SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 30
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Funkcijska in stroškovna analiza proizvoda/storitve : diplomsko delo
Grega Medved, 2008, undergraduate thesis

Keywords: Management vrednosti, planiranje vrednosti, zbiranje podatkov, funkcijska analiza, stroškovna analiza
Published: 12.11.2008; Views: 2720; Downloads: 370 
(1 vote)
.pdf Full text (809,23 KB)

8.
VREDNOSTNA ANALIZA KOT INTEGRALNI DEL RAZVOJA IZDELKA INVISIMAX
Emilija Mateja Lakičević, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi smo predstavili proces razvoja novih izdelkov ter metode in tehnike menedžmenta vrednosti. Vsebine smo praktično uporabili na izdelku Invisimax, ki je podajalnik toaletnega papirja. Razvoj izdelka Invisimax je bil razvit v sodelovanju s podjetjem Paloma in Ključavničarstvom Ajd. V praktičnem delu smo prikazali aplikacijo metod vrednostne analize v procesu razvoja novega izdelka Invisimax, pri čemer smo definirali funkcije izdelka, izvedli vrednostno analizo izdelka in izbrali najboljšo varianto izdelka. Na koncu smo še izvedli ekonomiko izdelka, stroškovno kalkulacijo in določitev lastne in prodajne cene izdelka.
Keywords: vrednostna analiza, razvoj izdelka, menedžment vrednosti, ekonomika izdelka
Published: 11.10.2010; Views: 2019; Downloads: 196
.pdf Full text (1,73 MB)

9.
VREDNOSTNA ANALIZA SPLETNE TRGOVINE S PRAKTIČNIM PRIMEROM
Petra Trafela, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Globalni procesi zmanjšujejo časovne in prostorske razdalje in povzročajo vedno večjo soodvisnost sveta. Pri tem je najbolj pomemben medij ravno internet, ki nam omogoča elektronsko poslovanje. V diplomski nalogi smo se osredotočili na pojav in delovanje spletnih trgovin. Dandanes je prodaja, tudi preko spleta, bolj zahtevna kot kadarkoli prej, saj se vedno več željnih tržnega deleža bori za vsakega kupca posebej. Ta si poleg nakupa proizvoda oz. storitve, želi tudi dodano vrednost, ki jo dobimo z razvijanjem novih funkcij proizvoda/storitve. Izhodiščni cilj je bil predstaviti management vrednosti in metodologijo, s katero smo se lotili našega problema, kako povečati vrednost ter znižati stroške spletne trgovine. Opravili smo primerjalno analizo dveh podobnih spletnih trgovin in z zbiranjem podatkov pričeli z vrednostno analizo spletne trgovine, ki zaostaja za konkurenco. Opravili smo funkcijsko in stroškovno analizo ter z metodami inženirstva vrednosti prišli do funkcij, ki bi vpeljane v proces, predstavljale spletni trgovini dodatno vrednost.
Keywords: Management vrednosti, vrednostna analiza, funkcijska analiza, inženirstvo vrednosti, spletno nakupovanje.
Published: 25.10.2011; Views: 1762; Downloads: 204
.pdf Full text (2,93 MB)

10.
UPORABA VREDNOSTNE ANALIZE NA PRIMERU RAZVOJA NOVEGA IZDELKA EKO-KOŠ
Borut Matko, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi sem predstavil in prikazal uporabo metodologije vrednostnega menedžmenta na primeru uporabe razvoja novega izdelka Eko-koš, ki smo ga razvili v okviru projektne naloge. Z uporabo deskriptivnih in analitičnih metod sem ponazoril postopek določanja in dodajanja vrednosti izdelku med fazo razvoja. Pri razvoju izdelka Eko-koš sem bil zadolžen za pripravo vrednostne analize, s katero smo Eko-koš optimizirali konstrukcijsko in stroškovno ter tako pripravili svojstven izdelek, s pomočjo katerega lahko na trgu konkuriramo obstoječim ponudnikom košev.
Keywords: vrednostna analiza, vrednostni inženiring, menedžment vrednosti, razvoj izdelka, Eko-koš
Published: 12.01.2012; Views: 1323; Downloads: 104
.pdf Full text (4,60 MB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica