični del diplomskega dela zajema preučevanje in analizo ključnih vidikov načrtovanja in organizacije prireditev, identifikacijo dejavnikov uspeha in oceno vpliva marketinške komunikacije na uspeh prireditve. Empirični del diplomskega dela se osredotoča na konkreten primer Lovefesta, analizirajoč proces načrtovanja, ključne korake in izzive skozi intervjuje s člani organizacijskega tima kot tudi marketinške aktivnosti festivala. Analiza vsebine intervjujev je omogočila identifikacijo vzorcev in tem iz kvalitativnih podatkov, kar je prispevalo k razumevanju marketinga prireditev in zagotavljanju praktičnih smernic za organizatorje. Ključne besede: marketing prireditev, marketinške strategije, privlačnost občinstva, angažiranost, glasbeni festival, Lovefest Objavljeno v DKUM: 25.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 29
Celotno besedilo (2,31 MB) |
3. Pomen in vloga učitelja pri poučevanju otrok z disleksijo pri pouku glasbeTina Neuvirt, 2017, magistrsko delo Opis: Zadnja leta so učne težave učencev aktualna tematika učiteljev, stroke in staršev. Disleksija je sicer že dobro raziskana, a ker se ta nanaša zlasti na težave z besedili, je raziskav na tovrstnem področju v povezavi s poukom glasbe občutno manj. Namen tega magistrskega dela je bil raziskati in predstaviti značilnosti, ki se pojavljajo pri učencih z disleksijo pri pouku glasbe, in na osnovi tega opredeliti vlogo učiteljev pri poučevanju otrok z disleksijo pri pouku glasbe.
V metodološkem delu smo uporabili kvalitativno raziskovalno metodo. V raziskavo je bilo vključenih 14 učiteljev na osnovnih šolah, ki učijo glasbeno umetnost. Z analizo intervjujev je bilo ugotovljeno, da je znanje o disleksiji pomanjkljivo, saj se večini zdi, da nimajo usvojenih ustreznih veščin za delo z učenci z disleksijo. Izobraževanj o disleksiji se udeležijo redki, medtem ko so v času študija pridobili zgolj osnovne informacije o tem. Pred zaposlitvijo so učitelji večinoma skopo seznanjeni z informacijami o disleksiji. Zatorej sta nadvse pomembni lastna angažiranost in želja po znanju, ki jo pokažejo. Učenci z disleksijo imajo med seboj različne težave, zato se prilagoditve učiteljev posledično razlikujejo (nekaterim gre npr. odlično pri branju notne partiture, tako prilagoditve na tem področju ne potrebujejo, preostalim pa to povzroča velike težave in učitelj uporabi primerne prilagoditve). Otroci z disleksijo so načeloma uspešni pri pouku glasbene umetnosti, nekateri na določenih področjih tudi izstopajo (tj. npr. poslušalsko, ustvarjalno področje). Večina učiteljev je že predhodno seznanjena o učencu z disleksijo, o čemer jih praviloma obvestijo specialna ali socialna delavka in drugi učitelji, s katerimi pogosto sodelujejo. Ključne besede: učenci z disleksijo, glasbena umetnost, učitelji, prilagoditve, lastna angažiranost, uspešnost Objavljeno v DKUM: 28.07.2017; Ogledov: 1881; Prenosov: 219
Celotno besedilo (649,64 KB) |
4. SAMOMOTIVACIJA ZAPOSLENIH V POKRAJINSKI IN ŠTUDIJSKI KNJIŽNICI MURSKA SOBOTAJasna Horvat, 2012, magistrsko delo Opis: Magistrska naloga zadeva problem samomotivacije. Samomotivacija je zelo pomembna pri doseganju uspeha na delovnem področju in osebnem življenju. Dobro sprejeta razlaga, ki pojasnjuje človekovo obnašanje je, da imajo ljudje potrebe in motive, ki jih ženejo naprej pri doseganju ciljev. Teorije, osnovane na potrebah, pomagajo pri razlagi samomotivacije. Najprej opredelimo potrebe, ki jih hočemo zadovoljiti.
Drugi pogled na samomotivacijo je, da če smo močno motivirani, smo bolj zavzeti pri delu, boljše opravljamo delo in čutimo pripadnost podjetju.
Samomotivacija je posameznikova prostovoljna notranja težnja k čim bolje opravljenemu delu. Štirje dejavniki, ki so potrebni, da dosežemo visoko stopnjo samomotivacije, so: samozavest in samoučinkovitost, pozitivno razmišljanje, cilji in motiviranje iz okolja. Postavljanje ciljev je pomembno pri delu. Osebni cilji morajo biti vključeni med poslovne cilje. Za doseganje ciljev in motivacijo je zelo pomembna samodisciplina.
V magistrski nalogi smo predstavili Pokrajinsko in študijsko knjižnico Murska Sobota. Analizirali smo stopnjo samomotivacije pri zaposlenih. Raziskali smo tudi, kako so zaposleni notranje motivirani pri delu in katere vire samomotivacije uporabljajo, da dosežejo visoko stopnjo samomotivacije. Ključne besede: Samomotivacija, pozitivno razmišljanje, angažiranost zaposlenih, samozavest, samoučinkovitost, postavljanje ciljev, motiviranje iz okolja, samodisciplina, notranja motivacija Objavljeno v DKUM: 23.10.2012; Ogledov: 2578; Prenosov: 372
Celotno besedilo (1,52 MB) |
5. |
6. Položaj žensk v slovenskem političnem prostoruNeža Deželak, 2009, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo obravnava participacijo žensk v politiki in govori o neenaki zastopanosti žensk in moških v politiki. Prikazuje mesto žensk v sodobnih demokracijah in dejavnike, ki vplivajo na politično uveljavitev žensk. Namen diplomskega dela je predstaviti in preučiti mesto žensk v slovenskem političnem prostoru. Iz statističnih podatkov je razvidno, da je delež žensk na vseh nivojih političnega odločanja precej nižji kot delež moških. Ugotovitve, izpeljane iz strukturiranih in delno strukturiranih intervjujev kaže, da na nizko participacijo žensk vplivajo tradicionalna delitev vlog na ženske in moške, nenaklonjenost javnosti ženskam v politiki, stereotipne predstave in politične stranke. Pomembno vlogo imajo tudi množični mediji, ki krojijo javno mnenje. Ključne besede: ženske / politika / spol / politična angažiranost / volilni sistem / politična stranka Objavljeno v DKUM: 01.06.2009; Ogledov: 4321; Prenosov: 558
Celotno besedilo (731,35 KB) |