| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 34
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Segmentiranje odjemalcev podjetja SITIS d.o.o.
Lan Soče, 2020, diplomsko delo

Opis: Za dolgoročno uspešno poslovanje in celo obstoj podjetja je nujno kakovostno zadovoljevanje potreb potrošnikov. Dobro je, da ima poleg uporabne vrednosti izdelek še druge značilnosti, ki so pomembne za potrošnika: praktičnost, lep videz, potrošniku prijazno uporabo ipd. To daje potrošniku občutek lastne visoke vrednosti. Z uporabo marketinških znanj, je lažje s kupcem vzpostaviti in negovati odnos, tako da se počuti pomembno in da ve, da je njegov nakup varen. Za kakovosten odnos do kupcev je nujno, da jih čim bolj poznamo, da poznamo njihove lastnosti. Segmentacija pomeni razčlenitev oz. razčlenjenost, v marketingu segmentacija trga pomeni razdelitev trga na več skupin povpraševalcev glede na določene značilnosti. Diplomski projekt sem razdelil na dva dela. V prvem delu sem predstavil teoretična spoznanja o segmentiranju odjemalcev. Predstavil sem opredelitev in razvoj segmentacije, natančneje segmentacijo za analizo in personalizacijo. Opisal sem prednosti in slabosti segmentacije ter različne modele segmentacije odjemalcev. Poznamo več modelov segmentiranja, kot je npr. model angažiranega stika z odjemalcem na podlagi vzorcev nakupa in na podlagi ciljev strank. Z modeli segmentiranja določimo končne oziroma ciljne kupce med vsemi potencialnimi strankami. Poznamo različne vrste segmentov kupcev in orodij ponudbe vrednosti. V nadaljevanju dela so predstavljeni trendi segmentacije strank v prihodnosti. Spoznamo nove načine zbiranja in obdelovanja podatkov, porast hiperpersonalizacije, širjenje platform in novih načinov razmišljanja ter segmentacijo v rokah tržnikov. V drugem delu diplomskega projekta sem svoja spoznanja iz teorije segmentiranja uporabil na primeru konkretnega podjetja, ki prodaja prehranska dopolnila in izdaja knjige s področja zdravja. Po predstavitvi podjetja sem opisal obstoječo segmentacijo odjemalcev. V nadaljevanju sem primerjal podatke iz segmentacije, ki jo je podjetje izvedlo leta 2010, z aktualnim dogajanjem v podjetju in ugotovil, da je prišlo do pomembnih sprememb. Z njihovo analizo sem opredelil nove možne segmente odjemalcev. Kot nove možne segmente sem izbral vse prebivalce, vegetarijance, vegane, starejše od 65 let, bralce knjig njihove založbe. Kot posledico uvajanja novih izdelkov sem tudi določil nova segmenta, in sicer športnike in rekreativce ter ženske, ki uporabljajo magnezij v lepotne namene. V zaključku dela sem predstavil predlog ukrepov, kako s pomočjo znanja o marketingu, posebej o segmentiranju odjemalcev, povečati delež neposrednih kupcev, predvsem uporabnikov spletne trgovine. Kupci tudi v spletni trgovini iščejo rešitve za svoje težave, podjetje pa je zaradi strogih zakonskih omejitev pri navajanju zdravilnih učinkov prehranskih dopolnil pri tem zelo omejeno. Kljub temu obstaja nekaj načinov, kako kupce usmeriti na izdelek, ki pomeni ustrezno rešitev zanje. Te načine sem tudi opisal.
Ključne besede: analiza odjemalcev, segmentacija trga, marketing, redni odjemalci, potencialni odjemalci
Objavljeno: 24.03.2021; Ogledov: 65; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (865,67 KB)

2.
Razvoj odločitvenega modela za podporo izbire strategije vstopa na nove trge
Anita Jurkić, 2020, magistrsko delo

Opis: Podjetje X se trenutno odloča o tem, na kateri tuji trg bi bilo najbolj smiselno vstopiti in katera strategija vstopa bi bila najbolj primerna. V prvem delu magistrske naloge smo preučili teorijo mednarodnega poslovanja, strateškega načrtovanja, raziskav tujih trgov in odločanja. V drugem delu naloge smo predstavili tehnološko podjetje X in naredili podrobno analizo širšega zunanjega okolja Madžarske in Poljske na področju širokopasovnega dostopa. Podjetje si želi neposredno poslovati z večjimi operaterji ter preko poslovnih partnerjev z manjšimi. Ker podjetje X še ni naredilo konkretne analize zunanjega okolja, analize stroškov in časovnega okvira vstopa na tuji trg ter definiralo jasnih prodajnih ciljev in aktivnosti za izbrani trg, smo v magistrski nalogi na podlagi večparametrskega odločitvenega modela v programu DEXi in PEST analize predlagali, kaj bi bilo za podjetje najbolj smiselno in na katera tveganja mora biti pripravljeno. Namen magistrskega dela je preučiti trg Madžarske in Poljske ter definirati odločitvene kriterije za izbiro ustreznega trga. V ta namen smo razvili večparametrski odločitveni model, v katerem smo ovrednotili kriterije na podlagi analize trga. Kot rezultat smo dobili najbolj potencialni trg, na podlagi stroškovne analize in časovnega okvirja pa najbolj primeren način oziroma strategijo vstopa na tuji trg. Ustrezne podatke za analizo zunanjega okolja smo poskusili pridobiti iz različnih preverjenih spletnih virov, nekaj pa tudi iz intervjuja skrbnika ključnih kupcev ter direktorice prodaje poslovne enote Dostop. Na podlagi pridobljenih podatkov smo po metodi PEST analizirali štiri ključna okolja, in sicer politično, ekonomsko, družbeno in tehnološko. Vprašanje in dileme so se pojavile predvsem zaradi pravilnosti umestitve kriterijev v posamezno okolje in ali pomembno vplivajo na odločitev o vstopu na tuji trg. Širša analiza zunanjega okolja podjetju poda grobo sliko, ali je trg primeren za nadaljnje raziskovanje ali ne. Trg naj ne bi bil zasičen, sicer je tržni potencial majhen, smiselno pa je tudi izbrati tisti trg, ki je geografsko bližji, kulturno bolj domač in nekompleksen. Če je trg dovolj perspektiven, je potrebno narediti tudi druge analize, ki so prav tako pomembne pri odločanju o mednarodnem poslovanju. To so analiza konkurence, kupcev, lastnega potenciala idr.
Ključne besede: Strategija, večparametrsko odločanje, telekomunikacije, Dexi, analiza trga
Objavljeno: 09.11.2020; Ogledov: 164; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (2,93 MB)

3.
Proizvodni proces in povpraševanje po pvc stavbnem pohištvu
Alen Auer, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo skozi teoretičen del pojasni postopek proizvodnje stavbnega pohištva ter se osredotoči na dejavnike nakupnega odločanja. V praktičnem delu pa smo s pomočjo primarne raziskave proučili proizvodni proces na obravnavanem podjetju ter pomen kakovosti, cene, nadgradnje izdelkov, konkurence, družbenih dejavnikov in poprodajnih aktivnostih pri kupcih stavbnega pohištva. Dognali smo, da na nakupno odločitev pri nakupu stavnega pohištva pomembno vlogo igrajo popusti, dodatne ugodnosti, ki ob nespremenjeni ceni dvignejo kakovost vgrajenega stavbnega pohištva, ter zaupanje blagovni znamki. Ugotovili smo tudi, da večina kupcev zbere vsaj še eno konkurenčno ponudbo, prav tako pa je kupcem izjemo pomembno, da ima podjetje urejeno servisno službo. Za kakovost končnih izdelkov je pomembno, da je proizvodni proces tehnično dovršen in da je kakovost vgrajenih surovin visoka.
Ključne besede: Proizvodni proces, PVC stavbno pohištvo, analiza trga, nakupne odločitve, povpraševanje, konkurenca.
Objavljeno: 22.10.2020; Ogledov: 144; Prenosov: 0

4.
Analiza navad kupcev mleka in mlečnih izdelkov na območju mesta Dresden v Nemčiji
Saša Planinšec, 2020, diplomsko delo

Opis: V mestu Dresden v Nemčiji smo maja 2018 anketirali naključno skupino ljudi, ki se razlikujejo po spolu, starosti in izobrazbi. Na podlagi anketnega vprašalnika smo analizirali navade potrošnikov pri nakupu ter uživanju mleka in mlečnih izdelkov. Analizirani kupci za mleko in mlečne izdelke v večini porabijo do 100 EUR in jih v 41 % uživajo vsaj enkrat na dan. Za najpomembnejšo lastnost, na katero se kupci ozirajo pri nakupu, so označili izvor, sledi pa mu cena. Kar 78 % anketirancev je mnenja, da izdelki iz ekološke pridelave niso kakovostnejši od izdelkov konvencionalne pridelave.
Ključne besede: mleko, mlečni izdelki, anketna raziskava, analiza trga, Nemčija
Objavljeno: 02.09.2020; Ogledov: 130; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

5.
INTERNACIONALIZACIJA PODJETJA KOZMETIKA AFRODITA d.o.o. NA TRG NEMČIJE
Nina Skok, 2020, magistrsko delo

Opis: V tej magistrski nalogi smo na osnovi teorije o internacionalizaciji, na podlagi opravljene PEST analize, Analize izbranega mednarodnega poslovnega okolja in SWOT analize ter na podlagi študije konkretnega primera podjetja Kozmetika Afrodita d.o.o. opredelili zahtevane procese in pomensko definirali internacionalizacijo proučevanega podjetja na izbran trg. V nalogi je zajeta raziskana teorija na temo internacionalizacije s strani različnih avtorjev, njena definicija, opredeljene so oblike internacionalizacije, procesi, dejavniki, ovire in pomembnost človeških virov za uspešnost internacionalizacije. Podrobneje smo opredelili tudi samo panogo, v kateri se podjetje Kozmetika Afrodita d.o.o. nahaja, s pomočjo teorije raziskali njeno zgodovino, stanje v današnjem času in opredelili trende, ki jih trenutno raziskovana panoga narekuje. Podrobneje smo analizirali stanje panoge na slovenskem trgu, določili konkurente proučevanega podjetja in podrobneje analizirali stanje izbranega tujega trga. Pri študiji primera smo se poglobili v samo delovanje podjetja Kozmetika Afrodita d.o.o., njegovo zgodovino, vizijo, cilje, poslanstvo, procese v podjetju, razvoj in vpliv marketinga socialnih medijev na nadaljni razvoj proučevanega podjetja. V nadaljevanju so podrobneje predstavljeni načrti v zvezi z vstopom na izbran trg Nemčije, s pomočjo analiz pa smo podrobneje opredelili lastnosti trga, ovire, s katerimi se lahko srečamo ob vstopu na nemški trg, podrobneje smo analizirali ciljno skupino in nemškega kupca, opredelili njegove potrošniške navade, raziskali razlike in podobnosti med nemškim in slovenskim potrošnikom, določili naše prednosti in naše slabosti. V sklopu študije primera smo pripravili tudi praktičen prikaz internacionalizacije na izbran tuj trg, kjer smo ponudili konkretne rešitve, kako internacionalizacijo izvesti čim bolj uspešno. V praktičnem prikazu smo se osredotočili predvsem na marketinški vidik, kako uspešno pritegniti nemškega kupca in kako bi izgledal končni rezultat, ko bi podjetje vstop na izbrani tuji trg že uspešno opravilo. Cilj magistrske naloge je tako podrobneje ugotoviti, ali je za proučevano podjetje proces internacionalizacije na izbrani trg smiselna odločitev, ki bo podjetju Kozmetika Afrodita d.o.o. omogočila rast in nadaljni razvoj, hkrati pa določiti ovire, s katerimi se bo podjetje Kozmetika Afrodita d.o.o. pri internacionalizaciji na tuji trg srečala ter najti konkretne rešitve, kako se s temi ovirami čim bolje spopasti.
Ključne besede: Analiza trga, internacionalizacija, študija primera, strategija, kozmetična industrija.
Objavljeno: 18.08.2020; Ogledov: 302; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (890,72 KB)

6.
Varnostno testiranje fizičnega kripto-modula za navidezna zasebna omrežja
Anže Zaletel, Jaka Žužek, Lavra Horvat, Katja Zupan, Sara Železnik, Nina Goršič, Maruša Lipušček, 2016, strokovni članek

Opis: Namen prispevka: Namen prispevka je predstaviti projekt varnostnega testiranja v razvoju in produkciji fizičnega kripto-modula, ki je nujno potrebno pred lansiranjem izdelka na trg. Delo na projektu je bilo usmerjeno v izdelek Code 1 Secure (v nadaljevanju VPN kripto-modul C1S), za katerega je bila narejena primerjava s sorodnimi izdelki, predlagane različne ergonomične oblike ter opisani postopki potrebnih testiranj izdelka za pridobitev certifikatov oz. za doseganje standardov. Metode: Uporabljena je bila deskriptivna metoda s pomočjo študije primarnih in sekundarnih virov. Za potrebe opisa orodij za avtomatizirano testiranje smo delovanje orodij preizkusili in opravili vzorčna testiranja. Ugotovitve: Testiranje programske opreme in njene združljivosti s šifrirnimi algoritmi predstavlja najzahtevnejši del testiranj. Ključno stičišče projekta je predstavljal kolaboracijski portal, preko katerega se je evidentiral in spremljal napredek dela. S preizkušanjem orodij za avtomatizacijo opravil je bilo ugotovljeno, da avtomatizirano testiranje prihrani veliko časa in denarja. Omejitve/uporabnost raziskave Projektno delo je bilo ciljno naravnano na izdelek VPN kripto-modula C1S, zato se tudi ugotovitve navezujejo nanj. Kljub temu lahko ugotovitve apliciramo na sorodne izdelke. Praktična uporabnost: S primerjavo sorodnih izdelkov se pokažejo konkurenčne prednosti VPN kripto-modula C1S pred podobnimi izdelki na trgu ter možnosti za izboljšave. Predlagane so različne ergonomične oblike izdelka glede na ciljne skupine kupcev. Opis možnih testiranj, ki so potrebna za VPN kripto-modul C1S, poda okvirno predstavo o obsegu preizkušanj slehernega tehnološkega izdelka. Izvirnost/pomembnost prispevka: Glede na povišan trend zlorab v kibernetskem prostoru je področje kibernetske varnosti, v katerega spada tudi VPN kripto-modul C1S, izrednega pomena. Za ustrezno delovanje kripto-modulov in doseganje pričakovanj uporabnikov je te naprave pomembno dobro testirati.
Ključne besede: informacijska varnost, šifriranje podatkov, kripto-modul, testiranje, analiza trga
Objavljeno: 20.04.2020; Ogledov: 240; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (404,07 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Razvoj izdelka za športne aktivnosti v vodi imenovanega »SKIPPY«
Gregor Ferlež, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo se osredotočili predvsem na opis postopka razvoja izdelka imenovanega Skippy ter na ostale možne odločitve in postopke za pridobivanje vmesnih rezultatov, ki bi jih med našim procesom lahko izbrali. Teoretično in tudi praktično je zapisana strategija pridobivanja podatkov iz okolja, kar je bilo tudi ključnega pomena za oblikovanje končnega izdelka. To smo opravljali na osnovi anketiranja potencialnih uporabnikov in kupcev, ter nato ugotavljali ali smo predvideli naše ciljne uporabnike in kupce pravilo. Na podlagi anket smo določili tudi prodajno ceno izdelkov. V poglavju izbira rešitve so opisana podjetja s katerimi smo sodelovali, priprava proizvodnega procesa, zagotavljanje potrebnih parametrov izdelkov ter izvedba proizvodnje izdelkov. Ker smo za izdelovalni postopek izbrali brizganje gume, je ta tehnološki postopek bolj podrobno opisan. Opisano je tudi izdelovanje orodja za naš izdelek in opis lastnosti orodja.
Ključne besede: razvoj izdelka, izdelava prototipov, analiza trga, brizganje gume
Objavljeno: 23.09.2019; Ogledov: 365; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

8.
Analiza privlačnosti tujega trga za storitve digitalnega oglaševanja
Miha Kukovičič, 2019, diplomsko delo

Opis: Delo diplomskega seminarja najprej teoretično opredeli digitalni marketing. Pri tem ga definira, zgodovinsko predstavi, oriše njegove prednosti z vidika mednarodnega poslovanja ter ga loči od spletnega marketinga. Cilj raziskave je oceniti privlačnost avstrijskega tržišča za storitve digitalne marketinške agencije Adverta. Podjetje je predstavljeno z vidika delovanja in ponudbe, ki je v okviru študije primera primerjana s konkurenčno. Sledita pregled avstrijskega trga in podrobnejša analiza trga storitev digitalnega oglaševanja na omenjenem trgu za ocenjevanje privlačnosti. Analiza podatkov pripelje do sklepov, ki omogočijo potrditev obeh postavljenih hipotez. Do izraza prideta pomembnost inoviranja digitalnih oglasnih formatov in ocena avstrijskega trga kot privlačnega za podjetje Adverta.
Ključne besede: digitalni marketing, analiza tujega trga, storitve digitalnega oglaševanja, oglasni formati
Objavljeno: 23.07.2019; Ogledov: 475; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (882,39 KB)

9.
Analiza trga škroba v Sloveniji
Lucija Trojner, 2018, diplomsko delo

Opis: Delo diplomskega projekta analizira trg škroba v Sloveniji z namenom, da bi ugotovili, ali je poraba škroba dovolj velika in bi se tako izplačalo investirati v izgradnjo škrobarne v Sloveniji. V poglavjih, postavljenih v smiselno zaporedje, najprej obravnavamo primarno dobrino koruzo, ki bo nastopala kot surovina pri pridobivanju škroba. Sledi poglavje, v katerem spoznavamo, kaj škrob sploh je, iz česa ga pridobivamo in kakšen je postopek pridobivanja. Temu sledi analiza proizvodnje škroba v Evropi in gibanje ponudbe, povpraševanja in cen v povezavi s primarno dobrino koruzo. Analiza trga škroba v Sloveniji je samostojno poglavje, kjer raziskujemo obstoječi trg s pomočjo anketnega vprašalnika, primerjamo poročila raziskav in podatke uvoza škroba, pridobljene iz spletne baze podatkov Statističnega urada Republike Slovenije. V uvodu dela diplomskega projekta smo si zastavili hipoteze, ki smo jih skozi analizo potrdili ali zavrgli. V sklepu je podana obrazložitev, zakaj smo hipoteze potrdili oziroma zavrgli, podano pa je tudi mnenje o tem, kako naj se podjetje odloči v zvezi z realizacijo projekta.
Ključne besede: Analiza trga, koruza, škrob, proizvodnja škroba, poraba škroba
Objavljeno: 09.11.2018; Ogledov: 575; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

10.
Poslovni načrt podjetja organics nutrients
Aleš Kujavec, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo predstavlja poslovni načrt podjetja, ki smo ga ustanovili v času študija na Fakulteti za logistiko v Celju. V diplomskem delu smo uporabili znanje, ki smo ga pridobili med študijem. Podrobno smo preučili idejo, napisali poslovni načrt in ustanovili podjetje. V nadaljevanju bomo spoznali, kako se podjetje spopada z različnimi priložnostmi, nevarnostmi, kakšna je vizija podjetja in kaj so njeni cilji. Diplomsko delo je nadgradnja poslovnega načrta, s katerim smo bili leta 2017 uspešni na P2R podjetniškem razpisu za nepovratna finančna sredstva. Namen poslovnega načrta je preučiti smiselnost ustanovitve podjetja, ki se ukvarja z organskimi gnojili. Med pripravo poslovnega načrta smo naleteli na ovire, o katerih prej v podjetju sploh nismo razmišljali. Vsakemu podjetniku predlagamo, da pred ustanovitvijo podjetja napiše svoj poslovni načrt, pa čeprav zahteva precej časa in truda. S poslovnim načrtom smo dokazali, da lahko po končanem študiju začnemo svojo podjetniško pot, čeprav s tem nismo imeli izkušenj. Podjetništvo nam predstavlja izzive. Osebno pa še nam je najbolj pomembno, da se lahko ves čas učimo in nadgrajujemo svoje znanje ter rastemo tudi v mentalnem smislu.
Ključne besede: podjetništvo, poslovni načrt, raziskava trga, zeleni potrošniki, finančni načrt, SWOT analiza
Objavljeno: 15.10.2018; Ogledov: 689; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici