| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VSTOP PODJETJA MIKRO+POLO D.O.O. NA TRG BOSNE IN HERCEGOVINE
Miha Završnik, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili strategijo vstopa slovenskega podjetja Mikro+polo na trg Bosne in Hercegovine. Mikro+polo je eno izmed vodilnih slovenskih podjetij na področju prodaje kemikalij, laboratorijske opreme in pribora. V letu 2008 je podjetje pridobilo zastopstvo za prodajo visoko kakovostnih kemikalij Sigma-Aldrich na področju BiH in se odločilo za vstop na tržišče. Napravili smo analizo tržišča BiH, predstavili postopek ustanovitve podjetja z omejeno odgovornostjo (d.o.o.) in predstavništva ter predstavili gospodarsko sodelovanje med Slovenijo in BiH. Nato smo se lotili analize strategij vstopa na tuj trg. Ugotovili smo, da je trenutno najprimernejša oblika vstopa odprtje predstavništva v Sarajevo in podpis pogodbe z distributerjem. Mikro+polo je zato podpisal pogodbo o distribuciji s podjetjem Tuzlafarm, ki bo skrbelo za uvoz blaga iz Slovenije in transport do končnega kupca. Analiza privlačnosti tržišča BiH na področju kemikalij in analiza konkurence je pokazala, da ima trg velik potencial, saj povpraševanje narašča, konkurenca pa je slabo razvita. Zastavili smo strateške cilje za podjetje Mikro+polo na trgu BiH in cilje za trženje kemikalij na omenjenem trgu, kjer si podjetje namerava v nekaj letih izgraditi image kvalitetnega, zanesljivega in strokovno dobro podkovanega dobavitelja visoko kakovostnih kemikalij. Strateške cilje bo moč doseči s predstavljenim marketinškim spletom, kjer smo definirali politiko izdelkov, cen, distribucije in tržnega komuniciranja. V zaključku smo celoten projekt predstavili tudi s finančnega vidika in ugotovili, da ne zahteva velikih finančnih vlaganj in de se bo investicija v nov trg povrnila že v prvem letu poslovanja.
Ključne besede: mednarodno trženje, strategija trženja, Bosna in Hercegovina, kemikalije, vstop na tržišče, analiza tržišča, predstavništvo, marketinški splet, predstavitev podjetja
Objavljeno: 18.06.2009; Ogledov: 2940; Prenosov: 287
.pdf Celotno besedilo (579,50 KB)

2.
PRIPRAVA ZAGONA PROJEKTA ADAPTACIJE HOTELA OLINT
Katja Vavtar, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga predstavlja pripravo zagona projekta za adaptacijo Hotela Olint na otoku Šolta. Naročnik projekta je podjetje Rina Commerce, d. o. o. V diplomski nalogi sem izdelala podrobno analizo tržišča in konkurence, s čimer sem pridobila podatke, iz katerih držav prihaja največ turistov in kateri hoteli v Dalmaciji bodo največji konkurenti Hotelu Olint. Predstavila sem tudi različne ponudbe, ki pa se bodo spreminjale glede na letni čas. Izoblikovala sem tudi slogan, logotip in letak. Ob pomoči podjetja Stilless, d. d., inženiring in notranja oprema Sevnica in podjetja Durban, d. o. o, iz Splita sem pridobila potrebne cene dobaviteljev in izvajalcev in tako izdelala ekonomiko projekta. Ugotovila sem, da so bila predvidevanja napačna, saj je bil končni znesek vseh stroškov manjši, kot sem predvidevala na začetku diplomske naloge. Ob pomoči MS projecta sem prišla do ugotovitve, da bo adaptacija Hotela Olint trajala manj kot eno leto, ker pa se bodo po adaptaciji in tri mesece po odprtju izvajale analize glede zadovoljstva turistov, bo projekt trajal več kot eno leto.
Ključne besede: Ključne besede: • analiza tržišča, • strategija, • dobavitelji in izvajalci, • promocija projekta, • ekonomika projekta, • MS project.
Objavljeno: 01.09.2010; Ogledov: 1654; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (7,07 MB)

3.
TRŽNI VIDIKI USPEŠNEGA PREVZEMA CREDY BANKE S STRANI NOVE KBM
Maja Karnet, 2013, diplomsko delo

Opis: Prevzemi različnih podjetij so kompleksen in riskanten proces, skozi katerega grejo podjetja bolj ali majn uspešno, zato ga je potrebno začeti in izpeljate z veliko pazljivosti in natančnosti, kar pomeni, da se je potrebno v naprej zelo dobro pripravit. Potrebna je temeljita raziskava tržišča na katerega vstopamo in še posebej podrobno preučevanje prednosti in slabosti katere nam ponuja tržišče v katerega se podajamo. V želji po širitvi dejavnosti in vstopu na nov trg Jugo-vzhodne Evrope, je NKBM opravila bančni prevzem Credy banke v Srbiji. Ker je ogromno dejavnikov, ki lahko vplivajo na dosežen uspeh ali neuspeh prevzema banke, je potrebno analizirati Srbsko tržišče, srbski bančni sistem ter pravne vidike prevzema, nato kako bo sam prevzem vplival na Skupino Nkbm ter kako ga izpeljati, da bo uspešen in bo Nkbm uspela izoristiti vse priložnosti, ki se ji s tem projektom ponujajo. V nadaljevanju je podroben opis projekta, njegove prednosti, slabosti, nevarnosti in priložnosti, ter kako ga je Nkbm izpeljala, podkrepljeno s teoretičnimi izhodišči iz marketinga, prevzemov podjetij in s tem povezanimi analizami.
Ključne besede: Marketing, prevzem, analiza tržišča, poprevzemne aktivnosti
Objavljeno: 05.11.2013; Ogledov: 709; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (635,21 KB)

4.
Proces vodenja razvoja izdelka s poudarkom na upoštevanju kupčevih želja
Davorin Mesarič, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu bomo najprej opisali dve metodi razvoja izdelka, in sicer PIP metodo in QFD metodo. V nadaljevanju bomo na praktičnem primeru razvoja novega sokovnika za podjetje Philips primerjali samo zgodnje razvojne faze obeh metod. To je prva faza metode QFD in PERSONAS metoda pri PIP metodologiji. V zaključku diplomskega dela pa bomo obe metodi primerjali in komentirali rezultate.
Ključne besede: razvoj, razvojni projekt, QFD, analiza tržišča, kupčeve želje
Objavljeno: 16.10.2014; Ogledov: 743; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (70,35 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici